Len - if you steal my sunshine (logisch vervolgquote:Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef cosmick het volgende:
Andrea True Connection - more more MORE
Sorryquote:Op zondag 25 juli 2004 23:25 schreef sjun het volgende:
Gefeli Stuart, jij was eerder... al blijft het natuurlijk eeuwig zonde van deze Wat luister je nu ? (oude stijl) # 439 waarin behoorlijk wat leuke muziek voorbij kwam
Je was gewoon eerder dus heb jij geen excuus nodig. Ik hield het bootje ff drijvende totdat een modje hem terecht sloot.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry![]()
quote:Keane - Somewhere Only We Know![]()
hm.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:25 schreef sjun het volgende:
@Harry: die crap (nav de zojuist gesloten draad) kreeg ik uit Zweden van een kennisje.
Wat mag dat dan wel voor soort muziek zijn?quote:Op maandag 26 juli 2004 01:05 schreef bas-beest het volgende:
Trynårsk - Det Himmelriket Bränner Til Helvete Jågt
dat is Norsk Blakk Metalquote:Op maandag 26 juli 2004 01:15 schreef sjun het volgende:
[..]
Wat mag dat dan wel voor soort muziek zijn?
Ik ben benieuwd of ik het te pakken kan krijgen (als ik het de moeite waard vind). Heb je een label voor me waar die mensen bij zitten?quote:Op maandag 26 juli 2004 02:00 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat is Norsk Blakk Metal
beetje late reactie, maar goed... dat zal moeilijk gaan het is een totnutoe niet uitgebracht nummer van 't side-project van onze bandquote:Op maandag 26 juli 2004 02:05 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het te pakken kan krijgen (als ik het de moeite waard vind). Heb je een label voor me waar die mensen bij zitten?
De Dijk - Ze Zeggenquote:Op maandag 26 juli 2004 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
Hallo, schatjes
quote:Op maandag 26 juli 2004 21:12 schreef RichardQuest het volgende:
The Shavers - Halvarine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |