Zo dat was een leuk weekje.
![]()
Zondag Dutch Doomday in de Baroeg. Een leuke manier om kennis te maken met die tent.
Reverend Bizarre (FIN) + Insanity Reigns Supreme (B) + Beyond Belief (NL) + Doomshine (D) + Well of Souls (D) + Heavy Lord
Het was erg leuk om Reverend Bizarre te zien. En ja ze zijn goed.
Doomshine (epic doom volgens Baroeg)vond ik ook erg leuk.
Heavy Lord, verbazend heavy en intense muziek van jonge knapen.
Beyond Belief, zeer plezant alleen weet ik niet precies waarom. Het klopte gewoon.
Well of Souls was ok maar niet echt bijzonder.
Insanity Reigns Supreme, ok maar niet mijn style.
Woensdag Ufomammut in de 013
Het voorprogramma,Nuc, was best aardig. Ufomammut speelde lekker heavy en spacey.
Een soort sons of otis met de spacey bas effecten van Atomic Bitchwax en de space effects van Astrosoniq maar dan uitgevoerd in eigen stijl. De samples van stonerrock.com geven een goede indruk.
Jammer dat het eerste deel Ufomammut niet echt lekker op gang kwam door technische storinkjes. De laatste nummers waren echter
![]()
.
Ufomammut deed zijn eigen videoshow overigens.
Donderdag ATP in de Goudvishal
Woensdag bij Ufo sprak ik Walter, hij had het over ATP. Ik was het bijna vergeten
![]()
Hij vond het jammer dat ie er niet bij kon zijn wegens zijn show bij Astrosoniq.
Ik was niet van plan (zware week) om te gaan maar uiteindelijk toch op het laatste moment maar besloten om toch te gaan kijken. Het kriebelde en ik wat ATP eigenlijk niet missen. Het was leuk om Doc aan te treffen.
Vlak nadat Ik Doc verteld had dat het voorprogramma niet zo goed is begon men te spelen. Ik miste wat bandleden en toen viel het kwartje: het is Blutch ipv Borehole. Op een of andere manier had ik steeds Borehole gelezen ipv Blutch. Blutch vind ik een fijne doomband (Fra Diavolo
![]()
) .
De show was helaas niet zo goed als toen ze met Bongzilla tourden. Ze hadden diverse hele korte nummers, die eigenlijk de show braken. Gelukkig speelden ze wel een aantal langere nummers op de Blutch manier (drukwave van de drum, piepende gitaar, de breaks en enkele mooie versnellingen). Het was hierdoor toch nog ok, De meeste mensen waren op het eind gevlucht, de watjes.
![]()
Uiteindelijk had ik dus toch gelijk, de meeste mensen vonden het voorprogramma maar matig.
Over ATP kan ik heel kort zijn. De band had er duidelijk zin in. Damn dat rockte lekker!
Normaal boeien vocals mij niet zo maar die zanger heeft echt een goede strot.
[ Bericht 0% gewijzigd door nipeng op 24-09-2004 21:26:36 ]