Hier hetzelfde, alleen hoop ik dat Lazio de coppa nog ff wint...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik tel nu 59 punten bij mezelf ... als Inter nou nog ff de coppa wint, en Pieroni het nog even op zijn heupen krijgt
Maak je je niet te zenuwachtig?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:09 schreef Doekes het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, alleen hoop ik dat Lazio de coppa nog ff wint...![]()
Ik durf niet te kijken denk ik!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Maak je je niet te zenuwachtig?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:25 schreef FrankyMcG het volgende:
- Welke speler in de eredivisie loopt als eerst een ernstige blessure op (langer dan 4 mnd), bonuspunten voor het type blessure.
Zorg ik voorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Dylan Dog, regel dit eens voor en het nieuwe seizoen!
Ik vertrek zaterdag op vakantie, dus schiet een beetje op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Zorg ik voor
Welk team in de eredivisie incasseert de meeste tegentreffers?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Suijk het volgende:
Misschien dat we die arme man een beetje kunnen helpen en leuke vragen naar hem kunnen opsturen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |