Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
Maar toch heeft hij haar zelfs gebeft (iets wat je als man niet bij de eerste de beste dame doet)
Hij heeft smetvrees.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Zo is het maar netquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:16 schreef zovty het volgende:ok.
Misschien wil 'ie echt geen valse hoop geven en issie er gewoon nog niet uit. Soms zijn mannen best simpel en eerlijk. Maar dat is dan soms weer moeilijk te accepteren.
Dat hij al een relatie had, weet je niet. Maar ik moet zeggen dat ik verwacht dat hij niets voor jou voelt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef DoctorB het volgende:
Hij heeft al lang een relatie, zat in een sleur, moest even rondneuken. Dat heeft ie nu gedaan en nu is ie je zat. Da's toch zo klaar als een klontje.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat hij de jacht spannender vond dan de vangst.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
...En ontloopt.
Maar toch heeft hij haar zelfs gebeft (iets wat je als man niet bij de eerste de beste dame doet)
Het punt is dat hij dat niet doet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:19 schreef Frenkie het volgende:
WS heeft de man in kwestie niet (meer) de gevoelens die er bij een liefdesrelatie horen. Het precieze hoe en waarom moet je hem vragen, dat kan alleen hij je vertellen.
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef DoctorB het volgende:
Hij heeft al lang een relatie, zat in een sleur, moest even rondneuken. Dat heeft ie nu gedaan en nu is ie je zat. Da's toch zo klaar als een klontje.
Als dat zo was dan deed ie t geen 2e keer. Of niet?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:24 schreef DJ_WB het volgende:
misschien smaakte je niet zo lekker ?
Nja, als hij zelf die duidelijkheid niet heeft is het natuurlijk ongelofelijk vervelend als je daar de hele tijd over begint. Ik kan me best voorstellen dat je die duidelijkheid wil maar misschien moet je nu toch ff geduld hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:22 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Het punt is dat hij dat niet doet.
Gekmakend!![]()
Ik hou van duidelijkheid, en dat heb ik hem 1000x gezegd, maar toch is ons gesprek steeds leuk en aardig totdat ik daar over begin.![]()
Zal best kunnen...quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:23 schreef Erebus het volgende:
Mmm ik ben liever positief...
Hij begon waarschijnlijk vanuit het jagersoogpunt, maar helaas kwam er gevoel bij.... nu zit hij in tweestrijd...je zegt dat hij al moeilijk over zijn emotie kan praten, dus dat zou met het ontlopen te maken kunnen hebben, als je ontloopt hoef je helemaal niet te praten, zeker niet over gevoelens.
Een vrouw die om duidelijkheid vraagt, daar zou ik ook op afknappen... maar ik ben dan ook meer van het "ik zie wel"-type.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:22 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Het punt is dat hij dat niet doet.
Gekmakend!![]()
Ik hou van duidelijkheid, en dat heb ik hem 1000x gezegd, maar toch is ons gesprek steeds leuk en aardig totdat ik daar over begin.![]()
Je bent dus een zeikwijf...quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:22 schreef Soraya20 het volgende:
Ik hou van duidelijkheid, en dat heb ik hem 1000x gezegd,
Wedden dat er een afwijzing volgt??quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:30 schreef Erebus het volgende:
Schrijf hem een brief met je vragen en je eigen ideeen. Misschien vind hij het makkelijker om via een brief (of email) zijn gevoelens te "openen". Dan kan hij namelijk langer nadenken en krijgt hij niet meteen een wedervraag of een zichtbare emotie op je gezicht.
Hehe!quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je bent dus een zeikwijf...
sorry hoor maar dit is echt een dom topic:
"Als een man je bewust ontwijkt en ontloopt...
...dan is dat een stille hint: hij mot je niet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |