jupquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:32 schreef od0bo het volgende:
[..]
Dus de DJ was Walter? Dat wist ik niet.
p.s. Ik krijg die 2 cd's van Ufomammut niet meer uit mijn cd-speler. is voor mij tot nu toe echt het album van het jaar!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:59 schreef nipeng het volgende:
Het was erg leuk om Reverend Bizarre te zien. En ja ze zijn goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de mensen met wie ik was en die niet vroeg naar huis hoefdenquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:24 schreef od0bo het volgende:
[..]
Is inderdaad balen ja. Van wie heb je gehoord dat je niet veel gemist hebt? Ik vond Ufomammut zeker de moeite van het bezoeken waard.
jup same here...quote:
Nice review.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:59 schreef nipeng het volgende:
Zo dat was een leuk weekje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naar beide ben ik van plan om te gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:50 schreef od0bo het volgende:
Nog wat data:
Negative Reaction - 3 okt. Baroeg R'doom
Place of Skulls - 15 okt Hedon Zwolle
Ken ik niet.quote:Monkey3 - 28 okt. Cul de Sac Tilburg
Hmm ben bang om Tussler shit aan te moeten horen of nog erger hun poppy crap.quote:Motorpsycho - Tivoli Utrecht
Ik heb ook redelijk wat van hun albums.quote:Motorpsycho 03/11/02 013
Motorpsycho 12/04/02 Nighttown
Motorpsycho 29/05/98 Effenaar
Motorpsycho 14/11/97 Noorderligt
Motorpsycho 23/08/97 Walibi Flevo/Lowlands
Motorpsycho presents International Tussler Society 8 oktober Vera Groningen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:50 schreef od0bo het volgende:
Motorpsycho - Tivoli Utrecht
sinds 1998 (tivoli utrecht, a K9 suitequote:Op zondag 26 september 2004 12:29 schreef nipeng het volgende:
Motorpsycho heb ik diverse malen gezien:
[..]
Ik heb ook redelijk wat van hun albums.
Die smaakt inderdaad naar meer. Jammer dat ik 3 van de 5 nummers al op cd had.quote:Op zondag 26 september 2004 14:24 schreef nipeng het volgende:
Die EP van Goatsnake, Trampled under hoof, is erg lekker.
Heheh, te laat..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:33 schreef TimoBasso het volgende:
Yeah..
ik hoop ECHT niet dat Brant opeens ook cool wordt bij het mainstream volk
Persoonlijk vind ik alles wat Brant Bjork gedaan heeft leuk. Het lijkt me dat jij ook het meeste wel aardig zou vinden. Het is allemaal redelijke gevarieerd. Die CD BB&theOperators is de meest poppy CDvan zijn solo dingen. Jalamanta is de meest heavy (deels instrumentaal; heerlijke grooves). Keep Your Cool zit daar een beetje tussen in en Local Angel is ultiem relaxed - enigszins singer/songwriterachtig maar zeker niet op een neuzilige manier: meer stoned in het zomergras:)quote:Op maandag 27 september 2004 00:11 schreef Zander het volgende:
Ik hoort net een leuk instrumentaal nummertje van Brant Bjork & the Operators op m'n Audioscrobbler-zender. Zou van deze cd moeten komen:
[afbeelding]
Is dat verder nog een goede cd? 't klonk eigenlijk niet echt 'Stoner' of zo, maar wel okee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Doc het volgende:
Van het weekend naar een klein gratis festivalletje geweest. Myrthe had LocalAngel mee, en gaf het aan een van de DJs die eerst wilde horen of dat niet stiekem de nieuwste K3 was of zo.Toen dat niet het geval bleek draaide hij het halve album. De andere DJ die even weg was kwam terug en knipperde 20 keer met z'n ogen. Toen de eerste DJ het kleine meisje aanwees dat hem de CD te draaien had gegeven sloeg-ie stijl achterover: het bleek een BrantBjork fan te zijn die alles van BB had maar de nieuwste nog niet en dat een 6 jarige daarmee aankwam blew his mindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop