sterft! vuile kapitalist!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:09 schreef -tammie- het volgende:
zegguhhh....wat gaat dat schuiven?
Volgens mij ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:31 schreef Baleog het volgende:
volgens mij bestaan er geen echte heidenen
U heeft ook het Woord van onze glorieuze leider Jogy gehoord!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:27 schreef GWD het volgende:
Er zijn allerlei extremisten in hun godsdiensten. Extremistische moslims wie kent ze niet, we hebben nu ook de extremistische joden, vroeger hadden we nogal een hoop extremistische Christenen.
Maar wat we nog missen zijn extremistische heidenen, daarom ga ik dus een groep heiden extremisten bij elkaar zoeken op dit forum
het is dus de bedoeling dat je hardnekking in NIKS bovenmenselijks geloofd en dat met geweld andere mensen ook wil opdringen
Dank u heer Dago, ik zie dat ik een voorloper ben in de strijd tegen de gelovige, er is hoop voor de atheisten. Dit vult mijn hart met blijdschapquote:Op maandag 26 juli 2004 23:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
U heeft ook het Woord van onze glorieuze leider Jogy gehoord!
Neehee, die zullen branden in de nucleare explosie die we aan hun schenen leggen!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:02 schreef teknomist het volgende:
Alle gelovigen zullen branden in de hel!!!!!!!.
Die natuurlijk niet bestaat! Oh wat zullen zij verbaasd opkijken als ze doodzijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:02 schreef teknomist het volgende:
Alle gelovigen zullen branden in de hel!!!!!!!.
Toch knap dat je dan nog kan opkijken....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die natuurlijk niet bestaat! Oh wat zullen zij verbaasd opkijken als ze doodzijn
ze kunnen niet verbaasd zijn, want ze zijn dood en er is niks na de dood..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die natuurlijk niet bestaat! Oh wat zullen zij verbaasd opkijken als ze doodzijn
Oh, die tegenstrijdigheid was mij ontgaan. Ik wil wel maagden hè, veel...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij zou hartstikke goed staan met een bommentrui!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:07 schreef Da-Ali-G het volgende:
ik ben altijd al heiden geweest!
is dat een doodsbedreiging?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij zou hartstikke goed staan met een bommentrui!
ik dacht meer aan een complimentquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:10 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
is dat een doodsbedreiging?![]()
* JimmyJames verzint iets met een appel en een slang.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:11 schreef sir_dalord het volgende:
het enige wat we nu nog missen zijn argumenten om de vrouwen te kunnen onderdrukken
Yeah!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:11 schreef sir_dalord het volgende:
dus:
- we zijn met een groep mensen die allemaal niet geloven
- we hebben een charismatische leider
- we zijn bereidt om met geweld iedereen onze ideologie kenbaar te maken...
Ehm..quote:het enige wat we nu nog missen zijn argumenten om de vrouwen te kunnen onderdrukken
Nee!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:10 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
is dat een doodsbedreiging?![]()
Ik kan het me niet meer voor de geest halen, at de slang nou de appel of andersom ?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
* JimmyJames verzint iets met een appel en een slang.
nou, dan ook geen geheime meetingen meer in de garage van mijn moeder...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Yeah!.
[..]
Ehm..
Volgens mij moeten we daar maar een keer vanaf stappen, anders wordt m'n vriendin boos.
ik dacht dat zowel de appel als de slang werden opgegetenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer voor de geest halen, at de slang nou de appel of andersom ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |