quote:Op zondag 25 juli 2004 23:59 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, onsubtiel is iets anders dan onbeschoft hoor
Maar sommige dingen moet je gewoon doen zonder te vragen, als je geen knal voor je hasses krijgt is het goed
Yup, morgen weer leuk uit etenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Nou, good luck dan morgen (toch?)
Over het weer?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar zullen we het eens over hebben heren?
Parmaham met Parmezaanse kaas en een rood wijntje is niet niks anders...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, je let even niet op en er wordt meteen over hammen en hamburgers gesproken alsof het niets is!
Wat voor foto dan? Toch niet die van dat controversiele rolletje he?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef Shinadul het volgende:
Ik zou een foto van de BBQ kunnen plaatsenAls iedereen (zijnde de users op de foto) akkoord gaat natuurlijk
De helft is niet online, dus ik zou effe wachten... Doe anders een waar de helft op staat die toestemming heeft gegeven.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef Shinadul het volgende:
Ik zou een foto van de BBQ kunnen plaatsenAls iedereen (zijnde de users op de foto) akkoord gaat natuurlijk
Ja leuk!! Als die mensen akkoord zijn. Shark plaatst ook vast nog wel een foto van de spontane BBQ-actie hier gister!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef Shinadul het volgende:
*nieuwsgierigheid gewekt isquote:Op maandag 26 juli 2004 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor foto dan? Toch niet die van dat controversiele rolletje he?
Nee, een leuke van Heijx die het duidelijk naar zijn zin heeft en eentje van mijzelf. Aangezien andere users die op de BBQ waren niet op mijn MSN online zijnquote:Op maandag 26 juli 2004 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor foto dan? Toch niet die van dat controversiele rolletje he?
...een buitje voor het stof...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:18 schreef Tazman01 het volgende:
Voor de verandering morgen kans op regen!!!
Sorry, ik had even een andere BBQ in gedachten...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:17 schreef heijx het volgende:
[..]
*nieuwsgierigheid gewekt is![]()
Compromis: wéér over seksquote:Op maandag 26 juli 2004 00:11 schreef heijx het volgende:
[..]
Over het weer?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U bedoelt: Wanneer doen we het weer?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Compromis: wéér over seks![]()
Na Heijx zijn poging het vlees letterlijk in de barbeknoei te gooien moest ik de rest maar ff gaan redden:quote:Op maandag 26 juli 2004 00:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit Heijx en Shin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |