Well, that's it. Ik denk niet dat er nog wat van James Bond komt anders dan een XXX soort of film.quote:Pierce Brosnan Says No More 007
Source: Entertainment Weekly
Tuesday, July 27, 2004
Pierce Brosnan tells Entertainment Weekly that he's done with the James Bond franchise, opening the door for possible replacements.
"That's it," says the now former 007, "I've said all I've got to say on the world of James Bond." He says that Die Another Day will be his last Bond film and he's not returning for a fifth movie. "Bond is another lifetime, behind me."
Sean Connery quit the James Bond franchise as well, before being lured back for bigger bucks by England-based Eon productions, which produces the 007 films. If this doesn't happen, the company will have to find another actor to fill the role for "James Bond 21," scheduled for a November 18, 2005 release.
* Dubbel in shock*quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:11 schreef Catsy het volgende:
Het gerucht ging toch dat Orlando Bloom de nieuwe James Bond zou worden? *ril*
Die heeft nog minder uitstraling dan een stroopwafel, en dat is juist waar het bij James Bond om gaat.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:11 schreef Catsy het volgende:
Het gerucht ging toch dat Orlando Bloom de nieuwe James Bond zou worden? *ril*
Dat was toch al bekend? Ik heb al een aantal weken geleden gelezen in de krant dat Pierce het niet eens was met het contract en het er al niet meer in zat dat hij in de nieuwe Bond film zou spelen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Well, that's it. Ik denk niet dat er nog wat van James Bond komt anders dan een XXX soort of film.
R.I.P.
O behave!quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:27 schreef Karzeuler het volgende:
en wat dachten jullie van Mike Meyers als nieuwe bond
Welke tips? (QT=Tarantino?)quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vraag me af of men de tips van QT nog in acht neemt voor een volgende film. Met hem in zee gaan zal wel niet gebeuren...
WTF?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:55 schreef PDOA het volgende:
Ik las dat ze Hugh Grant hadden gepolst.
Ja, man. Dat lijkt me niks voor hem.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:02 schreef Catsy het volgende:
Hugh Grant als James Bond? Hij kan toch alleen maar de semi-romantische-maar-o-zo-klunsige-Engelsman spelen?!
Volgens mij is dit een tekst die elke keer gezegd wordt zo gauw er weer een nieuwe James Bond opstaat. Tot nu toe vind ik het allemaal nog wel meevallen, gewoon afwachten wat het gaat worden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Well, that's it. Ik denk niet dat er nog wat van James Bond komt anders dan een XXX soort of film.
R.I.P.
Nouja, de vorige keer dat er een nieuwe bond werd gepresenteerd (timothy Dalton, was ik nog niet oud genoeg om me daar druk om te maken).quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:59 schreef Lod het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een tekst die elke keer gezegd wordt zo gauw er weer een nieuwe James Bond opstaat. Tot nu toe vind ik het allemaal nog wel meevallen, gewoon afwachten wat het gaat worden.
Het heeft volgens mij ook niet zoveel met de acteur te maken maar meer met de regisseur. Die bepaalt volgens mij wat voor een soort film het gaat worden. De laatste James Bond vond ik niet geslaagd. Een leuke actie film maar meer ook niet. Hij mist gewoon dat speciale Bond-gevoel/humor wat de vorige films zo leuk maakte.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:28 schreef Hare het volgende:
Deze keer wel, en hoewel ik Pierce best een goede bond vond, vind ik het met de bond films helemaal de verkeerde kant opgaan. Nu ook nog eens een nieuwe acteur, waar ze waarschijnlijk een jong persoon voor nemen (commercieel natuurlijk een goede zet), denk ik niet dat het ooit nog wat wordt.
Gaat hij dan weer met pijlen schieten?quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens het AD gaat Orlando Bloom een jonge James Bond spelen, in een film die over het begin van Bond's leven en carriere gaat.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Gaat hij dan weer met pijlen schieten?
Jaaa, een jonge James Bond met van die hippe vlechtjes aan de zijkant van zijn hoofd!quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Gaat hij dan weer met pijlen schieten?
Ja, is vlgns mij soort van goeie-doelen-ambassadeur. Van Amnesty International ofzo. Rooie Kruis misschien. Zoiets.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:30 schreef qwertyuiop het volgende:
Roger Moore leeft die nog?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:55 schreef Duiveltja het volgende:
Jude Law als bond
Wordt dat ook een franchise?quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:32 schreef MikeyMo het volgende:
Orlando Bloom als jonge 007
Geplaatst op 28-07-2004 om 15:27, ingestuurd door Mick van Herk
Orlando Bloom gaat James Bond spelen in een nieuwe film, die gaat over de jonge jaren van agent 007. Dat meldt de website van The Evening Standard.
De Britse acteur zou bij Miramax hebben getekend voor de hoofdrol. Het bijzondere van de film is dat de studiejaren van Bond en zijn verwijdering van het chique Eton College centraal staan. De film wordt dan ook niet gerekend tot een 'officiële' Bondfilm.
quote:Brosnan Bids Bond a Fond Farewell
Four months after complaining that producers of the next James Bond film were at "an impasse" over how to proceed with the production, Pierce Brosnan has himself bowed out of the film. In an interview posted on Entertainment Weekly's website, Brosnan said, "Bond is another lifetime behind me." He added: "I've said all I've got to say on the world of James Bond. ... We went out on a high, and I look back affectionately at that time and doing those four movies. But I've said all I gotta say on it." Reporting on Brosnan's remarks, the Associated Press speculated Tuesday: "The 51-year-old's statement might be a negotiating ploy." However, last weekend Scotland's Sunday Mail reported that the producers intended to "pension off" Brosnan and replace him with a younger actor. Ewan McGregor, Jude Law and Clive Owen were reportedly being considered. In March, Brosnan told the London Daily Mirror, "You know going in that your time will come to boy out, walk off and say goodbye. If that time is now, then it's been a glorious ride." He criticized the producers for sacrificing character-driven plots for gimmicky spectacle, saying, "It's frustrating, really, because they feel they have to top themselves in a genre which is just spectacle and huge bang for your buck."
untouchable Sean Connery.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:27 schreef A.J. het volgende:
Maar niemand zal aan de "untachable" Sean Connery komen.
Er was een hardnekkig gerucht dat hij de nieuwe Bond zou worden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:06 schreef Klonk het volgende:
Mijn vriendin had gisteravond ook een goed idee, volgens haar moest Robbie Williams de nieuwe Bond worden, ben er nog steeds niet uit of ik het wel of geen goed idee vind
Of Famke Janssen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:03 schreef Weakling het volgende:
Hmmm ... leuke optie een vrouw als 007 ... kan ik eigenlijk alleen maar Angelina Jolie verzinnen die een beetje uit de verf kan komen als vrouw in een actierol ...
McGregor kan toch niet, die is nog steeds op z'n motor aan het toerenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:02 schreef sweek het volgende:
McGregor, mwoah...
Die zoon van Moore is alleen om die reden een kandidaat, blijkbaar, ik ken hem verder niet..
Robbie Williams, kan 'ie acteren? Looks en attitude kloppen helemaal..
Lijkt me wel geinig. Een Bond met tattoo'squote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:14 schreef Hare het volgende:
[..]
McGregor kan toch niet, die is nog steeds op z'n motor aan het toeren
Robbie heeft idd de looks e.d. allemaal wel zoals je zegt, alleen wordt zo lastig met de tattoo's allemaal weg te halen. James Bond en tattoo's is nu eenmaal een nono
Ik ben nooit zo weg geweest van Pierce Brosnan. Vind Timothy Dalton het best, maar ik ben volgens mij de enige die dat vind.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:09 schreef Hare het volgende:
[..]
R.I.P.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:38 schreef Lod het volgende:
De laatste James Bond vond ik niet geslaagd. Een leuke actie film maar meer ook niet. Hij mist gewoon dat speciale Bond-gevoel/humor wat de vorige films zo leuk maakte.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:37 schreef Adelante het volgende:
Timothy Dalton is toch nog jong genoeg
Haha, kun je welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:31 schreef girllover het volgende:
[..]![]()
![]()
Timothy Dalton
![]()
![]()
Dat vind iedereen met een greintje verstand van filmquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, kun je wel
Maar Timothy vond ik zelf ook helemaal niet zo slecht, vond hem zelfs leuk, en een goede bond neerzetten, alleen ja, hij haalt het niet bij Sean en Roger. Dat zijn voor mij toch echt de verpersoonlijkingen van James Bond.
Veruit de beste suggestie die ik de afgelopen tijd gehoord heb!quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:23 schreef Weakling het volgende:
Ricky Gervais![]()
Woohoo,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat vind iedereen met een greintje verstand van film
Dan is dat meteen de laatste keer dat ik "James" Bond ga kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:37 schreef Adelante het volgende:
of anders een VROUW als 007
Dat vindt iedereen die die 2 de beste James Bonds vinden. Dat heeft niks met verstand te maken maar met smaak.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:27 schreef kamagurka het volgende:
Dat vind iedereen met een greintje verstand van film
Goede smaak wel te verstaan. Timothy "duffe, uitstralingsloze" Dalton beter noemen dan Sean of Roger is iig een regelrechte aanklacht tegen de goede smaakquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:53 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen die die 2 de beste James Bonds vinden. Dat heeft niks met verstand te maken maar met smaak.
Sean vind ik nog wel goed, Moore vind ik matig. Geef mij daarvoor maar Dalton of Brosnan.
Al Pacino is ook geen goede acteurquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goede smaak wel te verstaan. Timothy "duffe, uitstralingsloze" Dalton beter noemen dan Sean of Roger is iig een regelrechte aanklacht tegen de goede smaak
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Al Pacino is ook geen goede acteur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |