Da's ... erg ja, dan kan ik mij wel voorstellen dat er niet nog ééntje bijkomt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:29 schreef Lois het volgende:
het was enigzins overdreven maar ik denk niet dat er hier nog een kat inkomt inderdaad. Ik heb deze week al 3 keer Eva's pop +bedje moeten wassen vanwege een anonieme wildplasser, zo is ook 2 keer haar ballenbak ondergezeken (die heb ik weg kunnen gooien), de bank ligt in puinpoeier vanwege het krabben en dan heb ik het nog niet eens over het gekots overal (en dan bij voorkeur vanaf grote hoogte naar beneden en onderweg zoveel mogelijk speelgoed raken).
![]()
Ben je mal! Dat ding komt bijna op loopafstand van mijn werkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:58 schreef Lois het volgende:
OE oe oe Rewimo! Er komt een Ikea in Haarlem![]()
![]()
![]()
hmm ik bedenk me ineens dat ik daar wel blij mee kan zijn maar dat jij er weleens helemaal niet van kan houden![]()
Jamie is 18 juli 6 geworden. Ik ga even naar de trivia'squote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:53 schreef daniman het volgende:
ah... ok! Hoe oud is Jamie trouwens?
hey dat wist ik ook al! komt zo'n 15 minuten fietsen van mijn huis en 5 minuten fietsen van mijn werk (ja ik werk vlakbij Rewimo) is errug goed! Weg verveling op zaterdag! Mijn schoonzusje en ik zullen wsl heeeel veel bezoekjes plegen .....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:58 schreef Lois het volgende:
OE oe oe Rewimo! Er komt een Ikea in Haarlem![]()
![]()
![]()
hmm ik bedenk me ineens dat ik daar wel blij mee kan zijn maar dat jij er weleens helemaal niet van kan houden![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:22 schreef Lois het volgende:
ik hoor Jeroen hier naast me mompelen "alsof naast de Kalverstraat werken zo goedkoop is"
Ah, daar houd ze in ieder geval een bon voor een kop koffie aan overquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En mijn vriendin heeft er al gesolliciteerd
nee echt nog nooitquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:32 schreef Jessicaa het volgende:
Babyfeet nog nooit bij ikea geweest? Hoezo niet? Is zooooooooooooooooooooooo leuk. Je woont toch ook best in de buurt van een ikea? Je woont toch bij mij in de buurt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:20 schreef daniman het volgende:
wat is er zo leuk aan een IKEA?
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:43 schreef Jessicaa het volgende:
Daniman daar moet je nou een beetje vrouw voor zijn
http://www.ikea.nlquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:42 schreef daniman het volgende:
[..]
Nou boequote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:47 schreef Jessicaa het volgende:
Nog niet, wat vervelend Anitra!!! Ik had ze toch later besteld weer als jij.
Anders t postkantoor eens bellen.
Lol nee Clauwhee
* miss_dynastie sluit zich daar bij aanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:51 schreef babyfeet het volgende:
ben eigenlijk ook wel benieuwt naar het resultaat jessicaa
Wel gevonden wat je nodig hadquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:55 schreef daniman het volgende:
ik ben 1 keer naar de IKEA geweest toen ik spullen moest hebben voor mijn flatje. Maar het was er erg druk en ik werd er alleen maar moe van :S (nou zat ik toen ook in een superdrukke tijd, maar ja)
Ik heb maar weer eens een mailtje de deur uit gedaan, want dit is niet leuk meer. Iedereen heeft ze al en zelfs de mensen die na mij besteld hebben. Ik heb er echt een abo op dat dat soort dingen bij mij mis gaan hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:47 schreef Jessicaa het volgende:
Nog niet, wat vervelend Anitra!!! Ik had ze toch later besteld weer als jij.
Anders t postkantoor eens bellen.
Lol nee Clauwhee
ja hoor, onder andere mijn staande lamp in de woonkamer heb ik daar gekocht, en nog wat kleine spulletjes enzo...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel gevonden wat je nodig had??
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:22 schreef Lois het volgende:
Ikea vlak naast je werk![]()
Dat zou mij zoveel geld gaan kosten vrees ik
![]()
ik hoor Jeroen hier naast me mompelen "alsof naast de Kalverstraat werken zo goedkoop is"
Dank je wel!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:33 schreef daniman het volgende:
Aangezien de afgelopen 7 dagen 2 nieuwe babies geboren zijn, is dit deel van Speeltuinbankje aan hen en hun moeders opgedragen!LadyS en Luchtbel, gefeliciteerd met Amber en Jolie!!
voor vorige deel, zie een paar posts lager!
ow sorry dan heb ik het allemaal niet goed bijgehoudenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:11 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dank je wel!!!
*zich vereerd voelt*
hoewel Amber al langer dan 7 dagen geleden geboren is hoor
Geeft niet hoor, ik vergeef je welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:18 schreef daniman het volgende:
[..]
ow sorry dan heb ik het allemaal niet goed bijgehoudenmijn excuses...
Oh jeequote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:40 schreef Jessicaa het volgende:
De eerste ronde met haarverven heb ik gehad. En er lijkt een groene gloed over te zittenmaar dat zie je bij daglicht vaak beter (lees dan is het nog duidelijker) Er zitten nu 4 blonde strepen in, die zullen vast wel geel worden
Ehhh Rewimo was het onderwerp in fotografie geen kleur dit keer......
Ik ben ook nog steeds Bassie !quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:40 schreef Jessicaa het volgende:
Ik duim voor je dat ze snel komen Anitra.
De eerste ronde met haarverven heb ik gehad. En er lijkt een groene gloed over te zittenmaar dat zie je bij daglicht vaak beter (lees dan is het nog duidelijker) Er zitten nu 4 blonde strepen in, die zullen vast wel geel worden
Ehhh Rewimo was het onderwerp in fotografie geen kleur dit keer......
Tip: laat een dubbele standaard onder je fiets zetten. Dan ben je van dat probleem af. En die buggy kan er dus gewoon aan. Met mijn MacLaren ging het prima en dat was echt geen lichtgewicht.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:00 schreef bixister het volgende:
uh oh jessie... ik vond dat donkere je trouwens ook heel leuk staan!
en rewimo, ik las net pas in 't vorige topic jouw opmerking over elastieken band en niet-rekbare band als verschil tussen simpele en niet-simpele "buggy-mee" (wat een naam).... ik heb een niet-rekbare band met zo'n clip. dus misschien kan die 5 kilo buggy toch. maar ik ben niet zo'n durfal met dat soort dingen, zeker niet als ik met Piet fiets. misschien echt maar es proeffietsen met dat ding - zonder Piet dus. de fiets valt wel bijna om als de buggy eraan hangt trouwens...
Haha S vindt de IKEA ook leuk! Alleen ik vind het nog leukerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:43 schreef Jessicaa het volgende:
Daniman daar moet je nou een beetje vrouw voor zijn
Omdat we samen zijn gaan wonen! De hondjes wonen dus nog bij onze ouders. Maar we krijgen ze wel te logeren, als mijn (schoon)ouders op vakantie gaan!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:10 schreef daniman het volgende:
hoe komt dat beefcake?
alletwee zie ik echt niet zitten op mijn flat... ik ben al zoveel weg, dus dat gaat niet werken...quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Neem je ze toch allebeiGaat hier ook prima. Moet alleen de kat uit de keuken houden als ik de vogelkooi verschoon
Ik ben jaloers trouwens. Christan gaat vandaag lekker naar het strand met oma, en ik moet werken [afbeelding]
Nee, Christan heeft het niet. Het is in principe ook niet erfelijk. Bovendien openbaart het zich meestal op latere leeftijd. Al zijn er wel mensen die vitiligo al op kinderleeftijd krijgen helaasquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:49 schreef Anitra het volgende:
Btw Rewino, heeft Christan ook die plekken? Want gister ontdekte ik bij Djen wel een witte plek op haar rug, maar misschien komt dat gewoon omdat ze al zo bruin is en daar een wondje gehad heeft.
Jessie heeft nog 2 lieve poesies over. Als katten saampies zijn maakt het niet uit dat je werktquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:58 schreef daniman het volgende:
[..]
alletwee zie ik echt niet zitten op mijn flat... ik ben al zoveel weg, dus dat gaat niet werken...
Ik ben ook 4 dagen per week aan het werk. Maar de kat kan prima alleen zijn, en de vogels hebben elkaars gezelschapquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:58 schreef daniman het volgende:
[..]
alletwee zie ik echt niet zitten op mijn flat... ik ben al zoveel weg, dus dat gaat niet werken...
een elektrische pomp is dus ge-wel-digquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet even een reparatiesetje halen voor ons zwembad. dr is vorige keer een lekje in gekomen.
ik heb laatst een elektrisch pompje gekocht bij het kruitvat, dus nu maar hopen dat ik dit keer niet hoef te blazen, want jeetje, wat werd ik daar duizelig van zeg!
als Jessie ze na dat ik terugkom uit Roemenie (dat is 23 augustus (2 augustus ga ik er heen voor mijn werk, want we hebben er een deel van ons bedrijf zittenquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Jessie heeft nog 2 lieve poesies over. Als katten saampies zijn maakt het niet uit dat je werkt
Dat hoop ik ook, want Djen is echt een zwembeest en ligt de hele dag het liefst in het zwembad met dit weer en je weet dat die plekken dan juist snel verbranden en dat dat zeer doet. Wel is Djen altijd weg met zonnebrandquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:26 schreef Rewimo het volgende:
O, dat had ik dus fout inderdaad, er schijnt toch een erfelijke factor te zijnMaar hopen dat Djen en Christan en je kleintje het niet krijgen.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:58 schreef Spindizzy het volgende:
Huisdieren 'neem' je niet, die 'krijg' je
Ons kind ookquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
die van mij was aardig duur dan, voor een krijgertje![]()
heb ik al.quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:09 schreef Rewimo het volgende:
Tip: laat een dubbele standaard onder je fiets zetten.
nee dus.quote:Dan ben je van dat probleem af.
ik ga proberen je hierin wel te geloven....quote:En die buggy kan er dus gewoon aan.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
Las ik nou dat jullie er een kitten bijnemen, Miss D? Wat voor merk?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:58 schreef Spindizzy het volgende:
Hetzelfde merk, bij dezelfde fokkerquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
Las ik nou dat jullie er een kitten bijnemen, Miss D? Wat voor merk?
is dat zo? ik heb mijn katten allebei gekochtquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:58 schreef Spindizzy het volgende:
geef hem eens ongelijk rewimo.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik belde net mijn moeder even. Christan zat lekker in het water te spelen met zijn auto's. Hij wilde nauwelijks aan de telefoon komen om even gedag te zeggenHij had het te druk
En hij was al kopje onder gegaan in een grote golf
en de kat die ik op het ogenblik vertroetel is van de overburen, die komt hier alleen maar eten, knuffelen en op bed slapen......quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat zo? ik heb mijn katten allebei gekocht![]()
(heb ik toch iets fout gedaan)
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:46 schreef moussy het volgende:
1 van onze katten vind iedereen lief die hem kriebelt, moet er toch niet aan denken dat hij iedere 2 dagen een ander huis heeft
In dat geval ben jij kennelijk een haaiquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
luca heeft maar een rare manier van wisselen.
de vorige nieuwe tand stond achter het melktandje en duwde die naar voren.
ondertussen staat de tweede nieuwe tand ook alweer achter het melktandje.
zou luca soms afstammen van de haaien
mmmmh, nou ik heb wel eens gehoord dat ik een haaibaai ben, dus misschien is dat hetquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In dat geval ben jij kennelijk een haai
Je bedoelt dat er in het hele ziekenhuis geen spiraaltje te vinden isquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:16 schreef babyfeet het volgende:
zo in het ziekenhuis geweest...
Hoi Belanaquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:37 schreef Belana het volgende:
Miss_D Jij zei in het vorige bankje nog ergens dat het leuk was dat ik er ook weer was![]()
Ik heb vakantie op het ogenblik, maar we hebben het hier mega druk met tuinen en nieuwe keuken en ik had heeeeel veel achterstallig poetswerk te doen. In de tijd dat ikzwanger was deed Nick alles, maar dan alleen het hoognodige, die arme man moest nog werken ookDus ik ben echt van zolder tot kelder aan het poetsen....en we hadden ook nog eens een vlooienplaag...leuk hoor ouwe huizen
Ik post af en toe her en der even, maar op een bankje zitten, daar kom ik hier thuis al amper aan toe, laat staan hier
Maar ik ben jullie niet vergeten hoor!Dus een
voor iedereen en voor jou in het bijzonder
Frontline is erg goed, en dan heb je nog zo'n middeltje wat je in de nek moet druppelen, kan even niet op de naam komen. Daarmee leggen de vlooien echt het loodje.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:45 schreef lady-wrb het volgende:
daniman, met een vlooienband of een ander beschermingsmiddel kom je een eind hoor. gewoon voorkomen dat je kat er een levend mee naar binnen kan nemen.
mijn dierenarts zei altijd: als je er 1 ziet, ben je al te laat, dan zitten er al honderden in je huis.
niet erg opwekkend idee
Volgens mij heet het anders. Zal vanavond eens kijken wat ik heb liggen (meteen de datum maar even checken).quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
bolfo druppels?
dat zijn z'n eigen benen hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Stoer hoor Piet! Jammer dat je er zelf niet opstaat, op die foto
Jippie!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:40 schreef bixister het volgende:beefcake, coolbabe & danosa, jullie slofjes zijn zojuist binnengekomen!
![]()
ik ga ze morgen naar jullie doorsturen.
[sub]
Ze zijn leuk!!quote:dit zijn Piets nieuwe 'voetbalsloffen':
[afbeelding]
ze zijn 'm nog een stukje te groot, maar minder dan ik eerst dacht. deze sluiten wel goed aan bij de enkel.
Gewoon het (gang)licht aanlatenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:05 schreef rena het volgende:
en ik heb een soort "fobie" dat ik niet durf te gaan slapen voor er iemand thuis is![]()
Doe ik meestal ook wel, maar als ik dan in bed lig hoor ik ineens allemaal gerommel om het huisquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gewoon het (gang)licht aanlaten
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:59 schreef bixister het volgende:
[..]
dat zijn z'n eigen benen hoor!maar vooruit:
[afbeelding]
(hij moest er nog even aan wennen).
Gaaaaaaaaaf, ontzettend mooi!!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:59 schreef bixister het volgende:
[..]
dat zijn z'n eigen benen hoor!maar vooruit:
[afbeelding]
(hij moest er nog even aan wennen).
Ik herken dat wel een beetjequote:Op woensdag 28 juli 2004 17:05 schreef rena het volgende:
Gats ik ben alleen thuis vanavondin het begin vind ik het altijd lekker, maar rond een uur of half 10 begin ik me eenzaam te voelen
en ik heb een soort "fobie" dat ik niet durf te gaan slapen voor er iemand thuis is
Ik ben heel vreemd ja
maar ik ben echt bang voor inbrekers enzo
![]()
Niet al die mooie krullen eraf laten knippen hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
..... en gaan we vrijdag saampjes naar de kapper......
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Niet al die mooie krullen eraf laten knippen hoor!
Zou je ze willen opmeten'? Dan weet ik waar ik me op in moet stellenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:40 schreef bixister het volgende:beefcake, coolbabe & danosa, jullie slofjes zijn zojuist binnengekomen!
![]()
ik ga ze morgen naar jullie doorsturen.
coolbabe, ik hoop maar dat die van Tom hem nog passen. ik vind ze er toch wel wat klein uitzien.
dit zijn Piets nieuwe 'voetbalsloffen':
[afbeelding]
ze zijn 'm nog een stukje te groot, maar minder dan ik eerst dacht. deze sluiten wel goed aan bij de enkel.
Met dat niet-uit-zien zal het wel meevallen maar ik denk wel dat langer haar je beter staat. Bij mij gaat er binnenkort ook een stuk af (in laagjes) en dan blonde plukken er doorheen (als mijn thuiskapstertje tenminste op korte termijn tijd heeft...)quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een klein stukje van de onderkant en 'verse' laagjes... volgens mij zie ik er met kort haar namelijk niet uit![]()
Ik heb een raar kindquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:37 schreef daniman het volgende:
vragen? De meeste kinderen proberen het naar bed gaan juist zo lang mogelijk uit te stellen![]()
bedenk wel dat hij het over een paar jaar kan lezen hequote:Op woensdag 28 juli 2004 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb een raar kind
Ach... dan zijn we zoveel speeltuinbankjes verder...quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:13 schreef daniman het volgende:
[..]
bedenk wel dat hij het over een paar jaar kan lezen he![]()
Helaas, maandag moet ik alweer aan het werk. Ik had maar 2 weken. Ik heb nog wel meer dagen, maar Nick moet ook maandag weer aan het werk en dan neem ik liever nog ergens later in het jaar een weekje samen. Nou, we hebben hier echt moeten spuiten met troep helaas, maar we zijn er nu wel vanaf hebben we het idee van. Niet op te spammen, maar het is gewoon even makkelijk, hier zijn alle vorderingen van de tuin te zien. En hier de vorderingen van de keuken. Hoest met jou?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoi Belana![]()
![]()
Ik was je al een beetje 'kwijt', maar ik dacht al dat je het heel druk had met alle veranderingen!!!
Een vlooienplaag is niet zo fijn, heb het zelf ook al eens gehad, de dierenarts stelde een hardnekkig chemisch goedje voor, maar gelukkig hebben we het met veel stofzuigen en poetsen op weten te lossen
Dikkevoor jou en je mannetjes en succes met je 'werkzaamheden'... heb je nog lang vakantie?
ja pcies, frontline en nu ook maar vlooienbanden.... k*tbeesten zijn het!quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:08 schreef moussy het volgende:
vlooien
Na die broeierige dagen zag ik dat een kat wat pietjes had, dus ik ben maar weer met de frontline aan de gang gegaan...
Ik weet het niet. Ik heb eerst een vierkant eruit gehaald en dat in PSP verscherpt en toen verkleind naar 60x60. En toen zag ie er goed uitquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:42 schreef babyfeet het volgende:
rewimo heel erg bedankt!!!!![]()
ziet er een stuk beter uit wat deed ik niet goed?
nou bedanktquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:54 schreef beefcake het volgende:
Babyfeet je avatar ziet er veel beter uit!! Je leek altijd heel oud vond ik, maar nu totaal niet meer
Dan heeft ie eraan gelikt! Áls je het ooit weer gebruikt, kun je het wat hoger doen. Mijn kleine kat weet er ook bij te komen als ik het niet hoog genoeg doe. Die dikke boeit het allemaal nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:55 schreef snoopy het volgende:
Onze kat had een rare bijwerking van de frontline. Hij begon enorm te kwijlen. Het bleef gewoon uit z'n bekkie stromen. Doodeng. Heb toen de spoedkliniek voor dieren gebeld en die vertelden dat het een bijwerking kon zijn en ik moest het in de gaten houden. Gelukkig ging het na een paar uur beter maar ik durf het niet meer te gebruiken eerlijk gezegd![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:59 schreef babyfeet het volgende:
nou bedanktnee hoor ik weet wie het zegt ben net 24
![]()
Moest toch eerst even weten wat jullie ervan vindenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:03 schreef Spindizzy het volgende:
Geef de link er dan ff bij, mutsje
Zie de post boven jouquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:16 schreef daniman het volgende:
de enige met mijn naam vind ik niks an
ThunderChild ook niet . . .quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:08 schreef Spindizzy het volgende:
Hey... Spindizzy hebben ze niet
Wat is haar naam dan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
Ik zag zelfs dat ze er één van m'n vrouw hebben. Vreemd, want haar naam hoor je niet zo vaak (althans, in deze regio dan. Weet niet hoe het zit in andere regio's) . . .
quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:30 schreef Zabb het volgende:
Wat is haar naam dan?
Wel als je Days of our Lives volgtquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Dat is inderdaad een naam die je niet vaak hoort
Dat zou ik niet weten, ik kijk geen soaps . . .quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:35 schreef Spindizzy het volgende:
Wel als je Days of our Lives volgtMaar in NL niet nee.
Jij bent dan ook geen huisvrouwquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, ik kijk geen soaps . . .
Gelukkig niet zeg, ik moet er niet aan denken. Wat is het nut trouwens van een soap, behalve dan het een onnodige tijdsvreter is (30-60 mins) ??quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:38 schreef Spindizzy het volgende:
Jij bent dan ook geen huisvrouw![]()
Dat kan nog wel een tijdje duren, die loopt toch al 45 jaar of zo ??quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
Het nut? Geen enkele. Maar ik volg As The World Turns al vanaf dat het in NL op tv is en nu wil ik weten hoe het afloopt ook![]()
Ben nog jong, ik heb de tijdquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een tijdje duren, die loopt toch al 45 jaar of zo ??
maar soaps lopen toch NOOIT af? Die blijven volgens mij maar doorgaan!quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
Het nut? Geen enkele. Maar ik volg As The World Turns al vanaf dat het in NL op tv is en nu wil ik weten hoe het afloopt ook
Days of our Lives is gewoon dikke vette lol
Dat is de clou van de grap dan ookquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:56 schreef daniman het volgende:
[..]
maar soaps lopen toch NOOIT af? Die blijven volgens mij maar doorgaan!
Ja, en iedereen gaat minstens 3x dood en komt dan weer terugquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:56 schreef daniman het volgende:
[..]
maar soaps lopen toch NOOIT af? Die blijven volgens mij maar doorgaan!
Hihi die is raarquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wel als je Days of our Lives volgtMaar in NL niet nee.
echt nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:11 schreef Jessicaa het volgende:
Voor de papa lijkt me dat wel erg moeilijk als je kind opgehaald moet worden ivm heimwee.
Ook hartstikke goedquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:22 schreef Karin het volgende:
Bij mij was er 0.9 kilo af, gaat nog steeds erg lekker
Hoezo dan ?? Ben je te dik of ervaar je het zo ??quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
ik moet ook weer/nog steeds, maar ik lijk steeds verder weg te zakken in een ongezond eetpatroonKomt wel weer...
Wat goed Karin en Jessie! Het is toch het enige wat werkt geloof ik. Ik doe mijn eigen dieet, maar zonder die stok achter de deur dus. Ik heb er wel 2 kilo vanaf, maar blijf dan weer hangen. Ik snoep niet, eet weinig, maar te onregelmatig en drink te weinig. Ik weet het wel, maar het is toch anders als je ergens anders op de weegschaal moet, dat helpt toch he? Vind het heel goed van jullie!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:22 schreef Karin het volgende:
Jessie wat goed![]()
Dus nu niet meer op je eigen weegschaal gaan staanDaar wordt je alleen maar depri van.
Bij mij was er 0.9 kilo af, gaat nog steeds erg lekker
Oei, dan zal hij ze nog net aankunnen. Zijn voet is 11 cmquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:39 schreef bixister het volgende:
jessie,![]()
!
coolbabe, heb de slofjes van maat 6-12mnd nog even gemeten: de zool is zo'n 13 cm lang, maar dat is wat vertekenend heb ik gemerkt bij Piet. dus trek daar maar gerust een cm (of 2?) van af, voor een ietwat realistischer inschatting.
Sinds een paar jaar is dit ingevoerd, bioscopen moeten streng hierin zijn (hoewel ze dat niet allemaal zijn) omdat ze anders een boete aan hun broek krijgen. Tevens krijg je gezeur als je kinderen onder 16 wel mee laat gaan met volwassenen, en groepen met kinderen onder 16 zonder volwassenen niet (die dus meeste rotzooi trappen).quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:55 schreef beefcake het volgende:
Even vraagje! Sinds wanneer is het zo dat kinderen onder de 16 niet meer naar films voor 16 jaar eon ouder mogen in de bios?? Vroegâh toen ik nog geen 16 was, moest er een volwassene bij zijn en dan mocht ik gewoon naar binnenGisteren gingen we naar Troy en mijn neefjes mochten er niet in. Toen moesten we naar een andere film.
Heb lichamelijk veel last, maar morgen komt net op tijdquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, trek je het nog een beetje?
Jeetje, dat is wel heel heftig... wanneer begint voor jou het nieuwe schooljaar weer? Hoe kijk je er tegen aan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heb lichamelijk veel last, maar morgen komt net op tijdIk hoef dan namelijk pas om 15:00 uur te beginnen, tot 21.00 uur (handig zo'n koopavond!!), dus heb eerst een halve dag om bij te komen. En
vriendje
is heel erg lief voor me, ik hoef als ik thuis kom werkelijk niks meer te doen, dus dat scheelt!! Maar eerlijk is eerlijk, ik kijk uit naar zaterdagavond, damn het valt wel tegen hoor.
Ik ben al een tijdje niet helemaal 'goed', was overspannen en heb veel lichamelijke klachten. En nog niet de oude weer dusquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:00 schreef babyfeet het volgende:
oh lekker clauwhee dat viendje zo lief is doe het lekker rustig aan
ik weet niet precies wat er aan de hand is met je want dat heb ik volgens mij weer eens niet mee gekregen
Van hetzelfde, ik ga ook naar bed . . .quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga slapen, welterusten allemaal![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:15 schreef babyfeet het volgende:
oh dus dat is nog allemaal van de vorige keer want dat heb ik wel mee gekregen namelijk.
dus je zit nog steeds niet lekker in je vel
een hele dikkevoor jou
en doe lekker rustig aan
hopelijk dat het snel weer wat beter met je gaat
![]()
Thnx!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:58 schreef mi2la het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar is dit ingevoerd, bioscopen moeten streng hierin zijn (hoewel ze dat niet allemaal zijn) omdat ze anders een boete aan hun broek krijgen. Tevens krijg je gezeur als je kinderen onder 16 wel mee laat gaan met volwassenen, en groepen met kinderen onder 16 zonder volwassenen niet (die dus meeste rotzooi trappen).
Heb bij bioscoop gewerkt en heb hier veel dicsussies met mensen over gevoerd. Vind het persoonlijk wel logisch dat ouders dit zelf moeten beslissen. Maar ja, dan ben je zelf ook maar medewerkster.
Te dik mss niet, maar wel een kilo of 10-15 te zwaar...quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo dan ?? Ben je te dik of ervaar je het zo ??
Doe es een foto, dan kunnen de dames en ik er over oordelenquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:35 schreef Brighteyes het volgende:
Te dik mss niet, maar wel een kilo of 10-15 te zwaar...
En het valt bij mij ook niet eens echt op. Het meeste zit dus op mijn benen enzo.
Dus met kleding aan zie je eigenlijk niet veel...
quote:En ik ben eigenlijk gek op rokjes en jurkjes en durf dat nu niet. Terwijl ik zat mensen zie met benen zoals de mijne in korte broeken, maar ook dat durf ik niet.
En dan zie ik die anderen, en dan denk ik, waarom heb ik dat lef niet...
Ze lult uit dr nekquote:Op donderdag 29 juli 2004 06:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe es een foto, dan kunnen de dames en ik er over oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |