Ja...maar dat zoog echt.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:41 schreef Toadette het volgende:
ik kan me de vakantie nog herinneren met metal gear......
KUTCAMERA!
Mijn haar is niet groenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef Toadette het volgende:
[..]
hoezo?
Heb je je haar groen geverfd en make-up ingeslagen voor vrijdag?
Mijn ontmaagding ontgroening.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
+ dit wordt Chi's eerste meet
Die kop!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
en dan deze fotoquote:Op maandag 26 juli 2004 11:47 schreef Tigress74 het volgende:
Hey is dacht dat ik topic moest openen......nou weet ik het niet meer hoor
Nee dat klopt de laatse poster moet een nieuwe topic openen behalve jij dus. Is een regel van brownquote:Op maandag 26 juli 2004 11:47 schreef Tigress74 het volgende:
Hey is dacht dat ik topic moest openen......nou weet ik het niet meer hoor
Het vechten moet ik nog wel helemaal onder de knie krijgen hoor... het is best lastig met die sphere grid... maar ik heb dan ook nog nooit een RPG gespeeld..quote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Zo'n mooi stukje!Verhaal van FFX is echt God. Tegen het einde kreeg ik zelf bij een stukje tranen in mijn ogen.
Heb je het vechten al een beetje door? Is nog best tactisch.
Ik ben er klaar voor.. 12:00 heb ik wel evenquote:Ik wil je trouwens pijpen.
En ook nog op het strand!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:48 schreef chibibo het volgende:
Mijn ontmaagding ontgroening.
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:49 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee dat klopt de laatse poster moet een nieuwe topic openen behalve jij dus. Is een regel van brown
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en dan deze foto
[afbeelding]
in OP missen??? nooooooooooooo way![]()
nog een keer.... nog een keer.....
Je hebt toch wel de "simpele" gepakt wa? Dan is het niet zo moeilijk, elke figuur heeft wel een vaste route.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
Het vechten moet ik nog wel helemaal onder de knie krijgen hoor... het is best lastig met die sphere grid... maar ik heb dan ook nog nooit een RPG gespeeld..
Spaar het even voor vrijdag.quote:Ik ben er klaar voor.. 12:00 heb ik wel even![]()
Die foto's had ik zowiezo wel verwacht hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 11:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en dan deze foto
[afbeelding]
in OP missen??? nooooooooooooo way![]()
nog een keer.... nog een keer.....
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Te gay![]()
Dat stoere kijken ook.... je lijkt wel een Duitse zanger
[afbeelding]
Die foto vind ik coolquote:Op maandag 26 juli 2004 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |