Ik sla dit jaar maar eens over.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heleen van Rooyen, Felix Rottenberg, Theo Maassen, Morris Tabaksblat, Tijs Goldschmidt en Ayaan Hirshi Ali in volgorde van opkomst.
Niet zo gek met die hopeloze fragmenten van die muts. Zou er ook weinig woorden aan vuil maken.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:19 schreef golfer het volgende:
Zwagerman blijf ik overigens erg zwak vinden.
Dat verhaal hoe en waarom ie die bokaal gejat had zal ook wel weer ten sprake komen.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:20 schreef DJ_Fritz het volgende:
Theo Maassen, ben benieuwd naar de fragmenten en verhalen enzo
Het is volgens mij iemand die in zijn rol moet groeien. Vorig jaar vond ik 'm redelijk goed met Dries van Agt, Britta Böhler en Paul de Leeuw .quote:Op zondag 25 juli 2004 22:19 schreef golfer het volgende:
Barbapappa wordt dat.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:20 schreef DJ_Fritz het volgende:
Theo Maassen, ben benieuwd naar de fragmenten en verhalen enzo
Als schrijver ook. Eigenlijk was alleen "Gimmick" een aardig boek om te lezen. Een absoluut dieptepunt was de "De buitenvrouw".quote:Op zondag 25 juli 2004 22:19 schreef golfer het volgende:
Hoeveel clichés krijgen we nog he?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:26 schreef Bayswater het volgende:
En nou graag een fragmentje uit "Ton" toen hij in zijn blote gat een dagje meeliep met een groep naturisten op een camping.
Tja, dat is ongeveer zijn enige 'verhaal' dus dat zal wel.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat verhaal hoe en waarom ie die bokaal gejat had zal ook wel weer ten sprake komen.
Gimmick was leuk, de buitenvrouw deprimerend, maar hij heeft toch echt wel topwerk afgeleverd metquote:Op zondag 25 juli 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Als schrijver ook. Eigenlijk was alleen "Gimmick" een aardig boek om te lezen. Een absoluut dieptepunt was de "De buitenvrouw".
Oh ja, die ook. Verfilmd door Theo van Goghquote:Op zondag 25 juli 2004 22:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Gimmick was leuk, de buitenvrouw deprimerend, maar hij heeft toch echt wel topwerk afgeleverd met
Vals Licht!
Het boek is beterquote:Op zondag 25 juli 2004 22:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh ja, die ook. Verfilmd door Theo van Gogh.
Als je die film wel helemaal had gezien zou je waarschijnlijk anders oordelen, want het is een prachtige geacteerde film.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:
*nggnnng, op tong bijt.
Een fragmentje van slecht geacteerde jankende vrouwen dat ongeloofwaardig als echt wordt ervaren door van Rooyen. Ze heeft gelijk de regisseur een brief gestuurd of hij haar 'goede' boek wilde verfilmen, maar dat deed hij niet; hij werkt altijd met improvisatie en scenario's... DUH, waarom denk je trut... het is televisie ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |