Uitontwikkeldquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is 'fysiek' en 'mentaal' volmaakt?
*meldt*quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Ripley het volgende:
Iets er tussenin aub.
Liever niet te jong, maar ook geen rijpe man. Gewoon iemand tussen de 25 en 30 die geen jochie meer is en van wanten weet, maar ook geen ouwe kerel
neem je eigen icon nou eens iconstealerquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Ripley het volgende:
Iets er tussenin aub.
Liever niet te jong, maar ook geen rijpe man. Gewoon iemand tussen de 25 en 30 die geen jochie meer is en van wanten weet, maar ook geen ouwe kerel
dan zie je dat hotlinking niet toegestaan is. .quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:27 schreef FuifDuif het volgende:
Als je Orlando Bloom vergelijkt met George Clooney bijvoorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zie je dat Orlando nog maar een broekkie is en George een echte vent.
Op het moment dat ik dit schreef had ik helemaal geen mouwen. Ik kwam namelijk net uit bed en zat in mijn blote buik achter de pcquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:38 schreef JMrules het volgende:
Duif waar haal je ze weer vandaan, hoeveel mouwen heb jij aan je trui zitten man![]()
![]()
Nou kijk, waar het mij om gaat is dat wanneer je begin 20 bent, je nog vrij vers bent. Je huid is nog zo zacht en jong en je gezicht is nog zo gladjes. Persoonlijk vind ik dat niet zo mooi. Meestal krijg je wanneer je ouder wordt (25/30 jaar) een wat mannelijker uiterlijk. Dikkere huid die ook wat stroever is enzovoort. Ik vraag mij dan inderdaad ook af in hoeverre de vrouw hier net zo over denkt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:38 schreef JMrules het volgende:
Stel dat je dit gevraagd had over vrouwen, voor de mannen om te antwoorden dus, dan had ik dit gezegd:
Persoonlijk heb ik het niet zo op dat jonge grut, liever iemand die weet wat ze wil en zichzelf kent. Ben echt wel een voorstander van kale kutjes maar dan wel in de geschoren vorm en niet omdat het nog moet groeien![]()
Maar dat vroeg je niet dus ik kan alleen maar hopen dat vrouwen zo'n beetje hetzelfde zullen denken. (mijn vriendin in ieder geval wel dus)
Ik doel eigenlijk voornamelijk op de seksuele aantrekkelijkheid wat betreft het uiterlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:37 schreef Soraya20 het volgende:
Meer ervaring is nooit weg...
Ga helemaal met deze stelling mee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:38 schreef JMrules het volgende:
Persoonlijk heb ik het niet zo op dat jonge grut, liever iemand die weet wat ze wil en zichzelf kent. Ben echt wel een voorstander van kale kutjes maar dan wel in de geschoren vorm en niet omdat het nog moet groeien![]()
Als Herald terug komtquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:22 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
neem je eigen icon nou eens iconstealer
als je zelf jonger bend dan 30quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:50 schreef miss_sly het volgende:
sinds wanneer is een manvan rond de 30 een oudere man?![]()
* ook meldt*quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Ripley het volgende:
Iets er tussenin aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |