vast welquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:43 schreef Remzz het volgende:
Zou Jos Verstappen weer een poging wagen?
Volgens mij heeft Ferrari vorig seizoen al gezegd dat Schumacher zolang als hij wil bij Ferrari mag blijven (mits hij presteert uiteraard, en dat doet ie nog steeds)quote:Ferrari
Michael Schumacher
Bas Leindersquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:52 schreef Robin__ het volgende:
die belg bij minardi misschien?
idd ze hebben m ooit eens een oneindig contract aangeboden. heb ie niet aangenomen om een of andere reden. volgens mij heb ie nu getekent tot 2006, net als de technische staff (en barrichello?)quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:51 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ferrari vorig seizoen al gezegd dat Schumacher zolang als hij wil bij Ferrari mag blijven (mits hij presteert uiteraard, en dat doet ie nog steeds)
Ik denk dattie pas stopt als ie ALLE, maar dan ook echt ALLE records op zn naam heeft staanquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:54 schreef Robin__ het volgende:
[..]
idd ze hebben m ooit eens een oneindig contract aangeboden. heb ie niet aangenomen om een of andere reden. volgens mij heb ie nu getekent tot 2006, net als de technische staff (en barrichello?)
Ik bedoel records die nog op iemand anders zn naam staan nu.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:57 schreef Klonk het volgende:
alle wedstrijden in 1 seizoen
Niemand nee, ook Schumi niet, die heeft dit seizoen in monaco verlorenquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik bedoel records die nog op iemand anders zn naam staan nu.
Bij mijn weten heeft nog nooit iemand ALLE races in 1 seizoen gewonnen toch?![]()
Zeer reël.....quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:57 schreef dnzl het volgende:
Wat doet Christijan Albers bij die namen, is dat echt een reële optie of bange hoop?
ik zou de keuze makkelijk kunnen maken:quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:57 schreef dnzl het volgende:
Wat doet Christijan Albers bij die namen, is dat echt een reële optie of bange hoop?
eenmalige testquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:01 schreef myownwindow het volgende:
[..]
Zeer reël.....
JB zie ik na dit seizoen écht niet vertrekken. Sato, al dan niet dankzij zijn contacten met Honda, ook niet.quote:B.A.R.
Jenson Button
Takuma Sato
Bij Mercedes blijven in DTM lijkt de beste optie, maar uiteindelijk wil ie toch wel de F1 in.quote:ik zou de keuze makkelijk kunnen maken:
1: rijden bij een topteam in het DTM
2: rijden bij een prutsteam in Formule 1
wat zou jij doen ?
DTM, maar bij die gast komt die piemel al omhoog bij het woord F1.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou de keuze makkelijk kunnen maken:
1: rijden bij een topteam in het DTM
2: rijden bij een prutsteam in Formule 1
wat zou jij doen ?
Hij laat bitter weinig zien, niet alleen in dit seizoen. Dat is al enkele jaren het geval. Hij roept ieder jaar dat hij kampioen wil/kan worden en komt niet eens in de buurt van de top 3 in het rijderskampioenschap. Tijd dat hij met pensioen gaat.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard is al helemaal afgeschreven?
Als hij slim is accepteert hij een aanbod van McLaren om testcoureur of iets dergelijks te worden. Anders zie ik het somber voor hem in.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:15 schreef Rekkie het volgende:
Stopt Coulthard??
Ik denk dat er een goede kans is dat hij naar Jaguar gaat. Ook als tweede rijder bij Williams zou nog kunnen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:15 schreef F@lcon© het volgende:
[..]
Hij laat bitter weinig zien, niet alleen in dit seizoen. Dat is al enkele jaren het geval. Hij roept ieder jaar dat hij kampioen wil/kan worden en komt niet eens in de buurt van de top 3 in het rijderskampioenschap. Tijd dat hij met pensioen gaat.
Ik denk dat hij niet constant genoeg is voor Williams. En z'n leeftijd werkt ook niet in z'n voordeel. En bij Jaguar lijkt me ook niet echt een optie. Tenzij hij wil betalen voor een stoeltje......quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat er een goede kans is dat hij naar Jaguar gaat. Ook als tweede rijder bij Williams zou nog kunnen.
JUIST!quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:25 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Ik vind alles best zolang onze JOS maar terug komt
* proestquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:25 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Ik vind alles best zolang onze JOS maar terug komt
ik vrees dat voor jos de tijd gekomen is om eens een andere klasse te gaan proberen.., tijd voor vers bloed, zoals albers, of een doornbosquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:25 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Ik vind alles best zolang onze JOS maar terug komt
Liuzzi rijdt op dit moment Formule 3000 bij Arden motorsports (zelfde team waar Robert doornbos bij rijdt)quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:28 schreef Atreidez het volgende:
Waar komt die Liuzzi vandaan en waar rijdt ie nu? Ken die hele gast niet..
Dat klopt dus niet?quote:The only Formula One experience Liuzzi has at the moment is with Paul Stoddart's Minardi two-seaters.
dat ligt echt wel aan de wagens hoor..., minardi kan niemand echt mee vooruit zelfs schumbagger niequote:Op donderdag 29 juli 2004 00:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop werkelijk dat Verstappen nog een kans krijgt bij één van de renstallen, hopelijk bij een goede team...kijken of het echt aan de wagen ligt
Hou toch op. Coulthard kan inderdaad heel hard schreeuwen dat zijn auto kut is. Dat is iets anders aangeven wat er mis is. Heel hard schreeuwen dat je auto kut is heeft niemand wat aan en is bovendien nogal overbodig omdat de grootste idioot nog kon zien dat de MP4/19 geen geweldige auto was.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:24 schreef PirE het volgende:
Zou jammer zijn als Coulthard zou stoppen. Hij is toch iemand die goed kan aangeven wat er mis is met een auto. Zijn grootste nadeel is dat hij briljante races afwisseld met waardeloze races (beetje zoals Ralf)
Ik denk dat hij nog wel een goede kans heeft op een stoeltje bij Jaguar om zijn carriere af te sluiten.
Blijkbaar is hij dan niet de enigste die hard kan schreeuwen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:00 schreef smvs het volgende:
[..]
Hou toch op. Coulthard kan inderdaad heel hard schreeuwen dat zijn auto kut is. Dat is iets anders aangeven wat er mis is. Heel hard schreeuwen dat je auto kut is heeft niemand wat aan en is bovendien nogal overbodig omdat de grootste idioot nog kon zien dat de MP4/19 geen geweldige auto was.
Coulthard mag misschien technische kennis hebben, het is absoluut niet 1 van de beste coureurs, hakkinnen reed hem al om zijn oren maar Kimi rijdt hem nog veel harder om zijn oren. Af en toe heeft ie een goede wedstrijd maar coulthard is echt geen topper hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij dan niet de enigste die hard kan schreeuwen.
Waarom mocht DC dan dit jaar blijven zitten terwijl McLaren ook Pedro De LaRosa en Alex Wurz onder contract heeft? Zijn contract was in 2003 ook al ten einde en McLaren had dus iedere coureur in die auto kunnen zetten (Heidfeld, Fisichella waren beiden beschikbaar). Toch mocht hij een jaar blijven zitten. Coulthard is 1 van de beste coureurs als het aankomt op testen en een auto verbeteren. Hij kan aangeven waar een probleem precies zit (en niet ongeveer zoals veel andere coureurs doen) en de technische staf kan daar gelijk mee aan de gang. Montoya heeft absoluut geen technische kennis. Het is dus niet vreemd dat Coulthard gewoon bij McLaren mag blijven als test-coureur als hij geen stoeltje kan vinden.
McLaren deed in Duitsland weer mee, zonder een goed ontwikkelingsprogramma had Kimi nooit zijn achtervleugel kunnen verliezen op het moment dat hij tweede lag.
hmm daar heb je misschien een punt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij dan niet de enigste die hard kan schreeuwen.
Waarom mocht DC dan dit jaar blijven zitten terwijl McLaren ook Pedro De LaRosa en Alex Wurz onder contract heeft? Zijn contract was in 2003 ook al ten einde en McLaren had dus iedere coureur in die auto kunnen zetten (Heidfeld, Fisichella waren beiden beschikbaar). Toch mocht hij een jaar blijven zitten. Coulthard is 1 van de beste coureurs als het aankomt op testen en een auto verbeteren. Hij kan aangeven waar een probleem precies zit (en niet ongeveer zoals veel andere coureurs doen) en de technische staf kan daar gelijk mee aan de gang. Montoya heeft absoluut geen technische kennis. Het is dus niet vreemd dat Coulthard gewoon bij McLaren mag blijven als test-coureur als hij geen stoeltje kan vinden.
McLaren deed in Duitsland weer mee, zonder een goed ontwikkelingsprogramma had Kimi nooit zijn achtervleugel kunnen verliezen op het moment dat hij tweede lag.
Mijn punt is. Ralf Schumacher en Montoya kunnen geen van beiden een auto doorontwikkelen oftewel goed de problemen aangeven. Dit is onder andere de reden dat Williams alleen maar minder gaat presteren. Het feit dat Ferrari zo goed is komt omdat ze met M. Schumacher en Luca Badoer over 2 coureurs beschikken die verschrikkelijk goed kunnen aangeven wat er met de auto moet gebeuren. Prost was ook zo een coureur. Zonder zo een coureur in je team is het veel lastiger om dingen te verbeteren.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:40 schreef erikh het volgende:
[..]
Coulthard mag misschien technische kennis hebben, het is absoluut niet 1 van de beste coureurs, hakkinnen reed hem al om zijn oren maar Kimi rijdt hem nog veel harder om zijn oren. Af en toe heeft ie een goede wedstrijd maar coulthard is echt geen topper hoor.
Bron: F1Racing.nlquote:Richards geschokt door plotse vertrek Button
Ook voor BAR-teambaas David Richards kwam het nieuws dat Jenson Button volgend seizoen opnieuw terugkeert naar Williams een beetje als een schok. Richards had er blijkbaar niet echt meer op gerekend dat de jonge Brit zijn team zou verlaten nu ze zo goed presteren. Bovendien dacht Richards dat Button nog steeds stevig onder contract lag, maar daarin heeft hij zich dus blijkbaar vergist.
Frank Williams gaf donderdagavond op BBC Radio te kennen dat hij zelf door het management van Button gecontacteerd werd. Dat deden John Byfield en partners omdat de optie van BAR op Button verstreken was zonder dat het team aanstalten maakte om er gebruik van te maken.
"Het management van Jenson heeft me opgebeld met de melding dat hun optie niet langer geldig was en vroeg of ik interesse had in zijn diensten", verklaarde Sir Frank. "Ik denk wel dat BAR gebruik wilde maken van die optie, maar weet niet of ze dat nou ook gedaan hebben. Dat zal de tijd ons leren."
Waarmee Frank Williams meteen aangeeft te verwachten dat Richards Button niet zomaar zonder slag of stoot zal laten gaan. Volgens diverse bronnen was de BAR-teambaas razend toen hij het nieuws vernam. Voorlopig contacteerde hij de raad van de FIA die de contracten behandelt nog niet om te kijken of er inderdaad wat fout is gelopen. Richards probeerde in de eerste plaats Button zelf te spreken, maar zou de Brit niet kunnen bereiken hebben.
Bij BAR waren ze dan ook bepaald niet blij. Ik denk dat de sfeer daar in Hongarije om te snijden zal zijn en dat we daardoor waarschijnlijk niet al te hoge verwachtingen moeten koesteren over de combinatie Button-BAR aldaar. Button had toch op zijn minst eens kunnen gaan praten met het teammanagement van BAR over het verlopen van de optie lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:40 schreef Atreidez het volgende:
Ook lekker dankbaar als coureur dan.. Krijg je een topauto waarmee je al regelmatig op t podium komt, en vervolgens ga je zonder iets te melden een contract tekenen bij een ander team. Ik was erg gecharmeerd van Button maar dit is natuurlijk niet zo netjes
quote:Meanwhile in Finland
World Rally Championship commercial boss David Richards was due to show up for the latest event in the series and, by pure coincidence, one of his guests for the weekend is a local motor racing type by the name of Mika Hakkinen. The latter has in recent months expressed an interest in reviving his motor racing career and there is no doubt that the subject of Jenson Button's apparent defection from British American Racing (Richards's other job), will probably come up in the course of the conversation.
Tsja williams is al vele jaren een topteam terwijl BAR er net inrolt eigenlijk. Ik kan meherinneren dat Jordan een aantal juaar geleden nog 3e werd in het kampioenschap en nu bakken ze er niks van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:29 schreef PirE het volgende:
Dat is nogal een verrassende move. Dit sluit een move Coulthard Williams uit :\. Ik weet niet of het een slimme move van Button is.
Misschien trapt Richards Button wel uit de auto om zo Davidson te paaien.
En ...quote:BAR: Button will race with us in 2005, not Williams!
Following reports yesterday and today that BAR's lead driver Jenson Button is leaving to join the Williams team in 2005, BAR Team Principal David Richards has made the following statement
"We are absolutely astounded to hear that Jenson thinks that he is leaving BAR for Williams next season. Neither myself, nor any other member of the BAR team, has been contacted by Jenson to discuss this matter.
Jenson is under contract with BAR for 2005, since we took up an option on his services only last month. At no time during the last few months has Jenson expressed anything other than his desire to continue working with BAR to achieve our collective goal of winning the World Championship".
Jenson joined BAR in 2003 from Renault and has seen his career transformed as a result. During the four and a half seasons of his F1 career he has scored 106 points, of which 78 have been in the last year and a half with BAR. In 2004 Jenson took his first F1 podium and he is currently lying third in the drivers' championship.
At the German Grand Prix, 23 July 2004, Honda confirmed their long-term commitment to BAR announcing the extension of their existing contract to at least 2007, with an even greater commitment of engineering resources. Their track record of 11 F1 World Championships clearly places them in an outstanding position to provide the resources to take the team and Jenson to the very top.
David continues: "It is our intention to enforce our current contractual position with Jenson. My duty is to the 400-strong workforce who has worked tirelessly over the past two seasons to give Jenson the car he has today; and to our partners, whose unfailing support and commitment to the team has contributed to the solid structure we now have in place.
Unfortunately this is now a matter for the lawyers and I have every confidence that the legal process will confirm that yesterday's announcement has not only been premature but also invalid".
To be continued...
Gaat lekker daarquote:BAR set Button Monday deadline
It was all smiles when Richards signed Button
BAR has issued an ultimatum to Jenson Button's management company, Essentially Sport, requiring them to arrange a face to face meeting between Button and BAR executives by close of business on Monday or face immediate action to enforce BAR's contract with Button.
"We have been trying to talk to Jenson for days," said David Richards, B*A*R Team Principal. "He has a clear duty to all of those who've worked with him for the last two years to explain to them what is going on."
"We have complete confidence in the strength of our contractual rights," said David Richards "and in the option that we have exercised for 2005." The option was approved at a board meeting of B*A*R on 20th July. Jenson and his management team were informed of this in writing well before the end of the option period on 31st July, a fact acknowledged by Essentially Sport. Notice of exercise of the option had also been lodged with F1's Contract Recognition Board in Switzerland.
"If people make commitments they should keep them - and I will use every means available to me to make sure that all the requirements of our contract are met," said Richards. "If we do not have a meeting with Jenson by Monday night to sort this out, the processes to enforce our rights under the contract will commence without further notice."
Barrichello ferrari is wel zeker hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:46 schreef Atreidez het volgende:
Hier stond een foute quote
Ik heb t aangepast dus je kan je quote weghalenquote:Op donderdag 16 september 2004 09:49 schreef Joene het volgende:
Barrichello ferrari is wel zeker hoor.
Ja gedaan enzoquote:Op donderdag 16 september 2004 10:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb t aangepast dus je kan je quote weghalen
Massa heeft ook bijgetekend:quote:Op donderdag 16 september 2004 09:46 schreef Atreidez het volgende:
Even een update'je - Schuine namen zijn niet zeker.
[..]
Sauber
Felipe Massa
Jacques Villeneuve
[..]
Vreemd actie van Fordquote:Op zaterdag 18 september 2004 01:57 schreef Tromso het volgende:
jaguar exit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |