Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
Maar toch heeft hij haar zelfs gebeft (iets wat je als man niet bij de eerste de beste dame doet)
Hij heeft smetvrees.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Zo is het maar netquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:16 schreef zovty het volgende:ok.
Misschien wil 'ie echt geen valse hoop geven en issie er gewoon nog niet uit. Soms zijn mannen best simpel en eerlijk. Maar dat is dan soms weer moeilijk te accepteren.
Dat hij al een relatie had, weet je niet. Maar ik moet zeggen dat ik verwacht dat hij niets voor jou voelt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef DoctorB het volgende:
Hij heeft al lang een relatie, zat in een sleur, moest even rondneuken. Dat heeft ie nu gedaan en nu is ie je zat. Da's toch zo klaar als een klontje.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat hij de jacht spannender vond dan de vangst.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
...En ontloopt.
Maar toch heeft hij haar zelfs gebeft (iets wat je als man niet bij de eerste de beste dame doet)
Het punt is dat hij dat niet doet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:19 schreef Frenkie het volgende:
WS heeft de man in kwestie niet (meer) de gevoelens die er bij een liefdesrelatie horen. Het precieze hoe en waarom moet je hem vragen, dat kan alleen hij je vertellen.
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef DoctorB het volgende:
Hij heeft al lang een relatie, zat in een sleur, moest even rondneuken. Dat heeft ie nu gedaan en nu is ie je zat. Da's toch zo klaar als een klontje.
Als dat zo was dan deed ie t geen 2e keer. Of niet?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:24 schreef DJ_WB het volgende:
misschien smaakte je niet zo lekker ?
Nja, als hij zelf die duidelijkheid niet heeft is het natuurlijk ongelofelijk vervelend als je daar de hele tijd over begint. Ik kan me best voorstellen dat je die duidelijkheid wil maar misschien moet je nu toch ff geduld hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:22 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Het punt is dat hij dat niet doet.
Gekmakend!![]()
Ik hou van duidelijkheid, en dat heb ik hem 1000x gezegd, maar toch is ons gesprek steeds leuk en aardig totdat ik daar over begin.![]()
Zal best kunnen...quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:23 schreef Erebus het volgende:
Mmm ik ben liever positief...
Hij begon waarschijnlijk vanuit het jagersoogpunt, maar helaas kwam er gevoel bij.... nu zit hij in tweestrijd...je zegt dat hij al moeilijk over zijn emotie kan praten, dus dat zou met het ontlopen te maken kunnen hebben, als je ontloopt hoef je helemaal niet te praten, zeker niet over gevoelens.
Een vrouw die om duidelijkheid vraagt, daar zou ik ook op afknappen... maar ik ben dan ook meer van het "ik zie wel"-type.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:22 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Het punt is dat hij dat niet doet.
Gekmakend!![]()
Ik hou van duidelijkheid, en dat heb ik hem 1000x gezegd, maar toch is ons gesprek steeds leuk en aardig totdat ik daar over begin.![]()
Je bent dus een zeikwijf...quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:22 schreef Soraya20 het volgende:
Ik hou van duidelijkheid, en dat heb ik hem 1000x gezegd,
Wedden dat er een afwijzing volgt??quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:30 schreef Erebus het volgende:
Schrijf hem een brief met je vragen en je eigen ideeen. Misschien vind hij het makkelijker om via een brief (of email) zijn gevoelens te "openen". Dan kan hij namelijk langer nadenken en krijgt hij niet meteen een wedervraag of een zichtbare emotie op je gezicht.
Hehe!quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je bent dus een zeikwijf...
sorry hoor maar dit is echt een dom topic:
"Als een man je bewust ontwijkt en ontloopt...
...dan is dat een stille hint: hij mot je niet"
AHA!quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:31 schreef Soraya20 het volgende:
Je gaat dan denken, en denken, misschien heb ik hem wel afgeschrikt door hem te zeggen dat ik van hem hou zoals ik ook van mijn vrienden hou.
Anders dan dat kan ik niets bedenken.
HIj wou me zelfs eens aan zijn moeder voorstellen, iets waar ik hem voor bedankte, in die 3 weken zag ik hem bijna dagelijks.
Zucht!
Dan weet ze in elk geval zeker waar ze aan toe is...quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:31 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wedden dat er een afwijzing volgt??
Ja, en dat vertel je nu pas..quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:31 schreef Soraya20 het volgende:
Je gaat dan denken, en denken, misschien heb ik hem wel afgeschrikt door hem te zeggen dat ik van hem hou zoals ik ook van mijn vrienden hou.
Anders dan dat kan ik niets bedenken.
HIj wou me zelfs eens aan zijn moeder voorstellen, iets waar ik hem voor bedankte, in die 3 weken zag ik hem bijna dagelijks.
Zucht!
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou het ook Spaans benauwd krijgen als een vrijblijvend vriendje me na drie weken een verkapte liefdesverklaring geeft, wat de achterliggende intentie ook moge zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:31 schreef Soraya20 het volgende:
Heeft geen zin, zoiets negeert 'ie.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:31 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wedden dat er een afwijzing volgt??
misschien moest ie nog een keertje proevenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:25 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan deed ie t geen 2e keer. Of niet?
Ik had wat vollediger moeten zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, en dat vertel je nu pas..
Misschien heeft hij je uitspraak als een stille hint opgepikt dat je wil dat hij je een beetje met rust laat.
Oh ja, da's waar ook!quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:44 schreef miss_sly het volgende:
jij was toch getrouwd met die man die verslaafd was aan masturbatie?
Oh??quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook!
Dat werpt wel even een ander licht op deze zaak .
Geef je gewoon nog even het voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:00 schreef Soraya20 het volgende:
I screwed up, big time!
Mijn man weet niet dat ik vreemd ga.
Ik ben zeer zeker serieus te nemen, maar goed, als je van niet denkt dan kan ik dat ook wel snappen.
Maar wat wil je eigenlijk met die knulquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:00 schreef Soraya20 het volgende:
I screwed up, big time!
Mijn man weet niet dat ik vreemd ga.
Ik ben zeer zeker serieus te nemen, maar goed, als je van niet denkt dan kan ik dat ook wel snappen.
Je denkt vooral wat je wilt denken...quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:33 schreef nappel het volgende:
Vorig topic van haar ook nog eens bekeken, maar daar is ze (ook) niet meer terug geweest..
..best een serieus probleem, maar blijkbaar geen interesse meer van TS's kant?!?
Ik denk dat TS helemaal geen open-minded moslima is, maar eerder een brilnerd, met bekrompen, verziekte geest..
Van geblaat wordt je mentaal gestoord.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Van beffen wordt je blind. Staat in de koran.
Ja, dat weet hij, hij is zelf ook voorzien, en dat maakt t nog vele malen complexer dan het al is.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:01 schreef Copycat het volgende:
Als je op je eigen naam klikt, popt ie meteen op:
Getrouwd met een man die verslaafd is aan Masturbatie
Maar weet die gozer nou wel of niet dat je bent getrouwd?
Denk dat je daar je antwoord hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:03 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ja, dat weet hij, hij is zelf ook voorzien, en dat maakt t nog vele malen complexer dan het al is.
Jovinkquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Copycat het volgende:
Denk je dat ik dat niet doe? Deze dame is niet op haar mondje gevallen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:04 schreef MarMar het volgende:
tip: vraag hem gewoon wattie wel of niet wil?
Hij is zelf getrouwd en wil je meenemen naar zn moeder????!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:03 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ja, dat weet hij, hij is zelf ook voorzien, en dat maakt t nog vele malen complexer dan het al is.
Jij snapt nu waarom ik ook vriendelijk bedankte...quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij is zelf getrouwd en wil je meenemen naar zn moeder????!!
Hier zakt mn broek van af..
Als hij zou zeggen dat hij met mij voor goed zou vertrekken dan zou ik zonder omkijken met hem meegaan...quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:11 schreef Copycat het volgende:
Maar wat verwacht jij eigenlijk van deze affaire, Soraya?
Ben je van plan om je huwelijk voor hem op te geven, als hij aangeeft voor jou te willen gaan?
Ooh, wat een verterende naiviteitquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:15 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Als hij zou zeggen dat hij met mij voor goed zou vertrekken dan zou ik zonder omkijken met hem meegaan...
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:40 schreef MouseOver het volgende:
Ooh, wat een verterende naiviteit![]()
Nou, ik was idd echt vertederdquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke fehlleistung...
als je tenminste vertederend bedoelde...
quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mijn advies in je andere topic blijkt na het lezen van dit topic zelfs nog beter van toepassing:
Ga bijklussen als hoer!
Zegt de hoogdravende interlekjuweel met nog geen 100 posts. .....quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:28 schreef Omara het volgende:
[..]
Voor jou ook een advies dat in diverse fora op Fok te gebruiken is: Ga ergens anders de lolbroek spelen ten koste van anderen. Neem nu zèlf dat besluit voordat een ander dit voor je doet.
Nu is het wel genoeg. Je punt is duidelijk. klaarquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zegt de hoogdravende interlekjuweel met nog geen 100 posts. .....
Soms is hard en direct zijn gewoon nodig, en werkt het beter dan al dat academische geneuzel van jou.
Dan is hij afgeknapt op je. Lijkt me vrij logisch?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
...En ontloopt.
Maar voorheen had je een soort van 3 weken durende liefdesaffaire/relatie met hem. Er is niets bijzonders voorgevallen & hij heeft niets bijzonders gezegd (ondanks het aandringen = hij ontloopt en ontwijkt des te meer)
Hij zei waanzinnig verliefd te zijn, iets wat wederzijds was... Gedurende 't samenzijn praatte hij wel, maar moeilijk over zijn gevoelens, zijn verklaring was dat ie haar geen valse hoop wou geven.
Wat wil dat dan zeggen?
Heeft ie dan wel of geen gevoelens voor je?
Wel: Hij weet zich geen raad met zijn gevoelens, en is bang voor wat de toekomst hem brengt.
Geen: Hij is harteloos en leugenachtig en heeft totaal lak aan de dame in kwestie. Of nog erger zou 'ie afgeknapt zijn?
Hmm, als ze gewassen is, er lekker uitziet en een beetje fris ruikt...komt u maarquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:11 schreef MarMar het volgende:
it it walks like a duck, talks like a duck, sounds like a duck
it is a duck
Idd, zo speciaal is het niet. Gewoon de makkelijkste manier om het meisje te bevredigenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Ik zou dit eerder over jou en je houding ten opzichte van je man zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
Geen: Hij is harteloos en leugenachtig en heeft totaal lak aan de dame in kwestie. Of nog erger zou 'ie afgeknapt zijn?
Loser.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef dimshitz het volgende:
hahahahaha wat een hoerrrrrrrrrrrr
Zoals meestal, de man is immers een jager, biologisch gezien. Hij moet rondneuken om zijn genen te verspreiden. Niets tegen te doen , dit oergeweld, knokken tegen natuurgeweld, dat win je nooitquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Copycat het volgende:
De actie van haar echtgenoot is echter voorbehouden aan zijn rechter (of linker) hand...quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:04 schreef Couscousje het volgende:
Wilde dat ik zoveel actie kreeg...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De actie van haar echtgenoot is echter voorbehouden aan zijn rechter (of linker) hand...
Jij wel, zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef dimshitz het volgende:
hahahahaha wat een hoerrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:04 schreef Couscousje het volgende:
Nee, hoor.
Tis echt waar. Ik BEN ook Soraya20
Cc
Ik vroeg me al af waar de Fok-Iedereen-is-een-kloon-snol zou blijven.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
True.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:59 schreef Copycat het volgende:
Ik ook...
Cc
Ik zie niet in waar ze haar lichaam verkoopt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:50 schreef dimshitz het volgende:
Ja ik wel, of wil jij soms beweren dat (buiten het financieële gedeelte eventueel) het gedrag van TS dat van een hoer niet erg dicht benaderd?
Ik zou zeggen, lees dat stuk over "financieële gedeelte" nog eens over en probeer die hersencelletjes van je eens te laten werken..quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:02 schreef Couscousje het volgende:
[..]
Ik zie niet in waar ze haar lichaam verkoopt.
Dat doet een hoer toch? Of doen hoeren tegenwoordig de boekhouding?
Cc
Als dat financiële gedeelte wegvalt, dan kan het geen hoer zijn, smart ass.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:17 schreef dimshitz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees dat stuk over "financieële gedeelte" nog eens over en probeer die hersencelletjes van je eens te laten werken..![]()
*Zucht* Je snapt het niet heh?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:32 schreef Couscousje het volgende:
[..]
Als dat financiële gedeelte wegvalt, dan kan het geen hoer zijn, smart ass.
Ga fijn iemand in je eigen omgeving beledigen, als je daar toch zo een behoefte aan hebt.
Cc
Da's meer een kwestie van marktwaarde. Je krijgt wat je verdiend, in "het vak".quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:32 schreef Couscousje het volgende:
[..]
Als dat financiële gedeelte wegvalt, dan kan het geen hoer zijn, smart ass.
Cc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |