Ik heb zelf kinderen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij rent naar buiten met dat kind,om de iedereen in de wereld te laten zien, dat ze slapen allemaal,
en wat daar aan de hand is.
Misschien heb ik dan niet opgelet, maar ik heb haar nergens 'dom' gedrag zien verdedigen nav haar psychose hoor.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat domme mensen altijd met hun psychose verhalen komen om hun gedrag te verdedigen?
Ik denk dat je met Heleen van Royen best een leuke avond met heel veel wijn kunt hebben, maar dat is dan ook gelijk alles wat interessant is aan Heleen van Royen (die toch al bijna 40 is)
En dan doen we over een jaar of vijf een duo-appearance a la Barend en Van Dorp bij Zomergasten, waarin we vertellen over hoe, oh ironie, Zwagerman ons tezamen gebracht heeft!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
De deuren open, een zacht briesje, wat wijn,
je hebt mijn aandacht, hoor.
Maar jij leeft gelukkig niet in het Midden Oosten. Jouw mensenrechten worden niet geschonden, jij leeft in vrijheid, jij hoeft je niet te verdedigen met stenen en af en toe wat media-aandacht.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens.. Dat deugt ook niet. Zou ik een kind hebben en die verliezen, zou ik zeker niet naar een camera rennen.
Ik heb ook een kind,en ik zou juist wel laten zien wat ze gedaan hadden danquote:Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb zelf kinderen.
Wat ik zou willen typen hierover raakt me net effe te heftig dus ik hou het er maar op dat we van mening verschillen.
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:10 schreef shmoopy het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon de hele avond een beetje dommig naar een mooie vrouw zitten kijken.
Dat soort mij inderdaad ook. Ik heb een zwak voor Zwagerman als schrijver, maar als interviewer vind ik hem niet sterk. Hij is alleen sterk als de gast in zijn straatje past en dan ben je dus een slechte interviewer.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Sensatietelevisie is met Zwagerman kennelijk ook doorgedrongen tot het doorgaans integere Zomergasten. Die vent brult veel te hard. Van Dis liet de mensen tenminste in hun waarde en, niet onbelangrijk, uitpraten!
Van Dis kon over de meeste fragmenten niet fatsoenlijk meepraten. Die man kijkt niet eens televisie. Zwagerman staat tenminste normaal in het leven.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef bolivian het volgende:
Van Dis liet de mensen tenminste in hun waarde en, niet onbelangrijk, uitpraten!
Dan nog zou ik niet met mn zojuist overleden kind in mn armen naar de camera rennen. Ik zou hartverscheurend huilen en de volgende dag/week/maand een journalist bellen, als ik het sowieso in de media zou willen hebben.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef ELPablo het volgende:
[..]
Maar jij leeft gelukkig niet in het Midden Oosten. Jouw mensenrechten worden niet geschonden, jij leeft in vrijheid, jij hoeft je niet te verdedigen met stenen en af en toe wat media-aandacht.
Man, laat die fixatie toch gaan!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
blabla (die toch al bijna 40 is) blabla
[...]
Precies! 'Vooral blijven kijken mensen! Straks komt Oudkerk waar u allemaal naar uitkijkt!'quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vind 'r vals en goedkoop. Het feit dat ze Rob Oudkerk een jaar na dato nog steeds nodig heeft om zichzelf in de picture te werken, geeft toch wel een beetje de meer of minderwaarde van Heleen aan. Misschien heeft de prive of de playboy nog een leuk hoekje voor haar
Daar heb ik een verhaal over gehoord dat dat best weleens kon tegenvallen achteraf.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Heleen van Royen best een leuke avond met heel veel wijn kunt hebben, maar dat is dan ook gelijk alles wat interessant is aan Heleen van Royen (die toch al bijna 40 is).
Alleen als Adriaan besloten heeft de presentatie weer op zich te nemen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dan doen we over een jaar of vijf een duo-appearance a la Barend en Van Dorp bij Zomergasten, waarin we vertellen over hoe, oh ironie, Zwagerman ons tezamen gebracht heeft!
Onzin! Jij weet helemaal niet wat je zou doen onder die omstandigheden.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet met mn zojuist overleden kind in mn armen naar de camera rennen. Ik zou hartverscheurend huilen en de volgende dag/week/maand een journalist bellen, als ik het sowieso in de media zou willen hebben.
Arcee, ze was betoverend.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Opvallend trouwens dat ik vrijwel alles wat ze heeft laten zien zelf ook al gezien had.
welke generalisatie?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:40 schreef bolivian het volgende:
[..]
Man, laat die fixatie toch gaan!
Ik heb nu al medelijden met de mensen in jouw omgeving.
Als je zo blijft generaliseren dan zie ik het somber voor je in,.
Er stond recentelijk een interview met Zwagerman in de NCRV-gids, naar aanleiding van Zomergasten. Daarin stelt Zwagerman dat hij juist heel goed met diverse mensen kan praten, vooral als ze niet in zijn straatje passen (de letterlijke tekst heb ik uiteraard niet in de buurt,quote:Op maandag 26 juli 2004 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat soort mij inderdaad ook. Ik heb een zwak voor Zwagerman als schrijver, maar als interviewer vind ik hem niet sterk. Hij is alleen sterk als de gast in zijn straatje past en dan ben je dus een slechte interviewer.
[edit]quote:Op maandag 26 juli 2004 00:42 schreef ELPablo het volgende:
[..]
Onzin! Jij weet helemaal niet wat je zou doen onder die omstandigheden.
Ben benieuwd hoe hij daar na vanavond over denkt.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Er stond recentelijk een interview met Zwagerman in de NCRV-gids, naar aanleiding van Zomergasten. Daarin stelt Zwagerman dat hij juist heel goed met diverse mensen kan praten, vooral als ze niet in zijn straatje passen (de letterlijke tekst heb ik uiteraard niet in de buurt,. Die hou je van me tegoed, okay?
). Hij voelt zich kennelijk meer een 'man van de wereld' dan van Dis volgens hem was.
Wat een gebrek aan zelfkennis,.
Zomergasten is een programma waarbij de gast in het zonnetje gezet wordt, daarbij kun je dus vanalles over jezelf kwijt, bijvoorbeeld over je carriere, je gezin, je teleurstellingen, de zin en onzin van het leven, ouder worden, waar je warme gevoelens voor koestert, op een afstandelijke manier, noem het maar op.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan niet opgelet, maar ik heb haar nergens 'dom' gedrag zien verdedigen nav haar psychose hoor..
En daarnaast een erg generaliserende en baude uitspraak van je, die je ongetwijfeld niet hard kan maken.
Je bedoelt de rekening .. ?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Daar heb ik een verhaal over gehoord dat dat best weleens kon tegenvallen achteraf.
af en toequote:Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef ELPablo het volgende:
[..]
jij hoeft je niet te verdedigen met stenen en af en toe wat media-aandacht.
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef Bayswater het volgende:
welke generalisatie?
Dat een vrouw niet meer interessant is zonder wijn als ze, oh hemeltergend feit, al bijna veertig is.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik denk dat je met Heleen van Royen best een leuke avond met heel veel wijn kunt hebben, maar dat is dan ook gelijk alles wat interessant is aan Heleen van Royen (die toch al bijna 40 is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |