Ohja, dat kan ik ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou normaal doen graag, dit is een serieus topic.
Dat kan hier opzich, maar je mag ook een mailtje sturen. Mits het een GC topic betreft. anders in het moderatietopic van het desbetreffende forum.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:16 schreef Couscousje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Waar kan ik een verzoekje indienen voor het verwijderen van een paar van mijn topics?
De links worden op andere geplaatst en belachelijk gemaakt.
Vriendelijk bedankt.
Cc
Dit is inderdaad het risico van internet, daarom het advies: wees niet te herkenbaar, zodat ze precies weten wie je bent, word niet te persoonlijk e.d.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:30 schreef yvonne het volgende:
Topics verwijderen doen we niet zo 1,2,3 an.
We zijn een makkelijk te bereiken forum en je zult ALTIJD na moeten denken wat je post...
En leer toch eens niet aan iedereen je nick bekend te maken....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het risico van internet, daarom het advies: wees niet te herkenbaar, zodat ze precies weten wie je bent, word niet te persoonlijk e.d.
Topics worden niet weggegooidquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:36 schreef Couscousje het volgende:
Ik wil me best onder een andere nick weer inschrijven, geen punt.
Maar dan krijg je hier weer dat gezeik over dat je een "kloon" bent.
Is het ook niet goed.
Mogen die topics nu alsjeblieft weg?
Cc
Neem daar dan een andere nickquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:32 schreef Couscousje het volgende:
Hier staan die topics ook prima.
Het punt is, dat men er op andere fora, waar de kleinzerigheid hoogtij viert, daar dus heel erg dom over doet.
Ik zou het op prijs stellen als die topics gewoon verwijderd werden.
Scheelt mij weer een hele hoop gezeik op andere sites.
Cc
De newbie-guide van jogy maar weer eens uit het stof halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:55 schreef calvobbes het volgende:
Jij ook bedankt!
Wat een bijzondere morgen dat er ineens 2 van die topics in GC staan
je had mazzelquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:21 schreef Hamza het volgende:
Dat was snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |