quote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef Sasandra het volgende:
Ik vond haar juist het leukst wanneer ze boude uitspraken deed, zoals het gehele oeuvre van Gerard Reve overbodig noemen
Tja, ik houd van Gerard Reve, maar soms is het wel leuk als er tegen heilige huisjes aangeschopt wordt. De tegenstelling tussen Helen van Royen en Joost Zwagerman was groot, en dat maakte de avond toch nog interessant.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
:|quote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef Sasandra het volgende:
Ik vond haar juist het leukst wanneer ze boude uitspraken deed, zoals het gehele oeuvre van Gerard Reve overbodig noemen, je zag Joost Zwagerman groen wegtrekken. Misschien niet doordacht, maar wel erg charmant.
Maar toen ze beweerde dat van Nistelrooy geen topper is, had ze wel 100% gelijkquote:Op maandag 26 juli 2004 16:47 schreef tong80 het volgende:
Haar geblaat over het voetballen had ze beter achterwegen kunnen laten.
Of ze niet een te hechte band hadden, anders zou het geen objectief gesprek kunnen worden en was ze geen zomergast geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:35 schreef Z het volgende:
ik heb de eerste twee delen niet gelezen, maar wat is/was er nou tussen Heleen en Joost? Er was ook iets over te lezen in het dagboek van Heleen in aanloop naar zomergasten. De hoofdredacteur van Zomergasten wilde dit ook voor de uitzending duidelijkheid geloof ik.
Ja ze heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar toen ze beweerde dat van Nistelrooy geen topper is, had ze wel 100% gelijk
Dat viel mij echt van haar mee...........
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze heeft er kijk op.
Inderdaad niet erg doordacht. Wat een oninteressant, leeg schepsel is die Heleen, zeg. Joost probeert een interessant gesprek aan te zwengelen over passie en "aristieke noodzaak", en mevrouw zet glazige ogen op en probeert zich er met zogenaamde 'no nonsense'-opmerkingen vanaf te maken. Zelfs over haar 'vakgebied' heeft ze voorwaar niets interessants te melden. Wel houdt ze erg van mannen die hun balzak aan hun bovenbeen nieten, een volkomen onintegere aflevering van haar Ton over een doodziek kind en de vuile was van haar ouders, slechte reclames, en Kane. En heeft ze dáár dan iets leuks over te vertellen? -Neen!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef Sasandra het volgende:
Ik vond haar juist het leukst wanneer ze boude uitspraken deed, zoals het gehele oeuvre van Gerard Reve overbodig noemen, je zag Joost Zwagerman groen wegtrekken. Misschien niet doordacht, maar wel erg charmant.
Die heeft ze mogen lenen van Hugo Borst.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar komt die blik vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |