hoi Dudequote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog iets te beleven hier?
Het gaat geloof ik over Kermitquote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat was beter dan Jan , hoorde ik ergens fluisteren.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik over Kermit
Dudequote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef D.Rose het volgende:
een B topic
zohoort het ookquote:Op zondag 25 juli 2004 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
niemand was er
Miste je erg hoor , nu moest ik het doen
Maar maar, ik wou het helemaal nietquote:Op zondag 25 juli 2004 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zohoort het ook
k heb er al 25 gedaan ofzo als het er niet meer zijn
Iets zei "knap"? Ik zou even langs de dokter gaan morgen. Mijn vrouw hield er een hamerteen aan over, en de operatie (opnieuw breken en rechtzetten) was pijnlijker dan het voorval zelf.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb overigens net volgens mij m'n teen gekneusd. Ik heb zo'n heel naar opstaand randje als drempel bij de badkamer, en nu, voor het eerst sinds ik hier woon, ram ik daar dus echt vol mijn tenen tegenaan. Iets zei knap, en nu klopt het een beetje. Auw!
jij meer dan mijquote:Op zondag 25 juli 2004 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar, ik wou het helemaal niet![]()
jij bent een postgeilaard
helemaal niet, ik post de laatste mnd, stukken minder dan jijquote:Op zondag 25 juli 2004 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij meer dan mij
en niet willen? doe ook maar eens wat tegen je zin
Ik heb net even gevoeld, en dat doet verder geen pijn, kan hem ook nog buigen enzo. Dus het lijkt wel mee te vallen. Doet wel zeer trouwensquote:Op zondag 25 juli 2004 21:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iets zei "knap"? Ik zou even langs de dokter gaan morgen. Mijn vrouw hield er een hamerteen aan over, en de operatie (opnieuw breken en rechtzetten) was pijnlijker dan het voorval zelf.
Viel wel mee. Ze claimt wel nog steeds dat het bed er "plotseling" stond...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net even gevoeld, en dat doet verder geen pijn, kan hem ook nog buigen enzo. Dus het lijkt wel mee te vallen. Doet wel zeer trouwensMorgen maar even kijken of hij er niet af valt
Klinkt trouwens erg naar, dat van je vrouw...
Doe er maar voorzichtig meequote:Op zondag 25 juli 2004 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net even gevoeld, en dat doet verder geen pijn, kan hem ook nog buigen enzo. Dus het lijkt wel mee te vallen. Doet wel zeer trouwensMorgen maar even kijken of hij er niet af valt
Klinkt trouwens erg naar, dat van je vrouw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |