quote:Op zondag 25 juli 2004 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
En nog eens eentje met een hele interessante topic titel ook!

erm hoe bedoelt u?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
En nog eens eentje met een hele interessante topic titel ook!

Calvo is best okequote:Op zondag 25 juli 2004 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Is al gefixed. Wat letten die modjes toch goed op he, tegenwoordig! Even eenspeciaal voor Calvobbes

kap nou....ik lijk op alice cooper.......iggy pop.....quote:Op zondag 25 juli 2004 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
Leuke foto TDG
ze hebben wel gelijk, dat je op Jan Veen lijkt

uhm sorryquote:Op zondag 25 juli 2004 20:35 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
kap nou....ik lijk op alice cooper.......iggy pop.....
edit:
toch?

Wil je niet liever gewoon op jezelf lijken?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:35 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
kap nou....ik lijk op alice cooper.......iggy pop.....
edit:
toch?

ja ok...maar als het dan toch moet....jan vayne sjesis die gozer is echt .... ehm jahquote:Op zondag 25 juli 2004 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wil je niet liever gewoon op jezelf lijken?

vind je mij gekquote:Op zondag 25 juli 2004 21:03 schreef TheDeadGuy het volgende:
ja daar heb jij dan weer gelijk in
maar ja......wie krijg ik zo gek om een week met die draadjes......wacht ff......kun jij dat niet doen dan? trek ie een mooi roze pakkie aan...en een hoedje.....:D

hoi Dudequote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog iets te beleven hier?

Het gaat geloof ik over Kermitquote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat was beter dan Jan , hoorde ik ergens fluisteren.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik over Kermit

Dudequote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:

quote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef D.Rose het volgende:
een B topic

zohoort het ookquote:Op zondag 25 juli 2004 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
niemand was er
Miste je erg hoor , nu moest ik het doen

Maar maar, ik wou het helemaal nietquote:Op zondag 25 juli 2004 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zohoort het ook
k heb er al 25 gedaan ofzo als het er niet meer zijn

Iets zei "knap"? Ik zou even langs de dokter gaan morgen. Mijn vrouw hield er een hamerteen aan over, en de operatie (opnieuw breken en rechtzetten) was pijnlijker dan het voorval zelf.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb overigens net volgens mij m'n teen gekneusd. Ik heb zo'n heel naar opstaand randje als drempel bij de badkamer, en nu, voor het eerst sinds ik hier woon, ram ik daar dus echt vol mijn tenen tegenaan. Iets zei knap, en nu klopt het een beetje. Auw!

jij meer dan mijquote:Op zondag 25 juli 2004 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar, ik wou het helemaal niet![]()
jij bent een postgeilaard

helemaal niet, ik post de laatste mnd, stukken minder dan jijquote:Op zondag 25 juli 2004 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij meer dan mij
en niet willen? doe ook maar eens wat tegen je zin

Ik heb net even gevoeld, en dat doet verder geen pijn, kan hem ook nog buigen enzo. Dus het lijkt wel mee te vallen. Doet wel zeer trouwensquote:Op zondag 25 juli 2004 21:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iets zei "knap"? Ik zou even langs de dokter gaan morgen. Mijn vrouw hield er een hamerteen aan over, en de operatie (opnieuw breken en rechtzetten) was pijnlijker dan het voorval zelf.

Viel wel mee. Ze claimt wel nog steeds dat het bed er "plotseling" stond...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net even gevoeld, en dat doet verder geen pijn, kan hem ook nog buigen enzo. Dus het lijkt wel mee te vallen. Doet wel zeer trouwensMorgen maar even kijken of hij er niet af valt
Klinkt trouwens erg naar, dat van je vrouw...

Doe er maar voorzichtig meequote:Op zondag 25 juli 2004 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net even gevoeld, en dat doet verder geen pijn, kan hem ook nog buigen enzo. Dus het lijkt wel mee te vallen. Doet wel zeer trouwensMorgen maar even kijken of hij er niet af valt
Klinkt trouwens erg naar, dat van je vrouw...

Ja, zo klonk het, maar goed, dat kan ook van het dubbelklappen zijn...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
BE: klinkt als auw!! Zei het echt 'knak'?

dat denk je maar, ik ben in de afgelopen maand nog geen 200 posts ingelopen op jouquote:Op zondag 25 juli 2004 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
helemaal niet, ik post de laatste mnd, stukken minder dan jijdeed ik toch, wat moet ik nog meer doen ?

uhm, oke, dit zeg je dus wel vakerquote:Op zondag 25 juli 2004 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat denk je maar, ik ben in de afgelopen maand nog geen 200 posts ingelopen op jou

waar haal je die onzin nou weer vandaan?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, oke, dit zeg je dus wel vaker
je wil me nergens meer zien![]()

dat mag nietquote:Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef Lula het volgende:
tvpostje

Oiquote:Op zondag 25 juli 2004 21:44 schreef Bengeltje het volgende:en iedereen hapt
heerlijk toch internet![]()

hebben kennelijk trekquote:Op zondag 25 juli 2004 21:44 schreef Bengeltje het volgende:en iedereen hapt

Jij zou mij dit topic nog iets vragenquote:Op zondag 25 juli 2004 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kinders, kinders! Doet eens liev tegen elkaar!

dus als jij zegt dat we vriendelijk moeten zijn meen je dat niet?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OiJe weet toch dat je geen enkele post hier serieus moet nemen?

ik weet nietsquote:Op zondag 25 juli 2004 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat mag niet
gewoon meeposten jij

Ja, maar jij was er nog niet!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij zou mij dit topic nog iets vragen
Hoi allen

Tuurlijk niet, als jullie de rotzooi maar weer zelf op ruimen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus als jij zegt dat we vriendelijk moeten zijn meen je dat niet?

tuurlijk wel, iets zelfverzekerder mag welquote:Op zondag 25 juli 2004 21:47 schreef Lula het volgende:
[..]
ik weet niets

Swifferquote:Op zondag 25 juli 2004 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jullie de rotzooi maar weer zelf op ruimen.

geen enkelequote:Op zondag 25 juli 2004 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OiJe weet toch dat je geen enkele post hier serieus moet nemen?

en jij ook al nietquote:Op zondag 25 juli 2004 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
geen enkele![]()
D. meent dus niets van wat ie zegt ?

quote:Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en jij ook al niet

misschien weet ik morgen iets als DZ geweest is na mijn SMS flaterquote:Op zondag 25 juli 2004 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel, iets zelfverzekerder mag wel

Wooohoooo!!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar jij was er nog niet!
Dusseh....
Zeg Shark? Neucken?

Komt wel goed, misschien is dit juist een goede uhm flater geweestquote:Op zondag 25 juli 2004 21:53 schreef Lula het volgende:
[..]
misschien weet ik morgen iets als DZ geweest is na mijn SMS flater

quote:Op zondag 25 juli 2004 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]zo had ik het nog niet bekeken
het gene wat ik tegen jou zeg is best serieus hoor ,schatje

U bedoelt ?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:54 schreef TheDeadGuy het volgende:
dat menen jullie toch niet he?

Even doen hoor!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, teen begint toch wel zeer te doen enzo. Ook bij bewegen. Morgen idd mss maar even een afspraak maken bij meneer de huisarts...

nou dat hier niets gemeend is......twee posts boven de mijne zeg maar...ik vergeet soms te quoten heyquote:Op zondag 25 juli 2004 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
U bedoelt ?![]()

quote:Op zondag 25 juli 2004 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]

Nee, dat was maar een grapjequote:Op zondag 25 juli 2004 21:57 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nou dat hier niets gemeend is......twee posts boven de mijne zeg maar...ik vergeet soms te quoten hey

meen je dat?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat was maar een grapje![]()

horen?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]meen jij het ook ?
wil ik dit wel horen ?

uhm tja, soms wel soms nietquote:Op zondag 25 juli 2004 21:57 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nou dat hier niets gemeend is......twee posts boven de mijne zeg maar...ik vergeet soms te quoten hey

Tuuuuuurlijk!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:59 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
meen je dat?

Geef dan antwoord flapquote:Op zondag 25 juli 2004 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
horen?
er zit geen geluid op Fok

ik kwam al bijna weer in mijn paranoia mode.......quote:Op zondag 25 juli 2004 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk!

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef dan antwoord flap

jaja, en op mijn vraagquote:Op zondag 25 juli 2004 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*gemeend is

Moet je dat dan wel, of juist niet serieus nemen?quote:ik wil serieus genomen worden!

uhm, zou het niet weten, ligt aan de persoon.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Hmmm, dit gaat de verkeerde kant op. Stel:
Ik zeg
[..]
Moet je dat dan wel, of juist niet serieus nemen?

je vraagquote:Op zondag 25 juli 2004 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jaja, en op mijn vraag![]()
![]()

*zuchtquote:Op zondag 25 juli 2004 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je vraag

Er zijn er toch ook wel die serieus genomen willen worden?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, zou het niet weten, ligt aan de persoon.
sommige kun je gewoon niet serieus nemen

lees eens terugquote:Op zondag 25 juli 2004 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*zucht
dat je meent wat je aan mij post![]()

Die heeft het maar goedquote:Op zondag 25 juli 2004 22:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zijn er toch ook wel die serieus genomen willen worden?
Dude telt niet mee, die is al genoeg genomen dit weekeinde

sorry, ik haal nergens echt een duidelijk antwoord uitquote:Op zondag 25 juli 2004 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lees eens terug

welterustenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:09 schreef Lula het volgende:
ik ga lezen op bed. Ik ben te moe om te forummen
Tot morgen

welterusten Lulaquote:Op zondag 25 juli 2004 22:09 schreef Lula het volgende:
ik ga lezen op bed. Ik ben te moe om te forummen
Tot morgen

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
sorry, ik haal nergens echt een duidelijk antwoord uit
kun je het nog eens herhalen
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*gemeend is

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zijn er toch ook wel die serieus genomen willen worden?
Dude telt niet mee, die is al genoeg genomen dit weekeinde

ik dacht dat je dat kusje bedoeldequote:Op zondag 25 juli 2004 22:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]

quote:Op zondag 25 juli 2004 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat was maar een grapje![]()

Je hebt je pr0n-weekend op foto gezet?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Sharkie, heb je die foto's al ergens staan?

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Sharkie, heb je die foto's al ergens staan?

Geeft niet, heeft geen haast hoor!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee sorry.. ik moet de grootte ook nog aanpassen voor jou, dus het vergt wat extra werk

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt je pr0n-weekend op foto gezet?![]()

Oh, maar dat wat ik tegen jou zei meende ik wel hoor! Wat ik tegen jou zeg meen ik altijd!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]

Ja.. volgende keer niet zo hardhandig met mijn worst omgaan hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Shark is onze huisfotograaf!
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat wat ik tegen jou zei meende ik wel hoor! Wat ik tegen jou zeg meen ik altijd!

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, maar dat wat ik tegen jou zei meende ik wel hoor! Wat ik tegen jou zeg meen ik altijd!

Sorryquote:Op zondag 25 juli 2004 22:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja.. volgende keer niet zo hardhandig met mijn worst omgaan hoor
Mijn worst, wat doe je!
[..]

Inderdaad, geen klachten hoor! Jullie zijn lieve jongensquote:Op zondag 25 juli 2004 22:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben heel schappelijk met Dude d'r hamburger geweest.. Arty ook

jullie hadden beide een 'hamburger' van dudequote:Op zondag 25 juli 2004 22:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben heel schappelijk met Dude d'r hamburger geweest.. Arty ook

"Lieve jongens".... Dat was toch een homo-film?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad, geen klachten hoor! Jullie zijn lieve jongens![]()

Om de beurtquote:Op zondag 25 juli 2004 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jullie hadden beide een 'hamburger' van dude

Je moet ook niet opdoffen: gewoon alles uit, en in je blote kont tussen hem en de monitor kruipenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef es70 het volgende:
Tjeez, het heeft ook helemaal geen zin....
Zit ik hier helemaal opgedoft te wezen, zit meneer geile plaatjes op het internet te kijken!![]()

Dat meen je niet!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef es70 het volgende:
Zit ik hier helemaal opgedoft te wezen, zit meneer geile plaatjes op het internet te kijken!![]()

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef es70 het volgende:

Zou die enkellange jurk over het torseletje de dooddoener zijn dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je moet ook niet opdoffen: gewoon alles uit, en in je blote kont tussen hem en de monitor kruipen

En heel erg lekker... en ik vond dat Arty heel kunstig je hamburger behandelde... lekker sappig enzoquote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Om de beurt![]()
Mijn fantasie is eindelijk uitgekomen: twee mannen aan mijn hamburger...

UIT DAT DING !!!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou die enkellange jurk over het torseletje de dooddoener zijn dan?

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat meen je niet!

wel van vrouwen dan tochquote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef es70 het volgende:
....geile plaatjes ....

Hem het sleuteltje van je kuisheidsgordel geven helpt mss ook al wel!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou die enkellange jurk over het torseletje de dooddoener zijn dan?

Ow, nu we toch bezig zijn: Bij voorkeur dezelfde kamer, maar iig dezelfde verdieping!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hem het sleuteltje van je kuisheidsgordel geven helpt mss ook al wel!

Wat denk jij dan??? De geile mannen zijn voor mij!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel van vrouwen dan toch

Dan is hij nog niet geil dus... anders zou je niet klagen!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan??? De geile mannen zijn voor mij!![]()

Ik dacht dat knoopjes van boven tot onder ook wel leuk warenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hem het sleuteltje van je kuisheidsgordel geven helpt mss ook al wel!

hij mocht eerst?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En heel erg lekker... en ik vond dat Arty heel kunstig je hamburger behandelde... lekker sappig enzo

En nog een beetje roze van binnenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En heel erg lekker... en ik vond dat Arty heel kunstig je hamburger behandelde... lekker sappig enzo

Zet die geile brandweerman op je scherm, ga wat zitten zuchten en dan eens zien hoe snel je man achter die computer vandaan komt!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat knoopjes van boven tot onder ook wel leuk waren![]()

Is dat die van de cc-light break? Doen!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zet die geile brandweerman op je scherm, ga wat zitten zuchten en dan eens zien hoe snel je man achter die computer vandaan komt!

Post hier je adres en ik weet zéker dat je binnen no time een aantal heren aan de deur hebt staan. Ik noem een shark, ik noem een Ronald en Sandertje zal ook wel als door God geroepen plots hier verschijnen. Drie mannen... dat is de ultieme fantasie natuurlijk!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg al dat geOH over sappig vlees maakt me wel een beetje 'needy' hier hoor!

Tempting, tempting...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Post hier je adres en ik weet zéker dat je binnen no time een aantal heren aan de deur hebt staan. Ik noem een shark, ik noem een Ronald en Sandertje zal ook wel als door God geroepen plots hier verschijnen. Drie mannen... dat is de ultieme fantasie natuurlijk!

Heb je nog niet gegeten dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg al dat geOH over sappig vlees maakt me wel een beetje 'needy' hier hoor!

Ja, hallo! Met zijn 6-en...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tempting, tempting...
Ik mis alleen PatrickO, Heijx en Sunchaser nog in het rijtje

*roar* As in... ik lust je rauw!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je nog niet gegeten dan?

Nee, ik zit vol... twee keer jouw hamburger was voor mij wel voldoendequote:Op zondag 25 juli 2004 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Post hier je adres en ik weet zéker dat je binnen no time een aantal heren aan de deur hebt staan. Ik noem een shark, ik noem een Ronald en Sandertje zal ook wel als door God geroepen plots hier verschijnen. Drie mannen... dat is de ultieme fantasie natuurlijk!

Ik ben niet wegquote:Op zondag 25 juli 2004 22:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb gemist dat B zei dat ze wegging

Oeh! rauw vlees is niet goed voor je hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
*roar* As in... ik lust je rauw!

erg spraakzaam ook nietquote:Op zondag 25 juli 2004 22:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet weg

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
erg spraakzaam ook niet

quote:Op zondag 25 juli 2004 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]heb meer zin in te knuffelen sorry

Heb ook een blote Brad Pitt, ook lekkol!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat die van de cc-light break? Doen!

daar heb ik nu toch niets aanquote:Op zondag 25 juli 2004 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]heb meer zin in te knuffelen sorry

ja sorry, krijg een droge tong van dat kleppen hierquote:Op zondag 25 juli 2004 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]knuffelen

Met je tong tikken... knap hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja sorry, krijg een droge tong van dat kleppen hier

Oh, dat krijg ik alleen van beffen orale sexquote:Op zondag 25 juli 2004 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja sorry, krijg een droge tong van dat kleppen hier

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar heb ik nu toch niets aan

Neh... kaakkrampquote:Op zondag 25 juli 2004 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, dat krijg ik alleen van beffen orale sex

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Met je tong tikken... knap hoor

morgen verder proberen?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ik ook niet he .
ik doe mijn best oke?

Heb ik je zo uitgewoond liefje?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik zit vol... twee keer jouw hamburger was voor mij wel voldoende

*Zucht , eindelijk we gaan naar bedquote:Op zondag 25 juli 2004 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
morgen verder proberen?
nu is het bedtijd
seeya'll
B

Quote van een niet nader te noemen Fok!ker: "mannen zijn gewoon overdonderd door jouw schoonheid, het is niets persoonlijks"quote:Op zondag 25 juli 2004 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dat is een rappe count down zo....
*stort wenend ter aarde neer* Wat is er mis met mijhiiiiiiiiij!

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Quote van een niet nader te noemen Fok!ker: "mannen zijn gewoon overdonderd door jouw schoonheid, het is niets persoonlijks"
![]()

*meldt*quote:Op zondag 25 juli 2004 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tempting, tempting...
Ik mis alleen PatrickO, Heijx en Sunchaser nog in het rijtje

En Sandertje is ook altijd bereid, maakt al weer 3!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk, dat zijn er toch al weer 2

Correctie: Ik gooide een van de hamburgers ìn het vuur.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:20 schreef Shinadul het volgende:
Gisteren zei je anders heel wat anders tegen mij Heijx... nog een extra hamburger op het vuur graag

hij was zo verbrand dat de poes hem niet eens meer wou hebbenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:22 schreef heijx het volgende:
[..]
Correctie: Ik gooide een van de hamburgers ìn het vuur.![]()

Auw...!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:22 schreef heijx het volgende:
[..]
Correctie: Ik gooide een van de hamburgers ìn het vuur.![]()

Rotsbief... stel me vlees met harde, versteende stukjes voor...quote:Op zondag 25 juli 2004 23:19 schreef heijx het volgende:
Ben zelf toch meer liefhebber van rotsbief dan van hamburgers, mag dat ook?![]()

Vroeg ik me ook al af, overal mini-meets gisteren?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hadden jullie weer een LAN party dan?

Nee hoor. Een oudhollandsche BBQ.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Brighteyes het volgende:

Nee een BBQ met aansluitend DVD-filmpjequote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Brighteyes het volgende:

Heb je hubbie nu definitief (nou ja, voor vanavond) opgegeven?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]

die instant-BBQ werkte best goed , na enige dakpannen gebruikt te hebben om hem in vorm te krijgenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:26 schreef heijx het volgende:
[..]
Nee hoor. Een oudhollandsche BBQ.![]()
met instantbarbecue

Waar dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:26 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee een BBQ met aansluitend DVD-filmpje

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je hubbie nu definitief (nou ja, voor vanavond) opgegeven?

Bij mij thuis... was niet zo'n success als jouw feest, maar evengoed gezellig genoegquote:Op zondag 25 juli 2004 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar dan?

Kijk, dat is het betere werk!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet! Hij is douchen en heeft beloofd naakt weer beneden te komen
Ik heb 'm ff het topic laten lezen (en verboden te posten).

En waarom waren wij allemaal niet uitgenodigdquote:Op zondag 25 juli 2004 23:29 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Bij mij thuis... was niet zo'n success als jouw feest, maar evengoed gezellig genoeg

Ach als jij en Heijx er zijn is het al snel feest natuurlijk!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:29 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Bij mij thuis... was niet zo'n success als jouw feest, maar evengoed gezellig genoeg

Spontane ingeving, bij Shin thuis. Flying V en Wolfspirit waren er verder.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar dan?

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En waarom waren wij allemaal niet uitgenodigd![]()

Jij bent de volgende keer ook uitgenodigdquote:Op zondag 25 juli 2004 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach als jij en Heijx er zijn is het al snel feest natuurlijk!

Aaaah, nou gezellig joh! En mooi weer!! BBQ-s worden ons toch wel steeds gegund he?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:31 schreef heijx het volgende:
[..]
Spontane ingeving, bij Shin thuis. Flying V en Wolfspirit waren er verder.

Nee liefie, ben je gek, je mag toch lekker BBQ-en met wie je maar wilt zeg! Leuk toch, zo'n spontane actie? En we gaan vást nog wel eens met de kliek meetenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Jij bent de volgende keer ook uitgenodigd
En duderinn natuurlijk ook!
Maar als er teveel genodigden zijn, wordt een datum al snel een probleem en zo

Wat zij zegt dus! Gaat ooit wel weer eens helemaal goed komen!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee liefie, ben je gek, je mag toch lekker BBQ-en met wie je maar wilt zeg! Leuk toch, zo'n spontane actie? En we gaan vást nog wel eens met de kliek meeten![]()

hee burger-sletquote:Op zondag 25 juli 2004 23:36 schreef Shinadul het volgende:
Spontane BBQ met duderella en brightengel ... hmmmm

Burger-sletquote:Op zondag 25 juli 2004 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hee burger-slet![]()
CHECK!met dude athans
![]()

En hij is toch al bijna een week Mac-Free!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Burger-sletArme Shin

Liever een burger-slet dan een frikandelslet hequote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Burger-sletArme Shin

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Burger-sletArme Shin

*Pakt agenda om spontane actie ta plannen... hmmmmm... volgend jaar mei?*quote:Op zondag 25 juli 2004 23:40 schreef heijx het volgende:
Maar spontane acties kunnen best herhaald worden toch?![]()
Mijn balkonnetje heeft een natuurlijk rookkanaal, dat gaat helemaal goed komen.

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
BE mag wel uitkijken met haar hamburger. Shin is een burger-connaseur (of hoe schrijf je dat)
Hij neemt geen genoegen met zomaar een hamburger, hij wil kwaliteit natuurlijk

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
www.goudengids.nl
Keurslagers & Gouda
*check*

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*Pakt agenda om spontane actie ta plannen... hmmmmm... volgend jaar mei?*![]()

en vandaag + morgen ga ik ook al niet naar de mac, daarna ben ik vanwege hypotheek en zo weer 2 weken blut, dus dat gaat helemaal afkicken worden... in een keer cold turkeyquote:Op zondag 25 juli 2004 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En hij is toch al bijna een week Mac-Free!

Niet als je even bij BE langsgaatquote:Op zondag 25 juli 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
en vandaag + morgen ga ik ook al niet naar de mac, daarna ben ik vanwege hypotheek en zo weer 2 weken blut, dus dat gaat helemaal afkicken worden... in een keer cold turkey

en ikke twee weken hot Turkey.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
in een keer cold turkey

Een woord: R-E-S-P-E-C-Tquote:Op zondag 25 juli 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
en vandaag + morgen ga ik ook al niet naar de mac, daarna ben ik vanwege hypotheek en zo weer 2 weken blut, dus dat gaat helemaal afkicken worden... in een keer cold turkey

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:47 schreef heijx het volgende:
[..]
en ikke twee weken hot Turkey.
sorry, ik moest het effe kwijt

Begin september.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wanneer ga je?

Benen wijd BrightEngel, ik wil hamburger etenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet als je even bij BE langsgaat![]()

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:49 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Benen wijd BrightEngel, ik wil hamburger eten

Soms moet je wat durven, hints worden niet altijd begrepenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Subtiel hoor!

Je zei nog net niet: Chick doe je hammen uit elkaar, ik wil je hamburger eten...quote:Op zondag 25 juli 2004 23:52 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Soms moet je wat durven, hints worden niet altijd begrepen

Natuurlijk niet, onsubtiel is iets anders dan onbeschoft hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zei nog net niet: Chick doe je hammen uit elkaar, ik wil je hamburger eten...![]()

quote:Op zondag 25 juli 2004 23:59 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, onsubtiel is iets anders dan onbeschoft hoor
Maar sommige dingen moet je gewoon doen zonder te vragen, als je geen knal voor je hasses krijgt is het goed

Yup, morgen weer leuk uit etenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Nou, good luck dan morgen (toch?)

Over het weer?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar zullen we het eens over hebben heren?

Parmaham met Parmezaanse kaas en een rood wijntje is niet niks anders...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, je let even niet op en er wordt meteen over hammen en hamburgers gesproken alsof het niets is!

Wat voor foto dan? Toch niet die van dat controversiele rolletje he?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef Shinadul het volgende:
Ik zou een foto van de BBQ kunnen plaatsenAls iedereen (zijnde de users op de foto) akkoord gaat natuurlijk

De helft is niet online, dus ik zou effe wachten... Doe anders een waar de helft op staat die toestemming heeft gegeven.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef Shinadul het volgende:
Ik zou een foto van de BBQ kunnen plaatsenAls iedereen (zijnde de users op de foto) akkoord gaat natuurlijk

Ja leuk!! Als die mensen akkoord zijn. Shark plaatst ook vast nog wel een foto van de spontane BBQ-actie hier gister!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef Shinadul het volgende:

*nieuwsgierigheid gewekt isquote:Op maandag 26 juli 2004 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor foto dan? Toch niet die van dat controversiele rolletje he?

Nee, een leuke van Heijx die het duidelijk naar zijn zin heeft en eentje van mijzelf. Aangezien andere users die op de BBQ waren niet op mijn MSN online zijnquote:Op maandag 26 juli 2004 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor foto dan? Toch niet die van dat controversiele rolletje he?

...een buitje voor het stof...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:18 schreef Tazman01 het volgende:
Voor de verandering morgen kans op regen!!!

Sorry, ik had even een andere BBQ in gedachten...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:17 schreef heijx het volgende:
[..]
*nieuwsgierigheid gewekt is![]()

Compromis: wéér over seksquote:Op maandag 26 juli 2004 00:11 schreef heijx het volgende:
[..]
Over het weer?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

U bedoelt: Wanneer doen we het weer?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Compromis: wéér over seks![]()

Na Heijx zijn poging het vlees letterlijk in de barbeknoei te gooien moest ik de rest maar ff gaan redden:quote:Op maandag 26 juli 2004 00:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit Heijx en Shin!

Al weer goed!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:24 schreef heijx het volgende:
[..]
U bedoelt: Wanneer doen we het weer?![]()

Yupz... ik zag het ook alweer. Mèn, wat doe ik toch steeds verkeerd.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:27 schreef Shinadul het volgende:
Leuk jurkje dude... de inkijk ook

Helemaal niets hoor, gewoon zo doorgaanquote:Op maandag 26 juli 2004 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Yupz... ik zag het ook alweer. Mèn, wat doe ik toch steeds verkeerd.

ja.. ehm.. eh.... eeeh... Shin, je moet naar de hamburgers karbonades kijken!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Fijne inkijk ook weer... djiez...

quote:Op maandag 26 juli 2004 00:33 schreef es70 het volgende:
![]()
enzo...

Welterusten BrightEngel... moet toch ff sparen voor morgen he, dus dat gaat wel lukkken met die handenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal, sweet dreams enzo, enneh handjes boven de dekens!

Je adverteert teveel, je moet de produkten gewoon in de verpakking latenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Yupz... ik zag het ook alweer. Mèn, wat doe ik toch steeds verkeerd.

- Roger.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal, sweet dreams enzo, enneh handjes boven de dekens!

Och jee ja, je hebt natuurlijk die blind date! Ik zat al te bedenken of ik iets vergeten was. Veel plezier!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welterusten BrightEngel... moet toch ff sparen voor morgen he, dus dat gaat wel lukkken met die handen

Op de volgende meet kom ik in col-truiquote:Op maandag 26 juli 2004 00:31 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Helemaal niets hoor, gewoon zo doorgaanof beter nog, net ietsje meer vooroverbuigen nog

quote:Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
En Es70:... en?

Er is een foto in de omloop waar dude een intellectuele blik bezigt zonder uitkijk...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Op de volgende meet kom ik in col-truiIk sta gvd op alle foto's met mijn tieten half uit de respectievelijke jurken. Terwijl ik toch ook zo veel geestelijke inhoud heb. Maar zie je dat ergens terug? Neeeeuuuuuj
![]()

Maar je geestelijke inhoud is al breed geadverteerd op fok! dus hoeven we dat niet nog eens expliciet te noemen. Iedereen weet al hoe je ervoor staat op dat vlakquote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op de volgende meet kom ik in col-truiIk sta gvd op alle foto's met mijn tieten half uit de respectievelijke jurken. Terwijl ik toch ook zo veel geestelijke inhoud heb. Maar zie je dat ergens terug? Neeeeuuuuuj
![]()

Ja maar ze vallen er gewoon vanzelf uit!!! Slechte verpakking dus. ik haal mijn jurken van de markt. Vanaf nu: hooggesloten kleding.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je adverteert teveel, je moet de produkten gewoon in de verpakking laten

Misschien ben ik een buitenbeentje, maar vorm boeit mij net zo veel als inkijk.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()

Niets met ouderdom te maken. Gebroken zijn is een goede indicatie van de kwaliteit, dan wel kwantiteit van 'het gebeuren'quote:Op maandag 26 juli 2004 00:39 schreef es70 het volgende:
[..]
(ben alleen gebroken, zou ik dan toch oud worden
)

quote:Op maandag 26 juli 2004 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ze vallen er gewoon vanzelf uit!!! Slechte verpakking dus. ik haal mijn jurken van de markt. Vanaf nu: hooggesloten kleding.
Truste trouwens! Slaap wel

quote:Op maandag 26 juli 2004 00:39 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Maar je geestelijke inhoud is al breed geadverteerd op fok! dus hoeven we dat niet nog eens expliciet te noemen. Iedereen weet al hoe je ervoor staat op dat vlak
Maar een paar lekkere cupjes zijn altijd welkom om het beeld meer compleet te maken van duderinn

quote:Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe de groeten aan arty, mocht die nog langskomen
en op de valreep (maak em maar af)
Duderinnetje
Mocht haar intellect je alsnog niet overtuigen
Zie dan de inkijk bij het vooroverbuigen

Wat willu daarmee zeggen?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:41 schreef heijx het volgende:
[..]
Misschien ben ik een buitenbeentje, maar vorm boeit mij net zo veel als inkijk.

Je haar in een degelijke vlecht.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanaf nu voor een Complete Image Make Over. Nooit, maar dan ook nooit meer trek ik een jurk aan in bijzijn van een fototoestel. Tijd voor de ware Dude: een inteuligenteh, nette, ietwat preutse vrouw. Where did I go wrong...

...dat ik door een in een niet al te slobberende coltrui verpakte boezem nog zeer zeker afgeleid kan worden.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat willu daarmee zeggen?![]()

*aantekeningen maakt*quote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef heijx het volgende:
[..]
Je haar in een degelijke vlecht.
Hoogsluitende blouse
Enkellange rok
Kan je niet mee fout gaan...![]()

*Noteert: maatje XL kopen*quote:Op maandag 26 juli 2004 00:52 schreef heijx het volgende:
[..]
...dat ik door een in een niet al te slobberende coltrui verpakte boezem nog zeer zeker afgeleid kan worden.![]()

Ehhh..... E=mc2 ?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:52 schreef c-joy het volgende:
=

quote:Op maandag 26 juli 2004 00:54 schreef heijx het volgende:
[..]
Ehhh..... E=mc2 ?

quote:Op maandag 26 juli 2004 00:55 schreef ArtyShock het volgende:
In plaats van vorm over inhoud,
is intellect nu de norm.
Het is duid'lijk wat ons bezighoudt;
Dude haar inhoud heeft vorm.

Voiláquote:Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe de groeten aan arty, mocht die nog langskomen

Gezellig, druk ook wel. Allemaal kennissen weer even gezien. Moeders was helemaal blij van alle aandacht. Alhoewel ze later op de avond ietwat teleurgesteld was toen ze hoorden dat we nog niet in ondertrouw waren gegaan. "Jongen wees toch niet zo passief. Onderneem eens iets. Stel alles toch niet steeds uit !"quote:Op maandag 26 juli 2004 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
Ik voel mij toch ergens niet helemaal op intellectuele waarde geschat... Komt nooit meer goed hier vrees ik![]()
Hoe was schoonmama's verjaardag?

Ik denk dat schoonmama en ik op dezelfde golflengte zitten...quote:Op maandag 26 juli 2004 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Gezellig, druk ook wel. Allemaal kennissen weer even gezien. Moeders was helemaal blij van alle aandacht. Alhoewel ze later op de avond ietwat teleurgesteld was toen ze hoorden dat we nog niet in ondertrouw waren gegaan. "Jongen wees toch niet zo passief. Onderneem eens iets. Stel alles toch niet steeds uit !"

Ben je jezelf dan niet tegengekomen afgelopen weekend? Is ook een mini-meet hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 01:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Volgens mij had iedereen een meet behalve ik.

Nee hoor, dat valt reuze mee...quote:Op maandag 26 juli 2004 01:06 schreef Sandertje21 het volgende:

Dat is waarschijnlijk ook waarom ik voor je gevallen ben. Ik ben op zoek naar de warme huiselijkheid en de moederlijke gevoelens van vroeger.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat schoonmama en ik op dezelfde golflengte zitten...![]()

Een dergelijke meet zou ik toch wat minder graag hebben.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je jezelf dan niet tegengekomen afgelopen weekend? Is ook een mini-meet hoor![]()

Ben nog niet weg...... Moet nog effe een stiekem TVPtje plaatsen in het nieuwe topique.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste heijx, inderdaad wel be-la-che-lijk vroeg om te gaan slapen

Trouw dan met me. Ben ik je moeder op de bank, de engel in de keuken en de hoer in bed.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook waarom ik voor je gevallen ben. Ik ben op zoek naar de warme huiselijkheid en de moederlijke gevoelens van vroeger.

Ach, daar meet je je eigenwaarde toch niet aan af ?quote:Op maandag 26 juli 2004 01:06 schreef Sandertje21 het volgende:

Open jij hem please?quote:Op maandag 26 juli 2004 01:11 schreef heijx het volgende:
[..]
Ben nog niet weg...... Moet nog effe een stiekem TVPtje plaatsen in het nieuwe topique.![]()

Het was wel laat gisterenavond.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je jezelf dan niet tegengekomen afgelopen weekend? Is ook een mini-meet hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |