Dat begrijp ik maar je haalt 9 van de 10 keer de essentie uit een reactie en reageert op het deel wat totaal niet toedoet, maar jou wel uitkomt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Ik reageer alleen op dingen waar een reactie nodig of passend is.
Ik ben toch niet verplicht om op alles te reageren
Ik zie dan ook het nut niet in om dan alles te gaan quoten...
Als het goed is heb je mail, deze discussie hoort niet in dit topic thuis. Paar posts kan, maar dit gaat zo wel een beetje lang duren.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:52 schreef Snakey het volgende:
Dat begrijp ik maar je haalt 9 van de 10 keer de essentie uit een reactie en reageert op het deel wat totaal niet toedoet, maar jou wel uitkomt.
Welk adres heb je het gestuurd?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als het goed is heb je mail, deze discussie hoort niet in dit topic thuis. Paar posts kan, maar dit gaat zo wel een beetje lang duren.
Je MSN adres zoals in je profiel staat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:50 schreef Snakey het volgende:
Welk adres heb je het gestuurd?
Got itquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je MSN adres zoals in je profiel staat.
D.Rose, verzin eens een leukere titel en openingspost voor het slowchat topic en laat het niet (weer) een inhoudsloze reeks worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:41 schreef D.Rose het volgende:
Lucille, ga iemand anders vervelen
een leukere titelquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
D.Rose, verzin eens een leukere titel en openingspost voor het slowchat topic en laat het niet (weer) een inhoudsloze reeks worden.
Iets meer nadenken over de titel en openingspost doet echt geen pijn hoor.
cv vindt je saaiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een leukere titel
sinds wanneer moeten we leuke titels verzinnen?
Er moet GCSC in staan, dan is het toch voldoende.
Alsof de TT en OP staan voor wat er rest van het topic brengt.
ach, ik weet wie het zegtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
cv vindt je saai
Niks moet. Maar het zou wel leuk zijn als er wat meer moeite in die posts word gestoken en het niet "hoe open ik zo snel mogelijk een nieuw topic om zoveel mogelijk posts te gaan halen" topics gaan worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:24 schreef D.Rose het volgende:
een leukere titel
sinds wanneer moeten we leuke titels verzinnen?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niks moet. Maar het zou wel leuk zijn als er wat meer moeite in die posts word gestoken en het niet "hoe open ik zo snel mogelijk een nieuw topic om zoveel mogelijk posts te gaan halen" topics gaan worden.
Dan kan dat halve minutje om een leuke topictitel te verzinnen ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:19 schreef D.Rose het volgende:
Enige reden waarom ik het niet deed was omdat het vorige al ff dicht was
zoals ik al zei kan het wel, wist alleen niet dat het verwacht werd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan kan dat halve minutje om een leuke topictitel te verzinnen ook nog wel bij...
En de vorige topics heette niet allemaal GSCSGSCSGSCSGSCSGSCSGSCS die hadden nog wel enigzins titels waar langer dan 5 seconden is nagedacht....
Er is haast bij.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:22 schreef STENTOR het volgende:
Ik heb gisteren een topic geopend voor mijn neefje. Waar is deze gebleven?
geen idee, welk topic? Titel? Al op je eigen naam geklikt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:16 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Er is haast bij.
Wellicht kijk ik niet goed. Het heette "uitlevering?" en ging over landen die geen uitleveringsverdrag hadden met Nederland betreffende criminelen. Toen ik vanmiddag wou kijken of er nog reacties bij waren gekomen kon ik het nergens meer vinden. Ik vind dat vreemd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, welk topic? Titel? Al op je eigen naam geklikt?
Ik stel je hulp zeer op prijs.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het ook niet.
Ik tik hem even naar FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |