idd! beter dan niks, anders had ik met de trein teruggemoetenquote:Op maandag 26 juli 2004 15:11 schreef ZX9R het volgende:
Mooi mazzel dan voor je!
Maar ja.... een ER-5.....
Ach. Wat maakt het uit. Het is beter dan niks!
Die zijn er zeker. Alleen rijden ze niet zo goed meer!quote:Op maandag 26 juli 2004 15:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Hehe... ligt eraan in wat voor conditie
Alstie heel veel kapschade had misschien
quote:Geachte heer/mevrouw,
Al een geruime tijd ben ik geinteresseerd in de Luchtvaart. Vorig jaar heb ik mijn MBO ICT diploma gehaald op niveau 2. Echter, ik heb besloten om iets uitdagenders in de Luchtvaart-sector te gaan doen, het werk in de ICT vond ik niet uitdagend genoeg. Nu ben ik niet helemaal op de hoogte van alle werkzaamheden, en opleidingen die daarvoor vereist zijn. Zo lijkt mij het bijvoorbeeld erg leuk om bij het Grondpersoneel te werken en een vliegtuig klaar te maken voor een vlucht. Ik denk hierbij aan aftanken, bagage inladen etc. etc. Nu weet ik wel dat je voor "Fuel-operator" rijbewijs C-E met Chaffeurs diploma nodig hebt en ADR (vervoer gevaarlijke stoffen), maar wat voor opleiding moet je precies gevolgd hebben of moet je gaan volgen om een taak binnen het Grondpersoneel te krijgen? En doen jullie ook intern mensen opleiden?
Nu zal ik even iets over mijzelf vertellen, mijn naam is *censuur*, 19 jaar en werk eigenlijk al heel mijn leven met computers. Als hobby vind ik dit leuk om te doen, maar zoals ik eerder al zei, als werk vind ik dit niet echt boeiend. Mijn andere hobby, naast Luchtvaart, is motorrijden en alles daar omheen eigenlijk.
Ik hoop dat u mij kunt helpen met mijn vragen,
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
*censuur*
Niet, eerst een betaalbaar lasapparaat scoren. (wegens ontslag kan ik die van mijn ex-werkgever niet meer gebruiken.)quote:Op maandag 26 juli 2004 15:45 schreef ZX9R het volgende:
Blok op de kart.
Hoe is het daarmee eigenlijk?
Heb je al eens gekeken op:quote:Op maandag 26 juli 2004 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Net een mailtje gestuurd aan Rotterdam Airport en Schiphol
[..]
[/i]
we dagdromen wat aan hierquote:Op maandag 26 juli 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
beter gisteren een afspraak maken dan morgenquote:Op maandag 26 juli 2004 16:39 schreef jozef444 het volgende:
hmzz ik werd net al uitgeroepen tot overloper in de gewone SC dus bij deze hier nog maar s ik ga deze week een proeflesje motorrijden pakken
Als je het niet helemaal zeker weet of je het echt wil, kun je beter geen proefles nemen. Dan ben je meteen compleet verslaafd en kom je er nooit meer vanafquote:Op maandag 26 juli 2004 16:39 schreef jozef444 het volgende:
hmzz ik werd net al uitgeroepen tot overloper in de gewone SC dus bij deze hier nog maar s ik ga deze week een proeflesje motorrijden pakken
He Markie, nog geen andere gevonden maar als je terug wil moet je dat meteen zeggen dan gaan ze meteen jouw kant weer op.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:40 schreef Makster het volgende:
aloha Hollander,
Hoe zit het eigenlijk met je stepjes. Heb je al andere gevonden?
Het heeft neit veel haast hoor. Alles rustig aan heh (mentaliteit heb ik overgenomen van mijn overzeese vriendenquote:Op maandag 26 juli 2004 18:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
He Markie, nog geen andere gevonden maar als je terug wil moet je dat meteen zeggen dan gaan ze meteen jouw kant weer op.![]()
Daar hebben wij ook nog weleens last van en dan zijn we maar 2 weken in het buitenland geweest.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:58 schreef Makster het volgende:
Het heeft neit veel haast hoor. Alles rustig aan heh (mentaliteit heb ik overgenomen van mijn overzeese vrienden)
Post is meestal het makkelijkst, ik kom bijna nooit bij jou in de buurt. Als je hier een keer in de buurt bent of ik kan weer mee naar een meet kan ook natuurlijk.quote:Hoe wil je ze dan eigenlijk weer terug bezorgen? Met de post ofzo? Kan ze anders ook wel een keer ophalen ofzo hoor, geen enkel probleem..
jawel, na 300 posts zit ie volquote:Op maandag 26 juli 2004 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat was er met deel 57 aan de hand ?? was nog helemaal niet vol,
mooie bochten om te oefenen dus?quote:Heb de racetrack in Oss gevonden kan zelfs 8tjes gereden worden, is vrij nieuw asfalt, er waren drie bochten die even geveegd moeten worden( ligt grindt) en is helemaal buiten de bebouwde kom
london babyquote:laat ik nou gehoorde hebben op de radio dat het de hele week mooi weer zou zijn![]()
![]()
1) ow ok, had ik niet gezien,quote:Op maandag 26 juli 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawel, na 300 posts zit ie vol
[..]
mooie bochten om te oefenen dus?
[..]
london babywanneer gaan we?
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
london baby![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
2) ja is zelfs 2 baans volgens mij dus we kunnen flink te keer gaan
donderdagavond?quote:2) euh mij maakt het niet zoveel uit ik kan alle dagen dus kijk maar wat jou het beste uitkomt,
Yep dat kan ze,quote:Op maandag 26 juli 2004 19:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]klinkt heel erg goed!! en dan kan raus ook mee op der soes
[..]
donderdagavond?
ja is goed! 1930 bij de mac in Oss Oostquote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Yep dat kan ze,
is 19:30 mooie tijd ?
is afslag Oss oost daar is ook een Mac dus daar afspreken ?
is voor jou 35 minuten rijden,
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:43 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk ook niet dat iedereen weet wie Freddy four fingers is en Bullet Tooth Tony enzquote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
roep het wel es vaker maar ik heb t idee dat niet iedereen t snapt, behalve jij en plo
iddquote:Op maandag 26 juli 2004 20:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Denk ook niet dat iedereen weet wie Freddy four fingers is en Bullet Tooth Tony enz
LONDON BABY
plezierquote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
cole dan ga ik nu nog ff rijden is mooi weer zonde om niets daar mee te gaan doen,
Had ik idd gekekenquote:Op maandag 26 juli 2004 17:12 schreef ploderus het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken op:
http://www.schiphol.nl/
En dan -> Schiphol Group
-> Vacatures op schiphol
Misschien staat daar wat bij![]()
En anders zoekt Tracks (waar ik de weekenden werk) misschien nog een merchandiser voor in één van de winkels achter de douane. Dan moet je de winkel netjes houden en verder de nieuwe voorraad verwerken. Je bent de hele dag achter de douane, tussen alle mooie dames die op weg zijn naar zonnige bestemmingen(klinkt alleen allemaal wat leuker dan het in werkelijkheid is..
)
Niet in het verzekeringswezenquote:Op maandag 26 juli 2004 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Om een leuke job te krijgen moet ik eerst een opleiding volgen
Wanneer ik wil.... volgens mij time-table is het morgen een druk dagje qua lijnvluchten op Zestienhoven......quote:Op maandag 26 juli 2004 22:14 schreef PatrickM het volgende:
Ey Riet, hoe laat ga je morgen naar Zestienhoven?
Vertel?quote:Op maandag 26 juli 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Niet in het verzekeringswezen![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg eens eeriljk...... vinden jullie mij een type voor hele dag achter een bureau?
Ga je morgenavond ook nog, of nie?quote:Op maandag 26 juli 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer ik wil.... volgens mij time-table is het morgen een druk dagje qua lijnvluchten op Zestienhoven......Word mooi dagje
Spiegelreflex camera mee met 200m telelens-
Er is nu trouwens niet zo veel meer te beleven op de Schiphol Departure/Arrival stream....
Blijf nie op en neer rijdenquote:Op maandag 26 juli 2004 22:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ga je morgenavond ook nog, of nie?
Geloof me, je ben echt wel flink bezigquote:Op maandag 26 juli 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dus NIKS voor mij...... liever ''echt'' iets doen..... fuel-operator bij KLM ofzo lijkt mij geweldigKist klaarmaken voor een vlucht
Klinkt interessant...... NOTquote:Op maandag 26 juli 2004 22:25 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Geloof me, je ben echt wel flink bezig
En je hebt regelmatig telefonisch contact met tussenpersonen en heel soms met eindklanten
Haha, voor jou is het natuurlijk nog wel een stukkie rijden naar Zestienhoven...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blijf nie op en weer rijden
Ik ga 1x..... en geen idee wanneer nogDenk in de middag...
Je kan natuurlijk ook altijd nog gaan vakkenvullen, ben je ook echt bezigquote:Op maandag 26 juli 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klinkt interessant...... NOT
Kan me echt niet boeien
Voor mij is het ongeveer 30 kmquote:Op maandag 26 juli 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
40km voor mij.... ben er zo hoor
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel....quote:Op maandag 26 juli 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook altijd nog gaan blijven vakkenvullen, ben je ook echt bezig![]()
Zeikerdquote:Op maandag 26 juli 2004 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
31.8km voor jou volgens Route66 2004
Maar waarom ga je niet gewoon leren voor vliegtuigmonteur oid (zoiets wou je toch doen?)quote:Op maandag 26 juli 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel....
Dit zijn de lijnvluchten..... wellicht stijgen en landen er ook nog wat chartervluchtenquote:Airline Aircraft Arr. Dep. Flight No.
Air Europa B737-8 2005 2105 AEA611/2
KLM cityhopper F50 1915 1945 KLM1338/9
KLM cityhopper F50 2255 KLM1340
Pegasus B737-8 1915 2020 PGT209/10 (mooie kistjes
Pegasus B737-8 2040 2140 PGT219/20
TTA ATR42 2040 TRQ496
TTA Be1900 2105 2120 TRQ636
TTA ATR42 2205 TRQ708
VLM F50 1930 2000 VLM206/7
En als je er een liedje over schrijf kan je zoveel Hayabusa's kopen als er parkeerplaats in Dordrecht is.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:
Je kan natuurlijk ook altijd nog gaan vakkenvullen, ben je ook echt bezig![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dus NIKS voor mij...... liever ''echt'' iets doen..... fuel-operator bij KLM ofzo lijkt mij geweldigKist klaarmaken voor een vlucht
Ik had vanochtend niet zo’n moeite om er uit te komen, gisteren was dat veel ergerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Ja...... ik wil naar mijn bedje terug ...
koelquote:Mijn bod op de Pontiac is goedgekeurd!![]()
![]()
Zondag had ik al moeite, en ik heb dus nog niet bij kunnen slapen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik had vanochtend niet zo’n moeite om er uit te komen, gisteren was dat veel erger![]()
![]()
Hmm…diequote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:26 schreef Patrick281 het volgende:
Zondag had ik al moeite, en ik heb dus nog niet bij kunnen slapen.![]()
Nu ben ik gisteren ruim 2 uur te laat naar bed gegaan wegens verschillende omstandigheden.![]()
![]()
En toen was er ook nog eens een ruzie in de straat waarbij alle ruiten in de woning eruit gingen.
mail? ben erg benieuwd nl.!quote:Pic van de Pontiac volgt later. Nu niet linken hier voordat er kapers komen..
Soort CRX maar dan net even anders.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:16 schreef ZX9R het volgende:
The poor man's Pontiac....
U'got mail ..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:25 schreef ZX9R het volgende:
is tie geel?
De ontsteking van die dingen is vaak slecht, zelf heeft zo'n geval me ook al talloze slapeloze nachte bezorgd.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Jongens niet zo enthousiast .. het is maar een Fiero.
En er zit nog wat werk aan .. loopt maar op 4 van de 6 cylinders.
Nog geen idee hoe ik dat op ga lossen..
6 cilinderquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Soort CRX maar dan net even anders.![]()
vage fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:33 schreef ZX9R het volgende:
Noem je dat een foto?
Ik zie een blauwe vlek op een ondefinieerbare achtergrond.![]()
Ik neem aan dat de eigenaar dat wel uitgezocht heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De ontsteking van die dingen is vaak slecht, zelf heeft zo'n geval me ook al talloze slapeloze nachte bezorgd.
Meestal zit je gewoon aan een nieuwe ontsteking. Hoop maar dat de bougies gewoon verrot zijn, dat komt ook nog weleens voor.
wel mooi kleurtjequote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
En sorry van die foto, maar duidelijker heb ik hem niet .. heb hem natuurlijk ook niet zelf gemaakt dus ...
Weet verder alleen dat de auto gerestaureerd is / helemaal opnieuw opgebouwd en gespoten in 1996.
idd overgespoten. Kijk maar naar het frame.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
70.000km......
Overgespoten? Stickers eraf...
Goede zaak die van OPM dat ze onder garantie naar het olieverbruik gaan kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:34 schreef ZX9R het volgende:
Die van OPM verbruikt nogal wat olie.
Maar met 3 maanden garantie weet je dat dan toch wel?
mooi model, mooie kleur, mooi zwartigquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef ZX9R het volgende:
Wat vinden jullie van deze:
[afbeelding]
ZXR 750
1993
70000 km
¤ 2950,- met 3 maanden garantie!
Motorcentrum Eindhoven. mijn teller is vervangen door een ruilunit.. met 3.000 kilometer meer. :'(quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:38 schreef ZX9R het volgende:
Pep, waar had jij je brommer eigenlijk vandaan?
Wat kan mij dat idee nou bommen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
...... maar het idee…
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:52 schreef ZX9R het volgende:
Daar staat ie namelijk!
Waarom vraag je onze mening dan hier.....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat kan mij dat idee nou bommen?
Ik koop toch ook een schadefiets?
dat moet jij weten, maar ik zou het gewoon niet zo snel doen. de kans is groter dat het blok gaar is dan dat je er nog een halve ton bij op zet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat kan mij dat idee nou bommen?
vind ik wel wat andersquote:Ik koop toch ook een schadefiets?
Omdat ik daar natuurlijk in geïnteresseerd ben!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom vraag je onze mening dan hier.....![]()
Ik ook ..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Omdat ik daar natuurlijk in geïnteresseerd ben!![]()
Omdat ik daar waarde aan hecht!
Superaardige vent, heeft 20 jaar een eigen groentenwinkel gehad en is nu sinds kort daar verkoper. Ontstressen heet dat. Doet nu gewoon zijn hobby uitvoeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:05 schreef ZX9R het volgende:
(en een bakkie doen met een ex-groentenman)
schiet niet echt op met de verkoop he…maar mocht je nog een keer in E’ven zijn neem dan es een keer zo’n rode ‘Remove before flight’ ding meequote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:04 schreef ZX9R het volgende:
Voorlopig kan ik toch niet naar E'ven (en is mijn brommer nog niet verkocht) dus.......
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Superaardige vent, heeft 20 jaar een eigen groentenwinkel gehad en is nu sinds kort daar verkoper. Ontstressen heet dat. Doet nu gewoon zijn hobby uitvoeren.![]()
![]()
Hij heeft een bloedmooie R1 met laserdetector en rijdt af en toe op Zolder.
Ach.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
schiet niet echt op met de verkoop he…maar mocht je nog een keer in E’ven zijn neem dan es een keer zo’n rode ‘Remove before flight’ ding mee
..En een Michelin Pilot (sport) freak ..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
zijn van die grote rode vlaggen zeg maar voor op propellors. superhandig voor je schijfremslotquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Remove Before Flight-dingen![]()
![]()
Wat zijn datKlinkt wel cool namelijk
Hebbuh! Ook al vergeet ik t nooitquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
die hangen ze dus aan propellors.
gave dingen he, en dat voor die 4 euro (dacht ik)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hebbuh! Ook al vergeet ik t nooit
Hebbuh iddquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gave dingen he, en dat voor die 4 euro (dacht ik)
Dat komt dan nog wel een keer.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Hebbuh! Ook al vergeet ik t nooit
Geen idee..... Eindhoven is te ver wegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:44 schreef ZX9R het volgende:
Die dingen zijn ergens in Eindhoven te koop in een vliegsportwinkel dacht ik.
Weet jij er een Riet?
LOLquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
http://www.kicken.com/funnyfiles2/www.kicken.com-sneu.brommer.wmv
Is dat die ZXR-750 die ze nu zwart hebben gespoten Luc?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
http://www.kicken.com/funnyfiles2/www.kicken.com-sneu.brommer.wmv
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat die ZXR-750 die ze nu zwart hebben gespoten Luc?![]()
Jawel. Dat maakt een leuk geluid!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Scheerschuim in je oor is nooit grappig....
Ken hem al..... wel heel cool filmpje ja. Zonde dat het geluid niet synchroon loopt......quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:27 schreef ploderus het volgende:
Voor de liefhebber ff snel voor ik heerlijk naar het strand ga![]()
Rossi Rules
met name net na de 20 sec zit een hele mooie drift! En iets verderop neemt hij je mee met een rondje circuit. Ook wel leuk om te zien
quote:HAHA, is ook heel cool....... in Eindho-effen weet ik het niet maar bij de luchtvaart hobbyshop te aalsmeer verkopen ze die dingen wel.
Grtz: DDM
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:33 schreef ZX9R het volgende:
OPM iig
Ik, hangt van de prijs af!
Er is geen ruimte om te verbouwen..... watje !quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:16 schreef Patrick281 het volgende:Get lost of we gaan je koekblikje verbouwen.
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:20 schreef ondeugend het volgende:
Er is geen ruimte om te verbouwen..... watje !
* tong uitsteekt ter visualisatie
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jeuj, ik heb een leenmotor
hij zei EN- 5 ipv ER-5...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik dacht aan een ER-5 toermodel die je meekreeg.
Anders was je goed ziek geweest vorige week en het weekend.
LOL!!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij zei EN- 5 ipv ER-5...
niet!!! je zit klote, je hangt als een aap aan het stuur en elke keer als ik stil sta bij een stoplicht en ik wil me voeten erop zetten stap ik op lucht want de stepjes zitten 6 meter naar vorenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hoe rijdt dat?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hoeft niet te fluisteren hoor..... of schaam je je
Ach is best leuk, even totaal iets anders.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij gaf me de sleutels en zei: 'prettige reis' met die smile dus...ik kon er wel om lachen hoor, daar niet van
ik zei net al tegen riet: de 1e 10 km heb ik in een deuk gelegen op die motor
zo erg is het ook weer niet idd, ik weet iig heel zeker dat ik noooit een shoppert zal kopen!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach is best leuk, even totaal iets anders.![]()
![]()
Veel motorrijders beginnen met een shopper en komen er dan pas achter dat het niet rijdt.![]()
hij verwachtte dat ik hem volgende week weer kon ophalen. hij zei dat ie het zo druk had dat ie het ging uitbesteden...hij wordt er vandaag meteen naar toe gebracht.quote:Wel te hopen dat je eigen motor snel klaar is, niet dat het weken gaat duren.![]()
ik weet het niet, ze vindt mijn motor wel erg mooi...mijn zwager wel!quote:Je vriendin vind deze vast mooier.![]()
![]()
Dat hij niet aansprakelijk is bij eventuele verdere problemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij verwachtte dat ik hem volgende week weer kon ophalen. hij zei dat ie het zo druk had dat ie het ging uitbesteden...hij wordt er vandaag meteen naar toe gebracht.
wat moet ik daarvan denken...?
nou, ik heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat hij niet aansprakelijk is bij eventuele verdere problemen.![]()
Nee klinkt goed, gaat hopelijk een gespecialiseerd revisie bedrijfje naar kijken.
Dit is natuurlijk wel wat anders dan even een beurtje geven, bandjes oppompen, nieuw luchtfilter.
[sub]Je moet je toch niet inbeelden dat zo'n stageloper van 17 er een paar nieuwe zuigers in gaat zetten..
Je had natuurlijk even kunnen vragen bij wie wat en hoe hij het uit gaat besteden...
nu nog een echte fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Die OPM jat ook altijd alles he.....
[afbeelding]
Pak die PEER Luc !!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:56 schreef ZX9R het volgende:
klote foto uploader van de hema...
ben ik 80 foto's van mijn formaat (2 MB per stuk) aan het uploaden, wordt door peer de connectie gereset...
Eens zal ik die Peer vinden en zal ik zijn connectie eens resetten!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:56 schreef ZX9R het volgende:
klote foto uploader van de hema...
ben ik 80 foto's van mijn formaat (2 MB per stuk) aan het uploaden, wordt door peer de connectie gereset...
Eens zal ik die Peer vinden en zal ik zijn connectie eens resetten!
quote:[bemoeiemal modus]
Ik heb even getest met jouw foto's van de Veluwe:
Opgeslagen als beetje fijne (vrijwel) losless Jpeg nemen ze maar 300 Kb per opname in beslag...
Met het ombouwen naar een kleiner formaat en een betere JPeg compressie kan je gelijk even een batch autocorrectie mee laten lopen.
Het hapert soms wat aan het contrast zoals bij iedere digicamera.
Dit kan allemaal automatisch .. heb je geen omkijken naar en kost dus geen tijd en amper moeite. Je resultaat is dan mooier en je hebt meer plezier van de afdrukken daardoor.
Maar sowiezo zou ik al je foto's met de hand nalopen en uitsnijden, want de verhouding is net niet 2:3 bij jouw camera. Betekent dat er aan de linker-rechterkant beeldinformatie wegvalt met afdrukken, of dat je foto's krijgt met een witte rand onder en boven.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Die OPM jat ook altijd alles he.....
[afbeelding]
volgens 1 ventje op flitsservice.nl kan je als je niets raakt gewoon doorrijden..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
Motorrijder rijdt 240 op de A28
Effe jullie mening. Met 200 op je bek gaan is tochmotor?
Ik neem aan dat die niet meer zal rijden. Volgens het bericht wel. Iets wat naar mijn idee niet kan toch?
als je even niet op let pak ik mijn kansquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]OPM wat doe je!!! Lag ik net lekker te slapen op de bank ..
quote:Enne als het lang duurt met je motor mag je wel tijdens een meet 50 % op die van mij rijden hoor.![]()
Ervaring heb je er al mee blijkbaar...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik neem aan dat dit serieus is. heel tof aangeboden en ik wil graag een stukje rijden op jouw fantastische motor maar een halve meet ermee rondrijden? het blijft wel een motor van meer dan 10.000,- euro. een hoop geld.
Op de openbare weg vallen is wat anders dan op een circuit vallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
volgens 1 ventje op flitsservice.nl kan je als je niets raakt gewoon doorrijden..
wat is de fokmotormuisgedachte hierover?
En misschien moet je die motor daarna eerst weer rustig inrijden ..na 1-2.000 Km olie verversen .. en nog steeds niet al te ruw rijden de eerste paar duizend kilometer.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn jullie van plan om dit weekend te meeten? als dat zo is dan sla ik die over, ik verwacht dat ik hem volgende week wel weer terug heb maar dan ben ik als het goed is op vakantie
Beter nu gelijk helemaal verdrietig dan 2 keer een klein beetje ...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ja maak hem even nog flauwer zeg
Ik heb hem net een beetje kunnen troosten toen ie grote tranen plengde in mijn mess....
Opvallend veel motorrijders in de feedback ..wij bijten toch niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
Motorrijder rijdt 240 op de A28
Effe jullie mening. Met 200 op je bek gaan is tochmotor?
Ik neem aan dat die niet meer zal rijden. Volgens het bericht wel. Iets wat naar mijn idee niet kan toch?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
Motorrijder rijdt 240 op de A28
Effe jullie mening. Met 200 op je bek gaan is tochmotor?
Ik neem aan dat die niet meer zal rijden. Volgens het bericht wel. Iets wat naar mijn idee niet kan toch?
Nou uhm... als je met een gewone straatmotor met 200 km onderuitgaat kun je er redelijkerwijs van uitgaan dat er weinig van overblijft, ook al glijdt 'ie alleen maar. Hooguit als hij/zij valstoppers heeft zal dat de schade iets beperken, maar zomaar bij 200 km p/h vallen en opstaan...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
volgens 1 ventje op flitsservice.nl kan je als je niets raakt gewoon doorrijden..
wat is de fokmotormuisgedachte hierover?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:Tuurlijk is het serieus, ik stap dan over op de Bandit van Riet.
moet dat? wrom?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
En misschien moet je die motor daarna eerst weer rustig inrijden ..na 1-2.000 Km olie verversen .. en nog steeds niet al te ruw rijden de eerste paar duizend kilometer.![]()
overdrijven is ook eenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb hem net een beetje kunnen troosten toen ie grote tranen plengde in mijn mess....
Whehe.... grapjassen hier....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dus riet, dat wordt touren op die mooie EN-5
iddquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:52 schreef PatrickM het volgende:
OPM, jij bent echt een gelukspoeperd met een EN-500![]()
![]()
ER-5 is dan toch echt niet zo erg in vergelijking met een EN-500![]()
Bedoel je het zo.. zie mijn edit in je quote ..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:52 schreef PatrickM het volgende:
ER-5 EN-500 is dan toch echt niet zo erg in vergelijking met een EN-500ER-5![]()
Enigste voordeel boven een Fiero is dat je er na de aanschaf niet verder op leegloopt.quote:Beste P.Bart,
Sorry van de vertraging, i.v.m. de verhuizing
hebben wij pas vandaag internet aansluiting.
Betreft 124 cc scooter !
prijs ¤ 1.395,- zonder BPM en KENTEKEN.
Kosten BPM + RDW ¤ 250,- levertijd 1 week
Aflevering aan uw adres mogelijk ¤ 135,-
Het verzorgen voor de BPM + RDW door ons is mogelijk ¤ 125,-
Aanbetaling bij bestelling ¤ 250,-
Aanbetaling bij verzorgen van BPM + RDW ¤ 500,-
quote:Prijs: 1250,00
Beschrijving: Leuke chopper 125 cc van 1997 duits merk lkrad motorrad duits kenteken rijd prima voor een proefritje maar even bellen.
Riet jij hebt 5 keer zoveel vermogen in vergelijking.quote:Specifications
• EEC Approved: e4*92/61*0155*00.
• Can be insured/registered in the EEC as motorcycle scooter.
• 124cc 4 stroke engine and cycle.
• Air cooled, single cylinder.
• 124,6cm3 cylinder capacity.
• Maximum speed: 85KM/hours.
• Maximum engine power in kw: 5.5kw.
• 7500min maximum power rating revs/minute.
• 81dB(A) at 3500min noise level at stand still.
• 70dB(A) noise level where in motion.
• Mass of unloaded vehicle in kg: 107KG.
• Maximum technically permissable mass: 257KG.
• Front tyre 3.50-10 51J in mm.
• Rear tyre 3.50-10 51J in mm.
• Engine type ZY1P52QMI.
• Electric start + kick start.
• 7.8L fuel tank.
• Economical fuel consumption, no more than 2.8L/100KM.
• Fuel unleaded, 90 octane.
• Brake: drum (rear) + disc brake in front.
• Dimensions 1850L x 670W x 1110H mm.
• Wheel base: 1280mm.
• Color blue (also available in black and silver).
All specifications above are subject to change without prior notice
Ik ben er overigens achter waarom die dingen maar tot 125cc gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
De spec's van de motorscoot nog even.
[..]
Riet jij hebt 5 keer zoveel vermogen in vergelijking.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben er overigens achter waarom die dingen maar tot 125cc gaan.
In het grootste deel van Azie mag je er dan zonder rijbewijs of registratie op rijden.![]()
250cc mag in principe ook maar dan mag hij niet harder kunnen dan 90km/h.
Geinige regels eigenlijk.![]()
![]()
jammer dat het niet doorgaat, maar ja het is wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dusse, mercy...donderdag gaat niet door helaas. ik zit echt niet voor mijn plezier op dat ding...en meeten (mocht er gemeet worden als ik mijn motor nog niet terug heb) gaat er ook niet op gebeuren.
nee: die ER-5 was echt niet zo erg geweest als deze EN500…dan was ik gewoon meegegaan met Mercy en Raus donderdag.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedoel je het zo.. zie mijn edit in je quote ..![]()
Boffen jullie westlanders toch maar mee, zo’n strand om de hoekquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
Morningpaar uurtjes extra slaap had wel gekund inderdaad, en dan direct door naar het strand.
![]()
![]()
Affijn ben op de motor, 2 handoeken in de rugzak dus kan straks om 17:00 gelijk door.![]()
![]()
wij gaan ze binnenkort ook weer es uit de kast halen, onze skates. In apeldoorn (toeval) hebben ze een speciaal skate parcour aangelegd, midden in het park. Perfekt om een warme zomeravond te skatenquote:Aan de buitenkant van de rugzak vanochtend nog even inline-skates erop geklikt dus na 2 uurtjes strand kan ik direct door naar de wednesday skate night in Rotterdam.![]()
Ben inmiddels al heel wat vage dingen tegengekomen en langzamerhand raak je er ook aan gewendquote:OPM die vergelijking van de motoren bedoelde ik nog op een andere manier.
Als PatM lang niet zo erg.. had geschreven was jullie interpretatie was duidelijkerl..vage lui..
quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Boffen jullie westlanders toch maar mee, zo’n strand om de hoekklinkt goed pepijn!
En om dwars door een grote stad heen te skaten (die ze even speciaal afzetten) is heel apart kan ik je vertellen.quote:wij gaan ze binnenkort ook weer es uit de kast halen, onze skates. In apeldoorn (toeval) hebben ze een speciaal skate parcour aangelegd, midden in het park. Perfekt om een warme zomeravond te skaten![]()
Omdat een aantal van ons inclusief jezelf dachten dat je een toermotor meekreeg, de ER-5.quote:Ben inmiddels al heel wat vage dingen tegengekomen en langzamerhand raak je er ook aan gewendmaar nu ben ik het spoor weer helemaal bijster
![]()
Ik begrijp nu pas dat hij bedoelt dat een ER-5 sterk meevalt in vergelijking met een EN-500.quote:ER-5 is dan toch echt niet zo erg in vergelijking met een EN-500
Had ik hem eerder gesnapt.quote:ER-5 is dan lang niet zo erg in vergelijking met een EN-500
..dit was ook een optie geweest om je even te stangen.quote:EN-5 is dan toch echt niet zo erg in vergelijking met een ER-500
quote:Want het is wel erg..
Ben al verbaast dat ze het begrijpen, meeste koekblikkers zien liever een shoppie.quote:mijn collegae kwamen niet meer bij toen ik vertelde van mijn leenmotor...
Heel de westkust zijn voor mij westlandersquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Maar Westlander ben ik niet, dat is de regio van PatM. Boeren en tuinders.
![]()
hoezo speciaal afzetten?quote:En om door een grote stad heen te skaten die ze even speciaal afzetten is heel apart kan ik je vertellen.![]()
ik had al zo’n idee dat het om te stangen wasquote:Omdat een aantal van ons inclusief jezelf dachten dat je een toermotor meekreeg, de ER-5.
Daardoor lees ik de post van PatM heel anders ..
Ik begrijp nu pas dat hij bedoelt dat een ER-5 sterk meevalt in vergelijking met een EN-500.
Als hij het zo had geschreven:
Had ik hem eerder gesnapt.
En:
[..]
..dit was ook een optie geweest om je even te stangen.![]()
[..]
[..]
ze begrijpen het wel omdat ze weten hoe een pure sportmotor fanaat ik ben (voor sommigen nog even uitgelegd over het verschil tussen de houding en het rijden), maar idd een sjoppert vonden een aantal ‘wel heel mooi’…quote:Ben al verbaast dat ze het begrijpen, meeste koekblikkers zien liever een shoppie.![]()
![]()
Mijn vader in ieder geval wel.![]()
![]()
Zo zien we dat hier totaal niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Heel de westkust zijn voor mij westlanders![]()
Weleens van de Coolsingel gehoord ..als daar 7.000 skaters overheen gaan..quote:hoezo speciaal afzetten?
quote:ze begrijpen wel omdat ze weten hoe een pure sportmotor fanaat ik ben, maar idd een sjoppert vonden wel ‘heel mooi’…
Vergelijkbaar hoe jullie ‘het buitenland’ zienquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
Zo zien we dat hier totaal niet.
Wel eens van gehoord en ook wel eens geweest maar 7000 skaters? Dan is het wel veiliger ja, met die hekkenquote:Weleens van de Coolsingel gehoord ..
Als daar 7.000 skaters overheen gaan, en door de rest van stad rollen is het veiliger voor auto's om even achter hekken of een tijdelijke wegafsluiting te blijven.
tja...ze zeiden: je hebt iig garantie en je kon thuiskomen gisteren. hadden ze helemaal gelijk inquote:![]()
![]()
Ik zat er net aan te denken idd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vergelijkbaar hoe jullie ‘het buitenland’ zien![]()
quote:skate evenement?
quote:tja...ze zeiden: je hebt iig garantie en je kon thuiskomen gisteren. hadden ze helemaal gelijk in
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
Zo zien we dat hier totaal niet. [afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:16 schreef Patrick281 het volgende:
.. stukje boerenland zoals Groningen.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Export Brabo...quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
En Luc is een import Groninger dus ...
Gevulde koeken eten en beetje helpen verbouwen toch.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:43 schreef ZX9R het volgende:
Ik zou zeggen: "Kom hier een keer sturen!"
Er zijn héél mooie routes hier. En Grûnn is een leuke stad!
Dat zijn er best veelquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:36 schreef ZX9R het volgende:
Oh Mark: Smilies
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:46 schreef ZX9R het volgende:
En Aldi-koeken zijn overal te krijgen
16 aug is de 1e dag.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Leuk die weeknummers!
Maar wanneer is dat dan?
Tijd dat Cheshire het grote geld binnenhaald met die studie's.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:46 schreef ZX9R het volgende:
Verbouwen is door geldgebrek klaar.
16-20 Augustus.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Leuk die weeknummers!
Maar wanneer is dat dan?
Dan zal het zeker BBQ weer zijn!quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
16-20 Augustus.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan zal het zeker BBQ weer zijn!![]()
nog 2 dagen werkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:58 schreef ZX9R het volgende:
De onze zit er al weer op!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:00 schreef Makster het volgende:
Nou, ik moet er maar weer aan geloven. Na ruim 3 maanden AH-loos te zijn geweest vandaag maar weer eens de kansloze magazijnchef uithangen. [afbeelding]
Toch maar een haast maken met het zoeken naar een "normale" baan
Mensen tot later
En danquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog 2 dagen werken
Weekend? Touren op de EN ?quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat denk je![]()
Vakantiequote:Op woensdag 28 juli 2004 10:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Weekend? Touren op de EN ?![]()
mijn 1e les was op een 250cc sjoppert…wat voor 1 het was weet ik niet meer. fantastisch vond ik het (meteen de weg ermee op), tot ik op die ER-5 reed de 2e les…quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:10 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb ooit in een grijs verleden les gehad op een Virago.
Toen was dat leuk. Nu niet meer.......
Mwah, totdat je ermee op de snelweg hebt gereden…quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik hou wel van afwisseling, vandaar onderling wisselen voor mij niet erg is.. of het nou iets meer of minder motor is. Zelfs een dag'ie op een EN-500 kan ik genieten.
die motor van 25 euro bedoel je? hij had hem al naar de sloop gebracht…quote:OPM niets meer geworden van dat sloopding trouwens?!
Tja .. t'is een hele andere motorquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mwah, totdat je ermee op de snelweg hebt gereden…
op de snelweg moet je echt werken op je voeten op hun plaats te houden (tenminste als je 140 rijdt…) en na te veel kms krijg je er lamme armen van. ook de hoek van gasgeven is heel irritant…quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Tja .. t'is een hele andere motor
.. op de snelweg moet je een beetje cruisen ..
.. en zoals bij een meet rijd je veel binnendoor / bebouwde kom.
Lekker relaxed dingetje wel.In perspectief gezien ..
![]()
Waar mag jij 140 dan.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op de snelweg moet je echt werken op je voeten op hun plaats te houden (tenminste als je 140 rijdt…) en na te veel kms krijg je er lamme armen van. ook de hoek van gasgeven is heel irritant…
Straks ga je er nog van houden en mis je hem na het inleveren..quote:maarja, dat vind ik. ik zou een supersport rijder van niets zijn als ik er niet zo over dacht.
mogenquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Waar mag jij 140 dan.80-110 is een mooie snelheid voor deze motoren.
hahaha ik zal hem met heel veel liefde inleveren!!quote:Straks ga je er nog van houden en mis je hem na het inleveren..![]()
Heel veel mensen beginnen met een choppert .. zijn ook het overgrote deel wat weer met motorijden stopt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:33 schreef ZX9R het volgende:
Neefje van me kocht als eerste brommer een sjoppert omdat hij dat zo mooi vond.
Ding ergens met z'n tweeën opgehaald en samen teruggetourd.
Na twee maanden was hij dat ding spuugzat:Hij stuurde niet Hij was oncomfortabel Hij was niet vooruit te branden Hij was onhandig etc...
en dat kan ik me goed voorstellen als je een tijdje op een sjoppert hebt gereden!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
zijn ook het overgrote deel wat weer met motorijden stopt.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dat kan ik me goed voorstellen als je een tijdje op een sjoppert hebt gereden!!
das helemaal waarquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weer een ervaring rijker ..
ben zeer benieuwd!quote:nou nog even Beemer rijden.
En volgens PatM ben je dan voorgoed verpest..
OE-OE-OEREND hard ging je over de dijken hequote:Op woensdag 28 juli 2004 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tot ik op die ER-5 reed de 2e les…
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben zeer benieuwd!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:
OE-OE-OEREND hard ging je over de dijken he![]()
![]()
Dan maar gelijk een Fireblade....
dat is waar, alleen als je er vaker op rijdt zul je erachter komen, dus…quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had meer zo'n proefrit ..
Maar kocht hem voor de afwerking, cardan enz.
De rest van de liefde verbazing kwam pas later.
Pas als je hem een beetje gaat pushen dan geeft hij geen krimp extra.
Dus met even wisselen merk je weinig denk ik .. zal wel stabiel aanvoelen maar niet echt superspannend .. je hoef in ieder geval geen pampers aan.
Als je gewoon aan het toeren bent is het een goede stabiele standaard motor supertanker.
Tenminste.. ik ga er wel vanuit dat iemand niet gelijk probeert de stepjes aan de grond te rijden.![]()
O?quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar je kunt niet zeggen dat ik beroerde motorrijder ben
Werd gisteren weer ingehaald door een R1100S met (volgens mij) open dempers....... vrrrroeeeeeeemmmmquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had meer zo'n proefrit ..
Maar kocht hem voor de afwerking, cardan enz.
De rest van de liefde verbazing kwam pas later.
Pas als je hem een beetje gaat pushen dan geeft hij geen krimp extra.
Dus met even wisselen merk je weinig denk ik .. zal wel stabiel aanvoelen maar niet echt superspannend .. je hoef in ieder geval geen pampers aan.
Als je gewoon aan het toeren bent is het een goede stabiele standaard motor supertanker.
Tenminste.. ik ga er wel vanuit dat iemand niet gelijk probeert de stepjes aan de grond te rijden.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Werd gisteren weer ingehaald door een R1100S met (volgens mij) open dempers....... vrrrroeeeeeeemmmmMooi hoor
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Werd gisteren weer ingehaald
wel dan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
O?
Nee inderdaad, je bent met sprongen vooruit gegaan de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar je kunt niet zeggen dat ik beroerde motorrijder ben maar ik ben erg blij dat ik naar jullie heb geluisterd en voor een ZXR400 ben gegaan!!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel dan?
ik bedoelde dus dat ik toen ik aan het kijken was voor mijn 1e motor dat ik idd keek naar een Blade omdat ik toch zo goed kon rijden (toen was dat de reden dat ik dacht dat ik die blade wel kon rijden)
zonder mezelf op de borst kloppen vind ik dat ik geen beroerde motorrijder ben, tuurlijk een blade zal ik ook nu nog niet normaal kunnen rijden...
Was wel een heel stoere actie.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als ik Luc zo hoor over het vermogen van de ZX9r glijende achterband met gasgeven dan was dat inderdaad niet verstandig.![]()
happenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zeg niksquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
happenik weet t maar jouw ‘O?’ klonk zo serieus dus dan maar een serieuze reactie
boeiend ;P
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Was wel een heel stoere actie.
Ik dacht toen echt in een flits dat ik m'n gas erop moets houden omdat ik er anders vanaf zou stuiteren.
Er stond wel een heel mooie zwarte veeg over het asfalt daar!
Op zich is die ZZR best een mooie optie maar ik wil toch echt supersport rijden en geen sport-tour ook al kun je er heel goed sportief mee rijden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
Maar mijn laatste advies was meer in de richting van een ZZR-600.Kost ook geen drol meer.
nou, ik heb toen die proefrit gemaakt op een ZX6R en na deze 400 komt vrijwel zeker die ZX6R en dat is voor de komende tijd meer dan genoeg vermogen.quote:En als ik had geweten dat je al 26 was dan had ik je wel een kans gegeven op die Blade.
Maar als ik Luc zo hoor over het vermogen van de ZX9r glijende achterband met gasgeven dan was dat inderdaad niet verstandig.![]()
Prutser....quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb het van't jaar zelfs met de Bimota gehad met ca. 105 pk ..
Rotonde uit, iets te vroeg vol gasgeven- voordat hij net niet helemaal recht stond.
bbrbbrbrbrbbrbrbrbr speedwobble ..rolling burnout.. aan het achterwiel .. ..
Ik zat notabene achter Riet te rijden bij een meet.![]()
Hield er ook het gas op, en het leek net alsof het zo hoorde. Duurde best wel lang ook..
Gerako reed achter mij en die heb ik er niet meer over gehoord later.
Bijna 27…quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
En als ik had geweten dat je al 26 was
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de tijd vliegt!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Prutser....
Is geen glijden maar waarschijnlijk een slap frame.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Over glijden gesproken: gisteren op de terugweg telkens als ik van rijbaan wisselde en over een witte streep ging gleed mijn achterband alle kanten opdus geprobeerd om ertussen te rijden maar dat gaat dus niet altijd…
Het blijft een hééélijke machien![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:12 schreef ZX9R het volgende:
Is geen glijden maar waarschijnlijk een slap frame.
Zo'n witte streep is net ff iets hoger dan het asfalt. Dan voel je waarschijnlijk dat het achterwiel net ff blijft hangen voordat het de streep op rijd.
Ik ken het gevoel ........quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vreemdnet ging de laatste collega van deloitte naar huis (rest vd week niet meer hier dus voor het laatst vandaag), degene waar ik meest mee optrok hier de afgelopen 2 jaar…
.. dan betekent het toch meer voor je dan je dacht.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het afscheid is erg dichtbij nu…elke keer denk je; ach dat is pas over een week. Nu nog 2 dagen en dan is het
Die heeft dan goede referentie's voor dat bedrijfje die jullie gingen starten.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat betreft die collega die ik vandaag voor het laatst zag wel ja...ik kon echt heel goed met haar opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |