abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:18:50 #251
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_22180338
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:32 schreef od0bo het volgende:

[..]

Dus de DJ was Walter? Dat wist ik niet.

p.s. Ik krijg die 2 cd's van Ufomammut niet meer uit mijn cd-speler. is voor mij tot nu toe echt het album van het jaar!
jup
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:59:07 #252
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22182579
Zo dat was een leuk weekje.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zondag Dutch Doomday in de Baroeg. Een leuke manier om kennis te maken met die tent.

Reverend Bizarre (FIN) + Insanity Reigns Supreme (B) + Beyond Belief (NL) + Doomshine (D) + Well of Souls (D) + Heavy Lord

Het was erg leuk om Reverend Bizarre te zien. En ja ze zijn goed.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Doomshine (epic doom volgens Baroeg)vond ik ook erg leuk.
Heavy Lord, verbazend heavy en intense muziek van jonge knapen.
Beyond Belief, zeer plezant alleen weet ik niet precies waarom. Het klopte gewoon.
Well of Souls was ok maar niet echt bijzonder.
Insanity Reigns Supreme, ok maar niet mijn style.

Woensdag Ufomammut in de 013
Het voorprogramma,Nuc, was best aardig. Ufomammut speelde lekker heavy en spacey.
Een soort sons of otis met de spacey bas effecten van Atomic Bitchwax en de space effects van Astrosoniq maar dan uitgevoerd in eigen stijl. De samples van stonerrock.com geven een goede indruk.
Jammer dat het eerste deel Ufomammut niet echt lekker op gang kwam door technische storinkjes. De laatste nummers waren echter
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Ufomammut deed zijn eigen videoshow overigens.

Donderdag ATP in de Goudvishal
Woensdag bij Ufo sprak ik Walter, hij had het over ATP. Ik was het bijna vergeten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hij vond het jammer dat ie er niet bij kon zijn wegens zijn show bij Astrosoniq.
Ik was niet van plan (zware week) om te gaan maar uiteindelijk toch op het laatste moment maar besloten om toch te gaan kijken. Het kriebelde en ik wat ATP eigenlijk niet missen. Het was leuk om Doc aan te treffen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vlak nadat Ik Doc verteld had dat het voorprogramma niet zo goed is begon men te spelen. Ik miste wat bandleden en toen viel het kwartje: het is Blutch ipv Borehole. Op een of andere manier had ik steeds Borehole gelezen ipv Blutch. Blutch vind ik een fijne doomband (Fra Diavolo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) .
De show was helaas niet zo goed als toen ze met Bongzilla tourden. Ze hadden diverse hele korte nummers, die eigenlijk de show braken. Gelukkig speelden ze wel een aantal langere nummers op de Blutch manier (drukwave van de drum, piepende gitaar, de breaks en enkele mooie versnellingen). Het was hierdoor toch nog ok, De meeste mensen waren op het eind gevlucht, de watjes.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Uiteindelijk had ik dus toch gelijk, de meeste mensen vonden het voorprogramma maar matig.

Over ATP kan ik heel kort zijn. De band had er duidelijk zin in. Damn dat rockte lekker!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Normaal boeien vocals mij niet zo maar die zanger heeft echt een goede strot.

[ Bericht 0% gewijzigd door nipeng op 24-09-2004 21:26:36 ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:03:10 #253
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_22182664
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:59 schreef nipeng het volgende:
Het was erg leuk om Reverend Bizarre te zien. En ja ze zijn goed.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_22183667
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:24 schreef od0bo het volgende:

[..]

Is inderdaad balen ja. Van wie heb je gehoord dat je niet veel gemist hebt? Ik vond Ufomammut zeker de moeite van het bezoeken waard.
Van de mensen met wie ik was en die niet vroeg naar huis hoefden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ufomammut leek er niet zoveel zin in te hebben van wat ik hoorde, door het vrij late tijdstip van aanvang speelden ze ook voor een nagenoeg lege zaal, dus misschien had dat er ook wat mee te maken.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:03:26 #255
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_22183960
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:03 schreef Summoner het volgende:

[..]

[afbeelding]
jup same here...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

this sucks
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:02:54 #256
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22190916
Mwoah als je met het openbaar vervoer was gegaan had je tijdens Reverend moeten vertrekken... ze begonnen namelik ongeveer een uur later dan de planning.
pi_22192119
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:59 schreef nipeng het volgende:
Zo dat was een leuk weekje.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nice review.
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:28:38 #258
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22193539
Thnx, het was een erg leuke week.
Ik ben erg blij dat ik naar ATP ben gegaan.
pi_22200305
Nog wat data:

Negative Reaction - 3 okt. Baroeg R'doom
Place of Skulls - 15 okt Hedon Zwolle
Monkey3 - 28 okt. Cul de Sac Tilburg
Motorpsycho - Tivoli Utrecht
  zaterdag 25 september 2004 @ 20:46:01 #260
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22201378
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 19:50 schreef od0bo het volgende:
Nog wat data:

Negative Reaction - 3 okt. Baroeg R'doom
Place of Skulls - 15 okt Hedon Zwolle
Naar beide ben ik van plan om te gaan.
quote:
Monkey3 - 28 okt. Cul de Sac Tilburg
Ken ik niet.
quote:
Hmm ben bang om Tussler shit aan te moeten horen of nog erger hun poppy crap.
pi_22210900
Monkey3 is een instrumentaal gezelschap uit Zwitserland. Hier een review en een muziekclip:

http://www.stonerrock.com/store/info.asp?item_num=ATH-1651
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=4022&lang=nl

Motorpsycho heb in in '99 in de effenaar gezien met een marathon optreden van een paar uur. Nu zijn ze inderdaad een poppier weg ingeslagen.
  zondag 26 september 2004 @ 12:29:09 #262
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22212238
Motorpsycho heb ik diverse malen gezien:
quote:
Motorpsycho 03/11/02 013
Motorpsycho 12/04/02 Nighttown
Motorpsycho 29/05/98 Effenaar
Motorpsycho 14/11/97 Noorderligt
Motorpsycho 23/08/97 Walibi Flevo/Lowlands
Ik heb ook redelijk wat van hun albums.
  zondag 26 september 2004 @ 13:13:32 #263
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_22212910
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 19:50 schreef od0bo het volgende:
Motorpsycho presents International Tussler Society 8 oktober Vera Groningen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_22213413
quote:
Op zondag 26 september 2004 12:29 schreef nipeng het volgende:
Motorpsycho heb ik diverse malen gezien:
[..]

Ik heb ook redelijk wat van hun albums.
sinds 1998 (tivoli utrecht, a K9 suite
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) heb ik ze minimaal 2 keer per jaar aan het werk gezien, heb alle albums en de meeste EP's (behalve die op vinyl maar die komen vast en zeker nog wel eens...)
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  zondag 26 september 2004 @ 14:24:33 #265
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22214230
Die EP van Goatsnake, Trampled under hoof, is erg lekker.
  zondag 26 september 2004 @ 15:44:42 #266
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_22215587
Monkey3 is zeker cool
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

*ik ben der ook bij
pi_22216232
quote:
Op zondag 26 september 2004 14:24 schreef nipeng het volgende:
Die EP van Goatsnake, Trampled under hoof, is erg lekker.
Die smaakt inderdaad naar meer. Jammer dat ik 3 van de 5 nummers al op cd had.
  zondag 26 september 2004 @ 16:26:04 #268
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22216380
Wat er op stonerrock.com staat over Monkey 3 klinkt erg interessant.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_22217924
De vergelijking met Ufomammut en Sons of Otis volgens ATH vind ik iets te gemakkelijk. Monkey3 is geen space doom. Wel zijn er net als Ufomammut zijn er synths in verwerkt wat het underground sfeertje versterkt..

Ik denk dat het live wel eens goed uit kan gaan pakken.
  zondag 26 september 2004 @ 19:41:07 #270
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22220922
@Doc

Hoe bevalt ATP ~ Staring at the divine?

Zelf vind ik het een prima album.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_22227625
Ik hoort net een leuk instrumentaal nummertje van Brant Bjork & the Operators op m'n Audioscrobbler-zender. Zou van deze cd moeten komen:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Is dat verder nog een goede cd? 't klonk eigenlijk niet echt 'Stoner' of zo, maar wel okee.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_22227664
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 17:33 schreef TimoBasso het volgende:
Yeah..
ik hoop ECHT niet dat Brant opeens ook cool wordt bij het mainstream volk
Heheh, te laat..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 september 2004 @ 09:29:43 #273
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22230843
quote:
Op maandag 27 september 2004 00:11 schreef Zander het volgende:
Ik hoort net een leuk instrumentaal nummertje van Brant Bjork & the Operators op m'n Audioscrobbler-zender. Zou van deze cd moeten komen:

[afbeelding]

Is dat verder nog een goede cd? 't klonk eigenlijk niet echt 'Stoner' of zo, maar wel okee.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Persoonlijk vind ik alles wat Brant Bjork gedaan heeft leuk. Het lijkt me dat jij ook het meeste wel aardig zou vinden. Het is allemaal redelijke gevarieerd. Die CD BB&theOperators is de meest poppy CDvan zijn solo dingen. Jalamanta is de meest heavy (deels instrumentaal; heerlijke grooves). Keep Your Cool zit daar een beetje tussen in en Local Angel is ultiem relaxed - enigszins singer/songwriterachtig maar zeker niet op een neuzilige manier: meer stoned in het zomergras:)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22264001
Weer wat cd's binnengekregen, nl:

Goatsnake I + Dogdays. Dit is een reissue met Knucklebuster als bonustrack. Dit nummer had eigenlijk op I moeten verschijnen maar heeft het om onbekende reden niet gehaald. Is daarna wel op 7" verschenen en later als opnieuw opgenomen versie op Flower of Disease.

Ginnungagap - Return to Nothing. Is in Engeland live opgenomen tijdens de Khanate tour. En bestaat uit Gerritt (computer), S O'Malley (gitaar), T Wyskida (gong). Heeft wel wat weg van het nummer BassAliens van White2. Is een beperkte oplage van 500 st.

House of Low Culture - Submarine Immersion Techniques. Moet ik nog beluisteren...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 29 september 2004 @ 16:00:42 #275
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22286788
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Doc het volgende:
Van het weekend naar een klein gratis festivalletje geweest. Myrthe had LocalAngel mee, en gaf het aan een van de DJs die eerst wilde horen of dat niet stiekem de nieuwste K3 was of zo.Toen dat niet het geval bleek draaide hij het halve album. De andere DJ die even weg was kwam terug en knipperde 20 keer met z'n ogen. Toen de eerste DJ het kleine meisje aanwees dat hem de CD te draaien had gegeven sloeg-ie stijl achterover: het bleek een BrantBjork fan te zijn die alles van BB had maar de nieuwste nog niet en dat een 6 jarige daarmee aankwam blew his mind
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop