Uitgekeken is niet het woord. Ik erger me (net zoals met de sims 1) op de kleine lettertjes (ook op mijn grote tv) en vind het toch fijner op de pc spelen. Ik dacht, misschien hebben ze het aangepast na de sims 1, maar dat was helaas niet het geval. Ik zat dus te twijvelen wat te doen, maar mijn schonzus bood de oplossing: die kocht hem ook en nu kan ik hem dus van haar lenenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:30 schreef HomerJ het volgende:
Nu al weer uitgekeken op The sims? :')
als dat zo is zak ik inderdaad in prijs, ik pas het wel aan aan iets van 8 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:31 schreef Cold_Shadow het volgende:
Trouwens, Tony Hawk 3 heeft een nieuwprijs van 15¤, dus je zal die prijs wel moeten laten zakken als je hem wilt verkopen.
Als je ze apart verstuurd kom je uit op 3x 1,56quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:22 schreef 303 het volgende:
[..]
Voor 37,50 is het akkoord. Dan zit je 7,50 onder mijn prijs en dat lijkt mij redelijk. De verzendkosten zijn bij 3 games hoger dan bij 1 of 2 games en daardoor houd ik bij 35 euro maar 30 euro over en dat vind ik te weinig (verzendkosten zijn bij 3 games bij 5 euro).
Je hebt mailquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:11 schreef 303 het volgende:
3 x 1,56 + 3 x 0,50 voor bubbeltjesenveloppen = 6,18.
Laten we zeggen 36 euro (ik lijk wel een mierenneuker, maar ik hoef de games natuurlijk ook niet voor een habbekrats weg te doen). Voor 36 euro zit je wat mij betreft boven het bod van hollander172. Mail me maar op rolandsnoek@hotmail.com als je akkoord bent met 36 euro, dan verkoop ik ze voor die prijs aan jou.
30 euro nieuw bij e-plazaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:28 schreef Cutie het volgende:
Geen probleem, ik snap jouw kant van het verhaal ook! Maar, áls je PoP overhoudt, denk dan even aan moi
Wat mij betreft nu ookquote:Op maandag 26 juli 2004 18:44 schreef FreedonNadd het volgende:
The legend of zelda: the wind walker limited edition, 25 euro
deal wat mij betreft
Jammer maar helaas. De sims heb ik nog steeds interesse in maar had ook wel belang bij Crash. Hmmm, sims er op uit voor 20,-? Zit ook nog te twijfelen over micromachines, wel geinig spelletje maar weinig replay waarde en dan is 20,- een tikkie teveel.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef 303 het volgende:
hollander172, helaas is crash verkocht aan een ander, maar the sims heb ik nog. Ik ga er vanuit dat je alleen in the sims geen interesse hebt, mocht dat wel zo zijn, dan zie ik graag je bod tegemoet.
Ik heb nog te koop micromachines, extreme g-3, nba street en tony hawk's pro skater 3.
Volgens mij is het deel 1, ik zal straks even een foto maken, moet nu opschieten omdat ik over 10 minuten moet tenissen, maar voor 12:00 staat hier een foto van de hoes.quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:57 schreef Cutie het volgende:
NBA Street is NBA street 2 neem ik aan?
(Kan nergens een andere vinden namelijk)
Voor 8 inclusief wil ik hem graag hebben!
Genoteerd. Als er voor 12:00 niemand hoger bied is het wat mij betreft akkkoord en kan je mij mailen om die tijd op rolandsnoek@hotmail.comquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:47 schreef simoneschop het volgende:
extreme g3 voor 11 euro inc?
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:05 schreef 303 het volgende:
[..]
Volgens mij is het deel 1, ik zal straks even een foto maken, moet nu opschieten omdat ik over 10 minuten moet tenissen, maar voor 12:00 staat hier een foto van de hoes.
Deal, 34,- geboden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:46 schreef 303 het volgende:
Ik ben zo'n beetje 2 euro per spel aan verzenden kwijt, als je pak hem beet 34 euro bied voor sims en micromachines is dat prima wat mij betreft. Dan heb ik 30 euro en jij 2 leuke games die bij verkoop van jouw zijde ook wel hetzelfde weer opbrengen omdat ze allebei nog niet goedkoop zijn in de winkels.
Ik houd deze 2 in iedergeval voor je vast totdat ik een reactie van je heb en tot die tijd kan er wel op geboden worden, maar jij hebt ze wat mij betreft voor die prijs.
't is 12 uur geweest!quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:05 schreef 303 het volgende:
[..]
blaat, maar voor 12:00 staat hier een foto van de hoes.
Mail me maar op rolandsnoek@hotmail.com, dan handelen we het af.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deal, 34,- geboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |