* Mark kent heel veel jaren 80 metalquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:00 schreef Seborik het volgende:
Mark, ken jij de band Excel? Ergens uit de '80s.
Leuk dat je het kent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:59 schreef Mark het volgende:
[..]
* Seborik kent heel veel jaren 80 metal
Excel? Ja hoor! "The Joke is on you" is volgens mij hun bekendste album, al heb ik er zelf geen albums van. Wel aardig, maar niet van doorslaggevend belang in de grote vaart der metal-volkeren
Ik heb er denk ik (ook) zo'n 3 draaibeurten nodig gehad om m'n op waarde te schatten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:17 schreef nipeng het volgende:
Ik heb 'm onlangs nog een paar keer geluisterd en ben wat positiever gaan oordelen over Local Angel.
Chicoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik (ook) zo'n 3 draaibeurten nodig gehad om m'n op waarde te schatten.
Nu, na minstens 30 (wsl meer) draaibeurten, vind ik het echt zoooooo'n heerlijke CD ...
dunno.. ik zie ze trouwens d8 ik in oktober in de Effenaar,met Gas erop ofzoietsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef nipeng het volgende:
Hoe is het laatste album van Spoiler?
Had ik ook gezien. Deels (niet helemaal) kende ik het al van de bonus DVD die bij de engelse uitgave van Songs for the Deaf zat. Daar zaten ook nog wat andere live opnamen bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:15 schreef TimoBasso het volgende:
Gistere was echt trouwens een leuk concertje van Queens op MTV Live ,Goh wat vind ik toch jammer dat die band deels uit elkaar is ..
Ik ken Pelican nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:22 schreef Seborik het volgende:
Hallo Doc.
Die instrumentale cd van Biblical Proof for UFOs is zwaar ok. Ik vind alleen Pelican wat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |