abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2004 @ 18:08:17 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_20872238

De nieuwste film van Michael Mann (Heat, The Insider) met in de hoofdrol Tom Cruise. Doen ook mee: Jamie Foxx, Jada Pinkett-Smith, Mark Ruffalo, Peter Berg, Bruce McGill, Dennis Farina en Javier Bardem.

Plot: Max (Foxx) is a failed comedy writer living in Los Angeles who makes a living as a cab driver. This movie focuses on one very tumultous day for Max, as he figures out that the fare (Cruise) he's been driving around all day is a contract killer, committing a series of hits. Now, it's up to him to somehow stop the killer from executing the last witness... as well as himself. (Farina and Ruffalo play police detectives tracking down the hired killer; Jada Pinkett Smith plays an assistant state attorney who is on Cruise's hit list).

Officiële site

Trailer en teaser staan hier

Hij komt uit in Nederland op 30 september.

Ik ben gematigd optimistisch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 26 juli 2004 @ 22:18:24 #2
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_20877932
Ik ben vooral benieuwd omdat het digitaal geschoten is .
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
pi_20880651
Het zal wel weer een film worden die helemaal om Tom Cruise is heengebouwd. De trailer kon me ook niet echt enthousiast maken...
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:06:16 #4
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_21245650
Heb zonet de trailer gezien en mij lijkt hij erg gaaf..

ben zeer benieuwd geworden naar de film.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 01:22:03 #5
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_21249613
Heb n paar dagen terug de trailer gezien en die vond ik erg gaaf.
ben benieuwd naar deze film
pi_21252999
heb me deze week gezien, goede film, onAmerikaans
pi_21380282
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef zeppo het volgende:
heb me deze week gezien, goede film, onAmerikaans
Ik ga deze vanavond maar een kijken.

Wat is er zo on Amerikaans aan deze film?
pi_21386693
Het lijkt me een zeer leuke film. Ik ga er zeker naar toe, dat staat nu al vast
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_21391277
Het lijkt me een erg goede film, maar ik ben Tom Cruise nu wel een beetje zat. Die man heeft ondertussen veel verschillende rollen en ook erg veel rollen gespeeld, dat hij in een nieuwere film niet echt vernieuwend en origineel overkomt. Ik kon zijn character in Last Samurai ook al niet echt serieus meer nemen. Iedere keer als ie in beeld kwam moest ik denken aan Top Gun, Mission Impossible en Minority Report.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:37:03 #11
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_21392818
Ik vond juist na het zien van de trailer dat Cruise een hele andere rol speelt, althans ik kan me zo even niet meer heinneren wanneer hij een bad-guy heeft gespeeld. En ik vond het wel geloofwaardig over komen. Maar dat is pas na het zien van de trailer, ik heb de hele film dus nog niet gezien.
You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 08:44:08 #12
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_21573133
Gezien, best leuk, alleen sleeeecht einde...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_21573227
tom cruise
ik zal m wel kijken als hij ovr 4 jaar op tv komt
pi_21758972
Ik vond hem erg vet. Het is zeker geen film die helemaal om Cruise gebouwt is. Ook zet Jamie Fox een goede acteerprestatie neer. Viel me mee, want ik kende die gast alleen van de Jamie Fox show en dat is kut.

Aanrader, beter dan die standaardpulp.
Fuck you Jane Austen!
pi_21759166
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 08:44 schreef matthijst het volgende:
Gezien, best leuk, alleen sleeeecht einde...
Ik dacht er exact hetzelfde over...
De hele film was op zich vrij goed te doen, beetje traag af en toe, op sommige momenten króóp de film echt voorbij, maar toch werd er de hele film lang richting de climax toegewerkt...spanning....tromgeroffel...trippeltrappel... PATSBOEM! Clichéhollywood-einde en de aftiteling
  zondag 5 september 2004 @ 02:57:37 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_21759515
Ik heb de trailer in de bios gezien. Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan Tom Cruise, maar hij lijkt me saai. De film dus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_21759823
quote:
Op zondag 5 september 2004 02:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb de trailer in de bios gezien. Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan Tom Cruise, maar hij lijkt me saai. De film dus.
Ik hoor zeer goede verhalen over de film.
pi_21759832
Waarom al die haterade richting Cruise?
pi_21760357
Ziet ik daar de naam Frank Darabont (The Shawshank Redemption, The Green Mile) staan op de posters?

Tom Cruise vind ik helemaal geen slecht acteur. Hij zette nl. wel een topprestatie neer in Magnolia, Rain Man en Eyes Wide Shut. En Michael Mann is al helemaal geen regisseur die een film om een ster heenbouwt.

Ik ben benieuwd.
  zondag 5 september 2004 @ 11:29:31 #20
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_21762011
quote:
Op zondag 5 september 2004 04:19 schreef PDOA het volgende:
Ziet ik daar de naam Frank Darabont (The Shawshank Redemption, The Green Mile) staan op de posters?

Tom Cruise vind ik helemaal geen slecht acteur. Hij zette nl. wel een topprestatie neer in Magnolia, Rain Man en Eyes Wide Shut. En Michael Mann is al helemaal geen regisseur die een film om een ster heenbouwt.

Ik ben benieuwd.
Koop een bril.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_21764526
quote:
Op zondag 5 september 2004 11:29 schreef SEX het volgende:

[..]

Koop een bril.
Ik denk dat juist jij die nodig hebt, hij staat er wel op, bij executive producers.
  maandag 6 september 2004 @ 22:35:24 #22
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_21792882
Mijn reviewtje zonder al te weinig spoilers.

Een gewone taxichauffer (Jamie Foxx) krijgt opeens een huurmoordenaar (Tom Cruise) in zijn taxi. Deze heeft als doel een aantal stops te maken en daarin een aantal mensen te vermoorden.

Veel van de film speelt zich puur af in de taxi waardoor dialogen de boventoon vormen. Deze dialogen zijn met name bestemd om het karakter te leren kennen. De film speelt zich ook nog af op een aantal andere locaties, maar het meeste toch echt in de taxi. Hierdoor krijg je een soort van simplistische film zoals we ze niet vaak gewend zijn uit hollywood. Maarja, het is wel Hollywood en dus valt er weer veel te zeggen over het einde. Het einde zuigt zeg ik dan ook om niet veel te verklappen.

De muziek is ook best ok, maar dat het nou fantastisch is moet ik ook weer niet zeggen. Ik vond Jamie Foxx trouwens wel net iets beter spelen dan Tom Cruise, maar beide spelen zij een rol die ze goed uitvoeren. Mocht je met deze film een soort van Jerry Bruckheimer film verwachten, dan zit je hier fout, want het is een redelijk rustige film met enkele leuke vechtscenes.

Mocht je zin hebben om in de week van 30 september naar de bioscoop te gaan, dan kun je deze film gerust zien.

7.8/10
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_21793003
Ik heb em hier liggen, ik ben benieuwd maar ik denk dat ik em morgen kijk.
onder
  zondag 19 september 2004 @ 16:00:45 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22059550
een geweldige film, dikke 8
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 19 september 2004 @ 17:34:04 #25
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_22061493
Tom Kruis met grijs haar?
weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')