abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20857847
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Hij rent naar buiten met dat kind,om de iedereen in de wereld te laten zien, dat ze slapen allemaal,
en wat daar aan de hand is.
Ik heb zelf kinderen.
Wat ik zou willen typen hierover raakt me net effe te heftig dus ik hou het er maar op dat we van mening verschillen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_20857859
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Is het je nooit opgevallen dat domme mensen altijd met hun psychose verhalen komen om hun gedrag te verdedigen?
Ik denk dat je met Heleen van Royen best een leuke avond met heel veel wijn kunt hebben, maar dat is dan ook gelijk alles wat interessant is aan Heleen van Royen (die toch al bijna 40 is)
Misschien heb ik dan niet opgelet, maar ik heb haar nergens 'dom' gedrag zien verdedigen nav haar psychose hoor. .
En daarnaast een erg generaliserende en baude uitspraak van je, die je ongetwijfeld niet hard kan maken.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 26 juli 2004 @ 00:37:41 #178
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20857862
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:33 schreef shmoopy het volgende:

[..]

De deuren open, een zacht briesje, wat wijn,
je hebt mijn aandacht, hoor.
En dan doen we over een jaar of vijf een duo-appearance a la Barend en Van Dorp bij Zomergasten, waarin we vertellen over hoe, oh ironie, Zwagerman ons tezamen gebracht heeft!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_20857866
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik ben het zo met je eens. . Dat deugt ook niet. Zou ik een kind hebben en die verliezen, zou ik zeker niet naar een camera rennen.
Maar jij leeft gelukkig niet in het Midden Oosten. Jouw mensenrechten worden niet geschonden, jij leeft in vrijheid, jij hoeft je niet te verdedigen met stenen en af en toe wat media-aandacht.
"I'm a reasonable man, get off my case"
pi_20857882
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik heb zelf kinderen.
Wat ik zou willen typen hierover raakt me net effe te heftig dus ik hou het er maar op dat we van mening verschillen.
Ik heb ook een kind,en ik zou juist wel laten zien wat ze gedaan hadden dan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 juli 2004 @ 00:38:20 #181
862 Arcee
Look closer
pi_20857885
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:10 schreef shmoopy het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon de hele avond een beetje dommig naar een mooie vrouw zitten kijken.

Opvallend trouwens dat ik vrijwel alles wat ze heeft laten zien zelf ook al gezien had.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_20857891
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef bolivian het volgende:

[..]

Sensatietelevisie is met Zwagerman kennelijk ook doorgedrongen tot het doorgaans integere Zomergasten. Die vent brult veel te hard. Van Dis liet de mensen tenminste in hun waarde en, niet onbelangrijk, uitpraten!
Dat soort mij inderdaad ook. Ik heb een zwak voor Zwagerman als schrijver, maar als interviewer vind ik hem niet sterk. Hij is alleen sterk als de gast in zijn straatje past en dan ben je dus een slechte interviewer.
Echte liefde!
  Redactie Frontpage maandag 26 juli 2004 @ 00:39:07 #183
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_20857902
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef bolivian het volgende:

Van Dis liet de mensen tenminste in hun waarde en, niet onbelangrijk, uitpraten!
Van Dis kon over de meeste fragmenten niet fatsoenlijk meepraten. Die man kijkt niet eens televisie. Zwagerman staat tenminste normaal in het leven.
pi_20857922
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef ELPablo het volgende:

[..]

Maar jij leeft gelukkig niet in het Midden Oosten. Jouw mensenrechten worden niet geschonden, jij leeft in vrijheid, jij hoeft je niet te verdedigen met stenen en af en toe wat media-aandacht.
Dan nog zou ik niet met mn zojuist overleden kind in mn armen naar de camera rennen. Ik zou hartverscheurend huilen en de volgende dag/week/maand een journalist bellen, als ik het sowieso in de media zou willen hebben.
Echte liefde!
  maandag 26 juli 2004 @ 00:40:37 #185
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20857939
quote:

[..]

blabla (die toch al bijna 40 is) blabla

[...]
Man, laat die fixatie toch gaan!
Ik heb nu al medelijden met de mensen in jouw omgeving.
Als je zo blijft generaliseren dan zie ik het somber voor je in, .
Lissabon!
pi_20857940
quote:
Ik vind 'r vals en goedkoop. Het feit dat ze Rob Oudkerk een jaar na dato nog steeds nodig heeft om zichzelf in de picture te werken, geeft toch wel een beetje de meer of minderwaarde van Heleen aan. Misschien heeft de prive of de playboy nog een leuk hoekje voor haar
Precies! 'Vooral blijven kijken mensen! Straks komt Oudkerk waar u allemaal naar uitkijkt!'
  maandag 26 juli 2004 @ 00:40:54 #187
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_20857949
quote:

[..]

Ik denk dat je met Heleen van Royen best een leuke avond met heel veel wijn kunt hebben, maar dat is dan ook gelijk alles wat interessant is aan Heleen van Royen (die toch al bijna 40 is).
Daar heb ik een verhaal over gehoord dat dat best weleens kon tegenvallen achteraf.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_20857952
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef bolivian het volgende:

[..]

En dan doen we over een jaar of vijf een duo-appearance a la Barend en Van Dorp bij Zomergasten, waarin we vertellen over hoe, oh ironie, Zwagerman ons tezamen gebracht heeft!
Alleen als Adriaan besloten heeft de presentatie weer op zich te nemen.
Deal!
pi_20857971
Ik vond van Rooijen overkomen als een treurige vrouw die zich vooral daarom laat meeslepen door andermans drama. Verder lijkt ze een compleet gebrek aan 'voeling' te hebben, geen gevoel voor context, geen sociaal inzicht, geen tact. Ik heb in ieder geval geen (be)rust(ing) bij Heleen van Rooijen kunnen bekennen.
pi_20857975
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dan nog zou ik niet met mn zojuist overleden kind in mn armen naar de camera rennen. Ik zou hartverscheurend huilen en de volgende dag/week/maand een journalist bellen, als ik het sowieso in de media zou willen hebben.
Onzin! Jij weet helemaal niet wat je zou doen onder die omstandigheden.
pi_20858022
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Opvallend trouwens dat ik vrijwel alles wat ze heeft laten zien zelf ook al gezien had.
Arcee, ze was betoverend.

En dan lig je zelf, onopgemaakt met je haren door de war in een oude joggingbroek en slobbertrui op de bank je heel erg lelijk te voelen kan ik je verzekeren.

Magoe, morgen maar weer een kek rokje aan en Heleen van Royen, eat your heart out.
  maandag 26 juli 2004 @ 00:44:18 #192
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_20858025
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:40 schreef bolivian het volgende:

[..]

Man, laat die fixatie toch gaan!
Ik heb nu al medelijden met de mensen in jouw omgeving.
Als je zo blijft generaliseren dan zie ik het somber voor je in, .
welke generalisatie?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 26 juli 2004 @ 00:44:42 #193
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20858034
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:38 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dat soort mij inderdaad ook. Ik heb een zwak voor Zwagerman als schrijver, maar als interviewer vind ik hem niet sterk. Hij is alleen sterk als de gast in zijn straatje past en dan ben je dus een slechte interviewer.
Er stond recentelijk een interview met Zwagerman in de NCRV-gids, naar aanleiding van Zomergasten. Daarin stelt Zwagerman dat hij juist heel goed met diverse mensen kan praten, vooral als ze niet in zijn straatje passen (de letterlijke tekst heb ik uiteraard niet in de buurt, . Die hou je van me tegoed, okay? ). Hij voelt zich kennelijk meer een 'man van de wereld' dan van Dis volgens hem was.

Wat een gebrek aan zelfkennis, .
Lissabon!
pi_20858038
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:42 schreef ELPablo het volgende:

[..]

Onzin! Jij weet helemaal niet wat je zou doen onder die omstandigheden.
[edit]

Jawel hoor, ik heb een glazen bol.
Echte liefde!
pi_20858070
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef bolivian het volgende:

[..]

Er stond recentelijk een interview met Zwagerman in de NCRV-gids, naar aanleiding van Zomergasten. Daarin stelt Zwagerman dat hij juist heel goed met diverse mensen kan praten, vooral als ze niet in zijn straatje passen (de letterlijke tekst heb ik uiteraard niet in de buurt, . Die hou je van me tegoed, okay? ). Hij voelt zich kennelijk meer een 'man van de wereld' dan van Dis volgens hem was.

Wat een gebrek aan zelfkennis, .
Ben benieuwd hoe hij daar na vanavond over denkt. .
Het gros van de mensen komt anders over als ze denken, dus zo raar is het niet. Zou onze Joost dan toch een gewone jongen zijn? !
Echte liefde!
  maandag 26 juli 2004 @ 00:46:22 #196
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20858075
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Misschien heb ik dan niet opgelet, maar ik heb haar nergens 'dom' gedrag zien verdedigen nav haar psychose hoor. .
En daarnaast een erg generaliserende en baude uitspraak van je, die je ongetwijfeld niet hard kan maken.
Zomergasten is een programma waarbij de gast in het zonnetje gezet wordt, daarbij kun je dus vanalles over jezelf kwijt, bijvoorbeeld over je carriere, je gezin, je teleurstellingen, de zin en onzin van het leven, ouder worden, waar je warme gevoelens voor koestert, op een afstandelijke manier, noem het maar op.
Heleen ging er op een botte, lompe manier mee om alsof elke vraag een aanval op haar persoontje was en zocht reflectie in elk stukje dat ze had uitgezocht in de hoop dat Zwagerman geirriteerd of in elk geval uit balans zou raken en zij dus als de trotse mevrouw van Royen als winnaar uit de strijd kon zegenvieren tegenover de incompetente Zwagerman.
Ze mogen dan misschien beide de naam schrijver dragen, maar het niveau tussen die 2 ligt mijlen uit elkaar.
Zelfs een gast als Paul de Leeuw kon het nog leuk hebben over een natuurserie over een school vissen, adoptiekinderen, ouder worden enzovoorts en dat is ook niet bepaald een diepgaand karakter.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 26 juli 2004 @ 00:47:06 #197
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20858089
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:40 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Daar heb ik een verhaal over gehoord dat dat best weleens kon tegenvallen achteraf.
Je bedoelt de rekening .. ?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20858099
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef ELPablo het volgende:

[..]

jij hoeft je niet te verdedigen met stenen en af en toe wat media-aandacht.
af en toe
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 26 juli 2004 @ 00:47:29 #199
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20858100
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef Bayswater het volgende:
welke generalisatie?
quote:
Ik denk dat je met Heleen van Royen best een leuke avond met heel veel wijn kunt hebben, maar dat is dan ook gelijk alles wat interessant is aan Heleen van Royen (die toch al bijna 40 is).
Dat een vrouw niet meer interessant is zonder wijn als ze, oh hemeltergend feit, al bijna veertig is.
Lissabon!
  Redactie Frontpage maandag 26 juli 2004 @ 00:48:07 #200
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_20858110
quote:
Op maandag 26 juli 2004 00:41 schreef shmoopy het volgende:
Alleen als Adriaan besloten heeft de presentatie weer op zich te nemen.
Deal!
Adriaan woont tegenwoordig op een zolderkamertje in Parijs, zonder tv en pc, hem bevalt het goed daar, mij ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')