Ik vind dat zo,n ouwe lul met z,n toupetquote:Op maandag 26 juli 2004 17:36 schreef nielsie het volgende:
Vind dat Hall het verdient om uit de serie geschreven te worden!
Zie jij ooit wel is dat ze haar geknipt is dan!of dat het langer isquote:Op maandag 26 juli 2004 18:02 schreef nielsie het volgende:
heeft ie een toupet?
Juistquote:Op maandag 26 juli 2004 18:05 schreef nielsie het volgende:
mmm, nooit op gelet eigenlijk. Haha, die kale Hall, trekt van frustratie vast alle haren uit zijn kop! Wat wil je met zo'n zoon, dochter, vrouw, familie en hondenbaan!
hoort dit niet in t spoiler topic thuis?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:36 schreef nielsie het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:36 schreef nielsie het volgende:
Was een mooie aflevering ja! Hal kan niets anders dan zeiken en is blind voor bepaalde zaken... enerzijds logisch ; niemand zou in zo'n geval denken aan een zoon die naast slachtoffer wel eens de dader zou kunnen zijn... Allison heeft haar "uitspatting" mooi recht-gelult.. (toen ze zei dat will de brand niet had gesticht)..quote:Op maandag 26 juli 2004 19:13 schreef schatje het volgende:
...vandaag was weer een toppie aflevering. Alleen jammer dat Hal weer zo aan het zeiken was.
Een paar jaar geleden gebruikte hij van die spray, die je in je eigen haarkleur op je hoofd moet spuiten, en dat het dan lijkt alsof je nog veel haar hebt.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:02 schreef nielsie het volgende:
heeft ie een toupet?
op de leader ziet die er heel anders uitquote:Op maandag 26 juli 2004 20:17 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden gebruikte hij van die spray, die je in je eigen haarkleur op je hoofd moet spuiten, en dat het dan lijkt alsof je nog veel haar hebt.
Je zeg het goedje glimmen door de weinige haren die nog op zijn hoofd stonden![]()
Lily en Rose zijn even 'weg' in de soap omdat de actrice in het echt moest bevallen van een kind geloof ik.. waar MItzi is weet ik nietquote:Op maandag 26 juli 2004 20:28 schreef DarcMarc het volgende:
Dat staat hem veel beter dan die achterlijke toupettrowens waar is Lilly gebleven en Mitzi
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 21:41 schreef schatje het volgende:
De acteur die hem speelde is getrouwd met Maura West aka Carly.
Wat een schattig kereltjequote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:02 schreef Christine het volgende:
Drie keer raden wie dit is:
[afbeelding]
Was geen spoiler tochquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:19 schreef nielsie het volgende:
mmm, mike? Of henry? (sorry voor intro van dit deel 11 topic...was indeed aan het spoileren, surrie!)
Wow, wat ziet Lucy er daar goed uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:02 schreef Christine het volgende:
Bij gebrek aan OP...
Vervolg van As The World Turns (deeltje 10)
We willen hier geen spoilers, die horen thuis in ATWT spoilertopic (deel 3)
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
(uit het dubbele topic)
Er staan nog een aantal hele goede foto's van Lucy in het Peyton List topic in B&Hquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wow, wat ziet Lucy er daar goed uit.,
.
Paul ook een drankprobleem? ik dacht dat zijn vriend Andy degene met het probleem was.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:45 schreef nielsie het volgende:
Zou het drankverleden van Paul nog naar voren komen in de rechtszaak? Moest er aan denken toen Marshall begon over het feit dat hij maar hoeft aan te tonen dat Paul aspirine slikt... Paul zat vroeger bij de AA! Samen met zijn toenmalige liefje Emily, toch?
En: WAAROM IS DIE JACK ZO'N SLAPPE LUL! Ik had die Julia allang het huis uitgeschopt, dat wijf heeft hem proberen te vermoorden, daar ga je NIET mee praten, daar kom je NIET thuis en die laat je zeker NIET binnen! Waarom geen straatverbod? Irriteer me er mateloos aan! En dat Carly zich schuldig voelt als ze zegt dat ze op moet rotten met haar bastaardzoon: Chapeau!
Kortom: ik denk dat het echt is...hihi.
Die was zwaar irri ja... ben blij dat zij weg isquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:37 schreef brown_eyed_girl het volgende:
En dan was er nog Denise...Wat kon zij zeiken zeg
Tsja, maar ik kan niet zeggen dat de rest zwaar oké isquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:58 schreef nielsie het volgende:
[knipknip]....Snap niet dat ze zo'n ugly in een serie knallen, je wil er wel met plezier naar kunnen kijken, toch?
Camille?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:20 schreef schatje het volgende:
Blegh, Denise![]()
![]()
.
En dat andere mens?? Ook een vriendin van Ben geweest?? Wat was haar naam ook alweer??
Daar werd je ook zo moe van.
dat bedoel ik dus ook min of meer.. eerder was ze niet zo irritant.. nu erger ik me echt de hele tijd aan d'r..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:02 schreef nielsie het volgende:
Mwah, vind Barbara niet heel opvallend, vroeger, toen ze nog aardig was, kon ik me niet aan haar storen.
Ja irritant ding!!!!!! AAahhgrrrrquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Camille?
Lauryn Hill, ja, maar die was dan wel weer heel mooi, vond ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:58 schreef nielsie het volgende:
Denise...wat was die irritant! En (sorry hoor:) Lelijk! Snap niet dat ze zo'n ugly in een serie knallen, je wil er wel met plezier naar kunnen kijken, toch? Daarvoor speelde er ook zo'n irritante meid in, een zwerfkind dat bij Duncan in het kasteel werd heropgevoed ofzo...dat werd later het wijf van de Fugees!
Grappig idee he, dat ze ooit in ATWT speelde!
Ja, hysterisch is ze, erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:46 schreef nielsie het volgende:
Yep, snap wat je bedoelt. Erg dramatisch en te hijgerig. Hoop dat ze ooit weer normaal zal praten. Zo irritant melodramatisch is ze nu! en zo verongelijkt..yakkie!!
Andy heeft een kind van Denise, Hope. Andy zit nu weer in rehab en Denise bij een of ander dansgezelschapquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:56 schreef manny het volgende:
een vraagje voor de liefhebbers...
Wie weet hoe de "vriendin", later volgens mij de vrouw van Andy Dixon heet. Wat ik me kan herinneren is dat ze elkaar op het vliegveld ontmoet hebben. Er is een kind uit die 2 gekomen, naam weet ik ook niet. Die vrouw was volgens mij een bekende onder de Oakdale inwoners, maar niet voor Andy. Het was in de periode voor zijn rolstoelleven en hij woonde toendertijd in een soort kelder. Beroep: fotograaf.
Dus....naam van de vrouw en ook van het kind? En waar zijn de lui nu ???
Tx, ben nu weer bijquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:26 schreef Christine het volgende:
Je kunt het ook zelf even nalezenhttp://www.rtl.nl/soaps/astheworldturns/juli2004.xml
Aaha, daar was ik al bang voor, in Oakdale is echt alles mogelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:09 schreef Marie79 het volgende:
Ze had een buisje bloed van de echte vader bij zich (hoe ze daar nu weer aan kwam, weet ik ook niet) en die heeft ze in het ziekenhuis kunnen omwisselen met het buisje bloed van Jack en daar zijn naam opgeplakt!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:39 schreef A.J. het volgende:
wist je trouwens dat michael en john homo's blijken te zijn!!
en trouwens ik zal alvast het einde verklapen: peter gaat dood en alexandra krijgt een schaap als kind.
Sowieso, waarom laten ze Julia alleen met de test, terwijl ze weten hoe graag ze wil dat Jack de vader is, en hoe gevaarlijk gek ze is.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:28 schreef nielsie het volgende:
Waarom gebeurt zoiets nou niet... Barbara en Allison in love ofzo... das pas heavy! Of James en Aaron! Hihi.
Vind dat bloed gedoe met Julia zo nep, dat zie je toch bij een test dat het bloed niet vers is? Twas zeker 10 dagen oud! Echt een slecht ziekenhuis in Oakdale, vind je het logisch dat die zoon van Hall en Barbar niet meer bijkomt, stelletje prutsers! hihi
Waarom zouden ze hem zo vaak een jurk aantrekken?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:47 schreef nielsie het volgende:
Nee, hij is seksloos, heeft volgens mij geen piem/vagina, hij houdt van 1 ding: GELD! Prachtige rol, je zou er maar voor gecast worden "we hebben een seksloze man nodig die als passie geld heeft", zou meteen proberen!hihi
maar zou hij nog wel een actievere rol krijgen???Vond 'm afschuwelijk, vind 'm nu leuk en grappig!Droge gast die henry
Da's nou net de hele crux van soap ...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:42 schreef nielsie het volgende:
indeed, daar hebben ze toch iemand voor om dat soort onlogische zaken te skippen? Vind dat soort dingen zo irritant, net als tig keer dat iemand veroordeeld wordt voor een moord die hij/zij niet gepleegd heeft,
Ja, dat ook natuurlijk! Waarom ben ik hier en niet op de bank voor de TV??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef nielsie het volgende:
nee, vreemdgaan!
Er is ooit wel een openlijke homoseksueel in de serie geweest, Hank heette die, hij was toen assistent van Barbara (mode-ontwerper, duh) dus zo moeilijk deden ze er nu ook niet over.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:17 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje je kan toch van een afstand zien. Henry is gewoon homo. Alhoewel het in de VS een taboe is om het zo duidelijk te laten zien.
Kijk dat bedoel ik nou. Het is gelijk een homo met AIDS of zo'n cliché verwijfde homo.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:54 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Er is ooit wel een openlijke homoseksueel in de serie geweest, Hank heette die, hij was toen assistent van Barbara (mode-ontwerper, duh) dus zo moeilijk deden ze er nu ook niet over.
Alhoewel, hij had wel weer AIDS, hadden ze die problematiek ook meteen behandeld.
Hmm, hij kwam er volgens mij net in toen ik begon met kijken, zo'n vijftien / zestien jaar geleden (zo lang al???) en hij heeft er niet zo heel lang ingezeten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:26 schreef KWAKje het volgende:
nou kijk ik toch al een poosjeatwt, maar homo-hank is mij toch echt ontgaan. wanneer ws die er?
Hank ken ik ook niet meer......de AIDS problematiek is ook nog eens teruggekomen bij Margo, toen ze is verkracht door iemand die AIDS had of niet??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:54 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Er is ooit wel een openlijke homoseksueel in de serie geweest, Hank heette die, hij was toen assistent van Barbara (mode-ontwerper, duh) dus zo moeilijk deden ze er nu ook niet over.
Alhoewel, hij had wel weer AIDS, hadden ze die problematiek ook meteen behandeld.
Hoe dan ook, ik weet niet of Henry een homoseksueel moet voorstellen. Indien dat zo is, dan wel erg verborgen, en op een ouderwetse Hollywoodmanier, zogenaamd grappig, met veel jurken en pruiken.
hmm.. das mooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:38 schreef nielsie het volgende:
valt wel mee hoor! zoveel heb je niet gemist!
Ja..irritante liedje in een irritante verhaallijn. Hoe passendquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:22 schreef Sickert het volgende:
Vandaag was Do met Heaven te horen in As The World Turns
Is het iemand opgevallen? Een Nederlandse zangeres!![]()
Bij welk stukje was dat dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:22 schreef Sickert het volgende:
Toen Aaron & Lucy gezellig naar de lucht aan het kijken waren... op het moment dat Allison nog weg is..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij welk stukje was dat dan?
Ik let nooit zo op dat soort dingen...
Jaa ik heb t wel gehoord!! maar ik zat te twijfelen of t nou wel echt Do was..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:22 schreef Sickert het volgende:
het was Do zekers wel hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:43 schreef Shantee het volgende:
[..]
Jaa ik heb t wel gehoord!! maar ik zat te twijfelen of t nou wel echt Do was..
Nee, het was toch echt de stem van Doquote:Op maandag 16 augustus 2004 17:59 schreef nielsie het volgende:
was het niet gewoon het origineel van brian adams?
Het is nog niet afgelopen...quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:29 schreef Smittend het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef marc16 het volgende:
hoe is het nou afgelope met dr weiskopf/julia/jack?!
[/quote
Ja dat wil ik ook wel weten..het was zo raar 'afgelopen".
ja, maar het laatste dat ik gezien had toen, was dat Dr. W. in het "opberghokje" lag en Jack tegen de deur trapte... hoe is dat afgelopen?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:25 schreef Christine het volgende:
gewoon even niet in beeld.
Het was thanksgiving, en Julia gooide een kalkoen naar Carly.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:55 schreef nielsie het volgende:
Ja, dat vond ik ook zo vaag, vooral omdat Carley en Jack direct wisten: TURKIJE! Ik vind dat helemaal niet zo logisch...is Julia half turks ofzo?
Speculatie: Of misschien heeft Julia daadwerkelijk een baby gebaard en het kindje dan in Turkije gelaten, omdat het veiliger is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:37 schreef nielsie het volgende:
Hahaha, zou dat de reden zijn?
nee hoor... erg logisch.. wat een takkewijf is het zeg! (zo, dat moest er ff uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:28 schreef Shantee het volgende:
Ik krijg de behoefte om Barbara neer te schieten
Is dat erg vreemd?
Ben ik helemaal met je eens...zo rond de (hun) kerst worden ze altijd zoooooo emotioneel..quote:Op woensdag 1 september 2004 17:30 schreef marc16 het volgende:
Nee, nog niet... maar ik word echt ziek van dat kwijlerige gedoe van dat zoontje van Lily & Holden.. ben ff zun naam vergeten.. met z'n gedichtjes e.d. Krijg er geen kerstgevoel van, meer het gevoel dat er te veel van het echte Amerikaanse aanstellerige gejammer in de serie gestopt wordt.. valt me de laatste tijd steeds meer op.. verder geen kritiek op de verhaallijn ofzo, daar niet van..
Een heel land zelfs. Volgens mij was ze president, da's wel belangrijkquote:Op donderdag 2 september 2004 15:40 schreef PM-girl het volgende:
Sierra woont in Montega, is dat een stad of staat? En wat heeft zij voor werk, ze is toch iets heel belangrijks?
\quote:Op donderdag 2 september 2004 15:48 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Een heel land zelfs. Volgens mij was ze president, da's wel belangrijk
quote:Op zondag 5 september 2004 15:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is Craig ontzettend gemeen, zeg.
Tussen het lezen van poëzie van Nijhoff, filosoferen over de vrije wil, en het uitpluizen van negatieve polariteit in het Tamazight door dan, he.quote:Op zondag 5 september 2004 17:10 schreef RedGuy het volgende:.
Ik wist niet dat jij dit keek.
'k Heb 't niet gezien hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:55 schreef nielsie het volgende:
Ik moest even braken toen Emma begon over haar rode neglige...dat vaker uit was dan aan??? Wanneer heeft die sex dan? Laatste keer was toch met Cal?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef nielsie het volgende:
hihi.... helaas, volgens mij bedoelde ze dat niet! (of dat ze er niet meer in paste...ook niet!) Ze ging ineens heel naughty naughty doen tegen rosanna...bahhhh.... alhoewel, ze maakt altijd wel lekkere snyder-cider, wordt tijd voor een wip! Iemand enig idee of Emma ooit nog aan de man/vrouw/hond komt?
Nou ik denk dat heel heel heel lang geleden Emma een sexy boerinneke was. Hoeveel kids heeft ze wel niet? Holden, Caleb, Meg, Ellie en Josh. Ergens in de jaren '80/'90 vochten twee mannen om haar toen Emma schrijfster wilde worden. Maar gisteren was ik het wel met Craig eens: "Hoeveel cakes kan die vrouw wel maken".quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:55 schreef nielsie het volgende:
Ik moest even braken toen Emma begon over haar rode neglige...dat vaker uit was dan aan??? Wanneer heeft die sex dan? Laatste keer was toch met Cal?
kijk hier maar even, daar kun je t vragen!!quote:Op maandag 20 september 2004 10:16 schreef Smittend het volgende:
Is de baby van Carly nou van Mike of van Jack?
Van mike..quote:Op maandag 20 september 2004 10:16 schreef Smittend het volgende:
Is de baby van Carly nou van Mike of van Jack?
quote:Op maandag 20 september 2004 14:53 schreef Smittend het volgende:
Ik las net op het ATWT spoilertopic dat Jack inderdaad de vader is.
Vink wel zielig voor Mike.
quote:Op maandag 20 september 2004 18:13 schreef Smittend het volgende:
Ja, Carly weet niet zeker van wie het kind is. Ze denkt dat het van Mike is i.v.m. de uitgerekende datum. Wordt nog leuk !!!![]()
Josh, Is dat niet de verkrachter van Iva, vader van Rose en Lily, en huidige man van Meg, maar toch geen zoon van Emma?quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ik denk dat heel heel heel lang geleden Emma een sexy boerinneke was. Hoeveel kids heeft ze wel niet? Holden, Caleb, Meg, Ellie en Josh. Ergens in de jaren '80/'90 vochten twee mannen om haar toen Emma schrijfster wilde worden. Maar gisteren was ik het wel met Craig eens: "Hoeveel cakes kan die vrouw wel maken".
Waarom denk je dat dat spoiler topic er is??quote:Op maandag 20 september 2004 14:53 schreef Smittend het volgende:
Ik las net op het ATWT spoilertopic dat Jack inderdaad de vader is.
Vink wel zielig voor Mike.
Inderdaad, dus waarom is Carly in Oakdale een grotere slet dan Rosanna, en Emily een grotere dan Barbar. Dat snap ik dus niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:58 schreef Smittend het volgende:
Ach..iedereen is een "slet" in soaps...Bijna iedereen is al meerdere keren getrouwd geweest en hebben meerdere kinderen van verschillende ouders...Dat hoort er gewoon bij..toch ?
Nou..Carly zit diep in de shit..Jack weet dat ze vreemd is gegaan..vandaag komt de confrontatie !!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:25 schreef KWAKje het volgende:
praat me bij!!! alsjeblieft!! mn video is kapoet, ik sta al een hele week droog![]()
![]()
WAT DOE JIJ HIER DAN ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:27 schreef woediewokkie het volgende:
dan ben je triest,kijkend naar zo'n serie,en er dan ook over praten op een site..........![]()
Op een wel erg bizarre manier. Hij ondervroeg toevalling de vroeger bewaakster van Monte Carlo, degene die Henry had betrapt bij het gluren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:19 schreef DarcMarc het volgende:
Hoe is jack er achter gekomen? heb het 2 dagen niet gevolgd
Okee! ik had het eerder verwacht van Craigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:43 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Op een wel erg bizarre manier. Hij ondervroeg toevalling de vroeger bewaakster van Monte Carlo, degene die Henry had betrapt bij het gluren.
Carly kwam het politiebureau binnen, en zij herkende Carly (en die bewaakster wist ook dat het om Mike ging). Die bewaakster vertelt het tegen Jack, niet wetend dat hij de man van Carly is. Had wel een charmantere oplossing voor gevonden mogen worden, vind ik.![]()
Of van Rosanna, want die weet het nu ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:49 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Okee! ik had het eerder verwacht van Craig
jullie verschrikkelijk uitlachen mooie ZEEPFANSquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:44 schreef Smittend het volgende:
[..]
WAT DOE JIJ HIER DAN ?
You're very welcomequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:11 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
jullie verschrikkelijk uitlachen mooie ZEEPFANS
ga je ergens anders nuttig maken ofso, hier is dat niet 't geval..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:11 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
deze gast irriteert zich aan ons...hihi, lijkt me beter niet op in te gaan, het weet niet wat het mist!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:11 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens !quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:19 schreef Christine het volgende:
Dit zijn wel de betere afleveringen he?!
Alleen dat gezeur met Jessica/Ben/Marshall vind ik niet zo interessant, maar ik vond hun nooit echt boeiend.
Ben is zo verschrikkelijk saai, volgens mij is dat zijn grootste probleem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:11 schreef nielsie het volgende:
ik heb ook niks met Ben. Hij is altijd zo...zo, ik weet niet, gefrustreerd? Gefuckt? Vind het geen 'aardig' of 'leuk' personage maar hij is ook weer niet 'slecht'. Maarja, als je al zo vaak gedumpt bent, wordt je vast niet gezellig....
Komt het nog goed tussen molly en carly??
Mee eens!! Alhoewel Lucinda natuurlijk wel the top of the bill is.......wat een gaaf personage is dat zeg!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:52 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik vind Carly echt een van de leukste karakters (samen met Lucinda)![]()
Ze heeft veel te weinig verhaallijn, de laatste tijdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mee eens!! Alhoewel Lucinda natuurlijk wel the top of the bill is.......wat een gaaf personage is dat zeg!!
Ik vond James en Lucinda inderdaad een erg goed koppel.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:24 schreef nielsie het volgende:
wordt indeed tijd dat Lucinda weer eens een (foute) minnaar krijgt!
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:24 schreef nielsie het volgende:
wordt indeed tijd dat Lucinda weer eens een (foute) minnaar krijgt!
Heeft 'ie zich dan weeeer laten verbouwen????quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:46 schreef Smittend het volgende:
Da's die dubbelganger van Simon volgens mij.![]()
Wat zei hij nou: " Ha, me, myself and Mike Kasnoff", of zoiets?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:12 schreef Urnie het volgende:
Whahaha! Net de aflevering van vandaag gezien. Die Jack.....sit ups tijdens zijn "snacks" ! Hilarisch!
En Craig maakt mij ook altijd aan het lachen
Ooit van het fenomeen spoiler c.q. spoilertopic gehoord?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:40 schreef caralinda het volgende:
-knip-
Aanpassen dan! Er zijn nog mensen die dit allemaal NIET van tevoren willen weten!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:04 schreef caralinda het volgende:
ja
shame on you.. ga dat bericht eens heel snel editten..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef caralinda het volgende:
hahaha, wat een zeikerds zeg,
xx
Dat je een foutje maakt, oké. Haar reactie vind ik echter veelzeggend ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:43 schreef nielsie het volgende:
wat een overdreven reacties zeg, welkom hoor caralinda! Maakte zelf ook ooit die fout, boeiend...
Volgens mij maar 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:43 schreef nielsie het volgende:
heb ik het nou goed en zijn er in 1 jaar nu al 3 chrissen geweest?
Precies.. kom uit voor je foutje, maar betitel de mensen hier niet als zeikerds:Squote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:56 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Dat je een foutje maakt, oké. Haar reactie vind ik echter veelzeggend ...
Ik ook!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind paul korver het leukst!!
Het was nep hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:26 schreef schatje het volgende:
Zo, dat was een mooie vuistslag van Carly.
Hebben ze elkaar gemept????quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:48 schreef Sasandra het volgende:
CATFIGHT
![]()
Even het spoilertopic doorlezen, daar staat wel wat er gaat gebeuren met Jessica en haar liefdeslevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:50 schreef nielsie het volgende:
shoot, heb dat ook gemist!
Weet iemand misschien of jessica en marshall samen komen? vind het zo'n gaaf stel!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind paul korver het leukst!!
Welke moeilijke jeugd eigenlijk. Ze is hartstikke liefdevol opgvoed door Susan (en een beetje door Emily) Stuart.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:27 schreef nielsie het volgende:
Grappig, zat gisteren precies hetzelfde te denken. Allison komt ook overal mee weg, tis een echt kreng! Maarja, je weet hoe het gaat, wordt ze straks weer betrapt (ze gaat iets met aaron doen...zeg niet wat, kijk maar in spoiler) en dan gaat ze huilen, gooit het op haar moeilijke karakter en jeugd...en die suffe lucy maakt het dan vast weer goed.
Moet je er ook wel even bij vertellen dat die vader jaaaaren jonger was dan haar moeder. Hoeveel ... geen idee, ze zwabberen maar wat aan met die tijdslijnen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef nielsie het volgende:
Ze heeft een alcoholistische moeder die door haar vader is verlaten voor een jonge chick.
Susan heeft al jaaaaren niet meer gedronken. De laatste keer was lang voordat Alison geboren was. Dat Emily daarover zeikt, oke, haar moeder heeft veel gedronken toen Emily jong was, maar Alison heeft er nooit last van gehad.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef nielsie het volgende:
Ze heeft een alcoholistische moeder die door haar vader is verlaten voor een jonge chick. Verder blijkt haar zus haar biologische moeder te zijn...snap best dat een puber daar een beetje van in de war raakt!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:17 schreef nielsie het volgende:
hee sasandra...ik leef ook mee, maar het is maar een soap hoor!!Allison wordt neergezet als een hele moeilijke puber en dat doet ze aardig! hihi
Ik ook niet meer. Toen ik begon met kijken, was hij er nog wel (de oude) maar niet lang meer.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:06 schreef Koningin het volgende:
Hoe zat het ook al weer allemaal met die Dusty en de verhaallijn?? Ik weet het niet meer.
Uhm ff denken hoor..t'is ook zo lang geleden. Hij was het vriendje van Lily, ze hebben samengewoond in een klein huisje vlakbij het huis waar Holden woonde met Emily( die waren toen getrouwd).quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:06 schreef Koningin het volgende:
Hoe zat het ook al weer allemaal met die Dusty en de verhaallijn?? Ik weet het niet meer.
vriendin van joeyquote:Op maandag 1 november 2004 23:00 schreef Urnie het volgende:
Hè jammer...gemist. Wie speelde ze dan?
Zapte er ook toevallig langs. Ik zou nou totaal geen moeite hebben met zo'n scenequote:Op dinsdag 2 november 2004 17:06 schreef nielsie het volgende:
mike gezien bij america's top model? Zag gisteren herhaling, moeten die models met hem een stukje doen...grappig
Ik heb het gezien, moest frietjes van Joey afpakken en 'Joey doesn't share food'!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:04 schreef berc het volgende:
[..]
vriendin van joey
Ikke ook niet..mmm..quote:Op woensdag 3 november 2004 09:29 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Zapte er ook toevallig langs. Ik zou nou totaal geen moeite hebben met zo'n scene![]()
Haha, geweldig.. Heb de uitzending van vrijdag gemist, maar ze werd er in de uitzending van donderdag mooi uitgezet door Dusty... (op aandringen van Rose;))quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:14 schreef Urnie het volgende:
Barbara: Craig, you're NOT staying here!
Craig: Think again, Swamp Thing!![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 11:58 schreef Urnie het volgende:
Die Marshall mag van mij wel de serie uit...wat een loser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, ik heb zelf al een tijdje niet meer gekeken...wat gebeurt er op dit moment??I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Volgens mij kwam de leader na de reclame i.p.v. ervoor..erg verwarrend..quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:29 schreef DarcMarc het volgende:
Kwam de leader nou twee keer langs? of heb ik me vergist
Ja je hebt gelijk! best wel irritant hopelijk was dat maar 1 maligquote:Op maandag 8 november 2004 13:55 schreef Smittend het volgende:
[..]
Volgens mij kwam de leader na de reclame i.p.v. ervoor..erg verwarrend..![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:49 schreef Sasandra het volgende:
Gebeurt hier nog wel eens wat?
Inderdaad zijn de laatste afleveringen ietwat slaapverwekkend.![]()
Vandaag weer...quote:Op maandag 8 november 2004 14:50 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk! best wel irritant hopelijk was dat maar 1 malig
Hopelijk doen ze het vandaag eens NIET !!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:13 schreef marc16 het volgende:
[..]
Vandaag weer...![]()
ZOu voor de verandering fijn zijnquote:Op maandag 15 november 2004 13:41 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het vandaag eens NIET !!!
Het intro word vaak ingekort door rtl4quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:42 schreef marc16 het volgende:
[..]
ZOu voor de verandering fijn zijn
EN het was ook fijnEindelijk een keer een "normale" intro..
Ja, idd. Ze speelt wel erg goed bang en geëmotioneerd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:11 schreef Sasandra het volgende:
Toch alweer sterk spel van Jessica.
Nou ik denk 't niet.ATWT is niet te vergelijken met andere soaps.vooral niet met nederlandse soaps!quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:49 schreef Orginial het volgende:
Atwt-Fans jullie zijn tog soapgek?
Kom dan in de nieuwe soap spelen op FOK
Kom snel naar SOP,nog altijd op zoek naar users![]()
Zeer zeker niet nee!quote:Op woensdag 17 november 2004 07:55 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nou ik denk 't niet.ATWT is niet te vergelijken met andere soaps.vooral niet met nederlandse soaps!![]()
En is dat echt zo, of heeft zij dat ervan gemaakt??quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:55 schreef Christine het volgende:
Hij heeft haar verkracht.
Ik denk wel dat het echt is, aangezien Jessica erg overdreven reageert. Als je zoiets verzonnen hebt, ga je niet iemand onder bedreiging van een pistool je huis uit zetten.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En is dat echt zo, of heeft zij dat ervan gemaakt??
Ik twijfel wel aan haar verhaal, maar aan de andere kant, een rechtbank scene hebben we veel vaker gezien in ATWT.
Je zou zeggen van niet natuurlijk. Het zal vanzelf wel blijken.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het echt is, aangezien Jessica erg overdreven reageert. Als je zoiets verzonnen hebt, ga je niet iemand onder bedreiging van een pistool je huis uit zetten.
Toch?
Ik weet niet of ze de verkrachting zelf hebben laten zien, die aflevering heb ik niet helemaal gezien namelijk! We zullen het wel zien danquote:Op donderdag 18 november 2004 13:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet natuurlijk. Het zal vanzelf wel blijken.
Dus van de verkrachting hebben ze niets laten zien.
In ieder geval, bedankt voor je antwoord![]()
Dat zou wel eens helemaal waar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:43 schreef DarcMarc het volgende:
Volgens mij werkt Dusty voor Stenbeck
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:43 schreef DarcMarc het volgende:
Volgens mij werkt Dusty voor Stenbeck
Amen..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:58 schreef Smittend het volgende:
Wat een b**ch is die Barbara toch zeg !![]()
Zo lief doen tegen Rose zodat Dusty 't ziet.
Ik vind diegene die Barbara speelt toch wel een goede actrice..als ze ervoor kan zorgen dat je haar echt niet mag !!
Blijkt maar weer eens dat ATWT een echte goede soap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |