Hier ook ééntje . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 19:37 schreef LadyS het volgende:
Gefeliciteerd
LadyS zit hier bijna te huilen![]()
![]()
![]()
Hmm dan moeten we toch een wedstrijdje doen wie het eerste bevalt phluphyquote:Op maandag 26 juli 2004 21:32 schreef phluphy het volgende:
Jolie is bij deze geclaimed voor het geval ik een zoon krijg
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 21:46 schreef Anitra het volgende:
Hmm dan moeten we toch een wedstrijdje doen wie het eerste bevalt phluphy
Want frummel is helemaal stil van de foto's![]()
Wat een plaatje . . .quote:
hihi, ik dacht dit ook gelijk!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:33 schreef bixister het volgende:
angel, ik geloof niet dat luchtbel een mannetje heeft.
Je klinkt zo moeder, zo zeker en heeel gelukkig. Heerlijkquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben zo gelukkig![]()
Ik moet soms ook zo :')quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:23 schreef melonovy het volgende:
Je mag wel veel vaker spammen hoor, met die mooie meid van je!!
En wat een prachige ondertitel heb je :')
Ik zei toch al dat je de mooiste beebje van de wereld zou krijgen. Echt een lieffie . . . :')quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moet soms ook zo :')
Wat zij zegt... Is het niet mogelijk haar alvast uit te huwelijken aan kruimel??quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:43 schreef m@x het volgende:
Ooooooooo wat is ze mooi! Je wilt haar zeker niet alvast uithuwelijken aan Snotje?
Amber was voor haar geboorte al uitgehuwelijktquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:59 schreef daniman het volgende:
tis toch erg ook... het arme kind is net geboren... en dan al zeuren wiens schoondochter het moeten gaan worden![]()
![]()
Dat had je zelf geregeld . . .quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:57 schreef LadyS het volgende:
Amber was voor haar geboorte al uitgehuwelijkt![]()
![]()
Heb je al spijtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
Amber was voor haar geboorte al uitgehuwelijkt![]()
iddquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:48 schreef Luchtbel het volgende:
Of ik heb nu lekker nog helemaal geen zin om haar met wie dan ook te delen en niemand krijgt d'r
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Heb je al spijt![]()
Was grapjequote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:59 schreef beefcake het volgende:
[..]Nee natuurlijk heeft ze geen spijt
Tsjek het posticoon!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:49 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was grapje![]()
En die beentjes zijn nu juist zo leuk aan d'rquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:23 schreef daniman het volgende:
[..]
iddwaar twee honden vechten om een been, ...
![]()
Daar kijk ik nooit naarquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Tsjek het posticoon!!
joh Luchtbel, wat moet ik me hier nou bij voorstellen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:53 schreef Luchtbel het volgende:
ze knort zo poepig....
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:13 schreef Jessicaa het volgende:
Het is heel wrang ik weet het
Je kent toch wel de lieve geluidjes die iemand waar je verliefd op bent maakt als diegene aan het slapen isquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:54 schreef daniman het volgende:
[..]
joh Luchtbel, wat moet ik me hier nou bij voorstellen?
Ik ben zelf sterk genoeg hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:22 schreef Anitra het volgende:
Lieve luchtbel, ze is een moppie en ik snap je gevoel dondersgoed. 10 jaar geleden was ik degene die het hardst riep: Nooit meer bevallen. Maar zie hier zwanger van de 2e en een geweldige vent erbij dit keer. Dromen zijn geen bedrog, het kan alleen ff duren voor ze uitkomen.
Laat de tranen lekker gaan en geniet van die mooie meid van je (en bestel vast een paar honkbalknuppels voor de jongens die aan de deur komen, begint nl al heel vroeg)
Zet wat moois op aarde en we zullen zien of het wat kan wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:55 schreef phluphy het volgende:
LuchtbelIk hoop dat je snel een manier vindt om met je nare herinneringen om te gaan.
Wat een geluk dat je een wolk van een dochter hebt om je af te leiden. Ze is echt geweldig !![]()
![]()
Kun je een keer een foto maken met een close up van haar gezichtje?
Iddquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Luchtbel, vertel eens even alle leuke dingen over JolieAlles!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |