abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:16:21 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21259770
Akkersloot en BSB, is NWS of POL voor jullie wel de juiste plaats om over Mohammed te praten?

Ik denk zelf dat het elders beter tot zijn recht zal komen.
Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouwing, snappen jullie ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 13-08-2004 15:23:29 ]
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:20:36 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21259871
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Akkersloot en BSB, is NWS of POL voor jullie wel de juiste plaats om over Mohammed te praten?

Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouding, snappen jullie ?
Ik wil er in NWS helemaal niet over praten, als je gewoon zijn posts afgaat heeft hij het ALTIJD over Mohammed vrede zij met hem, ongeacht het onderwerp, waarom hij dat doet is me een raadsel. Maar ik begin steeds meer te denken dat hij subsidie krijgt van de overheid voor zijn oorlog tegen de Islam...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:23:45 #103
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_21259946
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:

Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouding, snappen jullie ?
Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:24:19 #104
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21259956
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik wil er in NWS helemaal niet over praten

Wie post dan onder jouw nick ?
pi_21259964
Niemand dwingt je een rekening te openen bij een islamitische bank. Wat is je probleem?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:26:25 #106
13462 BansheeBoy
pi_21260000
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?
Klopt Oogstsloot, maar dan hoef je toch niet weer het oude inmiddels bekende verhaal van je te propageren ?

Als we het over auto's hebben gaan we ook niet ineens over de uitvinder praten ?

Ik denk dat jij eens moet leren discusseren. Want je lijkt totaal niet te luisteren, je begint na een reactie van een user van voor af aan, alsof de tegenpartij inhoudelijk niks heeft gezegd

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:26:29 #107
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21260002
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hm, dan eerder aan de mensen die de legende (>) in stand hebben gehouden van Mohammed .

Jij helpt zo overigens wél mee aan deze legendevorming
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:34:51 #108
60090 Akkersloot
pi_21260217
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niemand dwingt je een rekening te openen bij een islamitische bank. Wat is je probleem?
Ik heb het recht om het gedachtengoed van een politiek strateeg als "profeet" Mohammed bin Abdullah te bestrijden. Godsdiensten, en zeker zijn godsdienst, hebben immers een grote maatschappelijk impact. Ook al laten veel mensen zijn politieke ideeen doorgaan als "religie".

Iedereen is met de komst van een islamitische bank betrokken. Althans wat betreft BSB. Want hij heeft in die topic gepost dat iedereen, ook islamitische bank gebruikers, gebruik moeten kunnen maken van een (aangepaste vorm van hypotheek rente aftrek.

Verder vraag ik me af ofdat een islamitische bank wettelijk kan functioneren in een samenleving dat discriminatie op levensbeschouwelijke gronden niet toestaat.

BSB kent immers niet het verschil tussen het eigen kapitaal van een bank en het kapitaal dat door de spaarders wordt ingebracht. Dus hoe het één en ander zonder discriminatie geregeld kan worden lezen we dan wel in dat topic (als die vraag beantwoord wordt).
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:35:31 #109
13462 BansheeBoy
pi_21260234
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Wie post dan onder jouw nick ?
Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:

- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- hitler is net zo'n "profeet"
- etc.
- frontaal kwab epilepsie
- Slavenhandelaar

Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me en een suikerklontje of een flesje laxeermiddel naar keuze :')
In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden, maar het lijkt wel alsof hij ze niet leest, want hij blijft telkens opnieuw beginnen met deze ridiculiteit

vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:39:00 #110
60090 Akkersloot
pi_21260325
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:26 schreef Loedertje het volgende:
Hm, dan eerder aan de mensen die de legende (>) in stand hebben gehouden van Mohammed .

Jij helpt zo overigens wél mee aan deze legendevorming
Ik weet het. Geen enkele doctrine zoals de islam kan niet overleven zonder vijandsbeeld. Maar dat heb je ook pas door als je je hebt bezig gehouden met dergelijke religies.

Zodra de VS door China economisch is ingehaald zal het dan ook wel gebeurd zijn met die akelige doctrine.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:39:49 #111
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21260345
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:

- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar
Allang gelezen hoor, ben nu bezig met een veelgebruikt woordenlijstje van BSB
quote:
Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me een suikerklontje
*Laat dat suikerklontje maar .
quote:
In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden
Nogmaals, we overleggen het strax even .
Wie weet mag je blijven.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:40:50 #112
13462 BansheeBoy
pi_21260364
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:39 schreef Loedertje het volgende:

Wie weet mag je blijven.
Staat dat ter discussie dan ???

pi_21260432
hallo wie zou mij kunnen helpen?
Ik ben een heftige FOK lezer en kan het niet meer laten ook af en toe mijn mening te spuien.
Nu heb ik een usericon gemaakt die voldoet aan de eisen maar iedere keer als ik die wil uploaden zegt het systeem dat die functie momenteel niet beschikbaar is wat doe ik verkeerd?
Gr.

Realkane

[ Bericht 0% gewijzigd door realkane op 13-08-2004 16:06:11 ]
This seems to be a day, that nothing goes ok but you stick it out anyway, cause you're a champ!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:43:20 #114
60090 Akkersloot
pi_21260436
quote:

- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar
Jij bent degene die de "profeet" Hitler er elke keer bij haalt.

Ook ik heb vrijheid van godsdienst. En als ik er op wil wijzen dat die godsdienststichter geestesziek is dan doe ik dat. Ook in dat topic over dat verbod op rente. Het is namelijk gewoon belachelijk dat je van je kapitaal geen rente mag vragen maar wel winstdeling. Het heeft dan immers alleen een andere naam.
pi_21260489
Gasten, ga elkaar eens mailen ofzo of trakteer elkaar of een glaasje fris en doe eens niet zo verbitterd. Het leven is te kort om zo verbitterd door het leven te gaan. Je bereikt er toch niets mee, behalve dan dat je je eigen verbitterdheid voedt.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:47:50 #116
60090 Akkersloot
pi_21260540
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[Wie weet mag je blijven.]

Staat dat ter discussie dan ???

BSB als je nu eens a.u.b. niet meer post dat ik een adoreerder van Hitler ben. Ik vind je een aangename discussiepartner maar niet met die posts dat ik Hitler adoreer.

Leer maar eens in zien dat iemand niet gelooft dat Mohammed een profeet was. Dat heb ik veel en veel liever

(Ik heb veel liever dat Lord_Vetinari en mod Schorpioen oprotten. Maar dat zal niemand verbazen).
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:50:18 #117
60090 Akkersloot
pi_21260599
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Gasten, ga elkaar eens mailen ofzo of trakteer elkaar of een glaasje fris en doe eens niet zo verbitterd. Het leven is te kort om zo verbitterd door het leven te gaan. Je bereikt er toch niets mee, behalve dan dat je je eigen verbitterdheid voedt.
Ik ben er trots op dat ik een half jaar terug hier nog niet mocht zeggen dat de godsdienststichter Mohammed aan temporaal kwab epilepsie leed. Nu geldt er echter voor iedereen godsdienstvrijheid op dit forum. Al hoewel de "respectgeleerden" Lord_Vetinari, mod Yvonne en mod Schorpioen het daar nog niet mee eens zijn.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:53:37 #118
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_21260676
quote:

[..]

- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar

Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me en een suikerklontje of een flesje laxeermiddel naar keuze
In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden, maar het lijkt wel alsof hij ze niet leest, want hij blijft telkens opnieuw beginnen met deze ridiculiteit

Ik vraag me toch af was het in die tijd gebruikelijk om 9-jarige meisjes te trouwen?
Zo nee, waarom Mohammed dan wel en wat was dan wel de huwbare leeftijd?

Waarom mag er niet met een kritisch oog naar de Koran en allah's grondpersoneel worden gekeken?

Hoe moet er worden omgegaan met mensen waarvan hun kroost een zware delict heeft begaan en tegen beter weten in blijven ontkennen en vervolgens de maatschappij de schuld geven?
More corn!!!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:55:26 #119
97537 Dr_Weird
pi_21260723
de bovenstaande vraag is uitsluitend aan bansheeboy of een van zijn geloofsgenoten. Dus geen bijdehante of hatelijke opmerkingen.

Dank u zeer.
More corn!!!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:55:37 #120
13462 BansheeBoy
pi_21260727
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

BSB als je nu eens a.u.b. niet meer post dat ik een adoreerder van Hitler ben. Ik vind je een aangename discussiepartner maar niet met die posts dat ik Hitler adoreer
Ik post dat telkens om te laten zien dat je te vaak het zelfde zegt en doet alsof je anderen niet "hoort". Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem, maar ik vind dat te veel eer voor Hitler, de man die achter de dood van een groot aantal joden zit.

Tevens is inmiddels wel bij iedereen bekend dat je Mohammed vrede zij met hem niet erkent als profeet, maaar dat hoef je niet telkens te zeggen met waarde-oordelen: geestezieke, gekke, domme, zieke, kwab epilepsie etc. Dat betekent nl. dat je de andere moslim-users niet respecteert.

Een discussie is ook mogelijk zonder te "trollen" en de discussie te frustreren.

Ik geef je 1 tip: Lees eens een keer wat andere users posten en wees eens daadwerkelijk daarin geïntersseerd

† In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:06:28 #121
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21261020
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:43 schreef realkane het volgende:
hallo wie zou mij kunne helpen?
Ik ben een heftige FOK lezer en kan het niet meer laten ook af en toe mijn mening te spuien.
Nu heb ik een usericon gemaakt die voldoet aan de eisen maar iedere keer als ik die wil uploaden zegt het systeem dat die functie momenteel niet beschikbaar is wat doe ik verkeerd?
Gr.

Realkane
Hi,

Ik denk dat je je vraag beter even kunt stellen in Feedback
Ik heb namelijk geen enkel zicht op het wél of niét beschikbaar zijn van "die functie".

Succes .
  Moderator vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:07:41 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21261051
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:10 schreef SCH het volgende:
sp3c werkt bij de krijgsmacht, dat verklaart veel
http://forum.fok.nl/postreply/586832/1/50/21256741

ik ben niet zo heel erg gediend van een dergelijke beargumentatie eerlijk gezegd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:09:37 #123
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21261093
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik post dat telkens om te laten zien dat je te vaak het zelfde zegt en doet alsof je anderen niet "hoort". Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem, maar ik vind dat te veel eer voor Hitler, de man die achter de dood van een groot aantal joden zit.

Tevens is inmiddels wel bij iedereen bekend dat je Mohammed vrede zij met hem niet erkent als profeet, maaar dat hoef je niet telkens te zeggen met waarde-oordelen: geestezieke, gekke, domme, zieke, kwab epilepsie etc. Dat betekent nl. dat je de andere moslim-users niet respecteert.

Een discussie is ook mogelijk zonder te "trollen" en de discussie te frustreren.
Verbeter de wereld , begin bij mohammed jezelf BSB.

Kappen nu allebei
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:16:01 #124
13462 BansheeBoy
pi_21261266
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:09 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Verbeter de wereld , begin bij mohammed jezelf BSB.

Kappen nu allebei
Je gaat me niet vertellen dat je je daar aan stoort ? En Loedertje, kun je mij concreet vertellen wat ik vandaag gedaan/gepost heb wat voor verbetering vatbaar is ?

Alvast bedankt

† In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:20:16 #125
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21261348
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je gaat me niet vertellen dat je je daar aan stoort ? En Loedertje, kun je mij concreet vertellen wat ik vandaag gedaan/gepost heb wat voor verbetering vatbaar is ?

Alvast bedankt

Vrede zij met je, ik ga koken .
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:30:08 #126
60090 Akkersloot
pi_21261562
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:53 schreef Dr_Weird het volgende:
allah's grondpersoneel
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:33:13 #127
60090 Akkersloot
pi_21261639
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[.Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem,
Zucht. Daar gaan we weer.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:37:41 #128
97537 Dr_Weird
pi_21261762
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:33 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zucht. Daar gaan we weer.
laat BSB of Kirmiz maar even op mij reageren.
More corn!!!
  Moderator vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:38:40 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21261782
dit is niet de slowchat maar de feedback
  Moderator vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:40:42 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21261832
ben ik nu gek aan het worden of verdwijnen mijn posts in het niet?

(terecht natuurlijk voor het merendeel maar toch)
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:51:48 #131
60090 Akkersloot
pi_21263491
Ik wil als mede user Lionsguy18 weer van harte welkom heten op dit forum. Toch raar dat iemand geband wordt als hij iemand, onderbouwd, een anti-semiet noemt. Terwijl ik onder wfl wekenlang door Lord Vetinari en Dalai_Lama voor fascist werd uit gemaakt (wegen het veelvuldig schrijven van "profeet" Mohammed) waar na ik voor één maand werd geband.

WFL Feedback deel 5 of "How to bash Akkersloot".
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:58:36 #132
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_21263628
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
Ik wil als mede user Lionsguy18 weer van harte welkom heten op dit forum. Toch raar dat iemand geband wordt als hij iemand, onderbouwd, een anti-semiet noemt. Terwijl ik onder wfl wekenlang door Lord Vetinari en Dalai_Lama voor fascist werd uit gemaakt (wegen het veelvuldig schrijven van "profeet" Mohammed) waar na ik voor één maand werd geband.

Och, mannetje toch

Wil je er over praten??

*knuf*
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_21263898
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 17:51 schreef Akkersloot het volgende:

Daar was niets onderbouwd aan. Daarentegen zijn de discriminerende uitspraken van jou niet bepaald dat je zegt dat jij nu een ban zou moeten bespreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 13-08-2004 18:39:18 ]
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:33:45 #134
60090 Akkersloot
pi_21264254
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Daar was niets onderbouwd aan. Daarentegen zijn de discriminerende uitspraken van jou niet bepaald dat je zegt dat jij nu jij een ban zou moeten bespreken.
Welke discriminerende uitspraken ?
pi_21264832
Het Turkse genocide topic kent alweer ongewenste one-liners.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:06:38 #136
60090 Akkersloot
pi_21264883
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
Het Turkse genocide topic kent alweer ongewenste one-liners.
SCH. Hier nog een reactie op een ver afgelegen post van je Column: Ertan de verlosser / wat vinden jullie ervan?
pi_21264905
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:14:34 #138
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21265060
Kunnen jullie nu in [NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws verder gaan hakketakken tegen elkaar ?
Dit heeft niets meer te maken met FeedBack voor ons namelijk .
pi_21265080
Over wie heb je het Loedertje?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:15:23 #140
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_21265089
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:14 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie nu in [NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws verder gaan hakketakken tegen elkaar ?
Welcome to the Akkersloot world...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_21265421
Loedertje, ben je ongesteld?
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 21:01:55 #142
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21268166
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:28 schreef SCH het volgende:
Loedertje, ben je ongesteld?

Laat ik die vraag nu net aan jullie willen stellen..

Of is het de MLC bij jou?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 21:20:51 #143
13462 BansheeBoy
pi_21268838
Ik ben er weer

pi_21269209
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er weer

GIRO 800800
pi_21270114
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 21:01 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Laat ik die vraag nu net aan jullie willen stellen..

Of is het de MLC bij jou?
Ik weet niet waarom je KB de hand boven het hoofd houdt en je druk maakt om futiliteiten. Weet je zeker dat de tomatensoep niet aan het schiften is?
pi_21270252
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je KB de hand boven het hoofd houdt en je druk maakt om futiliteiten. Weet je zeker dat de tomatensoep niet aan het schiften is?
Boven het hoofd? Ik ben wel ten onrechte voor 2 weken geband. Daarentegen loop jij nu al weken en maanden te trollen en te zuigen zonder ook maar 1 waarschuwing te krijgen.

Daar is maar 1 woord voor en dat is 'hypocriet'.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 21:57:14 #147
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21270299
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:14 schreef Loedertje het volgende:
Le-zen schijnt érg moeilijk te zijn of niet?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_21270339
Nee, dagonet, als dit geen feedback is voor jullie - dan moet je het maar even uitleggen.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 21:59:26 #149
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21270384
Overtuig jij mij eerst maar eens wat voor feedback dit is, jij schijnt te vinden dat het wel zo is, ga je gang
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_21270479
In het Turkse genocide topic wordt door de moderatie nadrukkelijk gesteld dat het niet de bedoeling is om zonder argumenten de genocide te ontkennen. Dat is belangrijk, want daar liep een eerder topic op stuk.

Als ik aangeef dat dit wel gebeurt tot 2 x toe, wordt die post van mij daar verwijderd (terecht want die hoort hier thuis maar hier wordt ie genegeerd) en de betreffende posts staan er nog steeds.

Loedertje reageert wel op zij-takjes, maar niet op de kern. Ze werkt het gebazel dus zelf nogal in de hand terwijl het een kleine moeite is om de bron even aan te pakken

Tot Uw Dienst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')