44 Miljoen euro op zn rekening. Dan heb je het inderdaad goed gedaanquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die knieen zouden in Qatar ook wel opvallen hoor. Maar hij heeft zijn zakken blijkbaar al genoeg gevuld
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:58 schreef What het volgende:
[..]
Pardon?
Het was al duidelijk. Maar vanwaar diequote:Op woensdag 28 juli 2004 17:45 schreef StarGazer het volgende:
Nu duidelijk?
Een bepaalde keuze uit 1986.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:50 schreef What het volgende:
[..]
Het was al duidelijk. Maar vanwaar die?
En is diebedoeld voor de voetballer Vanenburg of is die
bedoeld voor de persoon Vanenburg?
Of is diegewoon bedoeld voor beiden?
Of geef je met dieaan dat je niet zo heel veel verstand van voetbal hebt?
Ik vond hem goed tijdens EK1988quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een bepaalde keuze uit 1986.
Daarom.
Goede voetballer was het zeker, vooral in z'n Ajax tijd.
Is dat alles?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:04 schreef StarGazer het volgende:
Een bepaalde keuze uit 1986.
[offtopic] Prima, ik zie hem niet als Ajacied. Om zonder reden overstappen naar je naarste concurrent verdien je het om uitgekotst te worden. [/offtopic]quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:08 schreef What het volgende:
[..]
Is dat alles?
Ondanks dat 'contract voor het leven' zie ik Vaantje nog steeds als Ajacied.
Vanenburg is toch wel 1 van mijn vroegere helden.
Ik had zelfs een t-shirt met daarop de tekst 'ik dol je op de vierkante meter' met zijn handtekening eronder.
![]()
Zwaktebod.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:23 schreef StarGazer het volgende:
uitgekotst
Een topic over het stoppen van Overmars waarin niet gespeculeerd wordt over zijn geaardheid, zou toch raar zijn? Hij is bekender van Gordon dan van zijn acties op het veld tenslotte.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:16 schreef just me het volgende:
Zo jongens en meisjes alle berichten over of Marc nu wel of geen homo is heb ik verwijderd, nu weer verder met de topictitel Marc Overmars stopt met prof voetbal.
Mochten jullie een topic willen openen over homo-sexuele voetballers ga vooral je gang zolang het netjes blijft
Om te beginnen is het je naaste concurrent want Feyenoord is de naarste. Ten tweede is dat niet zomaar gegaan.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:23 schreef StarGazer het volgende:
Om zonder reden overstappen naar je naarste concurrent verdien je het om uitgekotst te worden.
Waarom aanvallen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef StarGazer het volgende:
ik zal je heldje niet meer aanvallen.
Dat het zo erg was met Cruijff wist ik ook nie...quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:36 schreef What het volgende:
[..]
Om te beginnen is het je naaste concurrent want Feyenoord is de naarste. Ten tweede is dat niet zomaar gegaan.
Ik ben een Cruijff adept maar Cruijff heeft deze uitstekende voetballer enorm beschadigd.
Dat is jammer en ik denk dat Cruijff het ook niet zo bedoeld heeft.
Het leed is helaas geschiedt, en het is dan ook logisch dat Vanenburg het hem voorgehouden contact met PSV tekende. Hij had nul komma nul toekomst bij Ajax.
Wat had hij dan moeten doen, stoppen met voetballen ofzo?
Er was helemaal geen conflict.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:42 schreef StarGazer het volgende:
conflict met Cruijff
Zoals je dondersgoed weet ging het niet alleen over Marc Overmars SCH; er werden steeds meer andere voetballers bijgehaald.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Een topic over het stoppen van Overmars waarin niet gespeculeerd wordt over zijn geaardheid, zou toch raar zijn? Hij is bekender van Gordon dan van zijn acties op het veld tenslotte.
Homofoob modje![]()
Jah en verder?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:52 schreef What het volgende:
[..]
Er was helemaal geen conflict.
Cruijff zei in een interview dat Vanenburg een vervelend piepstemmetje had. Daar is het mee begonnen.
Je hebt alweer gelijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Zoals je dondersgoed weet ging het niet alleen over Marc Overmars SCH; er werden steeds meer andere voetballers bijgehaald.
Hij heeft toen dus bij PSV getekend.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:53 schreef StarGazer het volgende:
Jah en verder?
Nee Cruijff tot Duitser bombarderen getuigt van respect.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef SCH het volgende:
Liever een piepstem dan de geestelijke verwarring van Der Johan.
Rot op. Lees je in.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:53 schreef StarGazer het volgende:
Jah en verder?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:55 schreef What het volgende:
[..]
Hij heeft toen dus bij PSV getekend.
Bij Ajax was (en is) er namelijk geen weerwoord op Cruijff.
Capiche?
quote:Rot op. Lees je in![]()
Zijn wij tenminste van hem af en kunnen we weer gaan voetballen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Cruijff tot Duitser bombarderen getuigt van respect.
Niet helemaal handig: ik reageerde op iets wat al veel eerder geplaatst was, sorry daarvoor.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:10 schreef StarGazer het volgende:![]()
![]()
Mmmkayquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:16 schreef What het volgende:
[..]
Niet helemaal handig: ik reageerde op iets wat al veel eerder geplaatst was, sorry daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |