Ja, volgens mij is het ook een beer. Op die eerste foto lijkt het alsof je een vage staart ziet, maar op de volgende foto's van dichtbij zie je z'n achterkant héél toevallig weer niet. Hoax lijkt mij dus..quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Pitbulleke het volgende:
Las laatst op internet over een huidziekte die veel bruine beren treft en die worden vaak vrijwel helemaal of deels kaal. Ik geloof dat vrouwtjes kaal blijven en bij mannetjes wil het wel genezen ofzo. Metfoto's erbij en dat leek hier erg veel op. Gewoon een halfkale beer dus.
Dat was ik niet, maar inderdaad die manen zouden enigzins kunnen kloppen maar die oren lijken niet echt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:38 schreef nappel het volgende:
Ik denk niet dat de katten en honden veilig zouden zijn geweest, als er hyena in de kruising zit..
Harige, had jij laatst niet een foto van de manenwolf gevonden?
Zou dit geen manenwolf kunnen zijn? Misschien een kruising daar de poten niet zo lang en dun zijn...
Die hebben toch niet zo'n lange staart?quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:03 schreef erodome het volgende:
Beer las ik, dat kan hem heeeeeeel goed zijn idd...
lijkt mij ook een vos met een huidaandoeningquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Wellicht een "Cross Fox" met een rare vacht, die leven daar normaal gesproken ook in die omgeving, alleen hebben die wat puntigere oren...
En zwarte panters horen niet voor te komen in Engeland, en toch loopt er daar eentje los.quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:43 schreef golfer het volgende:
Overigens, voor zover ik weet, komen hyena's helemaal niet voor in Amerika.
Hij lijkt idd wel erg op een hyena..quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zwarte panters horen niet voor te komen in Engeland, en toch loopt er daar eentje los.
Ik blijf erbij dat dit een bruine hyena is die in gevangenschap is geweest en schurft heeft.
Dat verklaard het steeds opzoeken van de mensen.
Omdat hij de schurft heeft?quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zwarte panters horen niet voor te komen in Engeland, en toch loopt er daar eentje los.
Ik blijf erbij dat dit een bruine hyena is die in gevangenschap is geweest en schurft heeft.
Schurft=ziek=honger=opzoek naar makkelijk maal=in de buurt van mensen=vuilnis+huisdieren.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:24 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Omdat hij de schurft heeft?
Dat was ook het eerste waaraan ik dacht toen ik "het dier" zag.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Ik hou het op een hyena met schurft
http://www.woai.com/news/(...)9C-ABAE-DEFD273D89CAquote:
Chupacabra? Another Mysterious Beast Spotted
Just what is it? Another sighting of the mysterious beast many call the “Chupacbra.” This time the creature was spotted in East Texas – alive!
Someone in the Tyler area was able to snap a picture of the strange blue-grayish animal with long fangs.
It looks much like the one a San Antonio area rancher shot and killed last year. You may remember the so-called "Elmendorf Beast" that rancher Devin McAnally discovered in July. The story drew attention from around the world, and several of the animals have since been spotted across Texas.
Some say it's a coyote with mange. Others have wondered if it's the Chupacabra of Mexican folklore. You can judge for yourself by taking a look at our series of stories on this strange beast...
Alleen is di andere veeeeeele malen groter.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef Yosomite het volgende:
Lijkt veel op deze (ook kale) Mexicaanse hond, die toevallig verzeild is geraakt in de VS.
Mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |