quote:wie verteld me de selectie van ajax hoe hij op dit moment is met de rugnummers?
Rugnummers zijn officieel nog niet bekent gemaakt. Selectie staat vast wel op de Ajax-site.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:31 schreef B_BOY het volgende:
laatste post uit het vorige topic.
[..]
Ik zie nuquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:31 schreef S-Two het volgende:
die openingspost-picture blijft geweldig
Ik ziequote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie nuBergkamp
.
Dequote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zieMaxwell met de schaal
![]()
Dit jaar mag hij er weer mee op de fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deschaal
Hij moet zelfs mee op de fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Dit jaar mag hij er weer mee op de foto![]()
Ze zullen het toernooi wel weer winnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Het AT nadert met rasse schreden, spannend!
Arsenal ook niet. En wat River Plate doet ook niet. Het is gewoon een leuk en zwaar toernooi. Ook om te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Panathinaikos mag je niet onderschatten!
Nee die blijft in ieder geval dit jaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Sloggi het volgende:
Gaat Zlatan nou nog weg?
quote:27/7/2004 - Arsenal kijkt verder dan Trabelsi
(Van onze verslaggever RvN)
Terwijl de zaakwaarnemer van Trabelsi liet weten dat niets een transfer meer in de weg kan staan dan de medische keuring, meldt het doorgaans betrouwbare The Guardian dat Arsenal inmiddels zich ook is gaan richten op andere kandidaten voor de rechtsbackpositie. Zo zou bij Bayern Munchen zijn geinformeerd naar de beschikbaarheid van Sagnol. Wenger liet tegenover The Guardian weten dat er nog steeds interesse is in Trabelsi en kans op een transfer maar dat er enige onenigheden zijn.
Laat hem alsjeblieft voor nog wat onrust zorgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
Laat hem alsjeblieft snel weggaan.
Hoezo onrust? Hij traint niet mee met de selectie naar mijn weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laat hem alsjeblieft voor nog wat onrust zorgen.
Zal Ajax nooit toelaten en de eigenwijze Koeman al helemaal niet. Laat staan de meerderheid van het 'publiek'.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Hatem weer liefdevol opnemen in de selectie, voor zijn eerste contract.
Ja, hij is tenslotte nog 'gewoon' werknemer van Ajax en zal vast wel doorbetaald worden, maar zie hem nergens arbeid verrichten. Zit vast op de Tunesische costa's.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hatem? Die krijgt gewoon nog betaald natuurlijk. Logisch gevolg van zijn verloren zaak met Ajax. Zal wel voor zichzelf trainen.
Hij eindigt nog eens in Arhnemquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:00 schreef gras het volgende:
Voor Tunesische begrippen is hij al binnen. Maar wat wil Hatem eigenlijk zelf?Je hoort enkel z'n zaakwaarnemer blaaten dan wel wat clubbestuurders.
Zou het dan toch nog lukken?quote:28/7/2004 - Sikora in beeld bij subtoppers
BRON: Omroep Gelderland
Nadat SC Heerenveen lijkt te zijn afgehaakt in de strijd om Sikora worden namen van andere subtopclubs genoemd. In het geruchtencircuit op internet doet het verhaal de ronde dat FC Twente in de markt zou zijn voor Sikora maar dat zijn salaris een obstakel zou zijn. Streuer van Vitesse bevestigde in ieder geval de interesse van zijn club voor hun voormalige aanvaller. Vitesse heeft echter niet de middelen die Ajax vraagt. "Zijn naam is genoemd, maar dat wordt heel moeilijk." zo liet Streuer bij Omroep Gelderland weten.
Laten we met zn allen duimen.......quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou het dan toch nog lukken?
Hij is dan ook wederom verhuurd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:06 schreef gras het volgende:
Jong Ajax heeft gisteravond met 11-0 gewonnen. Van der Gun begon wederom op de bank. Zal wel erg graag weg willen nu.
quote:Ajax verhuurt Cedric van der Gun opnieuw
28/7/2004 10:26
Cedric van der Gun keert dan toch terug op het Zuiderpark. Ajax verhuurt de aanvaller nog een jaar aan ADO Den Haag.
Van der Gun maakte vorig seizoen al op huurbasis zijn opwachting in het Zuiderpark. Ter versterking van de aanval wilde ADO Den Haag de Hagenaar graag nog een jaar huren van Ajax. De Amsterdamse club kon echter geen uitsluitsel geven over de voorwaarden.
Ajax had aanvankelijk de intentie de overbodige Van der Gun definitief van de hand te doen. Voor een tijdelijke overgang had de Amsterdamse club geen oren. ADO Den Haag, dat de aanvaller alleen wilde huren, kon niet anders dan plaatsnemen in de wachtkamer. Het geduld heeft resultaat gehad.
* ]wat hij zegt![/me]quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
[me= en ook wat hij zegt!quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:53 schreef StarGazer het volgende:
PRIDE OF MOKUMMMMMMMM!!!!
* Da_Sandman komt alvast in de stemmingquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
OI! Jullie twee! Doe us rustig! Hey!
vrijdag beginnen we pas
Die tags ook af en toequote:Op woensdag 28 juli 2004 10:59 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
* ]wat hij zegt![/me]
[..]
[me= en ook wat hij zegt!
Is ook vele malen beter dan Knopper. Knopper kon enkel uitblinken door in een zwak Ajax-team terecht te komen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:51 schreef StarGazer het volgende:
Heeft in 2000/2001 onder Co wel aardig gepresteerd jah. Vond hem in ieder geval meer hebben dan Knoppertje.
Hij was na Laudrup (die stond op eenzame hoogte), Gronkjaer, de enige die nog enigzins presteerde dat jaar jah. Vooral in het eerste half jaar maakte hij redelijk wat doelpunten. Maar goed hij was middelmaat troef verder jah.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:55 schreef gras het volgende:
[..]
Is ook vele malen beter dan Knopper. Knopper kon enkel uitblinken door in een zwak Ajax-team terecht te komen.
Hier ook ouwe!quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er iig al zin in te krijgen. Komop met dat seizoen!!!.
Het excuus was dat al die beveiligingsbedrijven toch uit dezelfde poel personeel trokken, en dat na het incident met de tifosi van 410, de teamleider op non actief gesteld was. En dat er na al die incidenten een stevig woordje met de WWs gevoerd is. Uiteraard werden er van verschillende kanten kritiek geleverd en nog meer voorbeelden aangedragen. Maar hij zei dat bij een ander beveiligingsbedrijf er toch weer dezelfde mensen kwamen. Dus we zitten nog minimaal een jaar vast aan de WWSquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:31 schreef gras het volgende:
[..]
Dat de WWS er nog is, is echt onverstelbaar na al die incidenten. Wat een mafkezen. Er was sprake van hoor en wederhoor, toch? Heb je nog enige kritische kanttekeningen geplaatst? Was dat toch een mooie mogelijkheid voor, want zoals het er nu aan toe gaat aan in de Arena is verre van okeee.
Wel een goed excuus, maar dat plan met beveiliging in eigen hand zie ik wel zitten. Is in ieder geval beter dan de huidige situatie. Tenminste mensen die wel inzicht hebben in het wat en hoe van het Ajax supporteren. Roept ook minder aversie op dan die kleerkasten van nu.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:34 schreef The_Hives het volgende:
Hier maar even verder gras vanwege het offtopic
[..]
Het excuus was dat al die beveiligingsbedrijven toch uit dezelfde poel personeel trokken, en dat na het incident met de tifosi van 410, de teamleider op non actief gesteld was. En dat er na al die incidenten een stevig woordje met de WWs gevoerd is. Uiteraard werden er van verschillende kanten kritiek geleverd en nog meer voorbeelden aangedragen. Maar hij zei dat bij een ander beveiligingsbedrijf er toch weer dezelfde mensen kwamen. Dus we zitten nog minimaal een jaar vast aan de WWS.
Ajax is bezig met een plan om de beveiliging in eigen hand te nemen. Ik vroeg nog aan Arie hoe hij dat precies zag, maar hij liet zich er niet echt over uit. Waar het op neer kwam was dat er Ajacieden moesten komen met een beveiligingsopleiding. Een iets proffesionelere versie van de stewards zeg maar. Ik moet nog maar zien of zoiets lukt.
Dat was een lullig oefenwedstrijdje hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
Kijk, hij pikt de belangrijke duels er nu al uit!
S-A-R-C-A-S-M-Equote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was een lullig oefenwedstrijdje hoor!
Tja, dat heet de media. Wat als die jongen nou een Bayern Munchen shirtje aan had? Denk niet dat er dan zoveel ophef over werd gemaakt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:56 schreef The_Hives het volgende:
Tering, op de kaft/omslag van Sportweek: 'Ajax-supporter' mishandelt Co Adriaanse.
Lekkere stemmingmakerij weer.
Je weet het nooit he.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
S-A-R-C-A-S-M-E
Mooi.quote:Opnieuw 40.000 seizoenkaarten voor Ajax
Ajax.nl meldt dat Ajax vandaag haar 40.000ste seizoenkaarthouder voor het nieuwe seizoen kon bijtellen. Opmerkelijk is dat dat magische aantal vorig seizoen op precies dezelfde dag werd bereikt. Er zijn nog enkele seizoenkaarten beschikbaar naast de kaarten die vrijgehouden worden voor de losse verkoop.
Nog mooier als ze allemaal komen opdagen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooi.
Was dat nodig dan ?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:51 schreef Kang-He het volgende:
In ieder geval dit seizoen sterk ingekocht.
Een flankspeler was niet onaardig geweest.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was dat nodig dan ?
true, en een goeie ervaren centrale verdediger. SQD is gewoon geen topper en de gemiddelde ajacied mag nog geen cigaretten kopen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:21 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Een flankspeler was niet onaardig geweest.
Te weinig kwaliteit. Ik wil je hoop geven maar Koeman heeft een slechte hand van aankopen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:30 schreef Kang-He het volgende:
Escudé en Sonck moeten zich dit seizoen definitief bewijzen, hoewel ik Escudé zeker over het geheel genomen niet onaardig vond spelen vorig seizoen.
Kom op zeg, van basten heeft nog geen drol bewezen. 1 seizoen is hij coach van een jeugdelftal geweest en hij had ook nog eens de helft van de verantwoordelijkheid. een goed paard is nog geen goeie ruiter.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef Kang-He het volgende:
Laten we dan na het WK Marco smeken om terug te komen.
Maar iets zegt je toch wel dat het goed gaat komenquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kom op zeg, van basten heeft nog geen drol bewezen. 1 seizoen is hij coach van een jeugdelftal geweest en hij had ook nog eens de helft van de verantwoordelijkheid. een goed paard is nog geen goeie ruiter.
Ik maak graag keuzes op rationele gronden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:06 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Maar iets zegt je toch wel dat het goed gaat komen? Ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen erin.
En de beste voetballers en coaches doen het op gevoelquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik maak graag keuzes op rationele gronden.
- Arie Haanquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de beste voetballers en coaches doen het op gevoel![]()
De Ridder is prima toch?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:41 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook wel dat ajax nog op de proppen komt met een rechtsbuiten.
Alsie wereldkampioen is geworden met het Nederlands Elftal wil ie vast nog wel even de Champions League met Ajax winnen....quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kom op zeg, van basten heeft nog geen drol bewezen. 1 seizoen is hij coach van een jeugdelftal geweest en hij had ook nog eens de helft van de verantwoordelijkheid. een goed paard is nog geen goeie ruiter.
Hij speelde eerst bij Ajax.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:45 schreef tong80 het volgende:
Het blijft een PSVer.
Ja, maar de Mul is beter.quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Ridder is prima toch?
vd Lem zal nog wel terugkomenquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:30 schreef sqlsmurft het volgende:
lees net dat Grim samen met vdBrom de nieuwe trainers worden nu San Marco en Schip officieel bondscoach zijn.
Jammer dat Brom erbij zit want vdLem is nu ook beschikbaar en die schat ik een stuk hoger in.
Wel goed dat Grim erbij zit. Vind dat echt een topgast!
Goed stukje idd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:
VI column van Taco van de Velde was wel aardig.
Kan Koeman weer de Boeman spelen? Hij zal moeten, omdat er geen ervaren spelers zijn. Maar pikken de jonkies dat nog? Is hij er niet te lang?
Qua kwaliteiten zal Ajax kampioen moeten worden, zeker nu je weet hoe het PSV en Feyenoord vergaat. Ook in de CL zal er wat verwacht worden. Kortom, voor het eerst een jaar met volledige druk voor Koeman. Vorig seizoen was PSV minstens zo'n favoriet, nu dus niet.
Benieuwd of Koeman zich kan handhaven als toptrainer.
Ik heb er ook vertrouwen in, koeman is inderdaad niet gek, maar het beste weten nee. Hij gebruikt een verkeerde taktiek m.i.(ik weet het het bestequote:Op donderdag 29 juli 2004 17:44 schreef keijz het volgende:
ik heb er vertrouwen in, Koeman is niet gek, hij zal het wel het beste weten
ajax gewoon weer kampioen.
Had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Mitea wordt volgens Taco de sensatie van dit seizoen. Ben benieuwd.
quote:Wenger rekent voorlopig niet op Trabelsi
29/7/2004 21:06
Het ziet er niet naar uit dat Hatem Trabelsi komend seizoen bij Arsenal speelt. Manager Arsčne Wenger gaf in de persconferentie een dag voor de start van het Amsterdam Tournament aan dat hij niet op de Tunesiër rekent.
De fitheid van de rechtsback van Ajax is geen probleem, zo constateerde de medische staf van de Londenaren. 'Het is puur een contractueel geschil', liet Wenger weten. Ofwel: wat Trabelsi vraagt, wil Arsenal vooralsnog niet betalen.
Wenger vertelde verder dat Patrick Vieira, Thierry Henry en Sol Campbell niet in actie komen tegen het Argentijnse River Plate. Blessures en de naweeën van het EK staat een optreden van het trio in de weg.
Hij heeft deze zomer ook doorgetraind. Hij is erg gespierd, z'n benen zijn pure spierbundels.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar hij heeft nu afgeleerd om met elke bal die hij krijgt op goal af te rennen en te schieten.
Het komt helemaal goed met die jongen.
Of de 2de tegen P$Vquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:49 schreef gras het volgende:
[..]
Hopenlijk maakt hij nu wel meer assist, want de derde goal maken kan iedereen. Zelfs Boukhari.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:03 schreef ErikT het volgende:
AJAX![]()
Zou het shirt toch best willen hebben eigenlijk..quote:Het nieuwe Cuptenue is medio september verkrijgbaar in de Official Ajax Fanshop in de Amsterdam ArenA. Het zal in beperkte oplage verkrijgbaar zijn. Via de online shop vindt inmiddels een voorinschrijving plaats. Dit is zo'n enorm succes dat het Cupshirt inmiddels zo goed als uitverkocht is. Ga daarom medio september naar de Official Ajax Fanshop.
Dat is wel erg strakquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:57 schreef F1Bas het volgende:
29/7/2004 - Ajax voegt oefenduel toe aan voorbereiding: THUIS tegen BARCELONA
Ajax heeft een extra oefenwedstrijd toegevoegd aan het voorbereidingsprogramma. Tussen het duel om de Johan Cruijff Schaal en de eerste competitiewedstrijd tegen FC Twente speelt Ajax op 12 augustus thuis tegen Barcelona. De Catelaanse club maakte vanmiddag op haar officiele website bekend daarover een akkoord bereikt te hebben met Ajax.
Weet ik niet, ik ga er zelf ook even heen denk ik....quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Kaarten in de vrije verkoop of is dat nog niet bekend?
Gaaf. Kijk Arsenal, Barcelona, Panithinaikos dinges dat zijn pas voorbereidingen en niet dat halfzachte Alpen Cup gebeurenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:57 schreef F1Bas het volgende:
29/7/2004 - Ajax voegt oefenduel toe aan voorbereiding: THUIS tegen BARCELONA
Ajax heeft een extra oefenwedstrijd toegevoegd aan het voorbereidingsprogramma. Tussen het duel om de Johan Cruijff Schaal en de eerste competitiewedstrijd tegen FC Twente speelt Ajax op 12 augustus thuis tegen Barcelona. De Catelaanse club maakte vanmiddag op haar officiele website bekend daarover een akkoord bereikt te hebben met Ajax.
Ik denk dat als Ajax niet zijn eigen toernooitje had gehad, dat ze ook aan die toernooitjes mee zouden doenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaaf. Kijk Arsenal, Barcelona, Panithinaikos dinges dat zijn pas voorbereidingen en niet dat halfzachte Alpen Cup gebeuren. Ajax, Barcelona, Arsenal
. Mooiste clubs die er zijn met Celtic erbij.
Miteaquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
De Jong feliciteert Mitea nadat hij 2-1 heeft gescoord
![]()
![]()
![]()
Dan hadden we een toernooi in de VSquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat als Ajax niet zijn eigen toernooitje had gehad, dat ze ook aan die toernooitjes mee zouden doen
Dan zaten we in Amerikaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat als Ajax niet zijn eigen toernooitje had gehad, dat ze ook aan die toernooitjes mee zouden doen
jij bent origineelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zaten we in Amerika.
Hehe zie net je post staanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij bent origineel
Concurrentie voor Babelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:42 schreef F1Bas het volgende:
'Ajax haalt jonge spits van Boca Juniors'
quote:30/7/2004 - Ajax niet op volle oorlogssterkte tegen Panathinaikos
Vanavond speelt Ajax om 21.15 uur de eerste wedstrijd in het kader van het Amsterdam Tournament tegen het Griekse Panathinaikos. Daarvoor speelt Arsenal, zonder veel van haar sterren, tegen River Plate. Voor vanavond zijn nog voldoende kaarten beschikbaar in tegenstelling tot de tweede wedstrijddad van zondag die volledig is uitverkocht. Alle duels in dit toernooi worden live uitgezonden door SBS6.
Ronald Koeman gaf gisteren al aan niet met zjn sterkste opstelling aan de start te komen. De internationals hebben nog een behoorlijke trainingsachterstand en zullen daarom geen hele wedstrijd spelen. Lobont krijgt vanavond de kans in het doel, Stekelenburg zondag. Ronald Koeman zal vervolgens in de loop van de week een definitieve keuze maken voor de positie van eerste keeper.
Die was transfer vrij. Dus eigenlijk geen aankoop.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:08 schreef Kang-He het volgende:
Het artikel ziet onze fantastische aankoop Hans Vonk over het hoofd.
Hij scoorde de 1-0 tegen Feyenoord. Ik mag hem welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
We hebben geen fantastische ervaringen met Argentijnse spelers, dus ben benieuwd.
Als Lobont vandaag begint, tegen de "zwakkere" tegenstander denk ik dat Stekelenburg het wordt. Maar dat kan ook mijn wat afwijkende logica zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij scoorde de 1-0 tegen Feyenoord. Ik mag hem wel.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Laatste nieuws
Ajax oefent niet tegen Barcelona
Amsterdam, 30 juli 2004
In tegenstelling tot het bericht op de officiële website van Barcelona speelt Ajax in augustus geen oefenwedstrijd tegen de ploeg van trainer Frank Rijkaard.
Jammer!
Beetje jammers...... Je was erbij zekers?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:28 schreef DarkShine het volgende:
Jong Ajax 0-3 Alemannia Aachen
Dan treurt ajax nog om het verlies over de JC schaalquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:29 schreef VoreG het volgende:
[..]. Waarom niet?
Ja idd, daar zou ik eventueel echt de hele week van wakker liggenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dan treurt ajax nog om het verlies over de JC schaal
Ja daar lig ik wakker van, dat is een echte prijsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dan treurt ajax nog om het verlies over de JC schaal
Het is een voetbalgek land, dus waarom niet ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:56 schreef B_BOY het volgende:
2e wedstrijd van ajax benk opvakantie zouden ze in tunesie voetbal uitzenden ben bang van niet.
Nee moest werken, en voor een oefenpot naar Den Helder gaan...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:41 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
Beetje jammers...... Je was erbij zekers?
quote:30/7/2004 - "Mexicaanse rechtsbuiten op proef"
BRON: ESTO
Vanmorgen meldde De Telegraaf al de komst van de Argentijnse aanvaller Sangoy voor Jong Ajax. Daar komt wellicht nog een Zuid-Amerikaan bij. De Mexicaanse rechteraanvaller Marco Antonio Parra Téllez heeft een uitnodiging van Ajax ontvangen om op stage te komen. Indien de 19-jarige Mexicaan tijdens die stage een contract weet af te dwingen zou hij worden toegevoegd aan de selectie voor het eerste elftal. De Mexicaan viel o.a. op op het Eurovoetbaltoernooi waar hij met Chivas de Guaadalajara uitkwam. Hij zou naar eigen zeggen al eerder in de voorbereiding naar Nederland komen voor een stage, maar dat werd uitgesteld wegens een blessure. Hij krijgt nu individuele training van Hans Westerhof (die de leiding heeft bij de Mexicaanse club waarmee Ajax samenwerkt) om hem op een aantal punten bij te schaven waarop hij nog tekort komt voor Ajax. Wanneer hij op stage komt, wordt uit het interview niet geheel duidelijk, mogelijk pas in januari in de winterstop.
Soetaers is dan de zak lijkt me.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Een Argentijnse spits, ben benieuwd. Kan dan denk ik ook linksbuiten spelen, als hij linksbenig is. Soetaers dan wellicht ook weg, of Sonck.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Soetaers is dan de zak lijkt me.
Als ze Sonck maar niet laten gaan, die jongen heeft het helemaal in zich, alleen wordt hij verkeerd gebruikt.
En toen werd je wakker.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:50 schreef zjroentje het volgende:
Ach, wie weet speelt hij Zlatan uit de basis en maakt hij er 28 dit seizoen.
Ok, zet er een fortuin op bij Ladbrokes, daar kan je op alles gokken.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:07 schreef zjroentje het volgende:
Ibrahimovic - Sonck voorin.
Gegarandeerd beiden 20+ doelpunten.
Die hanteren hierop een quotering van 1: 54000. Want die weten toch dat Koeman zo nooit zal spelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zet er een fortuin op bij Ladbrokes, daar kan je op alles gokken.
Het zou verrassend zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:52 schreef S-Two het volgende:
jajah, de eerste serieuse oefenwedstrijd gaat zo beginnen, al iets bekend over de opstelling?
ik hoor het net van Ronald zelfquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:54 schreef mitt het volgende:
Opstelling Ajax:
Lobont; De Jong, Heitinga, Escudé, Obodai, Galásek, Pienaar, Sneijder, De Mul, Sonck, Soetaers
van de Ajax-site
Hij scoorde en daar was alles mee gezegd. Z'n voetbalkwaliteiten konden mij al niet bekoren, maar z'n gedrag begint me nu ook al niet aan te staan. Beetje jammer. Hiddink zou zeggen dat 'ie maniertjes vertoond. Had ik niet verwacht van deze rooie rakker.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:48 schreef zjroentje het volgende:
Sonck.
Mwa, de vaste penalty-nemer, Galasek, was al gewisseld, dus dat zegt niet zoveel...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:06 schreef gras het volgende:
Dat hij de penalties nu ook mag nemen vond ik ook wel opvallend. Zal z'n gemiddelde danig doen stijgen.
Dan nog. Er zijn betere alternatieven dan Sonck. Heitinga bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, de vaste penalty-nemer, Galasek, was al gewisseld, dus dat zegt niet zoveel...
Laat die nu net ook gewisseld zijn....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:37 schreef gras het volgende:
[..]
Dan nog. Er zijn betere alternatieven dan Sonck. Heitinga bijvoorbeeld.
zolang hij ze scoort is er geen betere penaltynemerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:37 schreef gras het volgende:
[..]
Dan nog. Er zijn betere alternatieven dan Sonck. Heitinga bijvoorbeeld.
Vorig jaar in Brugge nam hij ook een strafschop, dus helemaal vreemd is het niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:06 schreef gras het volgende:
Dat hij de penalties nu ook mag nemen vond ik ook wel opvallend. Zal z'n gemiddelde danig doen stijgen.
Je gelooft toch zelf niet dat Kompany naar ajax gaat of wel?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Als we de geruchten mogen geloven, komen deze spelers er komend seizoen erbij:
Vincent Kompany - (Anderlecht) 18 jaar - verdediger
Bla
Geen twijfel over mogelijk idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:31 schreef VoreG het volgende:
Agh hij zat erin, sonck speelde best goed moet ik zeggen. Zlatan was weer ijzersterk. We worden gewoon weer kampioen duidelijk.
Als je Kompany koopt zet je hem toch niet op de bank.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Bank:
Centraal-links/rechts achter: Kompany?
Dat terwijl Steven nog niet eens zijn beste wedstrijd speelde! Die kan nog flink beter dan dit.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:03 schreef twi het volgende:
Laten we ons eerst maar over dit seizoen druk maken. Het elftal wat aan de tweede helft begon, was goed. Verdedigend weinig concessies, aanvallend best leuk. Daarna ging Koeman weer eigenaardig doen met z'n wissels en zakte de verdediging (logischerwijs) lekker in elkaar. Obodai en Pienaar vielen me positief op, negatief van der Vaart, de Mul, Soetaers en ook Maxwell had niet zijn sterkste avond. Sonck speelde niet sterk, maar scoorde wel mooi 2 goals en misschien dus degene die Ajax de eindoverwinning bezorgt.
Ik weet 't, maar hij speelde links op het middenveld richting de 10, zoals jij altijd zegt. Zo heb ik 'm persoonlijk zover ik weet nog nooit zien spelen, en ik moest tijdens de wedstrijd ook aan jou denken. "Die mm, die ziet 't zo slecht nog niet over die Pienaar"quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat terwijl Steven nog niet eens zijn beste wedstrijd speelde! Die kan nog flink beter dan dit.
Overigens zie ik toch weer bevestigd dat 4-4-2 perfect zou zijn, met Sonck naast Zlatan en Pienaar en vd Vaart op de flanken. Dus geen de Mul en Soetaers, maar Pienaar en vd Vaart. Vrijheid om te switchen. Je wordt er onvoorspelbaar door. Een ruit, dus eigenlijk.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Overigens zie ik toch weer bevestigd dat 4-4-2 perfect zou zijn, met Sonck naast Zlatan en Pienaar en vd Vaart op de flanken. Dus geen de Mul en Soetaers, maar Pienaar en vd Vaart. Vrijheid om te switchen. Je wordt er onvoorspelbaar door. Een ruit, dus eigenlijk.
En dan Raffie tegen de knipperbol na de match nog zeggen: "Ik vond dat ik goed speelde."quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar hij speelde links op het middenveld richting de 10, zoals jij altijd zegt. Zo heb ik 'm persoonlijk zover ik weet nog nooit zien spelen, en ik moest tijdens de wedstrijd ook aan jou denken. "Die mm, die ziet 't zo slecht nog niet over die Pienaar"
Ik wilde bijna VdV ervoor op de bank zetten, want die speelde weer dramatisch.
Wat is er vanavondquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Wat zal het vanavond worden
ManU - Milanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:23 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Wat is er vanavond.
Ik denk niet dat Koeman zijn aanvoerder op de bank zet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:31 schreef twi het volgende:
Nouja, Rafael was niet zo dramatisch als íe ooit heeft gespeeld, maar ik verwacht gewoon veel meer van 'm. Erg jammer, maar anders moet íe maar gewoon lekker een paar wedstrijden op de bank zitten.
Sylvie fluisterde het in zijn oor, en Sylvie heeft altijd gelijk. We weten natuurlijk allemaal wat voor kenner ons aller Sylvie is.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Overigens wel stuitend dat Rafael dus zelf wel vond dat hij goed speelde. Weinig zelfkritiek, zo lijkt het.
mwah River Plate grote club in Zuid Amerika en Arsenal, Panathinaikos misschien het kleine broertje maar ja Griekenland europees kampioen dus toch wel geinig dat die er bij zitten. Van mij had Ajax alleen wel een wedstrijd tegen River Plate moeten spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:58 schreef De_Ananas het volgende:
vind het tournooi nu wel minder sterk bezet dan de vorige keren...
Maar van nature rechtsbenig.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:46 schreef Sloggi het volgende:
Heitinga is toch tweebenig?
Eens, wel is het handig dat we een 'extra' centrale verdiger voor die plek hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Jong in het centrum ben ik niet voor. Te klein is hij voor mij, en eind vorig seizoen liep het gewoon goed tussen Heitinga en SQD.
Maxwell was te laat komen opdagen. Werd daardoor op de bank geplaatst, maar wie kent Pius Ikedia nog? Hij was ook eens te laat bij Ajax. Het verhaal moge bekend zijn. Hij had het verbruidt bij meneer Koeman en kon een verdere carriere bij Ajax vergeten...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:05 schreef zjroentje het volgende:
Maxwell leek idd nog te slapen op het veld.
Maar dat mag hij zich nu nog wel permiteren.
De Jong als rechtsback lijkt me beter. Totaalplaatje ziet er dan beter uit, want een heel seizoen met een Obodai of een Grygera als rechtsback is ook niet wat.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Jong in het centrum ben ik niet voor. Te klein is hij voor mij, en eind vorig seizoen liep het gewoon goed tussen Heitinga en SQD.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Het toppunt van humor: In de week dat Fons Spooren veroordeeld wordt, bekend maken dat de tegenstander van PSV ofwel Young Boys, ofwel Rode Ster zal heten.
Klopt. De Jong moet gewoon rechtsback staan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:28 schreef gras het volgende:
[..]
De Jong als rechtsback lijkt me beter. Totaalplaatje ziet er dan beter uit, want een heel seizoen met een Obodai of een Grygera als rechtsback is ook niet wat.
Goh, daar spelen ze wel tegen in dat tournooitje in Manchester.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:38 schreef Doc het volgende:
[..]jammer dat ze niet tegen Boca Juniors konden loten
Best raar, want De Jong deed het gewoon niet goed. Hij liep telkens verkeerd, en was Heitinga er niet bij had 't op 2 of 3 momenten wel echt slecht af kunnen lopen. De Jong moet inderdaad gewoon rechtsback zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:44 schreef F1Bas het volgende:
1/8/2004 - Koeman kiest tussen De Jong en Escudé
Alleen is het vele malen makkelijker om Pius Ikedia die zelden rendeerde zo aan te pakken dan je beste speler. En dus is er niets aan de hand.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:26 schreef gras het volgende:
[..]
Maxwell was te laat komen opdagen. Werd daardoor op de bank geplaatst, maar wie kent Pius Ikedia nog? Hij was ook eens te laat bij Ajax. Het verhaal moge bekend zijn. Hij had het verbruidt bij meneer Koeman en kon een verdere carriere bij Ajax vergeten...
Lobont kwam wel...quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar waarom roeit SQD die bal niet gewoon weg, hij ziet toch ook dat Lobont beslist dat hij niet komt? Als hij de baas is in de 16 maakt hij de keuze, en niet de verdediger...
Ach, erg slim is Koeman sowieso niet. Hij wil een type Mitea. Ik zeg, Ikedia lijkt daar het meeste op. Snelle rushes, waarbij heel af en toe de bal wel eens misschien goed aan zou kunnen komen bij als het meezit een medespeler. Mitea heeft een tikje meer laten zien, maar als je een type Mitea wilt hebben, moet je gewoon Ikedia terughalen totdat je een beter alternatief hebt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
Alleen is het vele malen makkelijker om Pius Ikedia die zelden rendeerde zo aan te pakken dan je beste speler. En dus is er niets aan de hand.
Beetje makkelijk dit. Mitea is een linksbuiten met een grillig aandoent talent.quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Mitea coachen staat gelijk aan zwaaien naar Stevie Wonder, schreef ooit iemand.
Tja, maar Koeman laat zich toch wel een beetje kennen. Hij moet Maxwell gewoon op de tribune zetten, maar gelukkig heeft 'ie nog enige boerenslimheid door ons niet de beste speler door de neus te boren.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleen is het vele malen makkelijker om Pius Ikedia die zelden rendeerde zo aan te pakken dan je beste speler. En dus is er niets aan de hand.
Dat is al langer zo hoor. Niks nieuws.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:32 schreef tong80 het volgende:
Ajax was kut vanavond.
Ah gelukkig een medestander. Zat net de ajaxsite te bekijken maar daar is het ook niks anders dan hosanna. Met name verdedigend heb ik er een zwaar hoofd in.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:32 schreef tong80 het volgende:
Ajax was kut vanavond. Waarom heeft niemand dat hier al gepost. Het was toch klote of mogen we dat niet meer zeggen.
Begint ie weer met Sonck in de basis, dat geloof je toch niet ?
Het enige lichtpuntje was Stekelenburg, zonder hem hadden we gewoon met 3-0 kunnen verliezen.
Ik vraag me alleen nog af hoe die terugspeelbal zatquote:Op maandag 2 augustus 2004 02:32 schreef tong80 het volgende:
Ajax was kut vanavond. Waarom heeft niemand dat hier al gepost. Het was toch klote of mogen we dat niet meer zeggen.
Het enige lichtpuntje was Stekelenburg, zonder hem hadden we gewoon met 3-0 kunnen verliezen.
Het was ook klote. Zoals het al tijden klote is. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:32 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:26 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een hele goede verklaring:
Koeman.
Hebben we niet voor de KNVB gedaan, maar voor Marco en John. Die moeten nog terugkomen, natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben ons Koninklijk gedragen volgens de KNVB
goed planquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:09 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben nog altijd voor Escudé en Heitinga in het midden, met De Jong rechtsachter. Geen Grygera aub , die gast heeft nog geen moment een positieve indruk op mij gemaakt. Verder graag Sneijder op 10, VD Vaart links op het middenveld, Galasek centraal en Pienaar op rechts. Aanval moet bestaan uit Sonck en Ibrahimovic. Mitea en De Mul/De Ridder geven mij nog niet de indruk een hele wedstrijd continu goed te presteren.
Grygera zijn enige nadeel is Zijn snelheid...........quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef Chadi het volgende:
Grygera is gewoon een ramp dat hoef je niet te verbloemen.
Enige? Durf en lef heeft 'ie ook nog niet getoond. Heeft hij wel nodig als back.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Grygera zijn enige nadeel is Zijn snelheid...........
Dat heeft m.i. meer met vertrouwen te maken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef gras het volgende:
[..]
Enige? Durf en lef heeft 'ie ook nog niet getoond. Heeft hij wel nodig als back.
Zo kan je het ook noemen. Denk toch dat hij het niet gaat redden bij Ajax. Helaas.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat heeft m.i. meer met vertrouwen te maken.
Ik hou er nog vertrouwen inquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:19 schreef gras het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen. Denk toch dat hij het niet gaat redden bij Ajax. Helaas.
Ach, Nikopolidis was ook geen eerste keeperquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:48 schreef F1Bas het volgende:
Zou Marco al stiekum weten wie er eerste keeper zal worden bij Ajax en daardoor Stekelenburg te selecteren
Die gek die regelmatig "FREDDY IS A WANKER" riep? Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
Wie was nou die dronkelap op de tribune gisteren?
Die bedoel ik ja. Ik begrijp dat er een opsporingsbericht voor hem uitgegaan is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Die gek die regelmatig "FREDDY IS A WANKER" riep? Ik zou het niet weten.
Ik heb 'm wel gezien, maar ken 'm verder niet. Hij was met drie maten die volgens mij ook voor geen centimeter deugden...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Ik begrijp dat er een opsporingsbericht voor hem uitgegaan is.
Je weet het echt niet?
Wacht even: een racist, een nerd en een wao-er? Je hebt echt gevaar gelopen man.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien, maar ken 'm verder niet. Hij was met drie maten die volgens mij ook voor geen centimeter deugden...
Happy waiting...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:54 schreef mitt het volgende:
Pienaar wil ik eerst weer eens een goede wedstrijd zien spelen
Helemaal niets op aan te merkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Pienaar is gewoon goed. Punt.
Maar ik heb er een zeer hard hoofd in dit jaar. 4-3-3 is gewoon geen goede keuze, als je dan moet vertrouwen op De Mul en Mitea of Pienaar moet misbruiken als rechtsbuiten. Sonck erger ik me ook dood aan.
4-4-2 moeten we spelen en anders worden we gewoon keurig 2e en liggen we er na één ronde uit. Ronald zei zelf ooit: "het is allemaal nog niet zo fantastisch." Zeker niet met deze opstelling nee.
En oh ja, Stekelenburg in het doel!
Sterk argument, zo'n puntquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Pienaar is gewoon goed. Punt.
Komt die roep om hem vooral voort uit het feit dat hij Nederlander is? Als je minder risico wilt dan zul je toch voor Lobont zijn. Maar wij tegenstanders juichen het harte van toe om deze onervaren semi-amateur op te stellenquote:En oh ja, Stekelenburg in het doel!
De Steek is gewoon Neerlands beste doelman. Wat een wereldpot gisteren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Sterk argument, zo'n punt
[..]
Komt die roep om hem vooral voort uit het feit dat hij Nederlander is? Als je minder risico wilt dan zul je toch voor Lobont zijn. Maar wij tegenstanders juichen het harte van toe om deze onervaren semi-amateur op te stellen
quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Steek is gewoon Neerlands beste doelman. Wat een wereldpot gisteren.![]()
Ik zelf heb ook nog liever 1 seizoen Lobont, met name vanwege zijn ervaring.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Sterk argument, zo'n punt
[..]
Komt die roep om hem vooral voort uit het feit dat hij Nederlander is? Als je minder risico wilt dan zul je toch voor Lobont zijn. Maar wij tegenstanders juichen het harte van toe om deze onervaren semi-amateur op te stellen
quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:28 schreef SCH het volgende:
Als ik die twee keepers zo zie, zou ik gewoon Hans Vonk ostellen
Dat had sarreman toen ook nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
Lobont is juist een risicofactor met zijn rare uitlopen....
Stekelenburg is feitelijk in alles beter, heeft alleen iets minder ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |