abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21947944
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee je zit als een kleine kleuter idiote grapjes te maken over het inzetten van massavernietigingswapens.

wat voor reactie verwacht je hierop?

dat de TS serieus een aantal wapensystemen op gaat noemen?

of toch een ietwat minder serieuze reactie?

gewoon getrol dus
Nou, misschien moet jij eens leren begrijpend lezen dan. Ik heb nergens grapjes gemaakt over massavernietigingswapens, fijn te weten dat jij me van allerlei onzin beticht . Man, als je niet weet wat ik bedoel, hou dan gewoon je bek. Ik vroeg TS netjes hoe hij zijn ideaal (zo veel moslims vermoorden als nodig wordt geacht) wil verwerkelijken, bijvoorbeeld wie er wel en niet dood mogen, wie welke bevoegdheden mag krijgen etc. En dan wordt ik zo behandeld? Ik had je hoger zitten, soldaatje.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:11:12 #282
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21948254
Dat jullie onderling tot een overeenstemming komen, graag, dan hoef ik niet met harde hand een mening op te dringen maar het mág iets vriendelijker naar elkaar toe.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_21948298
Ik vind het gewoon tamelijk asociaal van Sp3c om een discussie op zo'n manier te tackelen, that's all.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:23:18 #284
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21950042
Ik denk dat Sp3c viel over jouw keuze om meteen aan te komen met de (beladen) term 'genocide'.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_21950253
Een volk uitmoorden is genocide, dus terecht.

En anders kan Sp3c meedoen aan de discussie door die term inhoudelijk tegen te spreken, in plaats van lasterlijk overgaan op beledigen.
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:27:11 #286
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21958796
Gaan we nu ook al smileys tellen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:31:19 #287
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21958891
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:38:07 #288
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21959034
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:31 schreef Dagonet het volgende:
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:46:53 #289
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21959278
Draw!

*vinger op de editknop houdt
  Moderator woensdag 15 september 2004 @ 11:58:07 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21965643
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Een volk uitmoorden is genocide, dus terecht.

En anders kan Sp3c meedoen aan de discussie door die term inhoudelijk tegen te spreken, in plaats van lasterlijk overgaan op beledigen.
jij kan ook gewoon meedoen aan de discussie door de topicstarter om opheldering te vragen ipv er meteen 'b00h000 hij wil genocide' & 'wat zullen we is gebruiken voor die genocide ... wat een lol, lijkt net een bbq' tegenaan te smijten want dat is getrol
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het gewoon tamelijk asociaal van Sp3c om een discussie op zo'n manier te tackelen, that's all.
welke discussie???

er was geen discussie, jij zat over genocide te kwebbelen alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_21965813
quote:
Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij kan ook gewoon meedoen aan de discussie door de topicstarter om opheldering te vragen ipv er meteen 'b00h000 hij wil genocide' & 'wat zullen we is gebruiken voor die genocide ... wat een lol, lijkt net een bbq' tegenaan te smijten want dat is getrol
Wat ijl je nou? Mijn vraag was iets in de trand van "Hoe wil je deze genocide ten uitvoer brengen".

Niks ironie, niks knipoog, niks "wat een lol". Integendeel. Nogmaals, als je niet begrijpt wat ik zeg, hou dan je klep.
quote:
Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef sp3c het volgende:
welke discussie???
er was geen discussie, jij zat over genocide te kwebbelen alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Nee, juist niet, daarom wilde ik er over discussiëren, maar dat heet trollen. TS vond genocide de normaalste zaak van de wereld.

Wat is dat voor politiek correct geneuzel als ik het beestje niet bij de naam mag noemen.

Maar Sp3c, wil je nou zeggen dat het goedkeuren van het uitmoorden van een te duiden volk geen genocide is? Zeg dat dan meteen, dan kunnen we daar over discussiëren.
  Moderator woensdag 15 september 2004 @ 13:19:57 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21967276
nee ik wil zeggen dat het te pas en te onpas genocide! brullen niet ok is en dat er dan verlekkerd gein over te gaan zitten maken getrol is
pi_21967326
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:19 schreef sp3c het volgende:
nee ik wil zeggen dat het te pas en te onpas genocide! brullen niet ok is en dat er dan verlekkerd gein over te gaan zitten maken getrol is
Ben je nou analfabeet of wil je niet lezen dat ik al 3x heb gezegd dat er geen sprake was van gein.

Vet gemaakt, hopelijk lees je het nu wel

En vind jij het ongepast in de discussie? Vertel maar 's waarom dan.
  Moderator woensdag 15 september 2004 @ 13:25:02 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21967389
omdat massavernietigingswapens en genocide geen G R A P P I G E zaken zijn waar je zomaar te pas en te onpas wanneer je dat G E I N I G vind mee moet gaan zitten trollen
pi_21967507
Moet ik nou nog 's herhalen dat er geen sprake was van gein? Wat bezielt je in hemelsnaam?

:'(
  Moderator woensdag 15 september 2004 @ 13:33:47 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21967566
0w je vroeg je serieus af wat voor massavernietigingswapens er gebruikt moest worden?
je gelooft serieus dat de topicstarter elke moslim wil nuken?

zoals gezegd, je trekt een conclusie uit je reet en gaat er vervolgens flauwe grapjes over zitten maken, dan moet je niet beledigd gaan lopen doen als mensen het niet grappig vinden
  woensdag 15 september 2004 @ 13:34:24 #297
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21967584
Okay, jullie lopen nu langs elkaar heen te praten zo te zien en de irritatiefactor loopt weer op.

RQ stelde de vraag die je eigenlijk kan lezen met een erachter, niet als kwinkslag of om luchtig op te vatten maar omdat hij vindt dat het doelbewust uitmoorden van een groep een genocide inhoudt.
pi_21967597
Ik geef het op. Je leest aboluut langs mijn woorden af. Voortaan reageer ik ook op jouw posts zoals jij bij mij deed. Zie Irak-topic .
pi_21967638
En waarom wordt mijn post gedelete en mag Sp3c mij wel uit een discussie tackelen?
  Moderator woensdag 15 september 2004 @ 13:41:45 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21967730
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Okay, jullie lopen nu langs elkaar heen te praten zo te zien en de irritatiefactor loopt weer op.

RQ stelde de vraag die je eigenlijk kan lezen met een erachter, niet als kwinkslag of om luchtig op te vatten maar omdat hij vindt dat het doelbewust uitmoorden van een groep een genocide inhoudt.
nee dat slaat nergens op, hij stelt niet 1 vraag, hij zat een op de openingspost na vrij interessant topic vol te trollen en daar reageerde ik op
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

. Alleen op de FP vind je uitspraken die nog meer fascistisch zijn.
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
Als we dan één van die volkeren uitroeien is er dan toch geen probleem meer
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nog meer vrouwen verkrachten? Zie jij echt niet met welk gedachten de terroristische aanslagen van afgelopen tijd gebeurd zijn?
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe moet die genocide gaan geschieden, DrW, CMT en JD?
en dan stug beweren dat het hem om de discussie gaat ...
pi_21967771
De 2 bovenste posts waren enigszind provocatief bedoeld om enige argumentatie los te weken.
De derde...ik zie niet hoe dit een troll-post is.
De vierde is een vraag. Niet meer en niet minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')