Goeie combiquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:26 schreef qwertyuiop het volgende:
Katja en Bridget![]()
Die is reeds enige jaren terug naar de avro overgestapt en heeft daar in mijn ogen best leuke programma's gemaakt, die niet erg zijn aangeslagen bij het grote publiek. zoals Royal Rolf, een soort van documentaire/verslag hoe de huidige adelijke stand in europa leeft. En dan niet de standaard maxima praatjes, maar meer de baronnen en landheren van europa. In mijn ogen een echt goed interessant programma.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurd met Rolf X Wouters? Met stille trom afgevoerd?
Nope, volgens mij zijn ze uit elkaar gegaan. Had hij ook niet een productie maatschappij oid. waar hij mee bezig was?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik bedoelde inderdaad ook zijn activiteiten na programma's als Royal Rolf en Het Antwoordapparaat oid.
Het is nu al een hele tijd stil rondom de man die toentertijd als de nieuwe televisiebelofte werd gezien.
Verdwenen in de catacomben van de AVRO?
Lucille Werner, die is nog over!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef schatje het volgende:
Dus ook een nieuwe opvolger voor haar bij de derde editie van Idols. Ik ben benieuwd wie dat zal worden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:49 schreef Copycat het volgende:
Kris Bozilovic, bedoel je?
Nog eens niet zo'n gek idee.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Nog een beter idee... organiseer een show waarbij iedereen die graag Idols wil presenteren zich kan opgeven en vervolgens worden ze door een jury afgemaakt, behalve een paar die doorgaan naar de volgende ronde, waarin ze dan stukjes moeten presenteren en dat de kijkers dan kunnen bellen wie ze de beste vinden... elke week valt er een af tot er 1 overblijft, tegen die tijd begint Idols bijna dus kan die winnaar dat meteen gaan presenteren...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:49 schreef Copycat het volgende:
Nog eens niet zo'n gek idee.
is ze lesbiquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:39 schreef Posdnous het volgende:
1 pot nat![]()
top ideequote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Lucille Werner, die is nog over!
Dat Tooske dat elke uitzending doet betekent toch niet dat het moetquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:47 schreef schatje het volgende:
Lucille Werner heeft toch een handicap??
Ze kan moeilijk lopen dacht ik. En in Idols moet je hollen van de ene naar de andere hoek.
BAH, BAH, BAH.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:18 schreef schatje het volgende:
Of deze dame:
[afbeelding]
Die vind ik wel minder, stukken minder. Kim-Lian van der Meij dus.
-edit: ranja zei het ook.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat Tooske dat elke uitzending doet betekent toch niet dat het moet
Maar ik denk niet dat Lucille bekend cq populair genoeg is bij de idols-doelgroep...
Aan Eric dacht ik net ook. Maar hij kan niet omdat hij een rol heeft gekregen in Onderweg naar Morgenquote:Nee, ik zei wel voor de gein Alice maar het lijkt me helemaal niet zo gek om een bekende idols-persoon te vragen. Misschien iemand als Eric, waar de jury meteen al van vond dat hij meer entertainer dan zanger is... maar dat is geen vrouw natuurlijkMaar misschien hoeft dat ook wel helemaal niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |