trots als ze is op d'r eigen ISBN nummer natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2004 23:20 schreef RoK het volgende:
Ik wens mevrouw de rest van haar leven een permanente psychose toe. Maar toch blijf ik kijken. De Jerry Springer onder de schrijvers dit.
Zou je denken dat ze daarmee een plaatsje in zomergasten zou hebben verdiendquote:Op zondag 25 juli 2004 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die carriere had ze al lang voordat ze die column in Het Parool begon te schrijven hoor.
he die panfluit die ken ik, die staat altijd tegelijkertijd op Amsterdam CS, Groningen CS en Rotterdam CSquote:Op zondag 25 juli 2004 23:36 schreef rubbereend het volgende:mooi beelden, vooral na oudkerk
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
he die panfluit die ken ik, die staat altijd tegelijkertijd op Amsterdam CS, Groningen CS en Rotterdam CS
Ja, dat zijn die uitgekotste bergperuaantjes met hun zelfgebrande cd'tjesquote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
he die panfluit die ken ik, die staat altijd tegelijkertijd op Amsterdam CS, Groningen CS en Rotterdam CS
vind ik ook!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:41 schreef SunChaser het volgende:
Heleen blijft een hysterisch kutwijf. Zwagerman vind ik nog steeds de beste Zomergast-presentator. Hij staat tenminste dichtbij de kijker, hij stelt de goede vragen. Beter dan die over het paard getilde Adriaan van Dis.
hèhè eindelijk ook iemand die Joost Zwagerman kan waarderen. ik vind m ook echt goed. zou ook niet weten wie t anders zou kunnen, misschien op den duur mathijs van nieuwkerkquote:Op zondag 25 juli 2004 23:41 schreef SunChaser het volgende:
Heleen blijft een hysterisch kutwijf. Zwagerman vind ik nog steeds de beste Zomergast-presentator. Hij staat tenminste dichtbij de kijker, hij stelt de goede vragen. Beter dan die over het paard getilde Adriaan van Dis.
Neemt Anita haar Jan weer terug? Hij ging vreemd!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
vind ik ook!
Jan en Anitaquote:
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:46 schreef Toad het volgende:
Kan iemand ook even een leuk screenshotje maken van Joost & Heleen?
Ik begrijp werkelijk niet waarom het journaal dit uitzendtquote:Op zondag 25 juli 2004 23:53 schreef RoK het volgende:
Israel is een hype! Nu plof ik! Nekschot voor Heleen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |