quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:13 schreef Leep het volgende:
ik vind die doventolk dingen nooit echt leuk.
En de vrouwen zijn ook nooit leuk eigenlijk.
verder vind ik t echt een fantastisch programma, jammer dat ik het zo vaak vergeet
nou vooruit, nog eentje danquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:56 schreef DinoPK het volgende:Wat een geniaal fragment zeg!
Toch maar eens een keertje kijken die show, want dit is wel veeel leuker dan de llama's zeg
van: http://www.bnn.nl/view/4862392/1022/4409195quote:Nieuwe afleveringen!
De Lama’s zijn terug en hoe! Vanaf 7 maart start BNN met vier nieuwe afleveringen van het populaire improvisatieprogramma. Vorig jaar waren De Lama’s de grote verrassing bij de uitreiking van de Televizierring, dus een vervolg kon niet uitblijven. De Lama’s bestaan uit Tijl Beckand , Arie Koomen , Ruben Nicolai en nieuwkomers Sara Kroos en Ruben van der Meer .
Misschien nog leuk om te vermelden: Sinds dat fragmentje een aflevering of 25 van Who's line is it anyway gezien, en het is gewoon het grappigste programma ooit! In verhouding stellen de llama's erg weinig voor eigenlijk, terwijl ik het 1e seizoen daarvan toch vrij grappig vond. Het 2e seizoen zal ik dan waarschijnlijk net zo gekweld kijken als ik bijv naar een Nederlandse Idols aflevering kijk (zeer geërgerd omdat de Amerikaanse variant 10x beter is).quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:20 schreef Vamos het volgende:
[..]
nou vooruit, nog eentje dan
In deze opdracht moet er eentje geluiden doen terwijl de ander iets uitbeeldt...
Nog een fragmentje
Brady moet liedje improviseren (liedje verzinnen ze dus ter plekke)
en een 3e fragmentje
Geweldig, ik hang dan weer voor de buis!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, maandag dus nieuwe afleveringen
handig zo'n online tv-gids: http://gids.omroep.nl/core/pi.php?uid=9244261&third=0&md5=ad206bd18cc717c14f09b47410eb104equote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:52 schreef JeroenV het volgende:
Hoe laat is het? Zal wel moeten werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |