Hi,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:43 schreef realkane het volgende:
hallo wie zou mij kunne helpen?
Ik ben een heftige FOK lezer en kan het niet meer laten ook af en toe mijn mening te spuien.
Nu heb ik een usericon gemaakt die voldoet aan de eisen maar iedere keer als ik die wil uploaden zegt het systeem dat die functie momenteel niet beschikbaar is wat doe ik verkeerd?
Gr.
Realkane
http://forum.fok.nl/postreply/586832/1/50/21256741quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:10 schreef SCH het volgende:
sp3c werkt bij de krijgsmacht, dat verklaart veel
Verbeter de wereld , begin bij mohammed jezelf BSB.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik post dat telkens om te laten zien dat je te vaak het zelfde zegt en doet alsof je anderen niet "hoort". Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem, maar ik vind dat te veel eer voor Hitler, de man die achter de dood van een groot aantal joden zit.
Tevens is inmiddels wel bij iedereen bekend dat je Mohammed vrede zij met hem niet erkent als profeet, maaar dat hoef je niet telkens te zeggen met waarde-oordelen: geestezieke, gekke, domme, zieke, kwab epilepsie etc. Dat betekent nl. dat je de andere moslim-users niet respecteert.
Een discussie is ook mogelijk zonder te "trollen" en de discussie te frustreren.
Je gaat me niet vertellen dat je je daar aan stoort ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Verbeter de wereld , begin bij mohammed jezelf BSB.
Kappen nu allebei![]()
Vrede zij met je, ik ga koken .quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je je daar aan stoort ?En Loedertje, kun je mij concreet vertellen wat ik vandaag gedaan/gepost heb wat voor verbetering vatbaar is ?
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:53 schreef Dr_Weird het volgende:
allah's grondpersoneel
Zucht. Daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[.Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem,
laat BSB of Kirmiz maar even op mij reageren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zucht. Daar gaan we weer.
Och, mannetje tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
Ik wil als mede user Lionsguy18 weer van harte welkom heten op dit forum. Toch raar dat iemand geband wordt als hij iemand, onderbouwd, een anti-semiet noemt. Terwijl ik onder wfl wekenlang door Lord Vetinari en Dalai_Lama voor fascist werd uit gemaakt (wegen het veelvuldig schrijven van "profeet" Mohammed) waar na ik voor één maand werd geband.
WFL Feedback deel 5 of "How to bash Akkersloot".
Daar was niets onderbouwd aan. Daarentegen zijn de discriminerende uitspraken van jou niet bepaald dat je zegt dat jij nu een ban zou moeten bespreken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
Ik wil als mede user Lionsguy18 weer van harte welkom heten op dit forum. Toch raar dat iemand geband wordt als hij iemand, onderbouwd, een anti-semiet noemt. Terwijl ik onder wfl wekenlang door Lord Vetinari en Dalai_Lama voor fascist werd uit gemaakt (wegen het veelvuldig schrijven van "profeet" Mohammed) waar na ik voor één maand werd geband.
WFL Feedback deel 5 of "How to bash Akkersloot".
Welke discriminerende uitspraken ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Daar was niets onderbouwd aan. Daarentegen zijn de discriminerende uitspraken van jou niet bepaald dat je zegt dat jij nu jij een ban zou moeten bespreken.
SCH. Hier nog een reactie op een ver afgelegen post van je Column: Ertan de verlosser / wat vinden jullie ervan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
Het Turkse genocide topic kent alweer ongewenste one-liners.
Welcome to the Akkersloot world...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:14 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie nu in [NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws verder gaan hakketakken tegen elkaar ?
Dit heeft niets meer te maken met FeedBack voor ons namelijk .
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:28 schreef SCH het volgende:
Loedertje, ben je ongesteld?
Ik weet niet waarom je KB de hand boven het hoofd houdt en je druk maakt om futiliteiten. Weet je zeker dat de tomatensoep niet aan het schiften is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Laat ik die vraag nu net aan jullie willen stellen..
Of is het de MLC bij jou?
Boven het hoofd? Ik ben wel ten onrechte voor 2 weken geband. Daarentegen loop jij nu al weken en maanden te trollen en te zuigen zonder ook maar 1 waarschuwing te krijgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je KB de hand boven het hoofd houdt en je druk maakt om futiliteiten. Weet je zeker dat de tomatensoep niet aan het schiften is?
Le-zen schijnt érg moeilijk te zijn of niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:14 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie nu in [NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws verder gaan hakketakken tegen elkaar ?
Dit heeft niets meer te maken met FeedBack voor ons namelijk .
Yep, onmogelijk .quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef SCH het volgende:
. Weet je zeker dat de tomatensoep niet aan het schiften is?
Alleen maar smileypostings? Ik typ me suf en heb misschien 2 of 3 smileys gepost die niet nodig waren. Maar ik vraag om moderatie in dat Turkije topic - waarom reageer je daar niet op?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:05 schreef Loedertje het volgende:
Maar waarom je continu op de persoon speelt en bewust alleen smileypostings plaatst is mij een raadsel.
Ik zie de noodzaak nu niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:07 schreef SCH het volgende:
ik vraag om moderatie in dat Turkije topic - waarom reageer je daar niet op?
dan snap ik niet waarom een mod in het topic oproept tot bepaald postgedragquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak nu niet.
Ze heeft duidelijk aangegeven waarom die thread dichtging nietwaar?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:34 schreef Bard_Yttap het volgende:
Waarom is mijn serieuze topic Pakistani verkopen hun nier voor $1700 op slot.
Het modje NS (a.k.a. Rica) dacht dat het topic grappig bedoeld was, maar alleen mijn reactie op haar post was grappig bedoeld. De bron was de foto zelf, waar ze dus gewoon op had kunnen klikken, maar wie ben ik om haar dat uit te moeten leggen. Ze is toch geen newby, maar alleen een modkloon?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |