OK... ik respecteer de pikstraf van Sjoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:05 schreef Quinny het volgende:
Zeg er moet vrijdag ook nog gegeten worden hoor. Ik lees niets anders dan ik ga je neuken, ik ga je pijpen vrijdag .
Stelletje viespeuken. En ohja Sjo mag niet mee doen want die heeft pikstraf
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:13 schreef Quinny het volgende:
Als dit geen lurkers trekt
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:13 schreef Quinny het volgende:
Als dit geen lurkers trekt
Als jullie alles maar buiten ons zicht doen....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OK... ik respecteer de pikstraf van Sjo... dan mag hij me alleen maar pijpen
![]()
Ja dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:14 schreef Tigress74 het volgende:
[..]dat doen we volgens mij altijd wel...
Vraag me toch wel eens af hoeveel mensen met enige regelmaat lurken
Ja, ergens bij het zwarte pad ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:15 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Als jullie alles maar buiten ons zicht doen....
Dan vinden we Brown straks niet meer.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:16 schreef Quinny het volgende:
Ja, ergens bij het zwarte pad ofzo
Dat is kut Gijs...waar verhuizen ze heen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ik heb net gehoord dat mijn ex gaat verhuizen uit den haag.Dus mijn zoontje gaat ook Den Haag uit. :'(
Steek je toch zo'n fakkel in zijn bilnaad kan je hem altijd vinden...maakt het nog spannend ook met kaarsvet enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan vinden we Brown straks niet meer.
dat zuigt man!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ik heb net gehoord dat mijn ex gaat verhuizen uit den haag.Dus mijn zoontje gaat ook Den Haag uit.![]()
Is dat ver genoeg ?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, ergens bij het zwarte pad ofzo
Oh das niet zo leuk nee. Waar gaan ze naartoe verhuizen dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ik heb net gehoord dat mijn ex gaat verhuizen uit den haag.Dus mijn zoontje gaat ook Den Haag uit.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ken je dat Schip op de boulevard, dan nog veel verder wegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:20 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Is dat ver genoeg ?
NEEEEEEEEEE bij EDE in de buurtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:21 schreef Tigress74 het volgende:
[..]blijven ze wel in de omgeving van Den Haag ?
Hopelijk wel !!
gvd gvdquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE bij EDE in de buurt
Ook knuffelen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef SailingAce het volgende:
Ik distancieer mij van iedere vorm van mannelijke genegenheid jegens mijn persoon.
nee kontakt blijft gelukkig wel maar zal wel moeilijker lopenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
gvd gvd
Mag dat btw wel? Op die manier verbreekt ze wel het contact tussen jouw en je zoon.
Het sucked zwaar Gijs dat is 1 ding wat helaas zeker is.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
nee kontakt blijft gelukkig wel maar zal wel moeilijker lopen
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ken je dat Schip op de boulevard, dan nog veel verder weg
Jeetje Ede helemaal. Ik vind dat wel heel erg zielig hoor voor je zoontje. Papa ver weg, vriendjes ver weg. Andere omgeving helemaal opnieuw wennen aan alles. Hij kan jou niet meer zo vaak zien.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
meen je niet gijs?? waar gaat ze naartoe??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef SailingAce het volgende:
Ik distancieer mij van iedere vorm van mannelijke genegenheid jegens mijn persoon.
oh.... of je leest eerst verder voordat je een reply geeft...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
meen je niet gijs?? waar gaat ze naartoe??
neuken??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef SailingAce het volgende:
Da's kut zeg !!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ohw dan krijg jij wel ff een groepsknuffel van alle damesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef SailingAce het volgende:
mazzel gijsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes en Gijzinnen ik ga weer werken spreek jullie later![]()
Werkzequote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes en Gijzinnen ik ga weer werken spreek jullie later![]()
Jij wilde toch wel de hele avond bier voor ons halenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yeh right
is goed gijs.....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:45 schreef ChOas het volgende:
Even ter info,
De kans is nu groot dat ik er niet bij ben...
Jullie horen het nog...
Snappen we ...wel jammer !quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:45 schreef ChOas het volgende:
Even ter info,
Jullie horen het nog...
Nu even NIETquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef SailingAce het volgende:
zijn oma is vannacht overledenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:49 schreef D-Devil het volgende:
Hoezo kan hij dan niet? Heb niet veel tijd om terug te lezen hierzo. Sorry.
Mijnenveger ooooooooooooooooooooooooooookkk!!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
ben mijnenveger aan het spelen![]()
Met je collega zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
ben mijnenveger aan het spelen![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Met je collega zeker
Ja wilde iddquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij wilde toch wel de hele avond bier voor ons halen
WHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]en ik heb alle 4 de potjes tot nu toe al gewonnen, die gozer doet me denken aan jou tijdens RS3
hij sucked
He jammer... dat lijkt me wel wat..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja wilde idd
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:59 schreef Quinny het volgende:
Daan is in ieder geval geen homo. Hij sloeg net de wehkamp gids open en had gelijk de dameslingerie
of hij wilde wat voor zichzelf bestellenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:59 schreef Quinny het volgende:
Daan is in ieder geval geen homo. Hij sloeg net de wehkamp gids open en had gelijk de dameslingerie
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
of hij wilde wat voor zichzelf bestellen
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
of hij wilde wat voor zichzelf bestellen
tis een kind van Sjo.... dus....ik zou daar maar rekening mee houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook![]()
dat denken jullie maarquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis een kind van Sjo.... dus....ik zou daar maar rekening mee houden
[afbeelding]
*AHUM*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
dat denken jullie maar![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis een kind van Sjo.... dus....ik zou daar maar rekening mee houden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:11 schreef Tigress74 het volgende:
[..]:'(
Die kop van mij
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]zelfkennis
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:45 schreef ChOas het volgende:
Even ter info,
Jullie horen het nog...
quote:
Heersenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:19 schreef silver-surfer het volgende:... vrijdag gijs..
Kleine edit gedaanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heersen
Beetje lullig om haar neus met een kruisje te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... vrijdag gijs..
Die neus trouwens van wendy heb ik meer gezien...![]()
Oh ja wacht:
[afbeelding]
kruisjequote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... vrijdag gijs..
Die neus trouwens van wendy heb ik meer gezien...![]()
Oh ja wacht:
[afbeelding]
Ben nu in de 2e tempel met Final X ... het wordt steeds beterquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heersen
zijn oma is vannacht overleden gijsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Levellen ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
Ben nu in de 2e tempel met Final X ... het wordt steeds beter
Ik ga vanavond lekker de Sphere Grid upgraden .. dan worden die hoolies weer wat sterker..
Had ik ook toen ik het voor het eerst speelde! Gewoon de hele dag op je werk aan niks anders denken!quote:Wat een spel .. ik wil het nu spelen..
Wie niet?quote:En ik ben op Yuna
whoehahahahahahahahahaha de naam van dat plaatje ooooookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en dit was het plaatje:
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:26 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Slurfer...het was leuk je gekend te hebben...vrijdag nog een laatste keer sex?
quote:ROTK Extended Edition new scenes revealed
Peter Jackson couldn’t make it himself (he’s off somewhere building a giant monkey), but the jolly auteur sent Billy Boyd and David Wenham along to Comic-Con in his place to unveil something rather special. After announcing that nearly 50 minutes of new footage has been incorporated into The Return of the King: Extended Edition, the LOTR contingent treated the crowd to a four-minute preview. Needless to say, it was the equivalent of an Ent-filled dream come true for the Hobbit fanatics in attendance.
One of the most highly anticipated new scenes features the return of Christopher Lee’s Saruman. The actor was visibly peeved at being cut from the theatrical cut, but should soon be appeased, as the restored confrontation at Isengard looks like it could be a trilogy highlight. Not least because Gandalf and Saruman exchange insults as only wizards can — with bloody huge balls of flame.
Elsewhere, there’s more business with the Palantir, hideous über-minion The Mouth of Sauron making an appearance in front of the Black Gate, Gandalf coming face-to-face with the Witch King (a moment that appeared in the theatrical trailer but not the film) and Aragorn, Legolas and Gimli being assailed by an avalanche of skulls within the Paths of the Dead.
But the focus isn’t purely on the action. He may have added hundreds of SFX shots to the movie, but the preview suggests that Jackson is equally concerned with deepening the characters. One new scene sees Faramir and Eowyn begin to fall in love within the Houses of Healing, while another takes in a touching moment between Pippin and Faramir as the pair dress for battle. However, rumours that the director has tacked a celebratory sing-a-long onto the end of the movie — with Boromir and Theoden looking on in ghostly form — are probably untrue.
Weighing in at a frankly gargantuan 250 minutes (approx.), the Extended cut is due out in late November, accompanied by the usual commentaries and exhaustive extras.
Die belofte die ik had gedaan is bij deze vergeten...dat snap jij ook he..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... zij die gaan sterven groeten u
![]()
OMG!!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OMG!!!!Ik hooooooop dat dit waar is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo ja.....![]()
![]()
![]()
![]()
Whoehahahahahahaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat...een koekjestrommel?
gijsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat...een koekjestrommel?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dit is mooooooooi
Hoe bedoel je overtreffende trap ... teeeering... zo mooi
Dat is pas een DVD maken
Ik vind die beeldjes een beetje kitsch.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
Whoehahahahahaha
Vind je het niet mooi dan?
ik vind jou ook dik, maar toch wil ik jequote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind die beeldjes een beetje kitsch.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
ik vind jou ook dik, maar toch wil ik je![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:16 schreef kepler het volgende:
zo ik heb een nieuw record gezet
binnen 5 minuten mijn fietsketting vervangen
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]in 5 minuten heb ik je fiets gestript, overgespoten en voorzien van een 750cc motor
![]()
waar was jij gisteren????quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:23 schreef Gaaaast het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Politie zoekt snelheidsduivel
Uitgegeven: 27 juli 2004 11:59
Laatst gewijzigd: 27 juli 2004 12:00
UTRECHT - De politie is op zoek naar een motorrijder die maandagavond met 240 kilometer per uur over de A28 bij Zeist raasde. De man beging daarbij de nodige overtredingen zoals rijden over de vluchtstrook. Een agent die hem achtervolgde, stopte daarmee toen de risisco's te groot werden.
Later meldde een automobilist de politie dat hij de motorrijder ter hoogte van Amersfoort met 200 kilometer per uur onderuit had zien gaan. Hij had de man hulp aangeboden, maar die sloeg het aanbod af, stapte op zijn motor en reed weg.
De politie heeft de snelheidsduivel later op de avond op zijn woonadres bezocht, maar daar bleek hij niet aanwezig. De man kan er volgens een woordvoerder van de politie vanuit gaan dat hij alsnog zal worden aangehouden.
doe maarquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]in 5 minuten heb ik je fiets gestript, overgespoten en voorzien van een 750cc motor
![]()
nu je PC nogquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
XBox ingepakt.
Het betreft een Gijsjes meetquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zijn oma is vannacht overleden gijs
Laptop neem ik gewoon zelf met de auto mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:36 schreef kepler het volgende:
nu je PC nog
Die hulp is wel hard nodig daar hoor.. Sterker nog, er moeten wat mij betreft ook troepen naar toe.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
100 miljoen euro naar Soedan
En maar bezuinigen.
Ik ken je een beetje, dus ik zal het redelijk opvattenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:00 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Het betreft een Gijsjes meet![]()
ik hoop dat je weer snel adsl hebt zodat ik je weer een nekschot kan gevenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laptop neem ik gewoon zelf met de auto mee.Maar de modem van @home breng ik morgenochtend terug.
Tuurlijk, maar moeten we elke keer als er ergens shit in de wereld is meteen geld overmaken? En zolang het daar zo'n puinhoop is, is het weggegooid geld. Stuur dan inderdaad eerst troepen om daar rust te brengen. Nu vraag ik me echt af hoeveel van dat geld uiteindelijk bij de bevolking terecht komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:01 schreef SailingAce het volgende:
Die hulp is wel hard nodig daar hoor.. Sterker nog, er moeten wat mij betreft ook troepen naar toe.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:03 schreef Magneet het volgende:
ik hoop dat je weer snel adsl hebt zodat ik je weer een nekschot kan geven
idd ik zou nu best welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:11 schreef Tigress74 het volgende:
Lunch is al binnen...groep 2 is nu aan het eten...
Buiten gegeten in de zonalleen wil je erna het liefst
doen
ik wil hier binnen ook welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
idd ik zou nu best welwillen doen buiten in de zon
Je zit in de hitte te fokken bedoel jequote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Zeur niet...ik zit in die hitte in te pakken.
dan krijg ik die kans niet, we zijn hier volop met mydoom bezigquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wil hier binnen ook weldoen
whahahahahahahaha jullie ook al???quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan krijg ik die kans niet, we zijn hier volop met mydoom bezig
Mijne haalt maar 230quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waar was jij gisteren????![]()
[..]
![]()
![]()
Mhoewhahhahahaaaahhahaaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik hoop dat je weer snel adsl hebt zodat ik je weer een nekschot kan geven
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:37 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Mijne haalt maar 230
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]maar 230 oooooookkkkkk
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:37 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Mijne haalt maar 230
jaw waren al mailtjes de mail server voorbij gisteravond voor die de nieuwe av definities hadquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahahaha jullie ook al???wij hier ook
Hé......quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:02 schreef Toadette het volgende:
goeiemiddag
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:12 schreef Magneet het volgende:
hallo toadette, wil alles een beetje lukken?
jullie komen ook nog eens net terug van vakantiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:16 schreef Toadette het volgende:
het ergste is ik zomin mogelijk was wil hebben in de wasmand (en daar zat nog best veel in).
maar daar hebben we bijna alleen maar in de bikini en zwembroek doorgebracht.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jullie komen ook nog eens net terug van vakantie![]()
Laat je toch die bolle de was doenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:16 schreef Toadette het volgende:
het ergste is ik zomin mogelijk was wil hebben in de wasmand (en daar zat nog best veel in).
Strol in bikini?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:19 schreef Toadette het volgende:
maar daar hebben we bijna alleen maar in de bikini en zwembroek doorgebracht.
ik zie hem niet zo graag in naveltruitjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Laat je toch die bolle de was doen![]()
nee en hij heeft ook geen ballenknijperzwembroek.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Strol in bikini?
schoonheidquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:27 schreef Nadientje het volgende:
Choas gecondoleerd
sterkte
Ik heb weer een GBA SP gekocht...ik miste hem wel heel erg.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:48 schreef Magneet het volgende:
wat is er strollebolleke?
Pijpen ?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
Je mag hem vrijdag aan het eind van de avond schoonlikken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:52 schreef Gaaaast het volgende:
Pijpen ?![]()
Weer eens wat anders als neuken![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb weer een GBA SP gekocht...ik miste hem wel heel erg.
Is wel een leuke manier om straks dat stukje treinen tussen Nieuw Vennep en Amsterdam Sloterdijk door te brengen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:54 schreef Magneet het volgende:
junk
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is wel een leuke manier om straks dat stukje treinen tussen Nieuw Vennep en Amsterdam Sloterdijk door te brengen.En de vakantie was stukken goedkoper dan verwacht...dus ik had zoiets van "what the hell".
En deze foto gaf eigenlijk de doorslag.
[afbeelding]
ik vind de H2 & de h3 gewoon een vierkant koekblik zonder uitstraling, de H1 had tenminste nog iets origineels en een rauw uiterlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:16 schreef SailingAce het volgende:
Meer http://www.geigercars.de/geiger_hummer_h2orange.html![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik vind de H2 & de h3 gewoon een vierkant koekblik zonder uitstraling, de H1 had tenminste nog iets origineels en een rauw uiterlijk
Daar rij je dan dwars overheenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nou ik ruil hem zo in hoor.. Nooit geen last meer van linksplakkers, heeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk.
Het zijn echt gave bakkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb in Zuid-Frankrijk een paar van die Hummers zien rondrijden! Wat een tanks!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb in Zuid-Frankrijk een paar van die Hummers zien rondrijden! Wat een tanks!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:37 schreef Tigress74 het volgende:
Maar ga jij eens heel snel Toadette helpen met inpakken !!
rare zin ditquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Om de doos kom ik even Fokken!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Om de doos kom ik even Fokken!
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:51 schreef Magneet het volgende:ik heb zo'n zin in vrijdag
Malta?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:52 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik ook
Maar nog meer zin in maandag ochtend eigenlijk
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
Malta?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef Tigress74 het volgende:
[..]maandag ochtend wakker worden op Malta ....douchen...insmeren..bakkie koffie drinken...broodje naar binnen en *plons* zwembad in
Hoezo niet naar he zinquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:22 schreef Gaaaast het volgende:
Ken je dat.
Ze zijn hier kunstofkozijnen aan het zetten, waar je al heel lang op zit te wachten en dan gaat het niet naar je zinnen. Je kunt er weinig aan doen of je loopt gelijk weer weken vertraging op
![]()
[..]
Heyquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:26 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
RESPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECT
![]()
Ja lekker gewerkt heb geen tijd gehad voor FF-X dus dat is goed. En geen schone broeken nodig voor de klanten hahaahah.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:27 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Hey
En veel plakplaatjes gezet vandaag ?
En nog moeders over de vloer gehad om schone broeken te komen brengen ?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja lekker gewerkt heb geen tijd gehad voor FF-X dus dat is goed. En geen schone broeken nodig voor de klanten hahaahah.
mooi!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja lekker gewerkt heb geen tijd gehad voor FF-X dus dat is goed. En geen schone broeken nodig voor de klanten hahaahah.
heerlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef Tigress74 het volgende:
[..]maandag ochtend wakker worden op Malta ....douchen...insmeren..bakkie koffie drinken...broodje naar binnen en *plons* zwembad in
Ik durf te wedden dat je wel op tijd bent voor je vliegtuigquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef Tigress74 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:36 schreef mr_Brown het volgende:
ik ga naar huis.....geen zin meer.....
Ze hebben 2 kozijnen gezet vandaag, naast elkaar en de ene is1 cm hoger als de anderequote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:25 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Hoezo niet naar he zin
Stoppen ze die dingen er ondersteboven in ofzo
Nou wij willen ook nog gaan duikenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:38 schreef Nadientje het volgende:
[..]
heerlijkik wil ook... wakker worden, lekker ontbijten, insmeren, zwembad, zonnen pfff ik wil oooooooooook
we doen trouwens bijna nooit iets op vakantie alleen maar zonnen, zwemmen, drinken en sex![]()
![]()
Vlieg s'avonds dus dat zal wel lukkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:38 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je wel op tijd bent voor je vliegtuig
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:45 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ze hebben 2 kozijnen gezet vandaag, naast elkaar en de ene is1 cm hoger als de andere
Zit er een plaatje tussen dat niet dezelfde kleur is als de kozijnen (Tis wel ander materiaal maar toch)
Als derde is de indeling van Draai/Kiep raam en vast raam helemaal niet volgens tekening
Dan moet je er direct iets van zeggen....verschil in hoogte kan natuurlijk niet...kleur tsja dat kan maar verschil in hoogte en totaal anders als op tekening dan gelijk bekkie opentrekken anders zit alles er zometeen in en voordat ze dan weer iets eraan doen kan wel ff duren !quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:45 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ze hebben 2 kozijnen gezet vandaag, naast elkaar en de ene is1 cm hoger als de andere
Zit er een plaatje tussen dat niet dezelfde kleur is als de kozijnen (Tis wel ander materiaal maar toch)
Als derde is de indeling van Draai/Kiep raam en vast raam helemaal niet volgens tekening
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:54 schreef chibibo het volgende:
Moet ik vrijdag wat GBA spellen voor je meenemen, Strol?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:45 schreef Gaaaast het volgende:
Het zit er al in, da`s het nadeel. Dan zie je zulke dingen pasquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:49 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Dan moet je er direct iets van zeggen....verschil in hoogte kan natuurlijk niet...kleur tsja dat kan maar verschil in hoogte en totaal anders als op tekening dan gelijk bekkie opentrekken anders zit alles er zometeen in en voordat ze dan weer iets eraan doen kan wel ff duren !
Verhuurderquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:50 schreef Magneet het volgende:
Ik zou meteen de verhuurder bellen Gaast want het slaat natuurlijk nergens op
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gvd wat ben ik zwart geworden vandaag zeg op het strand!!
Het was echt zo warm.....en dan belde mensen me om te zeggen dat het geen strandweer was![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:05 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Verhuurder
Ik heb een eigen huis Gijs en ik moet die kozijnen a ¤12.000 zelf (lees: De Bank) betalen
das reclame van de mensen die het .tk domein beheren maar cho kan dat uitzetten als het goed isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:08 schreef Gaaaast het volgende:
Waarom krijg ik de hele tijd een Wehkamp pop-up als ik http://www.gijsjesbarbeque.tk/ open
Zijn ze al klaar dan ?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:04 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Het zit er al in, da`s het nadeel. Dan zie je zulke dingen pas. Voordeel is dat die laatste 10% van het totale bedrag nog heeeeeeeeel lang op mij rekening zal staan
Het was geen werkweerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gvd wat ben ik zwart geworden vandaag zeg op het strand!!
Het was echt zo warm.....en dan belde mensen me om te zeggen dat het geen strandweer was![]()
Ook niet om in te pakken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:11 schreef Tigress74 het volgende:
Het was geen werkweer
zeker over zo'n afstand is het niet fijn om zelf te gaan slepen, een klein stukje is al erg genoegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook niet om in te pakken.Wat ben ik trouwens blij dat ik niet zelf met die zooi hoef te slepen.
Anderhalf jaar geleden nog gedaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:14 schreef Magneet het volgende:
zeker over zo'n afstand is het niet fijn om zelf te gaan slepen, een klein stukje is al erg genoeg
Had je beter een rechterhand kunnen kopenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een boormachine gekocht.![]()
![]()
*2 linkerhanden heeft*
nee een accu klop-boormachine dat werkt fijnerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Had je beter een rechterhand kunnen kopen
Damn das weinig familie, veel sterkte voor jullie 4quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:01 schreef ChOas het volgende:
Net lang gesprek gehad met de familie die ik nog heb (alle 3), en een hele mooie brief
van mijn overleden oma gelezen waarin stond dat doorgaan met het leven het aller belangrijkst is.
Ik ga vrijdag naar de crematie van mijn oma
's avonds ben ik bij jullie op het strand...
Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe.. echt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:01 schreef ChOas het volgende:
Net lang gesprek gehad met de familie die ik nog heb (alle 3), en een hele mooie brief
van mijn overleden oma gelezen waarin stond dat doorgaan met het leven het aller belangrijkst is.
nope, niks op google te vinden?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:15 schreef SailingAce het volgende:
Iemand die een makkelijk programma heeft om *MOV bestanden te converten naar bv *AVI ?
Kheb een praat site gevonden al gelukkigquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope, niks op google te vinden?
http://www.winmpg.com/mov-converter.htmlquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:15 schreef SailingAce het volgende:
Iemand die een makkelijk programma heeft om *MOV bestanden te converten naar bv *AVI ?
Fijn Gijsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Gijsjes
Het was een hele mooie dag vandaag, het zonnetje scheen, en we hebben op gepaste wijze afscheid genomen van Oma. Er waren veel mensen en veel bloemen. Dag Oma
ChOas, jij ook heel veel sterkte gewenst voor as vrijdag.
Fijn dat het een mooie dag was ja. Ik hoop dat vanaf nu voor jouw alles weer positief gaat worden in familiëre sfeer want het heft je veel te veel tegen gezeten de laatste maanden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Gijsjes
Het was een hele mooie dag vandaag, het zonnetje scheen, en we hebben op gepaste wijze afscheid genomen van Oma. Er waren veel mensen en veel bloemen. Dag Oma
ChOas, jij ook heel veel sterkte gewenst voor as vrijdag.
Ik weet het, hoe moeilijk het ook was, ik heb er vrede mee. Bedankt allemaal voor jullie steun iig de afgelopen dagen. Doet me toch goedquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fijn GijsAfscheid nemen doet altijd pijn weet je,...... maar het maakt ons mens en het definieerd ons bestaan !!
Ik heb aan je gedacht..................................
Altijd Gijs. Daar zijn we allemaal vrienden voor. Voor de leuke momenten. Maar ook voor de moeilijke momenten. Zo ervaar ik het tenminste.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het, hoe moeilijk het ook was, ik heb er vrede mee. Bedankt allemaal voor jullie steun iig de afgelopen dagen. Doet me toch goed
........................quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd Gijs. Daar zijn we allemaal vrienden voor. Voor de leuke momenten. Maar ook voor de moeilijke momenten. Zo ervaar ik het tenminste.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd Gijs. Daar zijn we allemaal vrienden voor. Voor de leuke momenten. Maar ook voor de moeilijke momenten. Zo ervaar ik het tenminste.
amen............quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Choas ik wens je alvast heeeeeeeel veeeeel sterkte voor vrijdag. Ik zal aan je denken en ik denk alle Gijsjes met me.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:01 schreef ChOas het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Choas ik wens je alvast heeeeeeeel veeeeel sterkte voor vrijdag. Ik zal aan je denken en ik denk alle Gijsjes met me.
En noot ben blij voor je dat het een "mooie" dag was.
Ik weet precies hoe jullie je voelen ik heb er helaas het afgelopen jaar 5 x afscheid moeten nemen.
Dus bij deze een klein advies don't be afraid to talk.
Don't hide.......or you get crazy inside.
Love Thor
I hate to say I told you soquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:38 schreef Nadientje het volgende:
sex
Ik twijfelde...maar heb toch maar een gewone zilvere gehaald. Ik heb vroeger nooit een NES gehad die ik heb niet zoveel met het design van die NES editie. Ik heb er wel Donkey Kong bij gekocht!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
I hate to say I told you so
Je hebt toch wel die ubergeile NES Classic heWelke games?
Ach, nu weet ik tenminste zeker dat het echt iets voor mij is.quote:He, kut Strol. Had naar me geluisterd
Z... zei Nadine 'sex' ?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GIIIIIIIIIIJSquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler
Super Metroidquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
ik maar lekker SUPER METROID spelen niemand online oooooooooooooooooooooook
Bijna...morgenvroeg de laatste dingen en dan naar het Noorden!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:15 schreef kepler het volgende:
GIIIIIIIIIIJS
al klaar met pakken?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bijna...morgenvroeg de laatste dingen en dan naar het Noorden!
nondejukes, jij ook al. Gecondoleerd Gijsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:39 schreef gieling het volgende:
hee hoi, ik ben weer thuis![]()
Iets eerder dan geplant door het overlijden van een vriendin van ons....
Nouja, het was een erg leuke vakantie, maar t is ook wel weer mooi geweest enzo
ik ga nog wat drinken en danspreek jullie morgen wel weer
Jammer dat het geen freeware isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.winmpg.com/mov-converter.html
quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
Om 10:00 sluit ik mijn modem af.![]()
![]()
Stroooooooooooooooooooool neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 juli 2004 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig hoef ik jullie niet zo lang te missen...vrijdag...
SLUUUUUUUURFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:37 schreef silver-surfer het volgende:
Gijijijijijsjes
Goeiemorgen ...
quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig hoef ik jullie niet zo lang te missen...vrijdag...
THOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:38 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
SLUUUUUUUURFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER![]()
Morguh Tiggyquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:43 schreef Tigress74 het volgende:
Mogguh
Hey Thorquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Morguh Tiggy![]()
Mijn FE is al 2 weken besteldquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfelde...maar heb toch maar een gewone zilvere gehaald. Ik heb vroeger nooit een NES gehad die ik heb niet zoveel met het design van die NES editie. Ik heb er wel Donkey Kong bij gekocht!En Fire Emblem.
"Binnenkort" Ik dnek dat het nog wel even duurtquote:Ach, nu weet ik tenminste zeker dat het echt iets voor mij is.Binnenkort FF
2D gamen.
Dank je Kepquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:19 schreef kepler het volgende:
De dood is de horizon van het leven
maar de horizon is voor ons
slecht het einde van het gezichtsveld
Choas: Veel sterkte komende dagen! En vooral de dagen erna...
Roy: mooi dat het zo'n mooie dag was geweest!
quote:16-aug-04 14:00 17:00 ae2-914 Vibrations of Aerospace Structures (Resit)
18-aug-04 14:00 17:00 ae2-202 I/II Airplane Performance II and Aircraft Gas Turbines (Resit)
20-aug-04 9:00 12:00 ae2-522 I/II Aircraft Structural Analysis I/II (Resit)
23-aug-04 14:00 17:00 ae2-701 History of Technology (Resit)
25-aug-04 9:00 12:00 tn4090ae II Physics: Electricity and Magnetism (Resit)
27-aug-04 14:00 17:00 ae2-600 Aerospace Materials and Manufacturing II (Resit)
27-aug-04 14:00 17:00 ae2-700 Aircraft Manufacturing Technology and Aerospace Materials I (Resit)
Ja, maar misschien kan je dit wel op het net vinden of doet de demo wat je wiltquote:Op woensdag 28 juli 2004 07:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Jammer dat het geen freeware is
Hey schatquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:31 schreef ChOas het volgende:
Mogguh iedereen
*nog even 28 minuten wacht met positief commentaar*quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn gister gekochte boor geruild voor een krachtiger model...
Mwah... gister met Leon dronken geworden... dat was wel goed, goed gepraat...quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:32 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Hey schat
Gaat het een beetje ? *knuf*
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn gister gekochte boor geruild voor een krachtiger model...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |