De oma van mijn man heettequote:Op zondag 1 augustus 2004 15:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nog zoiets, al die jongensnamen.
En zo heet het kind van je broer dus ook je had toch ooit zoiets verteld, dat de naam die jullie wilden, al door je broer was gegeven, maar dat je em dan alsnog zou gevenquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De oma van mijn man heetteGijsje
Maar zowel mijn man en ik zijn tegen namen die op -je eindigen. Blijft over Gijs. Vind ik niet leuk voor een meid maar wel voor een jongen. Dus zo zou onze zoon hebben geheten als we er zelf één hadden gemaakt
oh je hebt zeker gelijk! Engeltje is iets wat je tegen een meisje zegt die je erg lief vind (vaak tegen kinderen, of je noemt je vriendin of vrouw engel(tje) als ze dat leuk vindt).... maar als gewone roepnaam is Engel(tje) NOT DONE...quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, als je er zo over nadenkt is het zeker niet vreemd, maar zie je het voor je? Een vrouw van midden veertig die Engeltje heet??
Nee die heet Vincent. Wat ik nog steeds van plan ben ook aan een van mijn zonen als naam te geven. Past toch best leuk bij een donker jochie als derde naam? Humphrey Virgil Vincentquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
En zo heet het kind van je broer dus ook je had toch ooit zoiets verteld, dat de naam die jullie wilden, al door je broer was gegeven, maar dat je em dan alsnog zou geven??
Volgens mij wordt het Frodo Humphrey Vincentquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee die heet Vincent. Wat ik nog steeds van plan ben ook aan een van mijn zonen als naam te geven. Past toch best leuk bij een donker jochie als derde naam? Humphrey Virgil Vincent
Vernoem hem dan ook nog maar naar mijquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:19 schreef Spindizzy het volgende:
Als ik een Frodo krijg krijgt hij van mij de naam Boo The Miniature Giant Space Hamster erbij dus dan wordt het:
Frodo Boo The Miniature Giant Space Hamster Vincent
Ik ben om
Wel als je uit Zandvoort komt. Daar heten veel mannen Engel van hun voornaam. Mijn vroegere chef ook, maar die liet zich Henk noemen (kan ik me wat bij voorstellen trouwens). Een andere collega die ook Engel heet had er kennelijk geen moeite mee.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:14 schreef daniman het volgende:
[..]
oh je hebt zeker gelijk! Engeltje is iets wat je tegen een meisje zegt die je erg lief vind (vaak tegen kinderen, of je noemt je vriendin of vrouw engel(tje) als ze dat leuk vindt).... maar als gewone roepnaam is Engel(tje) NOT DONE...
In Limburg heten ze Wielquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:27 schreef daniman het volgende:
hmm ja het zal idd ook wel streekgebonden zijn Rewimo... hier in het oosten kom je het iig niet tot nauwelijks tegen...
Of Sjeng (brrrrrrrrrrrr)quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In Limburg heten ze WielEn Sef
ik heb een oom in luxemburg die jean heet, maar dat wordt ook door iedereen op die manier (sjeng dus) uitgesproken...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of Sjeng (brrrrrrrrrrrr)
* Merisse tooquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat vroeger niet een serie, Sisters?? Met Teddy, Georgie, Alex en nog een?? Vond ik wel errug stoer, op zich!
Waarom dan juist, als ik vragen mag?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:10 schreef texelonia het volgende:
Die van Micha
Dealtje geslotenquote:Op maandag 2 augustus 2004 07:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Waarom dan juist, als ik vragen mag?
Slimme ventquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:05 schreef texelonia het volgende:
We werden het niet eens over de achternaam, en of het kind gedoopt zou worden of niet. Micha is gelovig, maar ik niet. En toen zag ik die doop van Amalia tijdje geleden, en dat je vanalles moest beloven mbt God enzow, en ik zei dus, 'Hoe kan ik zoiets nou beloven als ik niet eens in God geloof?' Dus toen zei Micha dat we het kind niet zouden dopen en dat het dan zijn achternaam zou krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |