Lijkt mij uitgesloten.....quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:21 schreef Kaalhei het volgende:
De geruchten dat Sonck naar Roda zou komen blijven aanhouden, maar ik kan het met totaal niet voorstellen.
Volgens mij zag Koeman na een week training het al niet meer zitten in hem. Tijdens de training gedraagt die jongen zich zelfs als een angsthaas.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wanneer zou Soetaers afgedankt worden?
Laat dat alsjeblieft Soetaers zijn......quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:37 schreef Moody het volgende:
Sikora staat op het punt een contract te tekenen bij Twente.
Ze zijn er alleen over het salaris nog niet helemaal eens.
Als het stukloopt op zijn salariseisen vind ik het maar een arrogant ventje hoor.
Hij presteert vrijwel niets bij elke club waar hij zat en toch mekkeren over geld?
Hij moet blij zijn dat hij mag spelen bij welke club in Nederland dan ook...
Dus ff tekenen en sportieve revenge nemen op Ajax
Hiernaast is Twente nog bezig met een andere speler, welke dat is is nog een raadsel....
Dan zal Ajax blij zijnquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft Soetaers zijn......
Die heeft zijn carriere flink naar de knoppen geholpen door naar Ajax te gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft Soetaers zijn......
Alsjeblieft niet!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:21 schreef Kaalhei het volgende:
De geruchten dat Sonck naar Roda zou komen blijven aanhouden, maar ik kan het met totaal niet voorstellen.
En hij is niet de eerste, en waarschijnlijk ook niet de laatstequote:Op donderdag 29 juli 2004 10:23 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Die heeft zijn carriere flink naar de knoppen geholpen door naar Ajax te gaan.![]()
wat moet Ajax met Sergioquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:58 schreef methodmich het volgende:
Sonck naar Roda zou leuk zijn. Ruilen tegen Koné of Sergio.
Doe maar Koné. Is de betere van die 2quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:58 schreef methodmich het volgende:
Sonck naar Roda zou leuk zijn. Ruilen tegen Koné of Sergio.
Volgens Nol is Kone nu al te groot voor de top-3, dus hij zal wrs. over een jaar naar de Premier League, Bundes Liga, Serie A of Primera division vertrekken voor veel geld.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe maar Koné. Is de betere van die 2.
Is volgens mij inderdaad bevestigd, net alsDjalminia van Deportivoquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef methodmich het volgende:
Claudio López van Lazio naar Club América in Mexico.
Zou een sensatie worden in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
wat moet Ajax met Sergio
Het zou me totaal niet verbazen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou een sensatie worden in Amsterdam.
Het is alweer wat gezakt. Roda zal wel een nieuwe EU'er halen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Koevermans naar Roda ? (danny wel te verstaan en niet wim)
quote:Vitesse had gisteren stille hoop een drieslag te slaan, maar de onderhandelingen met PSV over Van der Schaaf liepen spaak. De Eindhovense club wees het financiële voorstel van Vitesse af. "Dat betekent niet dat we Van der Schaaf opgeven. PSV hoopt een interessanter voorstel van een andere club te krijgen. Het is niet onmogelijk dat we er nog uitkomen. Ze weten wat we kunnen doen", aldus technisch manager Jan Streuer gisteravond.
quote:Vitesse heeft één groot voordeel in de poging Van der Schaaf terug naar Arnhem te halen. De voormalig Vitessenaar wil alleen maar terug naar zijn oude club.
Sikora staat ook bij Vitesse in beeld maar de meeste supporters willen hem niet. Nergens is hij geliefd maar hij heeft wel een paar keer mogen uit komen voor het Nederlands elftal toen hij bij Vitesse speelde.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:37 schreef Moody het volgende:
Sikora staat op het punt een contract te tekenen bij Twente.
Ze zijn er alleen over het salaris nog niet helemaal eens.
Als het stukloopt op zijn salariseisen vind ik het maar een arrogant ventje hoor.
Hij presteert vrijwel niets bij elke club waar hij zat en toch mekkeren over geld?
Hij moet blij zijn dat hij mag spelen bij welke club in Nederland dan ook...
Dus ff tekenen en sportieve revenge nemen op Ajax
Hiernaast is Twente nog bezig met een andere speler, welke dat is is nog een raadsel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |