abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21231806
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

begin maar met het afbreken van die wapens bij de landen die ze wel hebben en van anderen eisen ze niet te hebben dan kom je een stuk geloofwaardiger over.
Wat een onzin weer...
Als je eerst zorgt dat er geen verspreiding meer is en komt, dan kan je ze daarna rustig afbouwen...
Die wapens zijn d'r helaas nou eenmaal... en de verwoestende krachten zijn al eens getoond. Elke mongool die roept :" Of niemand of iedereen.." ... get-a-life en ga met je belleblazer spelen...
Tis al erg genoeg dat die wapens d'r zijn, want dat zijn ut...wapens.... en zijn ze ooit gebruikt na Japan 1945? Zijn ze ooit 'bijna' ingezet? (ja, misschien tijdens de cuba-missile-crisis)
Lijkt me dat er wat dat betreft redelijk verstandig mee wordt omgegaan en laten we in godsnaam hopen dat er niet meer landen komen die die shit willen hebben. We praten over landen die de interne problemen niet eens de baas kunnen, die interne conflicten hebben waar de mensen niet eens bewegingsvrijheid hebben... en dan willen ze een kernwapen?
Elk middel is toegestaan tegen de verspreiding van die wapens, maar dan ook ELK middel...
pi_21231895
Kijk, ideologisch gezien zou het inderdaad mooi zijn om al die wapens weg te gooien, maar helaas zit de wereld niet zo in elkaar. Als, bijvoorbeeld, Amerika ze allemaal weggooit, dan ziet een ander land kans een overwicht te verkrijgen. Men moet daarom, zoals in het verleden, proberen deze wapens te beperken op coöperatieve wijze. Het nadeel daarvan is dat dat niet zo snel gaat en flink wat onderhandelingen vergt.
pi_21232550
Vervloekt de mensen die Iran een arabisch land noemen! De tering, ik irriteer me er mateloos aan en moest het dus even zeggen. Zo nu weten jullie het ...go on.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21233555
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
Vervloekt de mensen die Iran een arabisch land noemen! De tering, ik irriteer me er mateloos aan en moest het dus even zeggen. Zo nu weten jullie het ...go on.
waaraan? aan Iran?
pi_21233596
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, lekker naïef en kortzichtig. Laten we in ieder geval beginnen met het niet toestaan van zulke wapens in handen van alnden als Iran.
En waarom niet?

Wat is er zo erg aan als Iran die wapens zou bezitten?

Is de VS stabiel? Kan er in de VS nooit een dictator opstaan? Is Rusland stabiel?

De enige reden dat de VS zo tegen kernwapens is in die landen is omdat die landen dan onschendbaar worden. En dat is nou precies wat ze niet willen. Want ze willen wel ieder land wat de VS tegenwerkt kunnen bestoken met bommen.
pi_21233667
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:06 schreef dazzle123 het volgende:
En waarom niet?

Wat is er zo erg aan als Iran die wapens zou bezitten?

Is de VS stabiel? Kan er in de VS nooit een dictator opstaan? Is Rusland stabiel?
De VS en Rusland steunen geen Hezbollah en militanten in Irak en verklaren niet elke dag Israël te zullen vernietigen. Nogal een verschil, me dunkt. Iran is dus niet te vergelijken met grootmachten als Amerika en Rusland.
pi_21233809
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

De VS en Rusland steunen geen Hezbollah en militanten in Irak en verklaren niet elke dag Israël te zullen vernietigen. Nogal een verschil, me dunkt. Iran is dus niet te vergelijken met grootmachten als Amerika en Rusland.
Beetje naïef en hypocriet, vind je niet? Zo lijkt het alsof VS en Rusland de liefste landen ter wereld zijn. Zo worden er dagelijks oorlogsmisdaden door Rusland gepleegd in Tsjetjenië en dagelijks door de VS in bezette gebieden als Afghanistan en Irak. Sterker nog, Iran steekt behoorlijk positief af vergeleken bij deze 2.
pi_21233825
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Heb je ook bewijzen voor je aantijgingen jegens Iran? Oh natuurlijk dat heb je van die geweldige nieuwsbron CNN en Fox News en uit het witte huis. Net zo betrouwbaar als al die mooie verhalen over massavernietigingswapens die in Irak aanwezig zouden zijn

Iran bedreigd helemaal niemand. Ze vallen geen buurlanden aan dus ik zou niet weten waarom ik bang zou moeten zijn voor Iran. Kernwapens heb je ook niet om ze te gebruiken het zijn wapens om je te kunnen verdedigen. Zelfs de grootste fundamentalist weet dat het domste om te doen het gebruiken van kernwapens is.
pi_21233862
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Dildo het volgende:
Sterker nog, Iran steekt behoorlijk positief af vergeleken bij deze 2.
Natuurlijk.
pi_21233881
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef dazzle123 het volgende:
Oh natuurlijk dat heb je van die geweldige nieuwsbron CNN en Fox News en uit het witte huis.
Oh, zo moet het. Natuurlijk.
pi_21233921
Net zoals Noord-Korea (en Irak ooit zogenaamd) ? Sure. Moet ik me vast gaan voorbereiden op een oorlog tegen Iran? Want dit zijn altijd van die flauwekul berichten.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_21234153
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Natuurlijk.
In zekere zin is het zo. Iran heeft een walgelijk regime. Net alsdat een land als China een walgelijk regime heeft. Maar het zijn wel landen die zich voornamelijk bezig houden met hun eigen zaken. Iran bedreig de rest van de wereld niet constant. De VS bedreigen continu andere landen met belachelijke argumenten die achteraf nog niet eens waar blijken te zijn. Dus wie is er nou de agressor?

Wat ook leuk is trouwens is dat China opeens onze grote vriendjes zijn. De Amerikanen laten geen moment onverlet om aan te geven dat China de toekomst heeft. Dat is pas een land met een geweldig potentieel. Veel belangrijker en beter dan Europa. China mag natuurlijk ook gewoon kernwapens hebben. En over de mensenrechten praten we niet meer. Ach dat is van minder groot belang roepen ze dan. Zie je de hypocrisie nou eindelijk eens?

Zodra je vriendjes bent met de VS dan is bijna alles geoorloofd maar oh wee als je eens niet luistert. Dan moet je als een klein kind in de hoek staan en behoor je opeens tot de as van het kwaad. Imperialisme van het ergste soort.
pi_21234229
Kijk, dat hun iets doen en dat de wereld geen hemel van moreel rechtvaardigen is, dat is mij bekend, maar nog geen reden om Iran toe te staan kernwapens te hebben.
pi_21234915
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:33 schreef Monidique het volgende:
Kijk, dat hun iets doen en dat de wereld geen hemel van moreel rechtvaardigen is, dat is mij bekend, maar nog geen reden om Iran toe te staan kernwapens te hebben.
Imo wel laten toestaan, Iran heeft zelf al aangegeven het alleen ter verdediging te gebruiken. Aangezien buurland Israel er ook heel wat heeft (en aggresiever is - 1981-), is het hun goed recht om zich te kunnen verdedigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21235046
A: Israel is geen buurland van Iran...
B: Israel heeft ze als defensief wapen tegen agressieve buren misschien?
C: Heeft israel ze ooit als agressief wapen gebruikt?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 15:13:44 #166
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_21235082
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
Imo wel laten toestaan, Iran heeft zelf al aangegeven het alleen ter verdediging te gebruiken. Aangezien buurland Israel er ook heel wat heeft (en aggresiever is - 1981-), is het hun goed recht om zich te kunnen verdedigen.
De dreigementen van Iran naar Israel - Uit een eerdere posting
De lijst is dermate lang dat ik alleen de link zal posten.
intelligence.org.il

Wie is hier de agressor ?!?
pi_21235280
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 15:13 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De dreigementen van Iran naar Israel - Uit een eerdere posting
De lijst is dermate lang dat ik alleen de link zal posten.
intelligence.org.il

Wie is hier de agressor ?!?
Volgens mij waren de aanvallen op de Iraanse installaties door Israel toch wel wat eerder dan 2000
Allah Al Watan Al Malik
pi_21235334
Ze willen een kernbom?? Die kunnen ze krijgen
pi_21235439
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij waren de aanvallen op de Iraanse installaties door Israel toch wel wat eerder dan 2000
Ja, de aanval op Irak was in '81. Een hele verstandige aanval geweest van Israël en ze zullen het waarschijnlijk weer doen. Ze zuoden immers stom zijn om een alnd dat hen wil vernietigen een kernbom te gunnen.
pi_21235635
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, de aanval op Irak was in '81. Een hele verstandige aanval geweest van Israël en ze zullen het waarschijnlijk weer doen. Ze zuoden immers stom zijn om een alnd dat hen wil vernietigen een kernbom te gunnen.
Volgens mij heeft Iran nooit een poging gewaagd om Israel te vernietigen, ze hebben zich altijd afzijdig gehouden (ook in de oorlogen tussen de arabische landen en Israel). Een land waar orthodoxe extremistische Joden aan de macht zijn mag dan wel Kernwapens hebben? Meten met 2 maten.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 16:37:20 #171
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21235734
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:33 schreef Monidique het volgende:
Een nuke is niet iets wat je een ander land toestaat. Ja behalve Israel, die werd toegestaan kernwapens te ontwikkelen.

Maar om het te verhinderen zul je een oorlog moeten voeren of op zijn minst moeten bombarderen, wat volgens Internationaal Recht weer gelijk staat aan een daad van agressie of oorlogsdaad, dus als we zijn die we zeggen dat we zijn is die mogelijkheid uitgesloten.

Daarbij, op welke grond zou iemand Iran een kernwapen kunnen ontzeggen? Ja behalve Japan, die heeft op dit punt enig recht van spreken, maar aangezien de rest van de wereld zich daar geen ruk van aantrekt kan Iran dat ook naast zich neerleggen.

Iran is een gevaar voor de wereldvrede? Vraag eens aan die wereld wie volgens hun het gevaar is...

Laat ze dat ding maar bouwen. Het is kennelijk de enige taal die verstaan wordt dus ze hebben groot gelijk.
pi_21235757
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij heeft Iran nooit een poging gewaagd om Israel te vernietigen, ze hebben zich altijd afzijdig gehouden (ook in de oorlogen tussen de arabische landen en Israel).
Dat klopt deels. Ze steunen Hezbollah en bevechten dus op deze manier Israël en verklaren herhaaldelijk Israël te zullen vernietigen. Een vijand die op de vernietiging uit is van de joodse staat dus en joodse staat zijnde laat je dat uiteraard niet toe.
quote:
Een land waar orthodoxe extremistische Joden aan de macht zijn mag dan wel Kernwapens hebben? Meten met 2 maten.
Nog geen reden om Iran toe te staan kernwapens te hebben.
pi_21235817
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef NorthernStar het volgende:
Daarbij, op welke grond zou iemand Iran een kernwapen kunnen ontzeggen?
Machtspositie.
quote:
Iran is een gevaar voor de wereldvrede? Vraag eens aan die wereld wie volgens hun het gevaar is...
Ach, de wereld bestaat uit onnozele burgers, die denken dat Bush een nieuwe Hitler is. Fijn voor de wereld.
pi_21235836
Maar goed, ik begrijp dus dat Iran toegestaan moet worden kernwapens te bezitten, want Israël heeft ze ook. Fijne wereld is dat, zeg, waar we met zulke redenaties in zullen leven.
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 16:44:32 #175
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21235921
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Machtspositie.
Ja, recht van de sterkste.

En laat die denkwijze nu juist wapenontwikkeling en nukes in de hand werken. Sterker, die denkwijze staat het ook toe, want zodra ze een machtpositie hebben staan ze in hun recht.
quote:
Ach, de wereld bestaat uit onnozele burgers, die denken dat Bush een nieuwe Hitler is. Fijn voor de wereld.
Nee alleen jij ziet het goed.
pi_21235989
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:44 schreef NorthernStar het volgende:
Ja, recht van de sterkste.

En laat die denkwijze nu juist wapenontwikkeling en nukes in de hand werken. Sterker, die denkwijze staat het ook toe, want zodra ze een machtpositie hebben staan ze in hun recht.
Nee, goed, we geven alle radicale regimes gewoon evenveel recht. Dat helpt.
quote:
Nee alleen jij ziet het goed.
Ah, je arrogantie slaat weer toe?
pi_21236051
Hey, NorthernStar, kick je er op om constant de foute antisemiet uit te hangen, of is het een psychische aandoening?

Selectiecriteria voor moderatorsschap zijn in ieder geval niet zo hoog.
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 16:54:58 #178
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21236207
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:46 schreef Monidique het volgende:

Nee, goed, we geven alle radicale regimes gewoon evenveel recht. Dat helpt.
Nee we hadden ons aan onze eigen principes moeten houden, dan hadden we nu recht van spreken en was eventueel geweld zelfs gerechtvaardigd.

Nu niet. Amerika is notabene nucleaire bunkerbusters aan het ontwikkelen as we speak, twee jaar terug hebben ze de doctrine laten vallen dat ze nooit als eerste kernwapens zullen gebruiken. En hoeveel ton verarmd uranium hebben ze ook al weer in Irak afgeschoten? Zo zijn er nog tig kromheden op te noemen, van de VS en van andere landen die nu vooraan staan om wel even te verhinderen dat het 'gevaarlijke' Iran een nuke krijgt.

Ze hadden bij zichzelf moeten beginnen, nu zijn ze te laat en geen recht van spreken meer.
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 16:56:37 #179
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21236237
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:49 schreef Monidique het volgende:
Hey, NorthernStar, kick je er op om constant de foute antisemiet uit te hangen, of is het een psychische aandoening?

Selectiecriteria voor moderatorsschap zijn in ieder geval niet zo hoog.
Way to go M.
pi_21236249
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:54 schreef NorthernStar het volgende:
Ze hadden bij zichzelf moeten beginnen, nu zijn ze te laat en geen recht van spreken meer.
En nu laten we Iran maar kernwapens bouwen, want 'wij' hebben dit-en-dat gedaan, :').

Man, wat een idioot gedoe.
pi_21236257
modjes die voor verspreiding zijn van de massavernietigingswapens zijn ... en alleen maar omdat ze anti-israel of anti-amerika zijn? Foei Foei ...

laten we dan "hopen"... dat Iran er eentje maakt, en dan weliswaar in kofferformaat en dat ze die doorgeven aan terroristen die vervolgens Parijs opblazen... MADE IN IRAN..
Happy now?
Of moet het dan Tel Aviv zijn?

GEEN VERSPREIDING, ALLEEN INKRIMPING...
maar zolang er landen zijn die streven naar ut wapen zal er nooit ingekrompen worden door landen die ze al hebben...
pi_21236274
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:56 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Way to go M.
Dank je, NorthernKees, maar ik heb gewoon gemerkt dat men niet kan discussieren met zeloten als jij.
pi_21236323
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dank je, NorthernKees, maar ik heb gewoon gemerkt dat men niet kan discussieren met zeloten als jij.
Kom op joh...laten we niet persoonlijk worden... meningen verschillen remember...
we kunnen bleren wat we immers willen, ut maakt geen zak uit voor de wereld...
wat dat betreft compleet nutteloos...
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 17:02:13 #184
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21236375
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef Frutsel het volgende:

modjes die voor verspreiding zijn van de massavernietigingswapens zijn ...

GEEN VERSPREIDING, ALLEEN INKRIMPING...
Als we dat ook werkelijk zouden nastreven zou ik de eerste zijn die iedere actie om verspreiding te voorkomen, eventueel zelfs met geweld, van harte toejuigen.

Nu niet. Als onder andere de VS zichzelf voorbehoudt dat het nieuwe nukes mag maken zie ik niet waarom andere landen het niet zouden mogen.
pi_21236396
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:38 schreef Monidique het volgende:

Nog geen reden om Iran toe te staan kernwapens te hebben.
Dat is JUIST DE REDEN die landen gebruiken om kernwapens te produceren. Iran heeft hier gewoon een punt. Ik had je gelijk gegeven als Iran diegene was die als eerste een kernwapen had.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21236442
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:41 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, ik begrijp dus dat Iran toegestaan moet worden kernwapens te bezitten, want Israël heeft ze ook. Fijne wereld is dat, zeg, waar we met zulke redenaties in zullen leven.
Dat heet realistisch zijn, je kunt dit vergelijken met de situatie Inda en Pakistan. Die dreigden elkaar ook te vernietigen, ze hebben beide kernwapens en volgens mij bestaan alletwee de landen nog hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21236464
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
Dat heet realistisch zijn
In tegendeel.
pi_21236476
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:02 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als we dat ook werkelijk zouden nastreven zou ik de eerste zijn die iedere actie om verspreiding te voorkomen, eventueel zelfs met geweld, van harte toejuigen.

Nu niet. Als onder andere de VS zichzelf voorbehoudt dat het nieuwe nukes mag maken zie ik niet waarom andere landen het niet zouden mogen.
Daar heb je wel een punt... maar vooralsnog wordt er niets mee gedaan of gedreigd. Ik snap wel dat je geen fuck begint wat dat betreft tegen de VS en het is te hopen dat een volgende president/regering ut weer terugbrengt. Reagan was op de goeie weg, maar die heeft in ut begin zelf meegewerkt aan de wapenwedloop.

Van de VS betwijfel ik het ten zeerste dat ze nukes gaan inzetten of dat ze ze verkopen aan terroristen... bij Iran of Noord Korea twijfel ik eraan... en dus laat ik die wapens liever niet in hun handen komen. Voorkomen is beter dan genezen...

Of gun jij Israel de VS een nuke op hun dak?

De wereld wordt er niet beter op door meer van die wapens...
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 17:07:47 #189
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21236479
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ah nu ben ik ineens Mokrokees?

Lees eens terug en bewonder je eigen discussievaardigheden. Of neem er nog één.
pi_21236491
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

In tegendeel.
Argument erbij zou fijn zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21236513
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:07 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt... maar vooralsnog wordt er niets mee gedaan of gedreigd. Ik snap wel dat je geen fuck begint wat dat betreft tegen de VS en het is te hopen dat een volgende president/regering ut weer terugbrengt. Reagan was op de goeie weg, maar die heeft in ut begin zelf meegewerkt aan de wapenwedloop.

Van de VS betwijfel ik het ten zeerste dat ze nukes gaan inzetten of dat ze ze verkopen aan terroristen... bij Iran of Noord Korea twijfel ik eraan... en dus laat ik die wapens liever niet in hun handen komen. Voorkomen is beter dan genezen...

Of gun jij Israel de VS een nuke op hun dak?

De wereld wordt er niet beter op door meer van die wapens...
Volgens mij vergeet jij telkens welk land als enige in de wereld nukes heeft ingezet in een oorlog.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21236556
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ah nu ben ik ineens Mokrokees?
Welnee, maar bij de Anonieme Zeloten zullen jullie beide wel zitten, me dunkt.
quote:
Lees eens terug en bewonder je eigen discussievaardigheden. Of neem er nog één.
Sorry, mate, ik heb geen discussie met jou. Het moest mij gewoon even van 't hart dat het een verschrikkelijke fout is geweest een halfgare gebruiker als jij moderator te maken. Immers, zouden we nazi's ook weer een land laten leiden, zou Dora zich afvragen. Voor de rest zoek jij het maar uit, maar echt een discussie met jou aangaan, hoef ik al een tijdje niet meer. Het is als tegen een extremistische christen de evolutietheorie uitleggen.

Dus.
pi_21236569
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet jij telkens welk land als enige in de wereld nukes heeft ingezet in een oorlog.
Goh..we vallen terug op de geschiedenis? Ik kan me die beslissing van destijds best voorstellen en die valt niet te vergelijken met de huidige wereldsituatie...

Maar goed, geschiedenisles:
Volgens mij vergeet jij welk land medeverantwoordelijk is voor de bevrijding van Nederland en voor West Europa
pi_21236592
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Argument erbij zou fijn zijn.
Het is realistisch hen er van te weerhouden deze te krijgen. Vanuit het principe dat iedereen of elk land gelijk is, zou het wellicht logischer zijn hun dat wapen te geven, maar we leven nou eenmaal niet in een eerlijke, fijne wereld.
pi_21236631
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Goh..we vallen terug op de geschiedenis? Ik kan me die beslissing van destijds best voorstellen en die valt niet te vergelijken met de huidige wereldsituatie...

Maar goed, geschiedenisles:
Volgens mij vergeet jij welk land medeverantwoordelijk is voor de bevrijding van Nederland en voor West Europa
Marokko, Canada, Engeland en nog tientallen andere landen. Zonder Rusland zou het helemaal niet gelukt zijn trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 17:15:45 #196
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21236656
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:11 schreef Monidique het volgende:

Het moest mij gewoon even van 't hart
Ik hoop dat het wat opluchting heeft gegeven M.

Dan kan de rest nu weer on-topic verder.
pi_21236726
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Marokko, Canada, Engeland en nog tientallen andere landen. Zonder Rusland zou het helemaal niet gelukt zijn trouwens.
Tja rusland... als de duitsers rusland niet aan hadden gevallen was het wellicht nog weer heel anders gelopen... En Rusland heeft NIETS bijgedragen aan DIT land... ze hadden ut waarschijnlijk gehouden als ze konden... En van wie kregen die russen toch zoveel wapens, tanks en ondersteuning? Oja, van de britten, canadezen en amerikanen...

Marokko? lol... typerend...

Komt ut andere woord je strot niet uit? Zegt alweer genoeg...
pi_21236727
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is realistisch hen er van te weerhouden deze te krijgen. Vanuit het principe dat iedereen of elk land gelijk is, zou het wellicht logischer zijn hun dat wapen te geven, maar we leven nou eenmaal niet in een eerlijke, fijne wereld.
Nee, maar doet niets af aan het feit dat als buurman eenmaal een kernwapen heeft, en die buurman en jij leven op gespannen voet, jijzelf ook tracht een kernwapen te krijgen. Totaal menselijke reactie." Als Israel geen kernbom had, had iran haar geld ergens anders in gestoken" < Hier zit de fout, Israel heeft ze (ZONDER PROBLEMEN ZELFS) en nu gaan de landen eromheen ook beginnen. Een voorbeeld is Syrie en Saoedie-Arabie. SA die overigens een deal heeft met de Paki's om A-Bombs te leveren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21236759
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tja rusland... als de duitsers rusland niet aan hadden gevallen was het wellicht nog weer heel anders gelopen... En Rusland heeft NIETS bijgedragen aan DIT land... ze hadden ut waarschijnlijk gehouden als ze konden... En van wie kregen die russen toch zoveel wapens, tanks en ondersteuning? Oja, van de britten, canadezen en amerikanen...

Marokko? lol... typerend...

Komt ut andere woord je strot niet uit? Zegt alweer genoeg...
Facts zijn facts jongeman, de bevrijding daar namen tientallen landen aan mee, de A-bomb werd slechts gegooid door 1 land.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21236796
Kan zijn... aangezien de arabieren om israel heen, iran uitgezonderd, al talloze malen de joodse staat hebben aangevallen en geprobeerd hebben te vernietigen, ietswat niet gelukt is (ja ja, door verstrekking van AMERIKAANSE wapens, dat wou je toch zeggen?) probeert israel zich nu te verdedigen met een nuke... En nu willen de omringende landen ook?
Tis tragisch dat Israel een nuke heeft en ze mogen hem zo afnemen als ut aan mij ligt... maar ja....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')