En we noemen haar . . . ??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:21 schreef Syrena het volgende:
Maar wij zijn dan ook oer-Limbo's, mijn doopnamen zijn Getruda Hubertina Hendrika Elisabeth.
Shaniaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En we noemen haar . . . ??
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Shania
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Toch wel op zijn plat Uteregs he. Shaaaoniaaaao.
Of heet Syrena echt zo?![]()
Dat klinkt een beetje soa-achtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Genoveva
Ow vreselijk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heet Bianca (Op zijn plat Uteregs) maar mijn moeder noemde me Bertha of Schele
ik vrees van niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:46 schreef moussy het volgende:
dat is dus geen grapje, troetelnaampje?
Beer(tje) is leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens mij zat er ook nog een Beertje in de familie.
Ik merk op het kdv wel dat wat oudere nederlandse namen weer in zijn, we hebben bvb( inclusief pasgeboren broers en zussen) Pien, Gijs, Bram , Tom, Anne, Joost, Willem, Guus, Philip, Boris, Vera, Sarah, Emma ow en helemaal vers is Bente, vast geen oud-nederlandse naam maar ik vind hem wel mooi!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef bixister het volgende:
ik vind willem ook mooi en leuk voor een jongen. (dat willempie is gelukkig al lang geleden.)
De tweede of derde naam van onze nog-niet-op-de-planning-staande dochterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:23 schreef Jelief het volgende:
helemaal vers is Bente, vast geen oud-nederlandse naam maar ik vind hem wel mooi!
dat ligt er maar net aan van welk opzicht je het bekijktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Oosten?? Oosten?? Apeldoorn is het westen man!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:27 schreef Spindizzy het volgende:
Gijs is leuk
Mijn moeder heet Gwenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:09 schreef coolbabe het volgende:
Ik wil een Gwen (op z`n hollands) en geen Gwenn met zachte k
Dat kun je verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:02 schreef Dibbl het volgende:
mijn zoontje heet Yordi, hij is nu 6 en nog steeds schrijft mn familie het als Jordy :s gek word ik ervan
Teun vind ik ook erg leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:15 schreef Jelief het volgende:
grote broer van Teun
jah het eerste jaar misschien maar na 6 jaar en nadat ik op alle verjaardagskalenders de naam heb veranderd mag ik toch wel verwachten dat ze het eindelijk goed schrijven of niet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat kun je verwachten natuurlijk.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:41 schreef poemojn het volgende:
Doet mij denken aan Goudelsje.
Teun <-> Tacoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Teun vind ik ook erg leuk!
Had al eens verteld dat als we een biologische zoon hadden gekregen dat hij dan Gijs had geheten (naar de oma van mijn man, die heette Gijsje). Mijn man's opa heette Teun en mijn man is naar hem vernoemd. Als we twee zonen hadden gehad waren dat de namen geweest: Gijs en Teun.
Vind het leuk klinken bij elkaar
Dat heeft niet eens zozeer met de naam te maken, dat is gewoon desinteresse, doe je niks aanquote:Op zondag 15 augustus 2004 09:29 schreef Dibbl het volgende:
[..]
jah het eerste jaar misschien maar na 6 jaar en nadat ik op alle verjaardagskalenders de naam heb veranderd mag ik toch wel verwachten dat ze het eindelijk goed schrijven of niet?
Doopnamenquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Teun <-> Taco
Erg he....zo heet ik echt al m'n hele leven LiZa en niet Lisa en heet m'n dochter Jolie en niet Sjonniequote:Op zondag 15 augustus 2004 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heeft niet eens zozeer met de naam te maken, dat is gewoon desinteresse, doe je niks aan
sprak een Mila, waarvan de helft van de familie nog steeds denkt dat ze Milla heet![]()
dan nog vind ik het erg van vrienden/kennissen en vreemden hek zoiets van okay kan gebeuren maar van familie kom op hequote:Op zondag 15 augustus 2004 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heeft niet eens zozeer met de naam te maken, dat is gewoon desinteresse, doe je niks aan
sprak een Mila, waarvan de helft van de familie nog steeds denkt dat ze Milla heet![]()
Het zijn juist de vreemden die geen fouten maken, bij mij tenminste.quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:54 schreef Dibbl het volgende:
[..]
dan nog vind ik het erg van vrienden/kennissen en vreemden hek zoiets van okay kan gebeuren maar van familie kom op he
als ze hem nu een kaart sturen en zn naam verkeerd schrijven doe ik die kaart meteen retour afzender
Zo heette een schoonzus van me, leuke meid was datquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:34 schreef Troel het volgende:
Ik ben eraan gewend dat ik Frederiek of Frederike of Frederique of wat dan ook genoemd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |