Uitontwikkeldquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is 'fysiek' en 'mentaal' volmaakt?
*meldt*quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Ripley het volgende:
Iets er tussenin aub.
Liever niet te jong, maar ook geen rijpe man. Gewoon iemand tussen de 25 en 30 die geen jochie meer is en van wanten weet, maar ook geen ouwe kerel
neem je eigen icon nou eens iconstealerquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Ripley het volgende:
Iets er tussenin aub.
Liever niet te jong, maar ook geen rijpe man. Gewoon iemand tussen de 25 en 30 die geen jochie meer is en van wanten weet, maar ook geen ouwe kerel
dan zie je dat hotlinking niet toegestaan is. .quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:27 schreef FuifDuif het volgende:
Als je Orlando Bloom vergelijkt met George Clooney bijvoorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zie je dat Orlando nog maar een broekkie is en George een echte vent.
Op het moment dat ik dit schreef had ik helemaal geen mouwen. Ik kwam namelijk net uit bed en zat in mijn blote buik achter de pcquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:38 schreef JMrules het volgende:
Duif waar haal je ze weer vandaan, hoeveel mouwen heb jij aan je trui zitten man![]()
![]()
Nou kijk, waar het mij om gaat is dat wanneer je begin 20 bent, je nog vrij vers bent. Je huid is nog zo zacht en jong en je gezicht is nog zo gladjes. Persoonlijk vind ik dat niet zo mooi. Meestal krijg je wanneer je ouder wordt (25/30 jaar) een wat mannelijker uiterlijk. Dikkere huid die ook wat stroever is enzovoort. Ik vraag mij dan inderdaad ook af in hoeverre de vrouw hier net zo over denkt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:38 schreef JMrules het volgende:
Stel dat je dit gevraagd had over vrouwen, voor de mannen om te antwoorden dus, dan had ik dit gezegd:
Persoonlijk heb ik het niet zo op dat jonge grut, liever iemand die weet wat ze wil en zichzelf kent. Ben echt wel een voorstander van kale kutjes maar dan wel in de geschoren vorm en niet omdat het nog moet groeien![]()
Maar dat vroeg je niet dus ik kan alleen maar hopen dat vrouwen zo'n beetje hetzelfde zullen denken. (mijn vriendin in ieder geval wel dus)
Ik doel eigenlijk voornamelijk op de seksuele aantrekkelijkheid wat betreft het uiterlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:37 schreef Soraya20 het volgende:
Meer ervaring is nooit weg...
Ga helemaal met deze stelling mee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:38 schreef JMrules het volgende:
Persoonlijk heb ik het niet zo op dat jonge grut, liever iemand die weet wat ze wil en zichzelf kent. Ben echt wel een voorstander van kale kutjes maar dan wel in de geschoren vorm en niet omdat het nog moet groeien![]()
Als Herald terug komtquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:22 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
neem je eigen icon nou eens iconstealer
als je zelf jonger bend dan 30quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:50 schreef miss_sly het volgende:
sinds wanneer is een manvan rond de 30 een oudere man?![]()
* ook meldt*quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Ripley het volgende:
Iets er tussenin aub.
ja, 16 ofzo...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
als je zelf jonger bend dan 30
![]()
oeps, koffiegebrekquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, 16 ofzo...
psssst...'bent' is in het nederlands nooooooit!! met een 'd'
Wat versta jij onder strak?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:00 schreef Daphne85 het volgende:
George Clooney is 43 ofzo...
Ik wil iemand die qua uiterlijk lekker jong en strak is en qua innerlijk modern en volwassen.
bestelbruidje wat voor je ?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:10 schreef FuifDuif het volgende:
Het valt mij overigens op hoeveel mensen hier helemaal geen relationeel leven meer leiden. Enkel wat seks hier seks daar. Ik snap dat niet hoor. Ik zelf ben gewoon op zoek naar een vaste partner met wie ik seks heb (de seks zelf is niet zo heel belangrijk in de relatie) en met wie ik uiteindelijk zou willen trouwen en kinderen enzovoort.
hey!quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:10 schreef FuifDuif het volgende:
Het valt mij overigens op hoeveel mensen hier helemaal geen relationeel leven meer leiden. Enkel wat seks hier seks daar. Ik snap dat niet hoor. Ik zelf ben gewoon op zoek naar een vaste partner met wie ik seks heb (de seks zelf is niet zo heel belangrijk in de relatie) en met wie ik uiteindelijk zou willen trouwen en kinderen enzovoort.
Waar slaat dit op? Er zijn nog genoeg mensen die dergelijke traditionele idealen aanhangen anders.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
bestelbruidje wat voor je ?
Geen blubberige huid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:32 schreef FuifDuif het volgende:
Wat versta jij onder strak?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Ripley het volgende:
Gewoon iemand tussen de 25 en 30 die geen jochie meer is en van wanten weet, maar ook geen ouwe kerel
Vind je dat strakke niet wat kinds?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:30 schreef Daphne85 het volgende:
Geen blubberige huid.
Vind je een kale kut niet wat kinds?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Vind je dat strakke niet wat kinds?
Ja dat vind ik. Ik ben ook niet voor een kale kut, maar een bijgeschoren kut.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:52 schreef Daphne85 het volgende:
Vind je een kale kut niet wat kinds?
Dat is waar.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:52 schreef Daphne85 het volgende:
On topic: kinderen hebben geen strakke huid maar een beetje een mollige, zachte huid (babyhuidje)
Ok danquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:56 schreef FuifDuif het volgende:
Ja dat vind ik. Ik ben ook niet voor een kale kut, maar een bijgeschoren kut.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:29 schreef skizmo het volgende:
[..]
dan zie je dat hotlinking niet toegestaan is. .
Niet praten over dingen waar je niks van weet jongen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ah Kamphuys, de Opperlullo van het Corps. Man, het enige waar jij kennelijk toe in staat bent als het mij betreft is mij wijzen op mijn seksualiteit. Net alsof je iedere keer lurkt en je kans afwacht. Ben jij zo'n corpsballetje dat niet snel genoeg wist hoe hij als feut seks kon hebben? Gewoon om bij de grote jongens te horen? En hoeveel hertjes heb jij al op je naam staan, gozerrrr?quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:54 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Niet praten over dingen waar je niks van weet jongen.
Ik heb gewoon een groot rechtvaardigheidsgevoel, ik kan er niet tegen als mensen denken de wijsheid in pacht te hebben wat betreft relaties terwijl ze van de basics niet eens iets hebben meegekregen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ah Kamphuys, de Opperlullo van het Corps. Man, het enige waar jij kennelijk toe in staat bent als het mij betreft is mij wijzen op mijn seksualiteit. Net alsof je iedere keer lurkt en je kans afwacht. Ben jij zo'n corpsballetje dat niet snel genoeg wist hoe hij als feut seks kon hebben? Gewoon om bij de grote jongens te horen? En hoeveel hertjes heb jij al op je naam staan, gozerrrr?
zoek en gij zult NIET vinden...quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:10 schreef FuifDuif het volgende:
seks is niet de drijfveer voor een goede relatie maar mijns inziens wel een heel essentieel ingredient...quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:34 schreef FuifDuif het volgende:
Ik snap gewoon niet wat seks nu precies voor iets is wat zo belangrijk is, dat je het meegemaakt moet hebben om over bepaalde onderwerpen te kunnen praten. Ja tuurlijk, wanneer het over seks gaat als in de daad, houdt het voor mij op. Maar verder maakt het geen moer uit. En ik zie seks gewoon niet als een basic van een relatie, maar als één van de vele uitingen van de liefde.
Oke, je bent dus geen corpsbal. Ik had op een gegeven moment gewoon dat idee, dat je traditionele was. Niet dat het erg is, maar die leggen normaalgesproken nogal veel nadruk op seksuele ervaring.
*mee eens is*quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
seks is niet de drijfveer voor een goede relatie maar mijns inziens wel een heel essentieel ingredient...
als dat niet goed zit. sjah, dan is het bij mij na verloop van tijd toch echt bekeken zaak
denk ook dat je seksuele relatie wel een spiegel is van hoe de relatie verder in elkaar zit
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:57 schreef Copycat het volgende:
Heb de laatste paar jaar steeds meer de geneugten van een jongere man ontdekt... en zij uiteraard die van een (wat) oudere vrouw.
Roept men mij??quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:11 schreef DoctorB het volgende:
Een oudere man (35) die eruit ziet als een jong broekie (23)
Hoe oud ben jij dan en zie jij er dan jong uit voor je leeftijd? Ondanks je "kaalheid"quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:27 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Roept men mij??
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan en zie jij er dan jong uit voor je leeftijd? Ondanks je "kaalheid"?
Niets mis mee, maar het is toch mooi meegemomen als je er lang jong uitziet?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:35 schreef FuifDuif het volgende:
Hoezo goede genen? Wat is er mis met ouder worden en er zo uitzien als dat je bent?
Behalve dan het kaalheidsgenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:11 schreef Solitarias het volgende:
Goede genen: rijp van binnen, fris van buiten! (nee, ik ben geen Tickels-smaak)
True.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:44 schreef FuifDuif het volgende:
Copycat dat is ieder zijn eigen mening. Ik vind er heel jong uitzien niet fijn. Ik zie er liever wat ouder uit. Ik heb dan ook totaal geen problemen met het ouder worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |