http://www.thewbalchannel.com/news/3545312/detail.html?z=dp&dpswid=1946268&dppid=68757quote:Mystery Creature Lurks In Baltimore County
A mystery animal is on the loose in Baltimore County and not even the experts can pin down what it is.
A Glyndon man found a way to secretly record the beast while it grazed in his yard. For a while it was just lurking in the woods watching the Wroe family until the Wroes started watching it.
Jay Wroe: "My truck was parked here, started getting in my truck. I kind of saw it there where the sunlight is and said what in the world is that?"
Jacob Wroe: "It looked so weird to me. I didn't know what it was."
Wanting to get a better look at the beast stalking his family, Jay Wroe put technology to work for him.
Jay Wroe: "The next day, I hooked up just portable motion detectors, and put them down back in the woods there."
The trap worked.
Jay Wroe: "Very bizarre. I went and got my father and cousin and they came and looked at it and their reactions were pretty much the same -- what in the world are we looking at?"
More than a month after the first sighting, the creature has become a neighborhood regular and showing up often.
Kim Carlsen: "It comes to our house. It's been up in the woods for a while and it comes up through the bottom of our yard and eats our cat food."
Despite the fact it's lurking in these woods and no one knows when or where it will come out, no one here seems afraid of it.
Jacob Wroe: "I don't know, it doesn't look like it's going to harm anybody."
Even the other neighborhood animals like Bullwinkle the dog next door seem okay with the beast.
Kim Carlsen: "It's not afraid of the cats and the cats seem to get along with it fine."
The beast is not shy, and visits most often under bright sun. While no one here knows what it is, they do have a name for it -- the hyote, a combination of a hyena and a coyote.
En een filmpje: http://www.thewbalchannel(...)268&dppid=68757#
Nee denk ik niet, kijk maar goed naar dat achterlijf, dat is te kort voor een hond.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:58 schreef Megumi het volgende:
Gewoon een hond dus.
Zeg dat soort opmerkingen worden oud, bedenk eens wat nieuws.quote:En waarom had die vent niet zoals elke Amerikaan een geweer bij zich?
Zo'n grote paad heb ik nog nooit gezien, maar voor de rest klopt het wel volgens mij.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:04 schreef Brennie het volgende:
Ok, 'bij' is weg
Het lijkt wel een kruising tussen een paad/hond en hyena
Kruising tussen het zaad van je pa.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:11 schreef Reintjuh het volgende:
Wat is een paad ?
google geeft dit: http://www.karma.ie/images/gallery/august_7_2003/Paad.jpgquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:11 schreef Reintjuh het volgende:
Wat is een paad ?
Als dat beest van het filmpje van de bron dat beest is heeft ie toch in de fik gestaan ofzo ....quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:15 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Iemand op een ander forum kwam met dit dier aanzetten, de "Aardwolf"![]()
'Mange" is een soort vachtziekte, die komt wel vaker daar voor naar het schijnt in de VS...quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:22 schreef method21 het volgende:
[..]
Als dat beest van het filmpje van de bron dat beest is heeft ie toch in de fik gestaan ofzo ....
die man die die persconferenties geeft in het witte huis met die lege blik in zijn ogen heeft dat ookquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:25 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
'Mange" is een soort vachtziekte, die komt wel vaker daar voor naar het schijnt in de VS...
Wellicht is dat het...
In de nacht komen wel de meest vreemde fokkers tot leven he?quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:40 schreef woediewokkie het volgende:
die man die die persconferenties geeft in het witte huis met die lege blik in zijn ogen heeft dat ook
welkom bij de clubquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:43 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
In de nacht komen wel de meest vreemde fokkers tot leven he?![]()
* zucht*quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:11 schreef Reintjuh het volgende:
Wat is een paad ?
Ja, volgens mij is het ook een beer. Op die eerste foto lijkt het alsof je een vage staart ziet, maar op de volgende foto's van dichtbij zie je z'n achterkant héél toevallig weer niet. Hoax lijkt mij dus..quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Pitbulleke het volgende:
Las laatst op internet over een huidziekte die veel bruine beren treft en die worden vaak vrijwel helemaal of deels kaal. Ik geloof dat vrouwtjes kaal blijven en bij mannetjes wil het wel genezen ofzo. Metfoto's erbij en dat leek hier erg veel op. Gewoon een halfkale beer dus.
Dat was ik niet, maar inderdaad die manen zouden enigzins kunnen kloppen maar die oren lijken niet echt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:38 schreef nappel het volgende:
Ik denk niet dat de katten en honden veilig zouden zijn geweest, als er hyena in de kruising zit..
Harige, had jij laatst niet een foto van de manenwolf gevonden?
Zou dit geen manenwolf kunnen zijn? Misschien een kruising daar de poten niet zo lang en dun zijn...
Die hebben toch niet zo'n lange staart?quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:03 schreef erodome het volgende:
Beer las ik, dat kan hem heeeeeeel goed zijn idd...
lijkt mij ook een vos met een huidaandoeningquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Wellicht een "Cross Fox" met een rare vacht, die leven daar normaal gesproken ook in die omgeving, alleen hebben die wat puntigere oren...
En zwarte panters horen niet voor te komen in Engeland, en toch loopt er daar eentje los.quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:43 schreef golfer het volgende:
Overigens, voor zover ik weet, komen hyena's helemaal niet voor in Amerika.
Hij lijkt idd wel erg op een hyena..quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zwarte panters horen niet voor te komen in Engeland, en toch loopt er daar eentje los.
Ik blijf erbij dat dit een bruine hyena is die in gevangenschap is geweest en schurft heeft.
Dat verklaard het steeds opzoeken van de mensen.
Omdat hij de schurft heeft?quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zwarte panters horen niet voor te komen in Engeland, en toch loopt er daar eentje los.
Ik blijf erbij dat dit een bruine hyena is die in gevangenschap is geweest en schurft heeft.
Schurft=ziek=honger=opzoek naar makkelijk maal=in de buurt van mensen=vuilnis+huisdieren.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:24 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Omdat hij de schurft heeft?
Dat was ook het eerste waaraan ik dacht toen ik "het dier" zag.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Ik hou het op een hyena met schurft
http://www.woai.com/news/(...)9C-ABAE-DEFD273D89CAquote:
Chupacabra? Another Mysterious Beast Spotted
Just what is it? Another sighting of the mysterious beast many call the “Chupacbra.” This time the creature was spotted in East Texas – alive!
Someone in the Tyler area was able to snap a picture of the strange blue-grayish animal with long fangs.
It looks much like the one a San Antonio area rancher shot and killed last year. You may remember the so-called "Elmendorf Beast" that rancher Devin McAnally discovered in July. The story drew attention from around the world, and several of the animals have since been spotted across Texas.
Some say it's a coyote with mange. Others have wondered if it's the Chupacabra of Mexican folklore. You can judge for yourself by taking a look at our series of stories on this strange beast...
Alleen is di andere veeeeeele malen groter.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef Yosomite het volgende:
Lijkt veel op deze (ook kale) Mexicaanse hond, die toevallig verzeild is geraakt in de VS.
Mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, dit mysterieuze dier zag ik laatst nog aan de lijn op de Keizersgracht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:37 schreef ymme het volgende:
En de 2e is inderdaad gewoon een vermagerde Peruaanse Naakthond.
Mischien komt het net zo uit bij het maken van die foto.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:08 schreef erodome het volgende:
Maar wat is er dan met z'n oren gebeurt, dat ze slap naar voren gaan hangen kan ik nog begrijpen, maar naar achteren krullen is wel een heel erg vreemde en onnatuurlijke stand.
http://woai.com/news/loca(...)ab-ac65-c5a1108e62b0quote:S.A. Zoo Weighs-In on Chupacabra Debate
Is it a Chupacabra or not? WOAI.com is getting answers about a bizarre animal shot in Elmendorf.
Bones from a mystery animal shot by an Elmendorf rancher have been taken to an expert from the San Antonio Zoo. But can he tell what it is?
John Gramieri, the Mammal Curator at the San Antonio Zoo, doesn't think it's the Chupacabra. It's definitely unique, but he thinks it's a mix between a dog and a coyote.
Devin MacAnally shot the Elmendorph Beast after it ate dozens of his chickens. The animal has a blue-grey coloring, is almost hairless, has a short mane and large fangs.
“It's clearly a member of the dog family, a family candidate,” explains Gramieri.
Gramieri says he can't tell what type of canine, but that it could be mixed with coyote that has very weird teeth.
“For whatever reason, this animal had a very poor fusion in the front here, so it allowed that lower jaw to spread in a way that is not normal for any mammal, actually,” Gramieri told WOAI.
But what about the creature's color? A blue-grey hairless coat that's unlike any dog or coyote?
“It apparently had some very bad skin ailment,” said Gramieri. “And that skin ailment made it go bald except for the top of its body.”
So there’s no Chubacabra endorsements from the San Antonio Zoo, but MacAnally continues to believe it's something extra special. He knows its one man's opinion versus his, so he'll wait for the DNA results due back in the next few weeks to find out exactly what it is.
“I want this one to be a new species - or at least something that somebody has never seen in a cross between two different ones,” MacAnally said with a smile.
MacAnally says in the past few weeks he's gotten calls from other people claiming to have seen similar creatures around their properties. That's possible, according to the Gramieri. Gramieri believes that there are more out there.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |