Maare, ben jij geil genoeg om eind september bij mij in me nieuwe auto te stappen en naar de Autosalon te gaan???quote:Op maandag 26 juli 2004 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We gaan pas ergens volgend jaar op wintersport. Dus er kan nog veeeeel gebeuren.
Die kans is wel grootquote:Op maandag 26 juli 2004 14:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maare, ben jij geil genoeg om eind september bij mij in me nieuwe auto te stappen en naar de Autosalon te gaan???
Golf V toch?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maare, ben jij geil genoeg om eind september bij mij in me nieuwe auto te stappen en naar de Autosalon te gaan???
waar kan ik dit vinden? mail anders even opquote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb een geinig spel gevonden.
Real car sim : toyota edition.
kun je raggen met trueno's, levins, alle types celica vanaf 93, soarers, supra's, mr2's en weet ik wat allemaal meer.
grafix zijn kut maar voor de liefhebber is dit natuurlijk
mag ik em, mag ik em, mag ik emquote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb een geinig spel gevonden.
Real car sim : toyota edition.
kun je raggen met trueno's, levins, alle types celica vanaf 93, soarers, supra's, mr2's en weet ik wat allemaal meer.
grafix zijn kut maar voor de liefhebber is dit natuurlijk
Nee hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 15:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Golf V toch?
Jij gaat me natuurlijk weer wijsmaken dat het een S40 / V50 geworden is?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
@ tommy en @ ulti,quote:Op maandag 26 juli 2004 17:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mag ik em, mag ik em, mag ik em
dit is een warezrequest![]()
ahum, me too me tooquote:Op maandag 26 juli 2004 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
@ tommy en @ ulti,
Morgen zal ik jullie berichten over de vindplaats van dit programma.
Uiteraard kan en mag ik jullie niet voorzien van deze software, dat zou illegaal zijn. Maar goed dat jullie er niet naar vragen
Er is nog een add-on voor nissan, zodat je ook met de welbekende nissans rijden kunt, maar die heb ik nog niet
modjes met (semi) warez requestsquote:Op maandag 26 juli 2004 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ahum, me too me too![]()
Nee een peugeotje dacht ik.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij gaat me natuurlijk weer wijsmaken dat het een S40 / V50 geworden is?
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee een peugeotje dacht ik.
tis gewoon free-ware hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 19:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
modjes met (semi) warez requests
precies. daar waar ik het vandaan haal is het nameljik gratis.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis gewoon free-ware hoor![]()
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrlijkquote:Op maandag 26 juli 2004 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis gewoon free-ware hoor![]()
* ook_gek eerste getuige isquote:Op maandag 26 juli 2004 19:40 schreef Xtreem het volgende:
*admin mailt
sorry, ik moet m'n nsb reputatie hoog houden
Jou geloven ze toch nooitquote:Op maandag 26 juli 2004 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Tjabbo eerste getuige is![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:40 schreef Xtreem het volgende:
*admin mailt
zeg je alvast eerst doei doei tegen alle fimpjes die worden geplaatst aangezien dat ook illegaal isquote:Op maandag 26 juli 2004 19:40 schreef Xtreem het volgende:
*admin mailt
arbeider.... nog steeds aan het wark zeker?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Parasiet
bull.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeg je alvast eerst doei doei tegen alle fimpjes die worden geplaatst aangezien dat ook illegaal is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |