quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik stuur je wel ff een mail voor mijn adres
zie msnquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
En kan je nu wel msn'en ?? met dit adres
Ja denk wel dat we gewoon gaan, had me vandaag wel bedacht dat het op donderdag koopavond is daar dus kan het wel wat drukker zijn,quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met die bandjes durf ik niet ook maar een beetje schuin te gaanmaar zodra ik mijn zxr terug heb gaan we zsm naar oss
gaan jullie trouwens nu ook niet? jullie kunnen toch gewoon zelf gaan?
Zit ik mn verhaaltjes voor niks te typen ofzo....quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stil hier
hmm, dan toch niet dezelfde die wij bedoelen. bij die zaak in eindhoven hadden ze echt die grote dingen. ik dacht dat gerako wist waar je ze kon halen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ennn... ook de Remove before flight banners, maar waren veel te klein...... had je niks aan voor aan je schijfremslot....
Dit was gewoon een keycord ofzo.... voor aan je sleutelsquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm, dan toch niet dezelfde die wij bedoelen. bij die zaak in eindhoven hadden ze echt die grote dingen. ik dacht dat gerako wist waar je ze kon halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |