Nou, misschien moet jij eens leren begrijpend lezen dan. Ik heb nergens grapjes gemaakt over massavernietigingswapens, fijn te weten dat jij me van allerlei onzin betichtquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je zit als een kleine kleuter idiote grapjes te maken over het inzetten van massavernietigingswapens.
wat voor reactie verwacht je hierop?
dat de TS serieus een aantal wapensystemen op gaat noemen?
of toch een ietwat minder serieuze reactie?
gewoon getrol dus
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:31 schreef Dagonet het volgende:
jij kan ook gewoon meedoen aan de discussie door de topicstarter om opheldering te vragen ipv er meteen 'b00h000 hij wil genocide' & 'wat zullen we is gebruiken voor die genocide ... wat een lol, lijkt net een bbq' tegenaan te smijten want dat is getrolquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Een volk uitmoorden is genocide, dus terecht.
En anders kan Sp3c meedoen aan de discussie door die term inhoudelijk tegen te spreken, in plaats van lasterlijk overgaan op beledigen.
welke discussie???quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het gewoon tamelijk asociaal van Sp3c om een discussie op zo'n manier te tackelen, that's all.
Wat ijl je nou? Mijn vraag was iets in de trand van "Hoe wil je deze genocide ten uitvoer brengen".quote:Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kan ook gewoon meedoen aan de discussie door de topicstarter om opheldering te vragen ipv er meteen 'b00h000 hij wil genocide' & 'wat zullen we is gebruiken voor die genocide ... wat een lol, lijkt net een bbq' tegenaan te smijten want dat is getrol
Nee, juist niet, daarom wilde ik er over discussiëren, maar dat heet trollen. TS vond genocide de normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef sp3c het volgende:
welke discussie???
er was geen discussie, jij zat over genocide te kwebbelen alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Ben je nou analfabeet of wil je niet lezen dat ik al 3x heb gezegd dat er geen sprake was van gein.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:19 schreef sp3c het volgende:
nee ik wil zeggen dat het te pas en te onpas genocide! brullen niet ok is en dat er dan verlekkerd gein over te gaan zitten maken getrol is
nee dat slaat nergens op, hij stelt niet 1 vraag, hij zat een op de openingspost na vrij interessant topic vol te trollen en daar reageerde ik opquote:Op woensdag 15 september 2004 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Okay, jullie lopen nu langs elkaar heen te praten zo te zien en de irritatiefactor loopt weer op.
RQ stelde de vraag die je eigenlijk kan lezen met eenerachter, niet als kwinkslag of om luchtig op te vatten maar omdat hij vindt dat het doelbewust uitmoorden van een groep een genocide inhoudt.
quote:Op maandag 13 september 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Alleen op de FP vind je uitspraken die nog meer fascistisch zijn.
quote:Op maandag 13 september 2004 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
Als we dan één van die volkeren uitroeien is er dan toch geen probleem meer
quote:Op maandag 13 september 2004 13:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nog meer vrouwen verkrachten? Zie jij echt niet met welk gedachten de terroristische aanslagen van afgelopen tijd gebeurd zijn?
en dan stug beweren dat het hem om de discussie gaat ...quote:Op maandag 13 september 2004 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe moet die genocide gaan geschieden, DrW, CMT en JD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |