Ach, morgen is 'ie het weer vergeten. Anders moet je het nog een hele tijd aanhoren . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
hoppa nog een potje verloren
Gelukkig is miss_d zelf niet aan het lijnenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Veel vleesspiesen en champignons en de hele reutemetuet dat je er altijd bij krijgt met zigeunersaus en een dame blanche toe.
Sorry voor de WW'ers hier, maar tja, miss_d vroeg ut
Steel-boeken lezen ook lekker wegquote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje zeg, heb ik weken gedaan over de (helaas erg tegenvallende) autobiografie van Boris Becker, lees ik mijn nieuwe review-boek van Danielle Steel in 2 uurtjes uit
Was het zo spannend dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje zeg, heb ik weken gedaan over de (helaas erg tegenvallende) autobiografie van Boris Becker, lees ik mijn nieuwe review-boek van Danielle Steel in 2 uurtjes uit
Have funquote:Op zondag 25 juli 2004 20:12 schreef Grijs het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen nauwelijks hier aanwezig geweest, omdat ik druk ben met alle spullen pakken voor de vakantie. Vanavond/vannacht gaan we weg en over 4 weken komen we weer terug. We gaan met de vouwwagen naar de Vendée (Frankrijk). Doei!
Nogal, in het laatste 1,5 jaar is de ene buuf bezwangerd van de tweede, die verhuisde en daar kwam een stel in wonen waarvan zij zwanger raakte en dinsdag beviel van Naomy, andere buuf raakte na jaren proberen zwanger en beviel 1 mei j.l. van Lucas, wij kregen Tom, andere buuf is nu 6 maanden zwanger van de tweede en een andere buuf gaat 17 sept. trouwen en wil daarna aan kindjes gaan beginnen.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat leuk
Wel een vruchtbaar buurtje bij jullie, of lijkt dat zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |