ja, dat heb ik ook, Fortuyn is af, nu gaat ie gelijk over naar Balkenende, juist op het moment dat je denkt dat er nog iets belangrijks volgt. Jammer...quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:40 schreef Cynix ® het volgende:
Zwagerman houdt met een schuin oog meer de regie in de gaten dan zijn gast. En dat is erg jammer. Ondanks de voor tv-begrippen erg lange uitzending(en) krijg ik er toch een gehaast en bijna opgejaagd gevoel bij.
dat was een mooie hequote:Op zondag 1 augustus 2004 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
Balkenende is een 'Tefalpan-politicus'.
Ja, dat vond ik ook veelbetekenend. Maar ook zijn opmerkingen als: "Dat wil ik toch nog wel graag even gezegd hebben" spreken boekdelen. Rottenberg komt er gewoon niet tussen en heeft nu kennelijk zelf ook het gevoel dat Zwagerman bepaalt welk itempje in welke minuut behandeld moet worden.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:48 schreef bolivian het volgende:
"Hoeveel minuten hebben we hiervoor?"
Deze aflevering is in ieder geval echt tientallen meer een Zwagerman-show.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:53 schreef Toad het volgende:
Jammer dat de vorige aflevering met Heleen van Rooyen veel meer reacties door FOK!kers opleverde dan deze. Deze aflevering is echt tientallen malen beter.![]()
Chargeren is my middle name,quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:56 schreef milagro het volgende:
Nou, da's ook weer overdreven, Bolivian.
Ik heb de vorige uitzending helaas moeten missen, maar Rottenberg heeft natuurlijk wel iets meer te vertellen dan Heleentje. Rottenberg is echter iemand van de jaren 80/90 terwijl Van Royen meer de non-generatie van nu representeert. PvdA versus SBS dus.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:53 schreef Toad het volgende:
Jammer dat de vorige aflevering met Heleen van Rooyen veel meer reacties door FOK!kers opleverde dan deze. Deze aflevering is echt tientallen malen beter.![]()
Ik zie niet in dat de VPRO niet gewoon een half uur respijt kan krijgen om na twaalven gewoon door te gaan. De aansluitende film is toch al laat, een half uurtje extra zal echt geen problemen geven!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:58 schreef Mike het volgende:
Er zou gewoon wat meer flexibiliteit in het programma moeten zitten...van tevoren er rekening mee houden dat een gesprek een dermate interessante wending krijgt, dat er wat fragmenten verdwijnen. Het kwam inderdaad allemaal erg gehaast over en dat is jammer voor een programma dat 3 uur duurt.
Het moment is nu wel voorbij...het laatste kwartier kan me ook wat minder boeien, merk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik zie niet in dat de VPRO niet gewoon een half uur respijt kan krijgen om na twaalven gewoon door te gaan. De aansluitende film is toch al laat, een half uurtje extra zal echt geen problemen geven!
Inderdaad. Dat is toch jammer? De gevreesde nachtkaars doet z'n intrede,quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Het moment is nu wel voorbij...het laatste kwartier kan me ook wat minder boeien, merk ik.
Het moet echt wel mogelijk zijn om in 3 uur, of zelfs 2, een véél beter en vooral rustiger, programma te maken dan dit raffelwerk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:01 schreef Mike het volgende:
Het moment is nu wel voorbij...het laatste kwartier kan me ook wat minder boeien, merk ik.
Het geeft aan dat Zwagerman hoofd en -bijzaak weet te onderscheiden en dat hij onder de tijdsdruk die hij heeft in de uren dat hij Rottenberg zo interessant mogelijk moet laten uitkomen, de tjid neemt om de kernpunten te filteren van de 'onzin' die het tijdsframe behelst.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:58 schreef bolivian het volgende:
Zwagerman heeft ook de hele tijd tussen-zinnetjes nodig als "we blijven bij dit onderwerp" en "en nu iets heel anders". Wat zegt ons dat? Juist, de samenhang is anders niet evident!
Zelfs Kerry kwam beter uit de verf afgelopen vrijdagochtend!quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:01 schreef Cynix ® het volgende:
Gemiste kans, want Rottenberg is gewoon niet uit de verf gekomen.
Tijdsdruk schmijdsdruk!quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het geeft aan dat Zwagerman hoofd en -bijzaak weet te onderscheiden en dat hij onder de tijdsdruk die hij heeft in de uren dat hij Rottenberg zo interessant mogelijk moet laten uitkomen, de tjid neemt om de kernpunten te filteren van de 'onzin' die het tijdsframe behelst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |