Precies.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:23 schreef ranja het volgende:
Toen Kim-Lian nog donker, lang haar had vond ik haar echt wel mooiTijdens haar call-tv tijd was dat. Maar nu...
Maar ze is wel populair dus zou het mij niks verbazen...
en ik maar in SHO zoekenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit topic is meer iets voor FTR dan voor SHO.
*zwiep*.
Henk-Jan heeft het moeilijk momenteel. Hij is ontslagen bij HMG en heeft de grooste ruzie met Eric van Tijn. Volgens het roddelblad Party danquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:07 schreef ranja het volgende:
Alice lijkt me sowieso niet handig aangezien ze dan elke week gaat bekvechten met Henk JanOp zich wel grappig maar niet helemaal de bedeoling lijkt me
Ik neem aan dat ze een man en een vrouw willen hebben, voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:45 schreef Ole het volgende:
waarom eik niet een man?
Mag ook hoor. Weet je iemand??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:45 schreef Ole het volgende:
waarom eik niet een man?
Zo, dan kijk ik iedere week als zij gaat presenteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Henk-Jan heeft het moeilijk momenteel. Hij is ontslagen bij HMG en heeft de grooste ruzie met Eric van Tijn. Volgens het roddelblad Party dan.
Maar deze dame lijkt me ook wel geschikt.
[afbeelding]
Yvon Jaspers.
Bij de Engelse Idols zijn het ook twee heren; Ant & Decquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:47 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze een man en een vrouw willen hebben, voor de afwisseling.
(nog) niet..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Mag ook hoor. Weet je iemand??
Terecht, daar hoort 'ie ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:40 schreef Ole het volgende:
en ik maar in SHO zoeken![]()
![]()
Oh, dat wist ik niet. We zijn dus wel geëmancipeerder in Nederlandquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de Engelse Idols zijn het ook twee heren; Ant & Dec.
Als het Martijn Krabbe maar niet wordt. Of Jeroen Post. Dat zouden echt afknappers zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:50 schreef Ole het volgende:
[..]
(nog) niet..
Maar weet ook geen vrouw te bedenken...
Die is van grappig, leuk en pittig zoals ze op TMF/MTV was overgegaan op braaf en ontzettend truttig nu ze bij de HMG/Staatsloterij zit (ook met naamswitch, van Kris wil ze nu Kristina genoemd worden). Dacht zeker dat ze nooit verder zou komen door gewoon zichzelf te blijven. Was een hele leuke jonge meid, maar is nu echt een ouwelijke, duffe tuttebol.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:49 schreef Copycat het volgende:
Kris Bozilovic, bedoel je?
Nog eens niet zo'n gek idee.
Of misschien zit ze niet op de juiste plek bij de HMGquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:21 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Die is van grappig, leuk en pittig zoals ze op TMF/MTV was overgegaan op braaf en ontzettend truttig nu ze bij de HMG/Staatsloterij zit (ook met naamswitch, van Kris wil ze nu Kristina genoemd worden). Dacht zeker dat ze nooit verder zou komen door gewoon zichzelf te blijven. Was een hele leuke jonge meid, maar is nu echt een ouwelijke, duffe tuttebol.
Misschien zou iets hips als Popstars haar weer uit de totale tuttigheid waarin ze nu is verzonken kunnen trekken. Maar dan moet ze zichzelf wel toelaten om zichzelf te zijn, compleet met haar kenmerkende droge en soms wat venijnige humor. Dan is ze namelijk wel heel leuk. Maar ik vraag me af of ze niet te bang is om haar nu zorgvuldig opgebouwde imago als Serieuze Presentatrice weer te laten varen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Of misschien zit ze niet op de juiste plek bij de HMG.
Misschien is er nog wel een plaatsje vrij bij de AVRO. Geknipt voor tuttebollen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:26 schreef schatje het volgende:
Of misschien zit ze niet op de juiste plek bij de HMG.
Exact! Jij vat in 1 zin precies samen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:29 schreef Copycat het volgende:
Jammer is dat eigenlijk, dat vlotte, leuke meiden zich zo moeten (of menen te moeten) condormeren aan het RTL publiek.
't is een vak, hè...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Exact! Jij vat in 1 zin precies samen wat ik bedoel.
Jij waait ook met alle winden meequote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is er nog wel een plaatsje vrij bij de AVRO. Geknipt voor tuttebollen.
Jammer is dat eigenlijk, dat vlotte, leuke meiden zich zo moeten (of menen te moeten) condormeren aan het RTL publiek.
Maar goed, een mens kan van mening vernaderenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:22 schreef Copycat het volgende:
Neeeee! Geen Kim-Lian van der kijk Meij eens een gekke meid zijn. Daar word ik zooo moe van, van dat opgefokte wicht.
Die gaat iedere Idol wannabe lopen overschaduwen met d'r ADHD gedrag.
Ik stem voor Kris B.
Dat zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:28 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Misschien zou iets hips als Popstars haar weer uit de totale tuttigheid waarin ze nu is verzonken kunnen trekken. Maar dan moet ze zichzelf wel toelaten om zichzelf te zijn, compleet met haar kenmerkende droge en soms wat venijnige humor. Dan is ze namelijk wel heel leuk. Maar ik vraag me af of ze niet te bang is om haar nu zorgvuldig opgebouwde imago als Serieuze Presentatrice weer te laten varen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |