abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:23:12 #1
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20891165
-In dit topic kunnen alle DnB-fanaten zich uitspreken over komende events, releases, producers, deejees en noem maar op, als het maar met DnB of Jungle te maken heeft! Verder is dit topic de thuisbasis voor de DnB-Addicts Crew®,
de groep diehard DnB liefhebbers op dit forum! Lid worden van de crew is heel simpel, copy/paste de volgende text en gebruik hem als ondertitel:
DnB-Addicts Crew®
Wel ff netjes toestemming vragen aan 1 van The Nine anders loop je het risico gebanned te worden!

Members (zo ver ik weet):
E_Motio
mrcool
WeirdMicky
reem
Junglist4Real
Tranceptor
Sjoewe
Tu5
Rock-shocker
JohnnyKnoxville
phreaky_professor
H4ze
DJ_Robbie
MissMSX
Theeboon
Yorrit
JesusThePimp
Goofup
marcek
Thomas B
aragorntje
Praag
Tiim

-Enkele linkjes:
http://www.breakbeat.co.uk [Drum-n-Bass Arena]
http://tarzan.spoox.org [discographies van zo'n beetje elke artiest]
http://www.futureresearch.nl [Future Research, overzicht van nederlandse DnB feesten, verder een zeer goede DnB site (shoutout to mos!) ]
http://www.dnbforum.nl/ DnB-forum [op verzoek]
http://www.nauticradio.net/listen/subsonik.pls?t=031109 --> subsonik in groningen, stream van complete feest

-Links naar belangrijke D&B-labels
http://www.timelessmusic.org :: Function / L Plates / Timeless Label website
http://www.fullcycle.co.uk/ :: Roni Size / Krust / Die / Suv
http://www.metrorecs.net :: Matrix / Optical / Danny J
http://www.trueplayaz.co.uk :: Hype / Zinc / Hazard / Pascal
http://www.blacksunempire.com :: Black Sun Empire, Nederlands trots!
http://www.movingshadow.com :: Dom&Roland / EZ Rollers / Omni Trio
http://www.ramrecords.co.uk :: Andy C / Fresh / Moving Fusion / Shimon
http://www.tovmusic.org :: Renegade Hardware / Trouble on vinyl / Renegade Recordings Label website
http://www.commercialsuicide.org :: Amit / Klute ea

Heb ff geen zin om al die links naar de andere topics te moeten taggen

Voor de verandering zullen we even een aantal vrouwelijke DJ's in het zonnetje zetten:

ADI-J

Adi is 27, born and raised in Israel. After spending quite some time in London back in 1994, Adi fell in love with the sounds of the British Underground Jungle/Rave/Breakbeat/Drum&Bass.
She has played bassguitar in highschool-bands and played as a Dj all over Israel (clubs, bars, cafes, festivals, to many names to mention).
Adi has been a major player in the Israeli music industry, and has worked for the NMC cooporation dance department, promoting underground beats.
She is responsible for the most successful undergound parties ( The Bassground) in Israel.
The Bassground started as a bi-monthly wednesday night event at GOLEM, and very quick grew up to an every friday night party at the biggest venue in Tel Aviv, Israel: ALENBY 58 (now called TLV ). The event hosted the biggest names from the drum and bass scene. The Bassground now organizes one-off events in Israel.
Today, Adi lives in Amsterdam and spins at local drum & bass events all around the country.
She also graduated from the School Of Audio Engineering in Amsterdam,(SAE).
Adi's style of Drum&Bass is various and very up to date. She can mix very hard with dance floor tracks @ big raves. On the other hand she has her own weekly chill event where you can listen to all of her funky and vocally stuff.
Adi has the talent to mix up new and old tracks in the best order to make it sound perfect. She knows how to read the crowd and to cut at the right time.
Adi is a unique character who knows how to get things moving and get the crowd dancing and cheering.
Adi has spreaded abroad in the last 2 years and played at venues like : Bar rumba club in Olomoc city (CZ). Punto Azul in Prauge (CZ).Studio lda in Les Doux Alpes (FR). Wednesday breaks @ club Unique, Dusseldorf (Ger), Female Pressure @ B72, Vienna (Austria), Highteck Pressure @ club Magnet, Berlin (Ger), Seizur @ the Boxing Club, Reading (U.K.) and more.
Adi is also taking part in a new dutch project called : B.A.S.S. This is a female dj crew presenting Amsterdam and Rotterdam drum & bass dj’s; Adi-J, D-Monica, Keira, Quilla, Mizzfitz and Nuala. Every second thursday of the month they have their own night @ de Blauwe Vis, Rotterdam. As a crew they are invited to play in different clubs in the Netherlands such as Calypso, Rotterdam and Mazzo, Amsterdam. Check out the website http://www.basscrew.com for more information.
On 2001-2002 Adi-j has played a regular monthly special RETOX radio on 106.8 fm hosted by "bassculture" programme.
She also did different pirate radio shows in israel and her sets were played @ ifusia, weekly dnb radio show in israel.
Latley was hosted on Radio 1 in Prague.
Now her set is been played 4 two whole weeks in the dnbradio.net (GER) as a pert of the "forms radio".
Adi-j was also hosted by dj satatik @ his legendary "ruffrhythmz" dnb radio.
Adi-j`s latest mix is playing now days @ Formsradio under dnbradio.net (GER).
2003-2004 has been going well. too many names to mention !
check her weekly new radio show , side by side squee every sunday 21:00-23:00 on www.jungletrain.net

Keira:

Keira was born and raised in Aberdeen, Scotland. She lived and studied in London for 3 years, then moved to Rotterdam in May 2001.
Music has always played a huge part in her life and getting into DJing was a logical progression. However, it was really the influence of many male friends that made her want to DJ just as well as them, if not better. She spent her student loan on a pair of 1210's in May 1999 and started playing around with hip hop, happy hardcore, techno, big beat and breakbeat. But started DJing seriously in January 2000.
Keira's inspiration for Drum and Bass came from a night called ‘Pump Up Rotterdam’ in De Vlerk, January 2000, and a mix that she heard on the Breezeblock (on Radio 1 BBC) in early 2001 by Ed Rush and Optical.
Keira's DJ style is very versatile; playing anything from chilled out funky drum and bass to fast, hard and dark, with a few harmonies and vocals thrown in.
She is currently resident for Hostile Takeover, Drum & Breakz, BASS crew (Bad Ass Spinning Sistaz) and the Bootleg DJ Café.

Zo, brandt maar weer los!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rock-shocker op 27-07-2004 16:30:40 ]
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:32:07 #2
51748 H4ze
wait...what?
pi_20891365
Toffe openingspost rockshocker! Op www.3voor12.nl staat een liveset van Adi-J van 5days off, die het checken echt waard is!
*BURP*
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:34:00 #3
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20891403
Ja was weer eens een keer nodig na die karige vorige he
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:34:52 #4
51748 H4ze
wait...what?
pi_20891423
Aangezien ik m'n platen van ruffteck nog steeds niet binnen heb, heb ik daarnet ff gebeld. Ze schijnen dus m'n geld nog helemaal niet binnen te hebben, terwijl ik 't vorige week maandag al overgeschreven heb. Ik heb er ook al een dagafschrift van gehad, waar dus opstond dat 't geld van mijn rekening af is. Ze zoeken 't morgen uit, en daarna nemen ze contact met me op.

wat een grafzooi zeg, nou heb ik die platen deze week waarschijnlijk ook nog niet binnen
*BURP*
pi_20891791
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja was weer eens een keer nodig na die karige vorige he
Ja sorry

Misschien dat ik ook nog naar FFWD kom
Vorige stond ik op de truck(erg vet), misschien dit jaar weer. FF kijken hoe het loopt, misschien dat ik met westruM mee kom.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:53:33 #6
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20891797
Djeeeeeeees, echt hoeveel pech kun je met iets hebben...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:55:40 #7
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20891829
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:53 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

Ja sorry

Misschien dat ik ook nog naar FFWD kom
Vorige stond ik op de truck(erg vet), misschien dit jaar weer. FF kijken hoe het loopt, misschien dat ik met westruM mee kom.
Hehe maakt niet uit joh Ik heb vakantie, zullen we maar zeggen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 17:05:56 #8
51748 H4ze
wait...what?
pi_20892056
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Djeeeeeeees, echt hoeveel pech kun je met iets hebben...
Ja baal er zelf ook van Ik had 2 juli voor 't eerst besteld. Toen ging dat mis, heb ik opnieuw moeten bestellen, is dat ook weer mis gegaan. Ben benieuwd wat het volgende is....de platen die gebroken aankomen ofzo?

ff afkloppen
*BURP*
  dinsdag 27 juli 2004 @ 17:40:14 #9
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20892801
Lijkt me verstandig ja
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 22:27:54 #10
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_20898704
Ik zat net te lezen op dnbforum en dacht: "moet ik eigenlijk niet vantevoren een kaartje kopen?" Is het gewoonlijk uitverkocht, of is er aan de deur nog iets te krijgen?
Ceci n'est pas une signature.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 23:25:32 #11
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_20900042
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 22:27 schreef phreaky_professor het volgende:
Ik zat net te lezen op dnbforum en dacht: "moet ik eigenlijk niet vantevoren een kaartje kopen?" Is het gewoonlijk uitverkocht, of is er aan de deur nog iets te krijgen?
waarbij?

Als het over dat Majorleague feest gaat is het wel verstandig om van te voren kaarten te kopen, hoef je niet in de rij te staan en scheelt je weer nat worden (als het regent en er een grote rij staat dan, hehe).
  dinsdag 27 juli 2004 @ 23:56:17 #12
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_20900728
Oeps. Nee, ik bedoelde Redzone.
Ceci n'est pas une signature.
  woensdag 28 juli 2004 @ 09:39:16 #13
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_20904544
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 23:56 schreef phreaky_professor het volgende:
Oeps. Nee, ik bedoelde Redzone.
Voor de avonden in Bakkerij kun je geen kaarten kopen.

Die avonden hebben een gratis entree namelijk (met dank aan de heren van Redzone)
Voor Redzone avonden in de Effenaar is het meestal ook niet nodig om kaarten in de voorverkoop te kopen, behalve als je later binnenkomt (na een uur of 00.30 ofzo)
  woensdag 28 juli 2004 @ 10:59:30 #14
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_20905842
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:53 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

Ja sorry

Misschien dat ik ook nog naar FFWD kom
Vorige stond ik op de truck(erg vet), misschien dit jaar weer. FF kijken hoe het loopt, misschien dat ik met westruM mee kom.
Vorig jaar op de Elementz truck was indd heel erg vet
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
pi_20911846
He gasten, deze addict is weer terug van 8 dagen Alanya/Turkije! Gisterenavond aangekomen op Schiphol!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 28 juli 2004 @ 16:04:52 #16
51748 H4ze
wait...what?
pi_20912138
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 15:50 schreef mrcool het volgende:
He gasten, deze addict is weer terug van 8 dagen Alanya/Turkije! Gisterenavond aangekomen op Schiphol!
Hoe was 't daar??
*BURP*
pi_20912225
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 16:04 schreef H4ze het volgende:

[..]

Hoe was 't daar??
Erg relaxed, iedere dag zuipen/uitgaan tot de zon opkomt en daarna gaar een ontbijtje pakken in het hotel! Wel erg warm daar!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 28 juli 2004 @ 16:29:03 #18
51748 H4ze
wait...what?
pi_20912720
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 16:08 schreef mrcool het volgende:

[..]

Erg relaxed, iedere dag zuipen/uitgaan tot de zon opkomt en daarna gaar een ontbijtje pakken in het hotel! Wel erg warm daar!
Relaxt ja! Zo deden wij 't 2 maanden terug in Praag ook.

Ben je aankomende zaterdag nog aanwezig trouwens?
*BURP*
  donderdag 29 juli 2004 @ 13:17:43 #19
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20931039
Yeah, ik heb vrij kunnen krijgen voor zaterdag! Nu kan ik dus wel de hele avond aanwezig zijn
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_20936313
The Calling!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_20946522
joehoe mensen

ben vandaag terug gekomen na 15 dagen marmaris - turkije

hoe zit het met de meeting btw?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 11:12:48 #22
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20950015
Die is morgen. Om half 2 op het station van Eindhoven. Als je met de auto gaat ben je vanaf een uur of 4 welkom.

Adres:
Victor Machtel
Gandalf 3
5663 ST Geldrop

Dat ligt vlakbij Eindhoven. Laat het even weten hoe laat je komt en of je blijft slapen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_20953214
k zal jullie wellicht verrassen met een bezoek

wie komen er allemaal?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:03:59 #24
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_20953911
ik
Ceci n'est pas une signature.
pi_20954009
ik niet
pi_20954154
Not me...
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:24:16 #27
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20954346
Haze
PP
EM?
WM
Nicon (dnbforum)
mrcool?

Dat si volgens mij iedereen die toegezegd heeft te komen.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:16:37 #28
51748 H4ze
wait...what?
pi_20955634
EINDELIJK!!! M'n platen van ruffteck/metrik zijn vanochtend heb ik vanochtend in ontvangst genomen Ook ben ik daarnet ff naar Feedback geweest om Alpine Musicsafe oordopjes te kopen Elke keer dat gesuis en gepiep in m'n oren is irritant (en slecht voor m'n kostbare oren).

ZIN IN MORGEN!!
*BURP*
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:31:47 #29
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20955999
Nja volgens de online orendokter zijn mijn oortjes nog goed.

Waar ik zelf dus echt versteld van stond.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:48:08 #30
51748 H4ze
wait...what?
pi_20956376
Mijne ook nog, en dat wil ik ook graag zo houden Preventie is beter dan moeten genezen ofzo... (en aangezien je een gehoorbeschadiging niet meer kunt herstellen)
*BURP*
pi_20957070
H4ze, dat ligt eraan. Ga je naar een feest en zijn je oren licht beschadigd, dan herstellen je oren (als je niet de dagen erop weer keihard beukt)n binnen een dag of 3/4....

Blaas je constant je oren op, sja...


he wat>?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 16:49:04 #32
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_20957578
tranceptor... klopt niet.

Als na 15 minuten treedt boven de 86dB blijvende schade op aan het gehoor.
[b]@RemiLehmann[/b]
  vrijdag 30 juli 2004 @ 18:44:14 #33
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_20959829
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 16:49 schreef reem het volgende:
tranceptor... klopt niet.

Als na 15 minuten treedt boven de 86dB blijvende schade op aan het gehoor.
Die schade is wel blijvend IDD. Je schijnt wel wat spul te hebben met gigantisch veel zuurstof erin waarmee je het effect achteraf kunt verkleinen, maar dat passen ze alleen toe bijacute doofheid (dus dat je echt niets meer hoort).

Maar als je tot het einde van je leven met je gehoor wilt doen, dan zou ik nu beginnen met het dragen van oordopjes bij dnb feesten.

En trouwens, met oordopjes hoor je de mensen die in je oor staan de bleren gewoon een stuk beter. In veel gevallen kun je gewoon met elkaar praten zonder erg hard te hoeven schreeuwen.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 18:50:34 #34
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20959958
Hmmm... als ik geld over houd...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 19:46:54 #35
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20961046
Goed, morgen alweer. Even een herhaling van het berichtje dat ik ook in het vorige topic heb gepost voor de mensen die toen op vakantie waren:

Beste mensen,

Aangezien het nog maar een weekje duurt totaan de 170 Intalex Behind The Decks Meet, die dus bij mij thuis gehouden wordt (Adres: Gandalf 3 5663 ST Geldrop) wilde ik even heel in het kort aangeven wat de do's en don't's zijn volgende week. Ik ben dan wel alleen thuis, maar dat wil niet zeggen dat alles mag...

1) Over drugs: Hasj en wiet heb ik geen moeite mee, maar zodra het zwaarder wordt dan wil ik dat je die maar lekker in je eigen huisje gebruikt
2) Tranceptors regel #1: Clownstep is ten alle tijden verboden
3) Aangezien ik maar in een rijtjeshuis woon, kunnen we niet al teveel herrie maken. Ik mag dan wel een hekel hebben aan mijn buren aan een kant, maar ik wil geen ruzie met ze Ik zal ze wel waarschuwen dat we een beetje herrie gaan maken, maar niet tot diep in de nacht. Oh hell, 's avonds gaan we toch naar RZ
4) Als je blijft pitten, zou ik het fijn vinden als je dat even vantevoren aangeeft, en dat je zelf slaapspullen meeneemt. Ik heb wel wat, maar als er veel mensen blijven crashen, is dat niet genoeg
5) Drank: Ik zit niet zo breed in mijn centen, dus neem gewoon mee wat je zelf nodig denkt te hebben en dan komt het allemaal goed.
6) Eten: Ik neem aan dat we daar niet al te moeilijk over gaan lopen doen en gewoon naar de lokale Snackbar gaan ofzo

Oja, ontbijt voor de volgende ochtend: neem wat geld mee ofzo, zodat we daar nog even over kunnen praten en daarvoor boodschappen kunnen doen. Dit geld natuurlijk alleen voor de mensen die blijven slapen.

Tijden: Ook heel belangrijk, want je wil natuurlijk niet voor een dichte deur komen te staan. Haze en Nicon komen al rond 13.30 aan in Eindhoven en die wacht ik daar op. Het zou dus heel fijn zijn als de mensen die ook met de trein komen, ook rond die tijd aankomen op station Eindhove. Kun je fijn nog even een bezoekje brengen aan onze lokale platenboer. Waarschuwing van mij: Elke kopie die ze van Village Folk/Lost Voices hebben gaat naar mij
Als je met de auto komt, zou het handig zijn als je al rond een uur of 12.30 bij mij voor de deur staat, aangezien ik eerst mijn hond weg moet brengen naar zijn logeeradresje. Ook is het natuurlijk goed als je dan wat later in de middag aankomt, zodat ik dan alweer thuis ben.

Goed, ik hoop dat het zo duidelijk is, als je nog vragen hebt moet je me maar mailen op v_machtel@hotmail.com of bellen naar 06-52093933
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 19:53:14 #36
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20961161
Oja, hoe ben ik te herkennen:

Rood T-shirt
Grijze broek met donkergrijze verticale strepen
Skateschoenen
Oranje schoudertas
Rood haar
1,80 ong.

Tot morgen allemaal!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:14:19 #37
51748 H4ze
wait...what?
pi_20961536
Over die gehoorbeschadigingen: in je oor zitten van die "haartjes" die 't geluid transporteren. Door harde muziek kunnen deze haartjes afbreken. Als ze tot aan de wortel zijn afgebroken, groeien ze ook niet meer aan (oftewel en permanente gehoorbeschadiging)
*BURP*
pi_20975275
Woensdag bij redeye groote bestelling gedaan.
Kreeg ik ze gister al gewoon binnen, echt snel

Wat ouwe en nieuwe meuk:
Sub Focus - Acid test / Get on up (Frequency)
M.I.S.T. & High Contrast / SKC & Bratwa - Do it / Prophecy (Soul:r)
Kaos, Karl K, & Jae Kennedy - All night long / All night long (Circle)
Various - Liquid V EP (liquid V)
E-Z Rollers - Titles Of The Unexpected: Outtakes + Missing Breaks Vol. 1(moving shadow)
Ed Rush & Optical - Bacteria / Gasmask (virus)
M.I.S.T. / Calibre - Love thang / Soul 80 (White)
Distorted Minds / Drumsound & Simon Bassline Smith - Warriors /
Fallin' (Formation)
Various - The Rumba Sessions EP (Movement)
DJ Hazard - Ready 4 This EP (Ganja Records)
Phantasy, Shodan & UK Apache - Gimme Da Gal (Ganja Records)
Ebony Dubsters - Ebony Dubs Vol. 4 (Ebony Records)

  zaterdag 31 juli 2004 @ 16:09:27 #39
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20975746
Yeah, de meeting is begonnen! We wachten alleen nog op Phreak
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_20975829
Have Fun,

Greetz to everybody.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 16:37:06 #41
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20976346
Zal wel lukken. We zijn nu pas met zijn drieen en het is nu al major tunage!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_20976501
Sorry guys, ik kan helaas niet van de partij zijn vandaag! Volgende keer beter! Draai ze en party ze 2night!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 31 juli 2004 @ 18:51:17 #43
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20978749
Dank je wel. See ya next time!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_20978844
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 18:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Dank je wel. See ya next time!
4 sure!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 1 augustus 2004 @ 11:33:41 #45
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_20987632
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Jullie hebben duidelijk wel iets laten schieten voor whatever je te doen had.

Draaien, met zijn vieren b2b was echt dope, zometeen gaan we nog even wat opnemen.
RZ was gewoon echt te vet voor woorden. MEER residents nights aub!

De volgende keer moet het weer in het weekend van een vet feest, maar dan ergens anders!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 1 augustus 2004 @ 12:16:01 #46
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_20988205
......gaap.... 06:00 thuis....

Goedemorgen! Even bijkomen hoor! Voetjes doen nog pijn, en nog een beetje duf van het blowen. En heel doof, natuurlijk.


Noisema:
Lemon D - "two techniques" (Dillnja rmx)

Vortix:
Als je de landkaart zoekt: die ligt nog in de auto.
Ceci n'est pas une signature.
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:23:33 #47
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_20990268
Mijn korte review van de nacht staat hier:
http://www.dnbforum.nl/in(...)splay;threadid=18021

Thnx voor iedereen die naar de preparty/meeting (of hoe je het ook wil noemen) is gekomen. Het was erg gezellig, en ik ben er zeker voor om het vaker te doen!
pi_20993847
Vette tune: Leon Switch_Needed 2 Me [UKR2010]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:18:25 #49
51748 H4ze
wait...what?
pi_20998878
Zo, eindelijk thuis

Was super! 't mixen was tof (mooie setup had rockshocker/vortix ervan gemaakt ). Redzone helemaal fantastisch! Werden erg lekkere tunes gedraaid, en ik heb dankzij m'n oordopjes de hele avond dicht bij de box kunnen staan zonder dat ik er een piep aan over heb gehouden


Vortix: Thnx dat we konden blijven slapen bij je!
Phreaky Professor: Je was onze grote redding! Ook nogmaals bedankt voor de rit terug. Je hebt
trouwens je flessen drank laten staan bij vortix, en je hebt van mij nog wisselgeld tegoed van 't patatje!
Noisema: errug tof dat we voor Redzone nog bij jou konden crashen
*BURP*
  zondag 1 augustus 2004 @ 23:16:57 #50
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21000444
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 17:55 schreef mrcool het volgende:
Vette tune: Leon Switch_Needed 2 Me [UKR2010]
Die is zeker vet ja!
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:45:08 #51
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21003324
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 12:16 schreef phreaky_professor het volgende:
Vortix:
Als je de landkaart zoekt: die ligt nog in de auto.
Oja nou ja komt wel weer in orde.

@ Haze: Jullie zijn altijd welkom natuurlijk
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 2 augustus 2004 @ 02:35:59 #52
51748 H4ze
wait...what?
pi_21003936
Ik ben nu dus zowat al de hele avond Doc Scott - Unofficial Ghost aan 't luisteren...zo'n vette tune En gister in de Bakkerij klonk ie al helemaal goed.
*BURP*
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:45:42 #53
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21007705
Inderdaad ja, geweldig nummer... Maar ik vrees dat ik dat nummer nevernooitniet op vinyl ga krijgen. Het staat op een Platinum Breakz release van Metalheadz van 8 jaar geleden. Een classic dus.
Waar ik overigens wel voor bereid ben grof te betalen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 2 augustus 2004 @ 15:45:32 #54
51748 H4ze
wait...what?
pi_21012359
Zeker ja

Maar hij is ook op Dance Department gereleased: http://tarzan.spoox.org/display.php?type=release&id=21786

Dit is die Platinum Breaks 1 release waar the unofficial ghost ook opstaat: http://tarzan.spoox.org/display.php?type=release&id=7763
*BURP*
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:10:41 #55
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21012768
Hmm voor die samen met Rufige Kru heb ik nu een bod gegeven bij Lokal, die heeft die release dubbel. Als ik hem kan bemachtigen dan gaat me dat minstens 50 euro kosten... Maar ja, het is wel een Roffe tune!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 2 augustus 2004 @ 18:37:17 #56
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21015764
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmm voor die samen met Rufige Kru heb ik nu een bod gegeven bij Lokal, die heeft die release dubbel. Als ik hem kan bemachtigen dan gaat me dat minstens 50 euro kosten... Maar ja, het is wel een Roffe tune!
Handigste is eigenlijk om ebay elke dag even in de gaten te houden. Daar komen vrij veel metalheadz releases voorbij. Tegenwoordig heb je bij paypal ook geen creditcard meer nodig om te betalen, en het werkt als een trein (als je een betrouwbare verkoper hebt). Soms gaan platen er echt goedkoop uit (voor minder dan omgerekend een paar euro).
HEt is ook verstandig om op het laatste moment pas te bieden (dus als de veiling bijna afgelopen is). Geef dan als bod wat je er maximaal voor wil betalen, dat vergroot de kans dat je wint
Een aantal van de classics die ik heb, heb ik zo gewonnen, dus het werkt zeker wel. Let er alleen wel op dat andere mensen dit ook kunnen doen, dus ga er niet te snel vanuit dat je een tune gewonnen hebt, in de laatste minuut kan er nog veel gebeuren!

Het plaatsen van een lijstje met platen die je zoekt in je ME pagina's op Ebay helpt vaak ook. Ook vragen of de verkoper nog andere platen heeft die ie wil verkopen kan ook helpen. Een beetje netwerken op Ebay zegmaar. De meeste verkopers kunnen het wel waarderen en willen je wel op de hoogte houden (en dan hebben zij hun spul ook sneller verkocht).
pi_21036863
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:44:04 #58
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21039327
en toch zijn het lelijke elementen
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_21041004
Ben er weer. Ben er ff een tijdje uit geweest.

Kheb nog wat lekkers voor jullie. Moet je wel zelf uitzoeken:
Be a good boy and click me!

All good things must come to an end...
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:58:38 #60
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_21042126
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:03 schreef Praag het volgende:
Ben er weer. Ben er ff een tijdje uit geweest.

Kheb nog wat lekkers voor jullie. Moet je wel zelf uitzoeken:
Be a good boy and click me!

Ceci n'est pas une signature.
pi_21046484
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:03 schreef Praag het volgende:
Ben er weer. Ben er ff een tijdje uit geweest.

Kheb nog wat lekkers voor jullie. Moet je wel zelf uitzoeken:
Be a good boy and click me!

omg, wat ben ik blij dat ik op die link klikte
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_21046847
o mijn god, wat zijn in die mixen veel verschrikkelijk slechte MC's...

a-relaxed...
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_21058190
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:44 schreef reem het volgende:
en toch zijn het lelijke elementen
Mooi is idd anders!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:35:42 #64
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21058708
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ze werken iig...

Nja als je mooie elementen wil dan moet je weer meteen aan de Shure White Labels...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21061213
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ze werken iig...

Nja als je mooie elementen wil dan moet je weer meteen aan de Shure White Labels...
concorde pro's zijn ook mooi hoor
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:04:17 #66
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21061943
Over smaak valt niet te twisten...Nee die vind ik dan weer niet mooi
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:12:52 #67
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21062145
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ze werken iig...

Nja als je mooie elementen wil dan moet je weer meteen aan de Shure White Labels...
Whitelabels zien er wel mooi uit idd.
Heb het overwogen om ze te kopen, maar vindt ze nog vele te duur, en daar komt nog bij dat ik toch iets handiger moet worden en de arm iets minder vaak heen en weer moet zwiepen (zodat het lement zo'n beetje alle kanten opvliegt ). Voorlopig blijf ik liever bij m'n stanten 500 II's.
pi_21068259
Ben ik hier nog welkom na mijn lange afwezigheid?
pi_21074578
Gister viel bij mij op de deurmat:
V Classics LP
Tracklisting:
A1 DJ Krust Maintain (10.40)
A2 Roni Size & DJ Die It's Jazzy (7.04)
B1 Roni Size The Calling Remix
Remix - Goldie
B2 DJ Die & DJ SUV War & Peace (8.00)
C1 Dillinja Unexplored Terrain (6.59)
C2 Scorpio Li Li
D1 Roni Size Only A Dream
D2 DJ Die On Time
E1 Ray Keith The Reckoning (6.32)
E2 DJ Krust + Lemon D. Change (Remix)
E3 DJ Krust + Lemon D. Blaze Dis One (8.31)

  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:33:41 #70
51748 H4ze
wait...what?
pi_21079578
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:38 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

concorde pro's zijn ook mooi hoor
Die zijn zeker mooi ja Vriend van me heeft ze ook, en ik ga ze over een tijdje ook maar is aanschaffen.
*BURP*
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:56:07 #71
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21081417
Aanschafjes voor vandaag:
Amit-Village Folk/Lost Voices | Commercial Suicide
Total Science-Squash rmxes | Advanced
Black Sun Empire-Boris The Blade/The Sun | BSE

Wie gaat er zaterdag eigenlijk naar Ichinone presents Subversive Renaissance in Amsterdam?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21082739
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 04:01 schreef E_Motion het volgende:
Ben ik hier nog welkom na mijn lange afwezigheid?
Neen! En dat noemt zich een van de founders van de addicts!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21082986
Kijk nou toch eens wat een geile wallpaper ik heb!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21082990
Ik schitter ook de komende week door afwezigheid, als ik denk aan welk oord ik terecht ga komen ga ik al gillen...
pi_21082994
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ik schitter ook de komende week door afwezigheid, als ik denk aan welk oord ik terecht ga komen ga ik al gillen...
Vertel...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21083028
Toch een catchy tune: Kamanchi & Holy Grant_Wild 4 The Night [FCYCDLP09]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 5 augustus 2004 @ 19:43:53 #77
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21083523
nieuwe aanwinsten:

Teeebee LP (incl liquid light) twee maal
Digital en Jubbs EP
Dkay - Lion Dub / ?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_21083877
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:11 schreef mrcool het volgende:

[..]

Vertel...
Euhm ff denken

NEE
  donderdag 5 augustus 2004 @ 20:07:44 #79
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21083950
>> LLORET DE MAR zeker tranceptor
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:46:21 #80
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21086044
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:43 schreef reem het volgende:
nieuwe aanwinsten:

Teeebee LP (incl liquid light) twee maal
doe trouwens maar vier maal
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_21086171
Die Teebee is echt VET!!
lion dub is ook relaxed plaatje
  donderdag 5 augustus 2004 @ 22:01:10 #82
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21086372
[spam]Ik ben aan het kijken of het mogelijk is om weer een meeting te organiseren. Dit is het bericht zoals ik het op dnbforum.nl gepost heb. Het handigste voor mij is het om het in de buurt van Eindhoven te organiseren, maar als iemand anders nog suggesties heeft sta ik daar voor open .
Voor vragen of het tonen van interesse kun je contact opnemen via MSN of via m'n email adres (zie profiel hier op FOK!)

Een topic dat ik op het dnbforum geopend heb hierover staat hier:
http://www.dnbforum.nl/in(...)136;start=0#lastPost

------
Naar aanleiding van de (ook al zeg ik het zelf) erg geslaagde preparty van een paar dagen terug, heb ik het idee gekregen om te kijken of er mensen geintereseerd zijn in een DNB meeting/feestje.

Dit met voornamelijk mensen uit het onderste gedeelte van Nederland (andere provincies en mensen vanuit buiten Nederland mogen uiteraard ook meedoen, ik kon er alleen geen leuk verzinwoord van maken,).

Mijn idee is om een zaaltje te huren/bezetten en dan met elkaar wat te draaien en elkaar tips geven, wat te lullen en plaatjes uit te wisselen. Verder is het leuk om wat meer mensen te leren kennen of eindelijk eens een gezicht te zien bij de nicknames die je hier op het forum tegenkomt . Tevens kun je dan ook makkelijker er achter komen of iemand de zelfde stijl DNB leuk vindt, en kun je eventueel aangestoken worden door anderen om net wat andere platen/stijlen te draaien dan dat je normaal gesproken doet.
Een groot voordeel is ook dat als er meerdere mensen komen je de scene sterker kan maken, doordat je meer mensen gaat kennen, en het zoeken van een slaapplaats voor na een DNBfeest een stuk makkelijker gaat.

Kortgezegd, een relaxte dag/middag/avond om wat leuke dingen te doen, met de volgende doelen (als je nog suggesties hebt post het dan in dit topic, 't kan er alleen maar beter van worden ). :

- Freestyle back 2 back (om en om) draaien. Hierbij niet gebonden aan een bepaalde stijl DNB.
- Gezellig lullen met wat bier/wijn of ander lekker spul
- Tunes verkopen/kopen
- vul maar in.....

Op welke locatie het gehouden kan worden weet ik nog niet, aangezien er eerst gezocht moet worden naar een leuke locatie die voor de meesten zo centraal mogelijk en makkelijk te bereiken is. Bij iemand thuis kan uiteraard ook, het is dan alleen wel zo prettig als de kamer/ruimte wat groter is, aangezien we er wat langer gaan vertoeven.

Mocht je nog ideeen hebben of heb je interesse, laat het even weten in dit topic. Als je interesse hebt om het mee te organiseren, laat het me ook even weten (via PM/IM of in dit topic), dan wordt het allemaal wat makkelijker en een stuk leuker om het te organiseren

Barst maar los zou ik zeggen

Joris

PS: Braligelu staat overigens voor Brabant/Limburg/Gelderland/Utrecht . Wellicht dat we voor deze meeting een leuk naampje kunnen bedenken
-----

[/spam]
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:42:27 #83
51748 H4ze
wait...what?
pi_21089376
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:46 schreef reem het volgende:

[..]

doe trouwens maar vier maal
Ehhh Je gaat me niet vertellen dat alle 4 de exemplaren voor jezelf zijn?
*BURP*
pi_21090232
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 18:57 schreef mrcool het volgende:

[..]

Neen! En dat noemt zich een van de founders van de addicts!
pi_21093839
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:07 schreef reem het volgende:
>> LLORET DE MAR zeker tranceptor
Warm warm... nee geen lloret of salou, maar wel aan costa del snol...
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 11:11:38 #86
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_21094070
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:01 schreef Noisema2 het volgende:

[spam]
Ik kom zeker weer even langsschaatsen.
Ceci n'est pas une signature.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:23:37 #87
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21096931
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:42 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ehhh Je gaat me niet vertellen dat alle 4 de exemplaren voor jezelf zijn?
Beatjugglen met vier decks
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 16:07:54 #88
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21099985
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:42 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ehhh Je gaat me niet vertellen dat alle 4 de exemplaren voor jezelf zijn?
nee, de andere drie verkoop ik ook gewoon door

geïnteresseerden kunnen mij een mailtje met een bod sturen.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_21100853
Ik ben wel geinteresseerd, voor de normale prijs gewoon
pi_21103470
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 01:55 schreef E_Motion het volgende:

[..]

Oh, sorry man E!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21103483
* mrcool zet toch maar weer een keertje Wild 4 The Night aan!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 18:38:11 #92
51748 H4ze
wait...what?
pi_21123917
Toevallig nog mensen van hier die naar Prspct gaan vanavond?
*BURP*
pi_21174043
Hey Robbie man, het was haar niet!!! (remember )

Ik ben zo relieved, ..... nu kan ik met een gerust hart op vakantie...

[edit] het was haar toch en ik ben alsnog relieved, mijn zoektocht is ten einde[/edit]



[ Bericht 19% gewijzigd door Tranceptor op 10-08-2004 16:06:11 ]
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:49:52 #94
51748 H4ze
wait...what?
pi_21182722
Wie is er volgende week zaterdag ook in 't Paard? Summer & Bass Soulution Night met oa calibre en marcus intalex.
*BURP*
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 17:27:35 #95
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21185513
Ik niet
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21186519
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef H4ze het volgende:
Wie is er volgende week zaterdag ook in 't Paard? Summer & Bass Soulution Night met oa calibre en marcus intalex.
Eventjes geen geld enzo nu m'n portemonnee+mob gejat zijn. Heineken FFWD laat ik ook al schieten. 21e naar Parijs en 27e naar Warschau. De rest van deze maand ga ik niet meer in NL uit.
All good things must come to an end...
pi_21186550
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:16 schreef H4ze het volgende:
EINDELIJK!!! M'n platen van ruffteck/metrik zijn vanochtend heb ik vanochtend in ontvangst genomen Ook ben ik daarnet ff naar Feedback geweest om Alpine Musicsafe oordopjes te kopen Elke keer dat gesuis en gepiep in m'n oren is irritant (en slecht voor m'n kostbare oren).

ZIN IN MORGEN!!
H4ze, hoe duur waren die dingen?
Ik zoek nl. ook die dingen, maar als het een beetje meezit wil m'n pa ze wel betalen
dus... hoe duur zijn ze? en waar heb je ze gekocht?
pi_21187706
Moet nog steeds Mampi een keer in action zien.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21188017
Ok, dit is een ongelooflijke newbievraag, maareeeh..

Kunnen jullie mij wat must-haves opnoemen van de afgelopen 2 maanden? heb DnB niet echt meer gevolgd de laatste tijd

om redenen waar ik niet op inga
pi_21188482
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:04 schreef E_Motion het volgende:
Ok, dit is een ongelooflijke newbievraag, maareeeh..

Kunnen jullie mij wat must-haves opnoemen van de afgelopen 2 maanden? heb DnB niet echt meer gevolgd de laatste tijd

om redenen waar ik niet op inga
Vrouwen?
All good things must come to an end...
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:28:39 #101
51748 H4ze
wait...what?
pi_21188676
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

H4ze, hoe duur waren die dingen?
Ik zoek nl. ook die dingen, maar als het een beetje meezit wil m'n pa ze wel betalen
dus... hoe duur zijn ze? en waar heb je ze gekocht?
27 euro. Absoluut niet duur dus en ik raad je dan ook echt aan ze te kopen! Ik heb ze trouwens bij Feedback in R'dam gekocht, maar de meeste winkels die gespecialiseerd zijn in muziekinstrumenten zullen ze wel hebben.
*BURP*
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:30:47 #102
51748 H4ze
wait...what?
pi_21188736
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:04 schreef E_Motion het volgende:
Ok, dit is een ongelooflijke newbievraag, maareeeh..

Kunnen jullie mij wat must-haves opnoemen van de afgelopen 2 maanden? heb DnB niet echt meer gevolgd de laatste tijd

om redenen waar ik niet op inga
Amit - villagefolk
*BURP*
pi_21188812
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:30 schreef H4ze het volgende:

[..]

Amit - villagefolk
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 22:33:57 #104
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21193546
En Gatecrasher niet te vergeten. Die Amit is wel druk bezig de laatste tijd
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:05:37 #105
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
  woensdag 11 augustus 2004 @ 08:05:31 #106
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21199991
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 22:33 schreef Rock-shocker het volgende:
En Gatecrasher niet te vergeten. Die Amit is wel druk bezig de laatste tijd
Tune is onderhand 1 jaar oud ofzo

must haves van de laatste paar maanden

dbridge - true romance (metalheadz platinum)
amit - villagefolk
cyantific - quiet star / little green men
leon switch - needed to me
d bridge - original world
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 11 augustus 2004 @ 23:00:34 #107
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21220044
Needed to me is toch al wat ouder?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 07:45:48 #108
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21226680
voor mij niet
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_21236012
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 23:00 schreef Noisema2 het volgende:
Needed to me is toch al wat ouder?
Vind het echt een retegoede plaat, is uit 2003 btw!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:09:33 #110
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21239467
sold!

[ Bericht 96% gewijzigd door reem op 12-08-2004 20:48:19 (verkocht) ]
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:51:16 #111
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21242059
170 INTALEX MEETING
Ok jongens (en een dame). 18 September viert fckn wckd* dus zn verjaardag in 013 te Tilburg. We hebben Spirit [Metalheadz/Inneractive] te gast. MC Jay op de mic en de fckn wckd* deejays als opwarmers. Verder hebben we in de andere zaal oldschool hiphop de hele avond. Ik zou het supertof vinden als er wat Intalexjes komen . Omdat Tilburg nogal verweg is en de kaartverkoop ook niet makkelijk gaat wil ik het volgende voorstellen.

*Ik regel voor alle Intalexjes kaartjes (¤5,70 p/s). Die stuur ik op. Daarnaast krijgen alle Intalexjes een pilsje van me. Ik wil wel even vantevoren de animo peilen. Van H4ze begreep ik al dat ie wilde komen, maar ik verwacht natuurlijk meerdere headz! dus komop! laat wat van je horen
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:02:34 #112
51748 H4ze
wait...what?
pi_21242343
chill

Ik geloof dat Rockshocker/Vortix iig ook van plan was om te komen.
*BURP*
pi_21253335
18 september? Als het ff mee zit dan kom ik ook langs!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21253566
Gisteren ff langs Waaghals NMGN geweest:

-Raiden_Infection EP [RH48]
-Amit_Village Folk [SUICIDE017]
-Chris SU & Tactile_Undercover Dub [SUICIDE018]
-Total Science_Good Old Days [DFUNKD023]
-Optiv & Black Sun Empire_Release Me [RL005]
-Sonic & Silver_Rocket Launcher [VRS-011]

* mrcool heeft gelijk ff bij Mr. Rosco Falcon_Macross VIP besteld!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21257091
Hoe komt het dat Teebee_Guilty [SUBTITLES023, 2002] zo veel op Xpander van Sasha lijkt? Xpander was ook te horen in het spel Wip3Out voor de PlayStation. Iemand een verklaring hiervoor? Of is het gewoon ouderwetse bootleg?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:15:36 #116
51748 H4ze
wait...what?
pi_21270966
Morgen nog mensen bij de Danceparade?? (elementztruck is truck 31)
*BURP*
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 10:17:50 #117
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21278908
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:51 schreef reem het volgende:
170 INTALEX MEETING
Ok jongens (en een dame). 18 September viert fckn wckd* dus zn verjaardag in 013 te Tilburg. We hebben Spirit [Metalheadz/Inneractive] te gast. MC Jay op de mic en de fckn wckd* deejays als opwarmers. Verder hebben we in de andere zaal oldschool hiphop de hele avond. Ik zou het supertof vinden als er wat Intalexjes komen . Omdat Tilburg nogal verweg is en de kaartverkoop ook niet makkelijk gaat wil ik het volgende voorstellen.

*Ik regel voor alle Intalexjes kaartjes (¤5,70 p/s). Die stuur ik op. Daarnaast krijgen alle Intalexjes een pilsje van me. Ik wil wel even vantevoren de animo peilen. Van H4ze begreep ik al dat ie wilde komen, maar ik verwacht natuurlijk meerdere headz! dus komop! laat wat van je horen
Van mij weet je het al als het goed is
pi_21281041
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 22:15 schreef H4ze het volgende:
Morgen nog mensen bij de Danceparade?? (elementztruck is truck 31)
Er rijd een truck van Elementz mee? Je bedoelt bij Fast Fwd/R-Dam?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21281251
He Praag, jij had hier toch een keer die mix van Implex [DnB-Nation] gepost? Ik zou graag van jou een tracklist zien van deze mix, zitten namelijk tering geile trax in die mix! BVD!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21291606
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 13:06 schreef mrcool het volgende:
He Praag, jij had hier toch een keer die mix van Implex [DnB-Nation] gepost? Ik zou graag van jou een tracklist zien van deze mix, zitten namelijk tering geile trax in die mix! BVD!
1. Electrosoul System - 'Waves of Disaster'
2. Implex - 'Kin Dza Dza'
3. Bes & Cobalt - 'Human'
4. Mayhem - 'Untitled'
5. Art Pathos & Denix - 'Doom's Day'
6. Static & Rregula - 'Elemental'
7. Implex - 'Black Heart'
8. Purple Unit - 'Be Sure'
9. Electrosoul System & Denix - 'Blending'
10. Cyb Orc - 'Sunflower'
11. Implex - 'Nonsence'
12. Dissident - 'Soulfisting'
13. N'phect - 'Neon City'
14. Sunchase - 'Searching'
15. Electrosoul System - 'Never'
16. Dissident - 'Breathing Underwater
17. Mav - 'Me Against The Machine'
18. Voja - 'Minute'
19. Dissident - 'Pseudo'
20. Implex - 'Perfect Blue'(shape of time 2)
21. Ruffen - 'Shingle'

Zitten wat Russische & Oekraiense trax tussen zie ik.
All good things must come to an end...
pi_21291667
Gaat er nog iemand DnB'en in 't Paard vanavond?
Feat. Dj's Marcus Intalex & Calibre, Mc Rage & Dj's Nubian, Paul Funk & Mack
All good things must come to an end...
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:27:15 #122
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21299863
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:51 schreef reem het volgende:
170 INTALEX MEETING
Ok jongens (en een dame). 18 September viert fckn wckd* dus zn verjaardag in 013 te Tilburg. We hebben Spirit [Metalheadz/Inneractive] te gast. MC Jay op de mic en de fckn wckd* deejays als opwarmers. Verder hebben we in de andere zaal oldschool hiphop de hele avond. Ik zou het supertof vinden als er wat Intalexjes komen . Omdat Tilburg nogal verweg is en de kaartverkoop ook niet makkelijk gaat wil ik het volgende voorstellen.

*Ik regel voor alle Intalexjes kaartjes (¤5,70 p/s). Die stuur ik op. Daarnaast krijgen alle Intalexjes een pilsje van me. Ik wil wel even vantevoren de animo peilen. Van H4ze begreep ik al dat ie wilde komen, maar ik verwacht natuurlijk meerdere headz! dus komop! laat wat van je horen
I'll be there
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21303887
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 21:45 schreef Praag het volgende:

[..]

1. Electrosoul System - 'Waves of Disaster'
2. Implex - 'Kin Dza Dza'
3. Bes & Cobalt - 'Human'
4. Mayhem - 'Untitled'
5. Art Pathos & Denix - 'Doom's Day'
6. Static & Rregula - 'Elemental'
7. Implex - 'Black Heart'
8. Purple Unit - 'Be Sure'
9. Electrosoul System & Denix - 'Blending'
10. Cyb Orc - 'Sunflower'
11. Implex - 'Nonsence'
12. Dissident - 'Soulfisting'
13. N'phect - 'Neon City'
14. Sunchase - 'Searching'
15. Electrosoul System - 'Never'
16. Dissident - 'Breathing Underwater
17. Mav - 'Me Against The Machine'
18. Voja - 'Minute'
19. Dissident - 'Pseudo'
20. Implex - 'Perfect Blue'(shape of time 2)
21. Ruffen - 'Shingle'

Zitten wat Russische & Oekraiense trax tussen zie ik.
Thanx!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21304340
Enig idee welk nummer er in komt na ongeveer 16/17 minuten? Deze is echt geniaal gewoon!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21308920
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:38 schreef mrcool het volgende:
Enig idee welk nummer er in komt na ongeveer 16/17 minuten? Deze is echt geniaal gewoon!
Ik denk dat het #7 is.

Paul B AKA Pavel Burakov heeft weer een Nuborn mixje gemaakt: Paul B - Nuborn Mix 10
All good things must come to an end...
pi_21308932
- dubbel -
All good things must come to an end...
pi_21309039
Vette mix Praag!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:18:58 #128
51748 H4ze
wait...what?
pi_21314940
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:51 schreef mrcool het volgende:

[..]

Er rijd een truck van Elementz mee? Je bedoelt bij Fast Fwd/R-Dam?
Yep die reed mee 't was echt wicked S avonds nog naar Soul:Ution Night in t Paard. Heerlijk was 't daar, gelukkig lekker rustig want ik had geen zin meer in nog meer drukte na de danceparade. Heerlijke sets, zeker 't laatste uurtje van marcus intalex!! Echt dansen kon ik niet meer, maar gewoon gechillt op heerlijke liquid met een jointje erbij Van dit soort DnBfeesten mogen er echt wel wat meer komen in NL!!
*BURP*
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:46:25 #129
51748 H4ze
wait...what?
pi_21337782
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 21:48 schreef Praag het volgende:
Gaat er nog iemand DnB'en in 't Paard vanavond?
Feat. Dj's Marcus Intalex & Calibre, Mc Rage & Dj's Nubian, Paul Funk & Mack
Ja ik was er bij zoals er in de post hierboven al staat ...jij ook?
*BURP*
pi_21337881
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:46 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja ik was er bij zoals er in de post hierboven al staat ...jij ook?
Sinds wanneer is Nubian kaal?
All good things must come to an end...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:54:48 #131
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_21345167
Damn, ben alweer een tijd niet naar feesten geweest zeg! Zelfs niet eens aan thuis draaien toegekomen haast. Afgelopen vrijdag alleen nog effe. Ging lekker en kwam daarom ook meteen een uur te laat aankakken bij vrienden
Ik ga 3 September naar de Helling. Daar schijnt dan Drum&bass te zijn. Gaan er nog anderen?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_21350208
Heb de clip van Morning Light gedownload, had hem nog niet eerder gezien! BTW wat is die Evol Intent RMX van 'Where's The Score?' [Hidden & Slacknote] ontiegelijk bruut zeg!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21354007
Calibre_Bleep
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:08:47 #134
51748 H4ze
wait...what?
pi_21359991
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:20 schreef mrcool het volgende:
Calibre_Bleep
Calibre was echt afgelopen zaterdag in 't paard!
*BURP*
  woensdag 18 augustus 2004 @ 03:53:39 #135
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21364387
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:52 schreef Praag het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Nubian kaal?
nou al bijna een jaar ofzo
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_21385440
Push the button

Vooral het einde is waus~!
All good things must come to an end...
  donderdag 19 augustus 2004 @ 03:04:34 #137
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21390168
@ Robbie : je platen komen eraan

TEK SUPERSALE!
Ik heb mijn bakken vandaag eens doorgespit en een selectie gemaakt van plaatjes die weg kunnen om verschillende redenen (plaat dubbel, promo of gewoon niet leuk genoeg meer).

minimale afname = 5 x 12" Kosten per 12" -> ¤4
alles in één koop = ¤50 (¤22 korting!)
verzenden kan, maar kosten voor koper!

0001 2WIKKED - ENTA DA WIKKEDNESS / ENTA LIVE - FGW001
0002 BSE / BENJIE - STONEFACES / AI - BSE004
0003 CALIBRE - ROCKAFELLA / BARCA - CRITICAL
0004 CUJO - MOONWALKER / EYES WIDE SHUT - INNERACTIVE PROMO
0005 DIESELBOY - BARRIER-BREAK / SUBMISSION - HUMAN IMPRINT
0006 DIGITAL - 10ERS / SCREAMER - COSMIC WEB
0007 DILLINJA - ALL THE THINGS / FORSAKEN DREAMS - VALVE
0008 KAMANCHI - HEY DJ / DIE - DRIVER - FCY35
0009 KORN / EVANESCENCE - FALLING AWAY [DYLAN & MASON RMX] / SUICIDAL LIFE [MASON RMX] (WHITELABEL)
0010 MINDMACHINE (aka DKAY) - TRAUMATIZED / PARADOX - CYLON
0011 PHYSICS & KALEB - ? - ? PROMO
0012 PIETER K - PROOF / SATURNINE - BREAKBEATSCIENCE
0013 RONI SIZE - PLAYTIME / EAT MY SHORTS - FCY45
0014 RONI SIZE / DIE - STRICTLY SOCIAL (NU TONE RMX) / AUTUMN (COMMIX RMX) - LIQUIDV
0015 SPIRIT - 2020 PART TWO / MEMORIES REVISITED - INNERACTIVE PROMO
0016 SP KOLLECTIVE - BACK IN DA DAYZ / SKINNYMAN -HOT97
0017 UNUSUAL INCIDENT - SATISFACTOR / SHADOW ILLUSION - METRIK
0018 ZINC - PEOPLE 4 (promo) - ZINC02

>>) Disclaimer: Ik heb geen zin om nu _nog_ met die plaatjes te blijven zitten, dus ALS je iets koopt, dan het geld binnen een week overmaken -> dan zijn de platen ook snel bij jou).

[ Bericht 54% gewijzigd door reem op 19-08-2004 03:51:38 ]
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_21391260
Ik ben weer terug en heb geen DNB in Benidorm kunnen ontdekken helaas
pi_21396200
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 03:04 schreef reem het volgende:
@ Robbie : je platen komen eraan

Bij deze wil ik eigenlijk ook wel Liquid V erbij hebben als je andere platen nog niet heb verstuurd.
Anders houd het op/
Ik zal vanavond ff het geld overmaken via internet bankieren.
Mail of PM ff je gegevens
  donderdag 19 augustus 2004 @ 14:07:17 #140
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21398380
de bovenstaande plaatjes gaan naar goofup!
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 19 augustus 2004 @ 21:22:01 #141
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21408177
[SPAM VOOR EEN DNBMEETING]
Post gekopieerd van dnbforum.nl en lichtelijk aangepast. Wie interesse heeft om te komen (en wie zich nog niet aangemald heeft) kan mij mailen, ook voor meer info trouwens.

Deze post ga ik regelmatig updaten, dus het kan handig zijn om deze post in de gaten te houden. Zodra ik meerdere updates heb doorgevoerd post ik dit even.

Discussie over andere zaken graag posten in de interesse in Braligelu DNB meeting thread op het dnbforum:
http://www.dnbforum.nl/in(...)splay;threadid=18136

Datum van de meeting Zaterdag 2 Oktober 2004
Tijd Begin van de middag tot +/- 22.00 uur (ivm afbreken e.d. en afhankelijk van de locatie waar het gehouden wordt)
Locatie: Skatepark Area 51 Eindhoven (Not confirmed yet)

Doel Het bijelkaar brengen van dnbforum+fokforumleden en er een gezellige dag van maken. Back 2 Back draaien met de aanwezigen, plaatjes uitwisselen en kennis maken met dnbstijlen die je nog niet kent of graag meer over wil weten. OF gewoon lullen kan altijd. Evt. nog de mogelijkheid om solosets te draaien, afhankelijk van behoefte en tijdschema.
Na de meeting staat een bezoek aan de Redzone avond in de Effenaar geplanned voor de mensen die daar zin in hebben

Locatie Ik ben op dit moment in overleg met Skatepark Area51 te Eindhoven over de prijs voor het huren van het horecagebouw. Zodra ik meer info heb laat ik het hier weten. Ik probeer ondertussen nog even te kijken of er andere mogelijkheden zijn.

Hier dan het organisatieschema/wie-doet-wat-schema (wordt nog geupdate):
Hoofdorganisatie Noisema
Voor vragen/opmerkingen betreffende het feest kun je me mailen, PM'en of berichten via MSN, AIM of ICQ. Zie m'n profiel voor desbetreffende info. Aanmelden/afmelden voor deze meeting kan ook bij mij.

GeluidNog niet overlegd. Wordt waarschijnlijk huren als een forumlid een installatie kan regelen. Graag PM of IM als je iets van een soundsystem (wat groter dan een huis tuin en keukensetje ) hebt dan hoor ik dat heel graag

Veejays Noia + Lenny P (not confirmed yet)

Aanwezigen Hier komt een lijstje van de mensen die komen. De mensen die graag willen komen (en dit ook in hun agenda hebben gecheckt of ze dan ook kunnen) kunnen mij een PM sturen met als onder aanmelding dnbmeeting en evt. hoe laat je wil komen. Zo kan ik makkelijk bijhouden hoeveel mensen er gaan komen. Als je niet kan en je hebt je aangemeld laat het dan zsm weten, aangezien het met de planning vrij nauw komt

Mocht je hieronder bijstaan, maar je toch niet opgegeven hebben, dan haal ik je van het lijstje af .

Aanwezigen dusver:
- Noisema
- Tek
- Risce
- Draadje
- Haze + Nicon (+ support)
- Lenny P
- Vortix
- Rasz
- Ru-D
- phreaky_professor
- bami
- infest
- Vlerk
- AXiSandTrank
- illness
- NØIA
- Brass Pigeon ?
- freeheek ?
- Nimbus
- lowlander ?

[/SPAM VOOR EEN DNBMEETING]

[ Bericht 2% gewijzigd door Noisema2 op 19-08-2004 21:28:48 ]
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 22:21:37 #142
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_21434227
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:34 schreef mrcool het volgende:
BTW wat is die Evol Intent RMX van 'Where's The Score?' [Hidden & Slacknote] ontiegelijk bruut zeg!
zal t aan slacknote doorgeven
vind ie leuk
eyes pop - skin explodes - eveybody dead
pi_21444626
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:21 schreef FullySedated het volgende:

[..]

zal t aan slacknote doorgeven
vind ie leuk
Ken je hem?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21463796
Check it out!



Russian DnB is the way...
All good things must come to an end...
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:26:51 #145
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_21466653
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:51 schreef reem het volgende:
170 INTALEX MEETING
Ok jongens (en een dame). 18 September viert fckn wckd* dus zn verjaardag in 013 te Tilburg. We hebben Spirit [Metalheadz/Inneractive] te gast. MC Jay op de mic en de fckn wckd* deejays als opwarmers. Verder hebben we in de andere zaal oldschool hiphop de hele avond. Ik zou het supertof vinden als er wat Intalexjes komen . Omdat Tilburg nogal verweg is en de kaartverkoop ook niet makkelijk gaat wil ik het volgende voorstellen.

*Ik regel voor alle Intalexjes kaartjes (¤5,70 p/s). Die stuur ik op. Daarnaast krijgen alle Intalexjes een pilsje van me. Ik wil wel even vantevoren de animo peilen. Van H4ze begreep ik al dat ie wilde komen, maar ik verwacht natuurlijk meerdere headz! dus komop! laat wat van je horen
Op het pilsje na (ik drink geen bier) klinkt het erg goed! Even de Eindhoven-meeting nadoen.
Ceci n'est pas une signature.
pi_21470625
* pAin luisterd Danny Blindside

Ik ben nog redelijk nieuw in de wereld van de DnB, maar ik vind het iig erg toffe muziek . Eerste feestje waar ik DnB heb gehoord is op Dance Valley, helaas wel buiten. Tussendoor wel heel veel naar Bassdrive radio geluisterd en vind het zelfs leuke muziek om thuis naar te luisteren (in tegenstelling tot Techno af en toe, aangezien ik wel een redelijk Techhead ben is dat verwonderlijk ) Major League word mn eerste indoor DnB only feestje, dus ik ben benieuwd, maar met Matrix, BC en Digital moet het haast niet foutlopen .

Dus u zult mij hier meer zien denk ik
pi_21471147
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:39 schreef pAin het volgende:
* Praag luisterd Danny Blindside

Ik ben nog redelijk nieuw in de wereld van de DnB, maar ik vind het iig erg toffe muziek . Eerste feestje waar ik DnB heb gehoord is op Dance Valley, helaas wel buiten. Tussendoor wel heel veel naar Bassdrive radio geluisterd en vind het zelfs leuke muziek om thuis naar te luisteren (in tegenstelling tot Techno af en toe, aangezien ik wel een redelijk Techhead ben is dat verwonderlijk ) Major League word mn eerste indoor DnB only feestje, dus ik ben benieuwd, maar met Matrix, BC en Digital moet het haast niet foutlopen .

Dus u zult mij hier meer zien denk ik
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:59 schreef Praag het volgende:
Check it out!



Russian DnB is the way...
Check die shit pAin!

Ik ga ook naar ML in September!
All good things must come to an end...
pi_21471207
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:01 schreef Praag het volgende:

[..]


[..]

Check die shit pAin!

Ik ga ook naar ML in September!
Oe oe, gezellie, ga waarschijnlijk met Teknomist (hij zal er zowiezo wel zijn ) en een ander meisje en nog een paar zwaar onbekende mensen voor mij, maar dat maakt niet uit. Als er maar drank (in mindere mate ) en DnB is !

Zal de Russische DnB checken, jij altijd met je oostblok muziek / vrouwen
pi_21471650
Ik ben ook zekerz op ML
pi_21471657
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:21 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ook zekerz op ML
hou op met janken dan!
All good things must come to an end...
pi_21471731
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:21 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ook zekerz op ML
En waarom huilen dan
pi_21471769
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:24 schreef pAin het volgende:

[..]

En waarom huilen dan :')
Omdat ik de omstandigheden waaronder ik daar zou gaan verschijnen iets leuker had voorgesteld.

Ik vermaak me alsnog wel prima hoor met bad company enzo...
pi_21471889
iets mis in de relatiesfeer?
All good things must come to an end...
pi_21471935
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Omdat ik de omstandigheden waaronder ik daar zou gaan verschijnen iets leuker had voorgesteld.

Ik vermaak me alsnog wel prima hoor met bad company enzo...
Had al iets gelezen in het ML topic over iets in de relatiesferen....

Is het zo erg??
pi_21472048
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:32 schreef pAin het volgende:

[..]

Had al iets gelezen in het ML topic over iets in de relatiesferen....

Is het zo erg??
Nah ik had hoop, op miraculeuze wijze toch nog een onmogelijk contact voor elkaar gekregen. Nu heb ik de ML-blues, ik heb niet het idee dat het iets wordt. Ik val anders zelden( lees nooit) voor iemand , het is een dompertje. Ik ben ook weer niet direct afgewezen ofzo, maar tis gewoon allemaal een beetje vaag.
pi_21472129
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nah ik had hoop, op miraculeuze wijze toch nog een onmogelijk contact voor elkaar gekregen. Nu heb ik de ML-blues, ik heb niet het idee dat het iets wordt. Ik val anders zelden( lees nooit) voor iemand , het is een dompertje. Ik ben ook weer niet direct afgewezen ofzo, maar tis gewoon allemaal een beetje vaag.
Precies de situatie waar ik nu in zit en daar kan je maar op 1 manier uit komen imho: er niet teveel verwachtingen van hebben. Niet te hard je best doen, laat haar ook maar eens uit de kast komen, vraag dr aandacht en dan hopen dat ze toehapt.

Maar goed, daar kan je Praag je meer uitleg over geven
pi_21472184
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:39 schreef pAin het volgende:

[..]

Precies de situatie waar ik nu in zit en daar kan je maar op 1 manier uit komen imho: er niet teveel verwachtingen van hebben. Niet te hard je best doen, laat haar ook maar eens uit de kast komen, vraag dr aandacht en dan hopen dat ze toehapt.

Maar goed, daar kan je Praag je meer uitleg over geven
Ik hoop dat we het niet over hetzelfde meisje hebben ...

Ja ik hoop dat ze hapt

( )
pi_21472224
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:41 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik hoop dat we het niet over hetzelfde meisje hebben ...

Ja ik hoop dat ze hapt

( )
Begint de naam met een P en eindigt op aan A??

Hehe, ik betwijfel het trouwens dat we over het zelfde meisje hebben, maar ok
pi_21472314
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:42 schreef pAin het volgende:

[..]

Begint de naam met een P en eindigt op aan A??

Hehe, ik betwijfel het trouwens dat we over het zelfde meisje hebben, maar ok
Voor zover ik weet niet. De naam die ik van haar heb (sja je moet het maar vertrouwen) is met een M.
pi_21472376
Hehe, dan hebben we het niet over hetzelfde meisje

Wanneer ze komt, blijft ze misschien ook nog slapen, maar ik heb er absoluut geen verwachtingen van. Ze weet dat ik haar leuk vind, maar ik weet het nog niet van haar. Ik laat haar nu maar gewoon komen, zo niet, jammer dan, niet dat ik met een gebroken hart ga rondlopen ofzoiets .
pi_21472408
M. weet ook dat ik dr leuk vind, alleen reageert ze amper of niet op mijn vraag of ze een keer wat wil eten of drinken. 'Mijn' meisje komt misschien niet eens.

In dit geval is het waardeloos als het nix wordt, maar kan dr moeilijk dwingen ofzo
pi_21472753
Mja, P. reageert ook niet echt direct, ze reageerde wel op dingen die ik zei of deed (bijvoorbeeld een streling over dr rug, ze liet het toe, dat zegt niet echt veel, maar ze stote het ook niet echt direct af) en ze wierp me af en toe een blik toe waarvan ik dacht "WOEI " (met die mooie blauwe ogen van dr ), maar ze reageert bijvoorbeeld niet op SMSjes, mailtjes of telefoontjes....... Ze is na Dance Valley (we zijn samen geweest daar) naar Barcelona geweest en naar Low Lands, dus heb dr nog weinig kunnen spreken, maar antwoorden op een SMSje moet niet echt moeilijk zijn.......

Naja, ik spreek zowiezo nog een keertje wat met dr af voordat Major League dag is aangebroken en we zullen zien hoe het loopt. Ik heb er nu iig nog geen hoge verwachtingen van!
pi_21472789
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:02 schreef pAin het volgende:
-knip-
Naja, ik spreek zowiezo nog een keertje wat met dr af voordat Major League dag is aangebroken en we zullen zien hoe het loopt. Ik heb er nu iig nog geen hoge verwachtingen van!
Zo te horen ben je al een stuk verder dan ik in elk geval. Ach het zou wel de 3de ML zijn dat ik haar zie, scheepsrecht?
pi_21472983
Mja ons contact is nog maar heel pril, maar ik had zowiezo al via onze MSN gesprekken het idd dat wel goed klikte tussen ons; zelfde intresses, ze wist precies dingen te zeggen die ik graag hoor(en nee, dat is niet makkelijk, ik ben en blijf een appart figuur ). Misschien houd ze liever de boot af, aangezien ze binnenkort weer gaat studeren in Groningen en dat ligt dus aan de andere kant van het land voor mij (woon in Hellevoetsluis, onder Rotterdam) en dat is toch niet echt makkelijk als ze eventueel me toch erg leuk vind en ik er misschien andere pretenties bij krijg. Of misschien vind ze me helemaal niet leuk .

Maar tis te hopen dat ze eindelijk toehapt . En dan niet met een voorzichtig
pi_21473202
Ach ja, vrouwen. Ik heb er al genoeg ervaring mee en ook veel van (gewone) vriendinnen geleerd over vrouwen. Ik ben al zo ver dat ik er al wat luchtiger tegenaan kijk. Ik laat ook meteen duidelijk weten wat ik van iemand vind en ik heb ook al snel door hoe de vork in de steel zit bij een vrouw. Ik word ook niet meer zo snel verliefd en ik geniet van alles wat me 'overkomt' maar loop nooit te hard van stapel. Maar vroeger was ik zo naief wat betreft vrouwen...

Maar succes Tranceptor, maar laat het je niet opbreken. Life goes on er er lopen genoeg leuke vrouwen rond!
All good things must come to an end...
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:29:13 #166
51748 H4ze
wait...what?
pi_21473351
Op ML dan maar weer een klein meetinkje he jongens! Ik ben iig ook aanwezig. Ik kijk vooral uit naar Digital, eindelijk kan ik 'm is een keer gaan zien Matrix was op Blackout ook super, dus die wil ik zeker nog een keer zien. SBS Bad Company wel al vaak gezien (we worden misschien toch een beetje teveel verwend he ), maar aangezien Vegas 't helemaal bij mij heeft gemaakt door True Romance wil ik 't zien. De lokals in de basement zijn ook altijd leuk (en uiteindelijk zal ik toch meer tijd spenderen in de basement dan op de mainstage, das nu al een paar keer gebeurd op ML)

Oh in 't theater trouwens Boris. Als het goed is is dat die techno gast van Triple Vision. Zal dus waarschijnlijk ook wat techno in 't theater worden gedraaid. Erg leuk voor de afwisseling!!
*BURP*
pi_21473535
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:23 schreef Praag het volgende:


Maar succes Tranceptor, maar laat het je niet opbreken. Life goes on er er lopen genoeg leuke vrouwen rond!
Thanks zeker zat leuke vrouwen op dnb-feestjes, maar een klik met mij is zwaar uniek. De tweede keer in bijna 24 jaar een klik, misschien ben ik ook wel bang het nu op het moment supreme te verstieren voor mezelf.

Ach, ik zie het wel, afgelopen vakantie had ik niet te klagen over de aandacht

Het is ook mijn verjaardagsfeestje meteen, dus laten we er in elk geval een tof feest van maken

[ Bericht 12% gewijzigd door Tranceptor op 22-08-2004 21:43:38 ]
pi_21483126
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:29 schreef H4ze het volgende:

Oh in 't theater trouwens Boris. Als het goed is is dat die techno gast van Triple Vision.
Nee joh, Boris van idols komt als suprise act
  maandag 23 augustus 2004 @ 14:24:22 #169
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_21485598
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:46 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ken je hem?
zal wel moeten he, anders kan ik zo weinig door geven
behalve drum n bass maken kan die gast trouwens enorm lekker koken
eyes pop - skin explodes - eveybody dead
pi_21489640
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 14:24 schreef FullySedated het volgende:

[..]

zal wel moeten he, anders kan ik zo weinig door geven
behalve drum n bass maken kan die gast trouwens enorm lekker koken
Aight!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21489836
Goodlooking Organisation (label van LTJ Bukem)
http://www.glo.uk.com/

Heeft voornamelijk progressive & atmospheric DnB. Of is er een speciale reden dat deze niet in het lijstje staat?
I've got a 'F', a 'C' and i got a 'K'. All i miss now is ...
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:16:58 #172
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_21490660
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 17:37 schreef Plaapje het volgende:
Goodlooking Organisation (label van LTJ Bukem)
http://www.glo.uk.com/

Heeft voornamelijk progressive & atmospheric DnB. Of is er een speciale reden dat deze niet in het lijstje staat?
metalheadz staat er ook niet tussen trouwens; ook een niet te onbekende ... Zijn gewoon enkele sites opgenoemd die handig kunnen zijn. Goodlooking had er ook bij gekunt idd
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_21490833
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:16 schreef Goofup het volgende:

[..]

metalheadz staat er ook niet tussen trouwens; ook een niet te onbekende ... Zijn gewoon enkele sites opgenoemd die handig kunnen zijn. Goodlooking had er ook bij gekunt idd
Voel je vrij om ze toe te voegen hoor als je een topic opent

Was gewoon een lijstje die vanaf het eerste topic loopt, en toen zijn we blijkbaar wat belangrijke labels vergeten
pi_21490933
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 17:37 schreef Plaapje het volgende:
Goodlooking Organisation (label van LTJ Bukem)
http://www.glo.uk.com/

Heeft voornamelijk progressive & atmospheric DnB. Of is er een speciale reden dat deze niet in het lijstje staat?
Er staan wel meer labels niet in, zoals:

Evol Intent
C.I.A.
Subtitles
DSCI4
Gain
Hospital
Reinforced
BC Recordings
Hostile
en zo kunnen we nog wel ff doorgaan...

Die in de OP zijn wel zeg maar de 'grotere' labels.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21490959
Schande van Metalheadz idd, zou Reem niet leuk vinden!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:36:36 #176
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_21491062
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:30 schreef mrcool het volgende:

[..]

Er staan wel meer labels niet in, zoals:


Reinforced


Die in de OP zijn wel zeg maar de 'grotere' labels.
mijn favoriet...
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_21491443
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:36 schreef Goofup het volgende:

[..]

mijn favoriet...
Idd een retegoed label op DnB-gebied!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21492739
Ik moet toch zowaar bekennen dat ik het nummer Mercury Skies van het nieuwe album [In:Transit] van John B hier ff aan het waarderen ben! [BETACD005_2004]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:42:14 #179
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21511870
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 17:37 schreef Plaapje het volgende:
Goodlooking Organisation (label van LTJ Bukem)
http://www.glo.uk.com/

Heeft voornamelijk progressive & atmospheric DnB. Of is er een speciale reden dat deze niet in het lijstje staat?
Whehe ik had al Commercial Suicide erbij gezet
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 01:49:48 #180
51748 H4ze
wait...what?
pi_21525747
Muhaha Vandaag Platinum Breakz Volume 1 per post binnengekregen! Ebay rulez
*BURP*
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:56:52 #181
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_21531407
cd of platenversie?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:11:42 #182
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21531773
Platenversie, de stinkerd.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21534783
Yes, eindelijk heeft SoulSeek me de nummers 10 en Sentinel van Counterstrike gegeven!
Dikke trax gek!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:58:25 #184
51748 H4ze
wait...what?
pi_21535650
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:56 schreef Goofup het volgende:
cd of platenversie?
Yep, de platenversie Ik zal binnenkort wel ff alle tracks ervan aan elkaar mixen ofzo
*BURP*
pi_21537272
Nieuwe aanwisten:
Artificial Intelligence - Inside / Silicone Valley (31 Records)
Calyx - Dark Nights EP (Metalheadz)
Clipz - No Games / Real Moves (NoLogo)
Peshay - Jammin / Bongo Music (Cubik)
Danism / Logistics - Come To You (nu:tone rmx) / Music (Brand.Nu records)

  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:42:37 #186
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21537760
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:58 schreef H4ze het volgende:

[..]

Yep, de platenversie Ik zal binnenkort wel ff alle tracks ervan aan elkaar mixen ofzo
Da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ouwe metalheadz mixen is een kunst.
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:44:50 #187
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21537817
Oefening baart kunst zullen we maar zeggen he.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:01:19 #188
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_21538177
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:42 schreef reem het volgende:

[..]

Da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ouwe metalheadz mixen is een kunst.
Lemon D - In My Life kun je overal tussen knallen, briljant nummer!
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:05:12 #189
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_21538257
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:11 schreef Rock-shocker het volgende:
Platenversie, de stinkerd.
lol, ik heb zowel de platen als de cd versie, maar op de platenversie staan Waxdoctor "the spectrum" en Alex Reece "Pulp Fiction" omgewisseld op de hoes (of juist op de cd-versie, in ieder geval klopt het bij een van de twee versies niet)
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:28:07 #190
51748 H4ze
wait...what?
pi_21538752
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:42 schreef reem het volgende:

[..]

Da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ouwe metalheadz mixen is een kunst.
Tis wel lastig ja, gister ff geprobeerd. Sommige nummers gingen gewoon goed, met anderen had ik veel moeite.
*BURP*
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:36:50 #191
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21538946
Toenet ff Amit - Gatecrasher - Metalheadz gescoord!
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:00:20 #192
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21545714
Is die al uit dan? morgen ff halen dan
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:04:59 #193
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21545829
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Is die al uit dan? morgen ff halen dan
wat denk je nou

tuurlijk is ie nog neit uit
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 26 augustus 2004 @ 01:22:07 #194
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21548623
Whehe dank je voor de desillusionerende info

Damn, nog een probleem. Zoals ik al lang kenbaar heb gemaakt ben ik op zoek naar een nieuwe mixer. Nou wil het geval dat mijn voorkeur qua design uitgaat naar grote, lompe bakken a la DJM 500's of Ecler Nuo5's. Als ik het geld had zou ik die ook echt wel kopen (nja misschien wel eerder de Nuo5 )

Geld heb ik dus niet, komt wel als ik op mezelf woon en meer werk blablabla...

Waarom kunnen die lui van Behringer nou niet het binnenwerk van een VMX300 in een DJX700 zetten... grrr

Anyway, midden-in-de-nacht-onzin...

Ik ga slapen.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 01:39:08 #195
51748 H4ze
wait...what?
pi_21548798
Oke...ik moet over een tijdje waarschijnlijk ook een nieuwe mixer Kanaal 2 van m'n gemini ps626i mixer begint al heel erg raar te doen. Als ik de fader opengooi valt het kanaal zo nu en dan weg, en de boel kraakt. Hopelijk houdt ie het nog tot de kerst uit....

Ik denk dat ik trouwens voor de vmx300 ga. Erg fijn ding, en echt super lekkere faders. Alleen jammer van de beatcounters, optyfen met die dingen
*BURP*
pi_21551753
Ik heb sinds zeer recent de Vestax PCV 275. (*doet vreugdedansje*) Erg lekker, IMO. Ik wilde eigenlijk doorsparen voor een XTC, maar op dit moment ben ik niet eens triest dat ik het niet heb gedaan.

Mijn 626 had geen problemen met de faders, maar wel de knoppen. Vooral de bassen en booth.
Ceci n'est pas une signature.
pi_21553935
Uhm, je bedoeld de Dateq XTC neem ik aan?? Die heeft toch erg lange faders, is dat uberhaupt wel geschikt voor Drum & Bass (mocht je dat DJen natuurlijk, als je Hardhouse mixed heb ik niks gezegt ). Verder wel een top mixertje

Ik zelf zit ook wel te kijken naar mixer + draaitafels, niet speciaal voor drum & bass (lijkt me erg moeilijk mixen trouwens, met die snelle beats....), maar ben er nog niet helemaal over uit. Heb me laten vertellen dat die XTC echt een Hardhouse mixer is, erg lange Faders.

Draaitafels ben ik wel een beetje over uit; of OEM versies van de SL1200 of originele SL1200's. Niet dat ik na een paar maanden / jaren ben uitgekeken op een stel draaitafels en ik weer nieuwe moet kopen, liever dan gelijk goede draaitafels waar ik zeer lang mee kan doen.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 12:26:53 #198
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_21554186
Ik heb een of andere cheape mixer, waar wel een crossfader opzit, maar die staat ontzettend verkeerd afgesteld, vanaf het begin al eigenlijk.
Ik gebruik de fader om die reden nooit. Ik ben van plan binnenkort een heel nieuw setje te kopen; mixer + 2 draaitafels... Ik weet alleen nog niet of mijn portemonnee het met mij eens is
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 12:55:19 #199
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21554762
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 10:29 schreef phreaky_professor het volgende:
Ik heb sinds zeer recent de Vestax PCV 275. (*doet vreugdedansje*) Erg lekker, IMO. Ik wilde eigenlijk doorsparen voor een XTC, maar op dit moment ben ik niet eens triest dat ik het niet heb gedaan.

Mijn 626 had geen problemen met de faders, maar wel de knoppen. Vooral de bassen en booth.
Die wil ik eigenlijk ook. Misschien dat ik er wel gewoon wat voor ga sparen en met een beetje geluk heb ik dan tegen maart (mijn verjaardag) het geld bij elkaar.
Ik vind het wel een supermooi ding. Enige nadeel: Geen VU-meters per kanaal, volgens mij...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21557517
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 01:39 schreef H4ze het volgende:
Oke...ik moet over een tijdje waarschijnlijk ook een nieuwe mixer Kanaal 2 van m'n gemini ps626i mixer begint al heel erg raar te doen. Als ik de fader opengooi valt het kanaal zo nu en dan weg, en de boel kraakt. Hopelijk houdt ie het nog tot de kerst uit....

Ik denk dat ik trouwens voor de vmx300 ga. Erg fijn ding, en echt super lekkere faders. Alleen jammer van de beatcounters, optyfen met die dingen
Ik neem aan dat je je aanslutingen nagekeken hebt? Heb gelukkig nog geen problemen gehad met mijn ps626i! * mrcool klopt af!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21558671
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:15 schreef pAin het volgende:
Uhm, je bedoeld de Dateq XTC neem ik aan?? Die heeft toch erg lange faders, is dat uberhaupt wel geschikt voor Drum & Bass (mocht je dat DJen natuurlijk, als je Hardhouse mixed heb ik niks gezegt ). Verder wel een top mixertje
Ook een hoop hardhouse-DJs vinden de faders te lang, hoor. Vooral meer de trance-kant op vinden velen dat het summum. Ikzelf eigenlijk ook wel, maar kon die 200 extra wel ergens anders aan besteden (namelijk een koelkast). Zelf heb ik van een progressive DJ leren draaien op een Dateq LPM 7.2 en dat vindt ik nu nog steeds het lekkerste. Zoals vrouwen zullen beamen: een beetje lengte is nooit weg.

Maar je moet het zo zien: NOOIT luisteren naar verhaaltjes van: "dat is een hardhouse-mixer, dat is een breaks mixer, ...". Je kan altijd luisteren, maar het belangrijkste is gewoon dat je er zoveel mogelijk uitprobeert bij vrienden, in winkels, etc. Mensen die zeggen dat iets "hoort" bij een bepaalde muziekstijl zijn een stel modegevoelige schapen. Dus experimenteer en doe gewoon je eigen ding.

(en ja, ik draai d&b, maar ook techno, teKno, progressive, nu-breaks, club, tech house, deep house, ...)
Ceci n'est pas une signature.
pi_21558751
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:55 schreef Rock-shocker het volgende:

Die wil ik eigenlijk ook. Misschien dat ik er wel gewoon wat voor ga sparen en met een beetje geluk heb ik dan tegen maart (mijn verjaardag) het geld bij elkaar.
Ik vind het wel een supermooi ding. Enige nadeel: Geen VU-meters per kanaal, volgens mij...
Het is echt een leuk ding. Persoonlijk vindt ik hem zn geld (na een paar weken gebruik) echt wel waard. Het is nog even afwachten, maar het kan zijn dat de mijne er op de BraLiGelU-meeting staat. Dan kan je hem gelijk ff checken.
Ceci n'est pas une signature.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:16:25 #203
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21559015
Oeh vet. Lijkt me leuk. Het lijkt me ook echt een fijn ding.

Vandaag besteld:
Calibre-Mr Maverick | Signature
Mampi Swift-Rebirth | ?
Peshay ft Co-ordinate-You Got Me Burning | Cubik

Back order MSSV!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21559161
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Oeh vet. Lijkt me leuk. Het lijkt me ook echt een fijn ding.


Mampi Swift-Rebirth | ?
http://tarzan.spoox.org/display.php?type=release&id=1996
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21559818
Ik heb zelf Dateq XTC mixer.
Ik kan er prima opmixen, maar tis niet echt een dnb mixer.
1 ding heeft ie wel mee, en dat is kwaliteit. Weinig mixer waar de geluidskwaliteit zo goed is.
Ja A&H maar die zijn fucking duur.
Ik ben zelf ook op zoek naar nieuwe mixer, wil toch wat anders dan die XTC.

Voor de mensen die ook opzoek zijn. In duitsland is alles een stuk goedkoper.
pi_21559995
A&H mixers schoppen kont voor het maken van muziek. Iemand enige ervaring met spirit-mixers?
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:58:09 #207
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21560129
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:22 schreef mrcool het volgende:

[..]

http://tarzan.spoox.org/display.php?type=release&id=1996
Ja die ja. Charge dus.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:17:36 #208
51748 H4ze
wait...what?
pi_21561948
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je je aanslutingen nagekeken hebt? Heb gelukkig nog geen problemen gehad met mijn ps626i! * H4ze klopt af!
Naah 't is niets met de aansluitingen. Voorheen heb ik er geen problemen mee gehad, en nu begint de boel opeens te kraken Nu behandel ik m'n faders af en toe wel een beetje hard, maar dat moet kunnen vind ik
*BURP*
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:38:39 #209
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21562345
Misschien is het openhalen van je mixer en hem behandelen met een spuitbusje lucht wel een goed idee.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:40:59 #210
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_21562390
is er nog iemand van de intalexjes op ll geweest?
en is iemand het drastische verschil in geluidskwaliteit opgevallen tussen de diverse djs?
dit vond ik vooral te merken bij dj marky en B.A.S.S , waar bij marky het geluid erg ok was vond ik bij B.A.S.S (zeker in het begin) het geluid bar slecht.
hoe dan ook ik vond marky wel erg leuk draaien die avond , niet mijn stijl helemaal , maar het was wel geschikt voor een breed publiek.


maar hoogtepunten waren de meesterlijk dj set van dj krush
en de stevige en geweldige set van chris liebing , man wat kan die gast draaien , ben niet zo een danser voor de techno maar bij chris gingen mijn voeten ook bewegen.
magnus was ook zeer ok , had ik al eerder is in de vredenburg gezien en deze keer was het ook weer een aardig setje.

B.A.S.S was wel ok , maar dat geluid maakte het eigenlijk niet aangenaam er te zijn.

jammer genoeg was drumnbass een beetje ondervertegewoordig op ll , maar ja je kan niet alles hebben.
nu maar op naar september naar de dogsonacid tour , is kijken of het vriendinnetje wat aan der eerste drumnbass feestje vind
pi_21562415
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:17 schreef H4ze het volgende:

[..]

Naah 't is niets met de aansluitingen. Voorheen heb ik er geen problemen mee gehad, en nu begint de boel opeens te kraken Nu behandel ik m'n faders af en toe wel een beetje hard, maar dat moet kunnen vind ik
Hmm toch duidelijk geval van kapot fader.
pi_21562417
Ik heb iig al 1 plaat op mn wish list staan:

Skeptic - Diagram

!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:57:04 #213
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21562700
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:40 schreef marcek het volgende:
is er nog iemand van de intalexjes op ll geweest?
en is iemand het drastische verschil in geluidskwaliteit opgevallen tussen de diverse djs?
dit vond ik vooral te merken bij dj marky en B.A.S.S , waar bij marky het geluid erg ok was vond ik bij B.A.S.S (zeker in het begin) het geluid bar slecht.
hoe dan ook ik vond marky wel erg leuk draaien die avond , niet mijn stijl helemaal , maar het was wel geschikt voor een breed publiek.
weer een aardig setje.

B.A.S.S was wel ok , maar dat geluid maakte het eigenlijk niet aangenaam er te zijn.
Same here, Krush, Chemical Brothers en Faithless waren mijn hoogtepunten.

En wat meer DnB alstublieft!

En nu weer heel wat anders: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, waarom is er geen enkele betrouwbare, redelijk betaalbare vierkanaals mixer te vinden? Ik zit hiernaar te zoeken ivm mogelijk toekomstige uitbreidingen zoals CDJ's. Is dan wel zo makkelijk als je dan meteen vier kanalen hebt. Maar die dingen zijn allemaal voor mij niet te betalen, of ontzettend onbetrouwbaar!

Enige wat nog een beetje in de buurt komt is die Ecler vierkanaals, maar die is dan ook meteen weer bijna 700 euro...

Verkijk ik me nou zo ontzettend hard, is er toch iets betrouwbaars te vinden in het -500 segment of moet ik gewoon keihard gaan sparen?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:52:35 #214
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21563878
waarom vier kanalen dude?

Aan drie heb je meer dan genoeg...

op elk kanaal kun je twee inputs aansluiten!

dus op kanaal 1 doe je CDJ1 en PHO1 en op kanaal 2 CDJ2 en PHO2...

[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:55:48 #215
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21563928
Ja, da's ook weer waar inderdaad.

Hmm ff kijken wat er dan allemaal voor vette shit is
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21579456
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:42 schreef pAin het volgende:
Ik heb iig al 1 plaat op mn wish list staan:

Skeptic - Diagram

!
Waarom niet Tear?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21580142
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:06 schreef mrcool het volgende:

[..]

Waarom niet Tear?
Omdat ik die nog nooit gehoord heb, kan me er best iets bij voorstellen dat dat een net zo goed plaat is . Maar ik hoorde Diagram en ik kreeg echt zo'n "im blown away by some impressive beats" gevoel .

Bestaan er zeg maar ook DnB platen voor beginnende DnB DJ's?? Beetje rare vraagstelling, maar ik denk wel dat ben weet wat ik bedoel .
pi_21580500
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:41 schreef pAin het volgende:

[..]

Omdat ik die nog nooit gehoord heb, kan me er best iets bij voorstellen dat dat een net zo goed plaat is .
Download hier een fragment van Tear! Meesterlijke plaat!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:07:35 #219
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21580731
Klein vreugdedansje voor mezelf! Dieselboy-The Dungeonmaster Guide!

Ik ben compleet gelukkig nu
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:32:24 #220
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_21581189
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:41 schreef pAin het volgende:
Bestaan er zeg maar ook DnB platen voor beginnende DnB DJ's?? Beetje rare vraagstelling, maar ik denk wel dat ben weet wat ik bedoel .
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Zelf leerde ik draaien met platen waarin de ritme-sectie heel duidelijk en zuiver is. Dus geen ernstige distortion, etc. Nadat je het een beetje onder de knie hebt hoor je het altijd wel, maar in het begin vooral zuivere platen -- die op zich best hard kunnen zijn. Spul van Acetate is daar wel goed voor: Predator - "hydra", maar ook Unusual Incident - "satisfactor" en soortgelijke dingen. Wel druk en hard, maar nog duidelijk gescheiden sounds.
Ceci n'est pas une signature.
pi_21581300
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:57 schreef mrcool het volgende:

[..]

Download hier een fragment van Tear! Meesterlijke plaat!
Blijft hij voorlopig online?? Aangezien ik het hier niet kan afluisteren, maar over 3 kwartier wel

@Phreakyprof; zoiets bedoelde ik idd. Ik neem aan de Acetate een label is ?? Toch maar eens in een recordshop kijken.
pi_21581380
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:40 schreef pAin het volgende:

[..]

Blijft hij voorlopig online?? Aangezien ik het hier niet kan afluisteren, maar over 3 kwartier wel
Oh, dan staat ie er nog wel hoor!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21581395
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:45 schreef mrcool het volgende:

[..]

Oh, dan staat ie er nog wel hoor!
U de man
pi_21581786
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:47 schreef pAin het volgende:

[..]

U de man
Bedank www.juno.co.uk maar!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21585033
Future Prophecies_Illusion Of Time [DSTRBD002,2004]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:08:01 #226
51748 H4ze
wait...what?
pi_21592216
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:41 schreef pAin het volgende:

[..]
Bestaan er zeg maar ook DnB platen voor beginnende DnB DJ's?? Beetje rare vraagstelling, maar ik denk wel dat ben weet wat ik bedoel .
Platen op 't Soul:R label zijn zijn over 't algemeen heel makkelijk/goed te mixen

Begin iig niet met de snoeiharde amens en broken beats (1 van de eerste platen die ik ging mixen bij een vriend van me waren The Ruckus en Pressure drop, en dat klonk toendertijd werkelijk nergens naar ). Daar raak je compleet van in de war. Ik weet niet hoelang je al naar DnB luistert, maar ik ontdekte al dj'end het patroon in DnBtunes (wanneer begint het nieuwe stukje, hoe zitten de beats precies in elkaar). Zodra je dat beheerst is in princiepe alles wel goed te mixen. Voordat ik ging dj'en was een DnBtune gewoon een DnBtune, als je begrijpt wat ik bedoel.

Edit: nog een tip. Koop 2 dezelfde platen (of leen een plaat van een vriend die jij ook hebt) en probeer die te beatmatchen. Dan hoor je ook gewoon heel snel als de boel niet goed op elkaar staat.
*BURP*
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:16:17 #227
51748 H4ze
wait...what?
pi_21592343
4 nieuwe platen gekocht vandaag:

* Ed solo rmx van Out of Space (van de prodigy)
* Stranjah - Ruinz / Red Desert (31 Records)
* Peshay - Jammin / Bongo Music (Cubik Music Productions) Hoorde deze voor 't eerst op Redzone, Gewoon zo'n gekke/maffe plaat, moest ik hebben!
* Old Skool Classics (Creative Wax) --> Alex Reece - The Groove/ The Underwolves - The redeemer

2 "party"platen, 1 beetje harde plaat en een lekkere oldskoolerd

Edit: en tevens (eindelijk) een platentas gekocht
*BURP*
pi_21597142
www.jungletrain.net is proud to present today ( Sat 2004/Aug/28 ):

14:00 - 19:00 GMT - www.urban-jungle.net presents
Fire Sessions w/ PAUL B, SOURU, Cy:mon, Current Value, Dreecnai

21:00 - 02:00 GMT - www.solk.org presents
Solk 2 w/ BLAME, ALPHA OMEGA, Ben-L, Munic

tune in:
broadband
dialup

windows media player users:
broadband
dialup
pi_21597632
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:08 schreef H4ze het volgende:

[..]

Platen op 't Soul:R label zijn zijn over 't algemeen heel makkelijk/goed te mixen

Begin iig niet met de snoeiharde amens en broken beats (1 van de eerste platen die ik ging mixen bij een vriend van me waren The Ruckus en Pressure drop, en dat klonk toendertijd werkelijk nergens naar ). Daar raak je compleet van in de war. Ik weet niet hoelang je al naar DnB luistert, maar ik ontdekte al dj'end het patroon in DnBtunes (wanneer begint het nieuwe stukje, hoe zitten de beats precies in elkaar). Zodra je dat beheerst is in princiepe alles wel goed te mixen. Voordat ik ging dj'en was een DnBtune gewoon een DnBtune, als je begrijpt wat ik bedoel.

Edit: nog een tip. Koop 2 dezelfde platen (of leen een plaat van een vriend die jij ook hebt) en probeer die te beatmatchen. Dan hoor je ook gewoon heel snel als de boel niet goed op elkaar staat.
Zo zie ik DJen ook; je plaat lezen qua beats, je platen ook echt begrijpen en er daardoor leuke dingen mee kunnen doen . Niet zomaar een plaatje af laten draaien en de nieuwe erin mixen .

En beatmatchen wilde ik idd mee beginnen, toch wel 1 van de basis dingetjes. Aantal keertjes gedaan en het lukte wel aardig .
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:43:19 #230
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21600554
Beatmatchen is best wel HET basisdingetje
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21600805
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Beatmatchen is best wel HET basisdingetje
Idd, zonder de match heb je weinig te mixen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21600975
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:56 schreef mrcool het volgende:

[..]

Idd, zonder de match heb je weinig te mixen!
En zonder beat weinig te beatmatchen...
pi_21601257
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Beatmatchen is best wel HET basisdingetje
Mja, sommige mensen weten niet eens fatsoenlijk een plaat op te zetten !
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:36:14 #234
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21601593
Da's waar, maar als je begint met DJ'en ga ik er wel vanuit dat je weet hoe een TT werkt
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:15:08 #235
51748 H4ze
wait...what?
pi_21602426
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:56 schreef mrcool het volgende:

[..]

Idd, zonder de match heb je weinig te mixen!
[sarcastic mode]Hey, simpelweg outfaden en infaden roelt de pan uit ja![/sarcastic mode]
*BURP*
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:17:49 #236
51748 H4ze
wait...what?
pi_21602486
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Da's waar, maar als je begint met DJ'en ga ik er wel vanuit dat je weet hoe een TT werkt
Ik moet toegeven dat ik ook met trillende handen stond bij Triple Vision toen ik daar voor het eerst een plaat op de TT legde... (had verder nog geen ervaringen met TT's)
*BURP*
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:00:02 #237
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21603232
Mwa, ik wist toch wel hoe onze Hifi-beltdrive werkte, want die had ik al weken voordat ik mijn decks binnen kreeg op mijn kamer staan

Duidelijk trouwens dat ik mijn Eclertje uit duitsland ga invoeren. e 579 ipv e 649
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21604466
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:15 schreef H4ze het volgende:

[sarcastic mode]Hey, simpelweg outfaden en infaden roelt de pan uit ja![/sarcastic mode]
Geen sarcasme, a.u.b.! Zo doe ik het in de Skihut ook altijd!


Ceci n'est pas une signature.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:02:00 #239
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21604581
Is ook zo moeilijk mixen. Anton aus Tirol na Andre Hazes
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21604811
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:02 schreef Rock-shocker het volgende:
Is ook zo moeilijk mixen. Anton aus Tirol na Andre Hazes
"Anton aus het kleine café..."
Ceci n'est pas une signature.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:17:29 #241
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21604948
Hehe
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 29 augustus 2004 @ 02:39:26 #242
51748 H4ze
wait...what?
pi_21612313
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:12 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

"Anton aus het kleine café..."
Ja je kan er vast en zeker coole switches mee maken
*BURP*
  zondag 29 augustus 2004 @ 02:41:03 #243
51748 H4ze
wait...what?
pi_21612320
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Mwa, ik wist toch wel hoe onze Hifi-beltdrive werkte, want die had ik al weken voordat ik mijn decks binnen kreeg op mijn kamer staan

Duidelijk trouwens dat ik mijn Eclertje uit duitsland ga invoeren. e 579 ipv e 649
Ja ik had toen ik 14 was ook wel is een bob marley plaat op de beltdrive van ons gelegd...maar toch
*BURP*
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:28:35 #244
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21617695
Okay okay, ik moet toegeven dat ik toen ik voor het eerst de power-knop van een SL omdraaide ik ook stug de verkeerde kant op draaide
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21618082
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:16 schreef H4ze het volgende:
* Peshay - Jammin / Bongo Music (Cubik Music Productions) Hoorde deze voor 't eerst op Redzone, Gewoon zo'n gekke/maffe plaat, moest ik hebben!
Geweldig ja, de break erin is zo vet
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:22:10 #246
51748 H4ze
wait...what?
pi_21623219
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:05 schreef Goofup het volgende:

[..]

lol, ik heb zowel de platen als de cd versie, maar op de platenversie staan Waxdoctor "the spectrum" en Alex Reece "Pulp Fiction" omgewisseld op de hoes (of juist op de cd-versie, in ieder geval klopt het bij een van de twee versies niet)
Ja das bij de platenversie. 't valt me nu ook ineens op Ach dit foutje maakt voor mij niet uit, aangezien 't echt een fantastische LP
*BURP*
pi_21623618
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Okay okay, ik moet toegeven dat ik toen ik voor het eerst de power-knop van een SL omdraaide ik ook stug de verkeerde kant op draaide
!!!



ik lach je toe, aangezien jij beter zal spinnen dan ik
  zondag 29 augustus 2004 @ 20:09:32 #248
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21624241
Ik weet niet hoor, ben ook pas sinds April bezig...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21624296
* Tranceptor zit in spanning voor zijn mooie crew-kado op ML
pi_21624452
All good things must come to an end...
pi_21624535
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 20:09 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik weet niet hoor, ben ook pas sinds April bezig...
Je zal iig beter DnB spinnen dan ik, aangezien ik tot nu toe alleen maar een beetje techhouse, hard-trance en acid heb gemixt .
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:54:48 #252
51748 H4ze
wait...what?
pi_21628199
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 20:11 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor zit in spanning voor zijn mooie crew-kado op ML
Huh licht is ff toe?
*BURP*
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:23:06 #253
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21628945
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 20:22 schreef pAin het volgende:

[..]

Je zal iig beter DnB spinnen dan ik, aangezien ik tot nu toe alleen maar een beetje techhouse, hard-trance en acid heb gemixt .
Welkom in de wereld die DnB heet in dat geval.

Let op de snares ipv op de kicks, maar dat wist je vast al
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:48:29 #254
51748 H4ze
wait...what?
pi_21631848
oke ff een lijstje op dit late uur, wie weten er zeker dat ze 11 september op ML aanwezig zijn?

- Tranceptor
- Haze
- pAin?
- Praag

[ Bericht 4% gewijzigd door H4ze op 30-08-2004 14:56:28 ]
*BURP*
pi_21633108
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 22:54 schreef H4ze het volgende:

[..]

Huh licht is ff toe?
* Tranceptor wijst naar profiel
pi_21633370
Ik ga ook naar ML!!!!
Is het nodig om van tevoren een kaartje te kopen en zoja, waar kan dat?
All good things must come to an end...
pi_21633428
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:06 schreef Praag het volgende:
Ik ga ook naar ML!!!!
Is het nodig om van tevoren een kaartje te kopen en zoja, waar kan dat?
Ticket Service, AUB, Kila Cutz, Boudisque...
pi_21633665
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:13 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ticket Service, AUB, Kila Cutz, Boudisque...
Muchos gracias senor!
All good things must come to an end...
pi_21633683
Confused in de Prins Hendrikstraat zal ze ook wel hebben.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_21633883
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:38 schreef Praag het volgende:

[..]

Muchos gracias senor!
Geen dank, zolang je maar met biertjes aan komt zetten op ML vind ik het prima.
pi_21633891
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Geen dank, zolang je maar met biertjes aan komt zetten op ML vind ik het prima.
All good things must come to an end...
pi_21633908
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:57 schreef Praag het volgende:

[..]

Mijn verjaardagsbash is dan
pi_21633943
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn verjaardagsbash is dan
All good things must come to an end...
pi_21633961
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:02 schreef Praag het volgende:

[..]

* Tranzatlap is van plan zich helemaal klem te zuipen om het te vieren en iets anders weg te spoelen

Iedere hulp bij dit goede streven wordt zeer gewaardeerd.
pi_21636692
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:23 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Welkom in de wereld die DnB heet in dat geval.

Let op de snares ipv op de kicks, maar dat wist je vast al
Dank u !

Enneh, kicks, welke kicks??

En ik zal idd op ML zijn
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:19:37 #266
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21637482
Kicks zijn de bassdrums. Dat is iets dat veel DJ's buiten de Drum 'n' Bass/Breakbeat niet weten
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21638073
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Kicks zijn de bassdrums. Dat is iets dat veel DJ's buiten de Drum 'n' Bass/Breakbeat niet weten
Is dat zo? Ik ben jarenlang producer geweest buiten de drum 'n bass/breakbeat en ik kan toch zeggen dat het mapje 'kicks' onder 'samples' erg verdacht is
pi_21639810
Reem, JesusThePimp en ik zijn aanwezig de 18de in 013!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:16:30 #269
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21639989
Ik ook, overschrijving net op de bus gedaan!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21640057
Moet alleen nog wel kaartjes halen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:18:59 #271
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21640064
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik ben jarenlang producer geweest buiten de drum 'n bass/breakbeat en ik kan toch zeggen dat het mapje 'kicks' onder 'samples' erg verdacht is
Mij is verteld dat de kick de bassdrum is. Ook merk je vaak dat beginnende hardcore DJ's of liefhebbers vinden dat DnB geen bass heeft, omdat de Kick niet zo overheersend is in de beat. Dat is wat zij omschrijven als bass, ipv de bassline van het nummer.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:22:00 #272
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_21640142
* Tu5 zich weer eens meldt...
Iemand vrijdag nog naar Aphrodite geweest? Was erg mooi feestje! Volgende week nog naar de Utreg Massive Birthday Bash, en dan is mijn stufie voor deze maand weer op...
Hoogbevaagd
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:23:38 #273
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_21640182
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:18 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Mij is verteld dat de kick de bassdrum is. Ook merk je vaak dat beginnende hardcore DJ's of liefhebbers vinden dat DnB geen bass heeft, omdat de Kick niet zo overheersend is in de beat. Dat is wat zij omschrijven als bass, ipv de bassline van het nummer.
Is de kick niet de eerste Hoem in Hoem-Tak--HoemTak....
Hoogbevaagd
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:46:36 #274
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21640678
Nee, dat is elke Hoem in Hoem-Tak--Hoem-Tak, voor zover ik weet...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:54:32 #275
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_21640804
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:18 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Mij is verteld dat de kick de bassdrum is. Ook merk je vaak dat beginnende hardcore DJ's of liefhebbers vinden dat DnB geen bass heeft, omdat de Kick niet zo overheersend is in de beat. Dat is wat zij omschrijven als bass, ipv de bassline van het nummer.
panacea
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_21640854
kick is de bassdrum....

(doh!)
pi_21641608


*glunder*

* Praag is blij!
All good things must come to an end...
  maandag 30 augustus 2004 @ 16:57:50 #278
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_21641760
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:43 schreef Praag het volgende:
[afbeelding]

*glunder*

* Tu5 is blij!
* Tu5 uitprint....
Hoogbevaagd
  maandag 30 augustus 2004 @ 16:59:34 #279
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21641778
Moet ik mij nou ergens in een hoekje gaan schamen omdat ik iets heel erg doms heb gezegd?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21641849
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:59 schreef Rock-shocker het volgende:
Moet ik mij nou ergens in een hoekje gaan schamen omdat ik iets heel erg doms heb gezegd?
Neehoor, dit grapje kost je maar een extra biertje voor de dan al 2 dagen 24 zijnde jarige jop....
pi_21641881
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:57 schreef Tu5 het volgende:

[..]

* Praag uitprint....
All good things must come to an end...
pi_21642679
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:22 schreef Tu5 het volgende:
* DJ_Robbie zich weer eens meldt...
Iemand vrijdag nog naar Aphrodite geweest? Was erg mooi feestje! Volgende week nog naar de Utreg Massive Birthday Bash, en dan is mijn stufie voor deze maand weer op...
Jep was gezellig, en aankomende vrijdag wordt idd helemaal top.
UM Birthday Bash, gaan echt zulke vette dingen gebeuren
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:36:47 #283
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_21643529
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 17:44 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

Jep was gezellig, en aankomende vrijdag wordt idd helemaal top.
UM Birthday Bash, gaan echt zulke vette dingen gebeuren
2,5 kW extra Subs!
Oioioi, dat komt helemaal niet goed met tu5' oren!
Hoogbevaagd
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:49:34 #284
51748 H4ze
wait...what?
pi_21643749
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:08 schreef mrcool het volgende:
Reem, JesusThePimp en ik zijn aanwezig de 18de in 013!
Fckn Wckd? Ik ben er ook Nog ff 't geld naar Reem over maken voor 't kaartje
*BURP*
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:53:26 #285
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21643821
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 17:03 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Neehoor, dit grapje kost je maar een extra biertje voor de dan al 2 dagen 24 zijnde jarige jop....
Hmm, dat komt dan op 11 September. Major League. Het spijt me, maar ik ga niet naar dat festijn...
Eerstvolgende DnB-feest waar ik naartoe ga is een week later
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21644558
Er zijn nog kaartjes te winnen voor de UM birthday bash!
(op www.utregmassive.nl natuurlijk)

en nu zal ik ophouden met pluggen
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:48:37 #287
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21644827
Zou graag gaan, maar ik moet zuinig zijn op mijn centen deze maand...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21645118
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:53 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Hmm, dat komt dan op 11 September. Major League. Het spijt me, maar ik ga niet naar dat festijn...
Eerstvolgende DnB-feest waar ik naartoe ga is een week later
Ga je niet naar ML? Wie regelt dan de biertjes die ik van hem krijg? Damn mensen, ik heb strax een bierloze avond als dit zo doorgaat en ik gok zo dat ik het nodig heb

  maandag 30 augustus 2004 @ 20:24:51 #289
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21645293
Nou, voor zover ik weet gaan Haze en Nicon van het dnbforum ook, en vast nog wel wat andere headz.
Dus dat bier komt wel goed, ouwe
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_21645411
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Nou, voor zover ik weet gaan Haze en Nicon van het dnbforum ook, en vast nog wel wat andere headz.
Dus dat bier komt wel goed, ouwe
Ik mag het hopen
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:51:19 #291
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21646064
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 10:29 schreef phreaky_professor het volgende:
Ik heb sinds zeer recent de Vestax PCV 275. (*doet vreugdedansje*) Erg lekker, IMO. Ik wilde eigenlijk doorsparen voor een XTC, maar op dit moment ben ik niet eens triest dat ik het niet heb gedaan.

Mijn 626 had geen problemen met de faders, maar wel de knoppen. Vooral de bassen en booth.
Heb van 't weekend op een grijze 626i gedraaid. Wel lekker dingetje, ik alleen alleen dat er wisselend elke keer een kanaal uitviel, en dat het geluid op de koptelefoon best brak was (de koptelefoon zelf kon best goed geluid voortbrengen).
Ondanks dat ie kwa design en gebruiksgemak OK is, is er volgens mij heel veel bezuinigd op de geluidskwaliteit en duurzaamheid.
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:57:00 #292
99699 Noisema2
DnB-Addicts Crew®
pi_21646231
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:17 schreef H4ze het volgende:

[..]

Naah 't is niets met de aansluitingen. Voorheen heb ik er geen problemen mee gehad, en nu begint de boel opeens te kraken Nu behandel ik m'n faders af en toe wel een beetje hard, maar dat moet kunnen vind ik
Als je de faders snel omhoogt gooit willen ze nog al eens lastig doen (geluid valt weg, of wordt juist zachter). Snel een snare er in willen gooien is echt lastig op die dingen.
Plus dat ie pas geluid geeft als je de verticale dubbele streep gepasseerd hebt (heb niet gechecked of je dat in kan stellen), waardoor de faders extra kort zijn.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:28:06 #293
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21647072
Ik heb zeer binnenkort een Ecler Smac Pro40. Kan hem overkopen van iemand op het dnbforum, ding is nog geen half jaar oud.

Ik ben echt zo blij dat ik van mijn Gemini af ga zijn vanaf donderdag
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:03:19 #294
51748 H4ze
wait...what?
pi_21648056
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb zeer binnenkort een Ecler Smac Pro40. Kan hem overkopen van iemand op het dnbforum, ding is nog geen half jaar oud.

Ik ben echt zo blij dat ik van mijn Gemini af ga zijn vanaf donderdag
Ik moet er op z'n minst nog tot de kerst mee doen...
*BURP*
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:05:27 #295
51748 H4ze
wait...what?
pi_21648130
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef Noisema2 het volgende:

[..]

Als je de faders snel omhoogt gooit willen ze nog al eens lastig doen (geluid valt weg, of wordt juist zachter). Snel een snare er in willen gooien is echt lastig op die dingen.
Plus dat ie pas geluid geeft als je de verticale dubbele streep gepasseerd hebt (heb niet gechecked of je dat in kan stellen), waardoor de faders extra kort zijn.
Juist ja, als ik de fader van kanaal 2 een beetje ruw/snel omhoog gooi (als ik switches of zoiets dergelijks maak) dan valt dat kanaal gedeeltelijk weg en hoor ik gekraak. Zelfde hoor ik ook bij de crossfader, maar die gebruik ik verder toch amper
*BURP*
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:43:58 #296
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_21649175
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 19:34 schreef Druid het volgende:
Er zijn nog kaartjes te winnen voor de UM birthday bash!
(op www.utregmassive.nl natuurlijk)

en nu zal ik ophouden met pluggen
Hey michiel, heb meegedaan, maar is de jury ook beinvloedbaar? Wil natuurlijk wel winnen, anders kom ik niet
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:44:30 #297
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21649191
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:03 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ik moet er op z'n minst nog tot de kerst mee doen...
Als die van jou het begeeft en ik kan die van mij niet aan de straatstenen kwijt kan je hem wel tijdelijk lenen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:51:07 #298
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_21651185
Was ik serieus van plan om eens naar ML te komen, is mn beste vriendin jarig. Op zich wel handig: kan ik gelijk kijken hoe mn setje het doet als ik het volume ècht openschroef... iets dat ik thuis niet probeer. Ik hou van mn buren.
Ceci n'est pas une signature.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:08:55 #299
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_21651668
Whehe dat zal wel herrie maken ja. Veel plezier ermee
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 02:15:04 #300
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21653761
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:08 schreef mrcool het volgende:
Reem, JesusThePimp en ik zijn aanwezig de 18de in 013!
vette shit!

wordt gezellie
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_21657490
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:43 schreef Junglist4Real het volgende:

[..]

Hey michiel, heb meegedaan, maar is de jury ook beinvloedbaar? Wil natuurlijk wel winnen, anders kom ik niet
Haha,dat weet je vanavond/morgen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')