Nope, want Zoetemelk werd 6 keer 2e en ik meen Poulidor ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:58 schreef Jump het volgende:
Heeft Ullrich ook geen record?
5 keer tweede worden ? van vorig jaar dan wel al
Ik denk dat Armstrong volgend jaar wat anders gaat doen. Derhalve denk ik dat Vinokourov gaat winnen.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is misschien net wat te vroeg om me al voor een voorspelling te wagen zeker omdat deze Tour net pas is afgelopen maar ik denk dat de top 20 er volgend jaar zo uit gaat zien
1. Jan Ullrich
2. Lance Armstrong
3. Alexander Vinokourov
4. Tyler Hamilton
5. Joseba Beloki
6. Ivan Basso
7. Iban Mayo
8. Andreas Klöden
9. Francisco Mancebo
10. Vladimir Karpets
11. Thomas Voeckler
12. Levi Leipheimer
13. Georg Totschnig
14. Christophe Moreau
15. Jose Azevedo
16. Gilberto Simoni
17. Sandy Casar
18. Pietro Caucchioli
19. Carlos Sastre
20. Oscar Pereiro Sio
21. Sandy Casar
Als je het Armstrong zelf wil vragen wat die volgend jaar gaat doen, volgende week blijft die 'logeren' bij Eddy Merckxquote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is misschien net wat te vroeg om me al voor een voorspelling te wagen zeker omdat deze Tour net pas is afgelopen maar ik denk dat de top 20 er volgend jaar zo uit gaat zien
1. Jan Ullrich
2. Lance Armstrong
3. Alexander Vinokourov
4. Tyler Hamilton
5. Joseba Beloki
6. Ivan Basso
7. Iban Mayo
8. Andreas Klöden
9. Francisco Mancebo
10. Vladimir Karpets
11. Thomas Voeckler
12. Levi Leipheimer
13. Georg Totschnig
14. Christophe Moreau
15. Jose Azevedo
16. Gilberto Simoni
17. Sandy Casar
18. Pietro Caucchioli
19. Carlos Sastre
20. Oscar Pereiro Sio
21. Sandy Casar
Kansloosquote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Jan Ullrich
2. Lance Armstrong
3. Alexander Vinokourov
4. Tyler Hamilton
5. Joseba Beloki
6. Ivan Basso
7. Iban Mayo
8. Andreas Klöden
9. Francisco Mancebo
10. Vladimir Karpets
11. Thomas Voeckler
12. Levi Leipheimer
13. Georg Totschnig
14. Christophe Moreau
15. Jose Azevedo
16. Gilberto Simoni
17. Sandy Casar
18. Pietro Caucchioli
19. Carlos Sastre
20. Oscar Pereiro Sio
21. Sandy Casar
slip of the finger....quote:Op zondag 25 juli 2004 19:07 schreef mitt het volgende:
TouR dus
was het niet de 'trappers' die niet sterk genoeg waren ? Het verbindingstuk van de trappers met de as dusquote:Op zondag 25 juli 2004 19:11 schreef Arcee het volgende:
Ik zag er tegen aan dat Armstrong z'n 6e Tour zou winnen, maar ik vind het fantastisch wat-ie gepresteerd heeft. Ik heb er vrede mee. Wat een geweldenaar.
Hoogtepunten Tour 2004:
- Landaluze en Simeoni worden 20 meter voor de finish nog net door de massasprint opgeslokt. Wat een retespannende final was dat, zeg.
- De finale tussen de 4 leiders in het algemeen klassement met de machtige sprint van Armstrong in de gele trui.
- Armstrong toont zich een kannibaal en geeft geen kadootjes weg.
- Prachtige massasprints. Ik blijf het een genot vinden om naar te kijken.
- Ullrich, op te grote achterstand, toont karakter. Toch een fraai optreden weer van Der Jan.
Dieptepunt:
- De val van Mayo en de 4 minuten tijdsverlies. Die etappe was het einde aan de mogelijke spanning.
- De opgave van vele andere favorieten.
- Het kutweer in de eerste anderhalve week.
- De ketting van Boonen.
klöden. Voeckler heeft geluk gehad om met die ontsnapping mee te zijn. Daaraan heeft die zich opgetrokken en telkens de gele trui proberen te behouden.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Wie is de revelatie? Klöden? Voeckler? Basso?
Iets genuanceerder mag ook wel, je bent er niet blij mee, maar als je geen respect op kan brengen voor deze prestatie dan ga maar HCKZ-Bloemendaal kijken en val ons niet lastigquote:Op zondag 25 juli 2004 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
Het is een schande dat deze vent meer tourzeges heeft dan Merckx en consorten. Belachelijk.
Doordat de trappers niet sterk genoeg waren en bij een spurt overplooiden schoot de ketting van de tandwieltjes vooraanquote:Op zondag 25 juli 2004 19:14 schreef Jump het volgende:
[..]
was het niet de 'trappers' die niet sterk genoeg waren ? Het verbindingstuk van de trappers met de as dus
dat heten cranksquote:Op zondag 25 juli 2004 19:14 schreef Jump het volgende:
[..]
was het niet de 'trappers' die niet sterk genoeg waren ? Het verbindingstuk van de trappers met de as dus
zo hebben we allebei geljkquote:Op zondag 25 juli 2004 19:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Doordat de trappers niet sterk genoeg waren en bij een spurt overplooiden schoot de ketting van de tandwieltjes vooraan![]()
onsquote:Op zondag 25 juli 2004 19:28 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Iets genuanceerder mag ook wel, je bent er niet blij mee, maar als je geen respect op kan brengen voor deze prestatie dan ga maar HCKZ-Bloemendaal kijken en val ons niet lastig
Leipheimer rijdt volgend jaar de tour nietquote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
renners
de deal met discovery is niet doorgegaan volgens HLN. Dus Leipo zit nog steeds bij Rabo onder contract.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Leipheimer rijdt volgend jaar de tour niet![]()
Maar zijn contract loopt af. Rabo moet maar eens nagaan denken of het zo verder wil. Geldt overigens ook voor het 'aanvallend' rijden in de tour. Al gold het wegvallen van Freire natuurlijk als zware aderlating.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de deal met discovery is niet doorgegaan volgens HLN. Dus Leipo zit nog steeds bij Rabo onder contract.
Voeg daar maar aan toe:quote:Op zondag 25 juli 2004 19:11 schreef Arcee het volgende:
Dieptepunent:
- De val van Mayo en de 4 minuten tijdsverlies. Die etappe was het einde aan de mogelijke spanning.
- De opgave van vele andere favorieten.
- Het kutweer in de eerste anderhalve week.
- De ketting van Boonen.
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
Hoogtepunten van deze tour waren voor mij:
..
-De hel op de Alpe d'Huez, met een Armstrong die zich door een vijandige mensenmassa heen moet worstelen en daarna Basso nog inhaalt.
..
Klöden. Daar had niemand een idee van.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Wie is de revelatie? Klöden? Voeckler? Basso?
precies.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:32 schreef mitt het volgende:
Ja, eigenlijk was het dieptriest..
weinig verhalen en persoonlijkheden die er nog wat proberen van te maken (Rasmussen, Virenque, Sastre soms, Ullrich?) voor de rest saaie meerijders..en dat is niet goed voor de Tour
Sportief of omdat je hem gewoon niet mag..quote:Op zondag 25 juli 2004 20:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
precies.
Armstrong als winnaar is eigenlijk ook dieptriest. Maar daar is de meerderheid het niet mee eens volgens mij.
ga je dan supporteren voor de belgen ?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:37 schreef mitt het volgende:
...
Nederlanders kunnen we beter helemaal thuislaten volgend jaar, dan hoeven we tenminste niks te verwachten
Knaven en Vierhouten hebben nochthans fantastisch werk gedaan.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:37 schreef mitt het volgende:
Nederlanders kunnen we beter helemaal thuislaten volgend jaar, dan hoeven we tenminste niks te verwachten
Hij wint 3 bergetappes en 2 tijdritten, wordt twee keer tweede en wint de ploegentijdrit. Verder heeft uit de top 10 van het klassement alleen Basso een etappe gewonnen.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
precies.
Armstrong als winnaar is eigenlijk ook dieptriest. Maar daar is de meerderheid het niet mee eens volgens mij.
tja ach, als Basso of Kloden had gewonnen had iedereen ook lopen zeiken aangezien er dan zo simpele meerijder de Tour wint..quote:Op zondag 25 juli 2004 20:39 schreef PLAE@ het volgende:
puur voor de sport.
Dan is het idd minder dat Armstrong heeft gewonnen, ook de manier waarop. Hij heeft eigenlijk geen tegenstand gehad en had, als ie wilde, nog wel wat meer minuten voorsprong kunnen nemen.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:39 schreef PLAE@ het volgende:
puur voor de sport.
ja maar wat is je punt?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij wint 3 bergetappes en 2 tijdritten, wordt twee keer tweede en wint de ploegentijdrit. Verder heeft uit de top 10 van het klassement alleen Basso een etappe gewonnen.
net zoals Armstrong is ( t is dat ie in de tijdritten wel moet doorrijden in z'n eentje)quote:Op zondag 25 juli 2004 20:42 schreef mitt het volgende:
[..]
tja ach, als Basso of Kloden had gewonnen had iedereen ook lopen zeiken aangezien er dan zo simpele meerijder de Tour wint..
quote:Op zondag 25 juli 2004 20:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
net zoals Armstrong is ( t is dat ie in de tijdritten wel moet doorrijden in z'n eentje)
Hij hoefde maar 1 keer aan te zetten, de rest deed zijn ploeg of de anderen waren te zwak.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:47 schreef mitt het volgende:
[..]De rit die Basso won was het gewoon pats-boem-ik ga Armstrong hoor..
Misschien niet zoveel als vorige jaren, maar Armstrong vind ik dus wel een aanvaller
ja ik begin t me eigenlijk nu pas te realiseren.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:52 schreef mitt het volgende:
puur voor de sport, EN omdat je hem eigenlijk niet mag
zeg dat dan meteen
Ik, als fan van Armstrong, moet eerlijk bekennen, dat ik ook wel laten we zeggen verbaasd ben door het enorm goede rijden van knechten zoals Hamilton, Heras, Landis, Azevedo, Hincapie, Rubiera, engazomaardoor in dienst van Armstrong en dan vervolgens het slechte rijden van bijvoorbeeld Hamilton en Heras als ze naar een andere ploeg gaan. Laten we wel wezen, die Heras reed in 2002 een SUPERtour, was echt geweldig, en nu hoorde hij bij de eerste 20 die eraf moesten. Hamilton kan het alleen ook niet blijkbaar. Toch vreemd. Maar ik geloof wel in het feit dat die mannen zich zo voorbereiden dat ze precies op het juiste moment volledig in vorm zijn.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:49 schreef PLAE@ het volgende:
De man koopt de laatste jaren elk jaar wel een concurrent op, de mannen die uit z'n ploeg stappen presteren vreemdgenoeg bijna niet meer (boonen uitgezonderd maar dat is een heel ander type en Hamilton is hierop ook een uitzondering)>
*Een aanval hebben we hem zelf niet zien plaatsen. Basso de ene etappe gunnen en een dag later csc dwingen om te gaan rijden achter Ullrich aan als tegenprestatie (t briefje remember). Natuurlijk heeft hij de ritten gewonnen die hij gewonnnen heeft, maar moet je nou respect hebben op de manier waarop? ik vind van niet.
*z'n hele houding, ik mag m tegenwoordig niet meer. Toen ie de eerste 2 keer de tour had gewonnen was t nog wat anders.
*z'n medicijntjes enzo
*Hij rijdt niks anders meer dan de tour (ok dauphine test hij zichzelf nog wel in), hiermee hangt samen t Simeoni verhaal, het dr Ferrari verhaal, z'n houding tegenover de kritische pers. En de verheerlijking door Smeets hangt me ook de keel uit.
jij blijft ook bezig hé over je simpele meerijdersquote:Op zondag 25 juli 2004 20:42 schreef mitt het volgende:
[..]
tja ach, als Basso of Kloden had gewonnen had iedereen ook lopen zeiken aangezien er dan zo simpele meerijder de Tour wint..
precies, maar in de tijdritten ging Basso en Klöden ook voluit maar worden ze op hun waarde geklopt.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
net zoals Armstrong is ( t is dat ie in de tijdritten wel moet doorrijden in z'n eentje)
ook toen hij het geel NIET had viel hij niet aan maar ach door zijn ploeg waaide iedereen eraf behalve Basso (die wss niet beter kon).quote:Op zondag 25 juli 2004 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
Er wordt hier een paar gezegd dat Armstrong niet aangevallen heeft. Dat klopt, maar het was ook niet nodig, hij had het geel dus hoeft hij niet aan te vallen. Waarom zou je gaan aanvallen als het niet nodig is? Degene die hem willen inhalen in het klassement moeten dat wel doen, maar kunnen dat niet, omdat Armstrong (en zijn ploeg) te sterk is (zijn).
Mayo = virusinfectiequote:Op zondag 25 juli 2004 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop gewoon dat er volgend jaar wat uitdagers zijn. Dit jaar was het eigenlijk niets. Ullrich had zich nog maar eens laten gaan, Mayo piekte te vroeg, Hamilton had pech, Beloki en Vinokourov kregen de kans niet en wat er eigenlijk met Heras scheelde, weet ik niet.
Ben ik het niet met je eens want Basso, Mancebo en Totschnig stonden vorig jaar ook in de top 12.quote:Met als gevolg dat je een top 10 krijgt met Armstrong, toch nog Ullrich en nog 8 andere namen die eigenlijk enkel maar hoog eindigen omdat de andere echte toppers het laten afweten.
Ben het hier ook niet met je eens. Want Basso en Klöden kunnen zeker vaker het podium halen want dat hebben ze nu wel bewezen.quote:k zie Basso en Kloden dus niet als toekomstige toppers, eerder als moderne versies van Ugrumov, Jaskula en Julich. 1 keer bij uitzondering op het podium, maar eigenlijk voor de rest op lagere ereplaatsen.
Groot gelijk, zeker wat basso betreft. Heeft nu bij CSC een specifieke training gekregen en was al een aantal jaren de belofte voor grote rondes.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:00 schreef Bartoli het volgende:
Ben het hier ook niet met je eens. Want Basso en Klöden kunnen zeker vaker het podium halen want dat hebben ze nu wel bewezen.
Want Hamilton is ook al 33 jaar en die zal ook binnen 2jaar stoppen denk ik dus dan liggen er kansen genoeg voor de jongen gasten als Basso en Klöden.
Alleen omdat ze nog relatief jong zijn moeten ze wel gaan schafen aan meer uithouding en aanvalslust.
Komt er op neer dat Basso en co vorig jaar op "hun" plek eindigden, maar dit jaar omhoog gingen omdat de beteren om verschillende redenen faalden. En de nrs. 2 en 3 haalden dus nu IMO het podium om dezelfde reden. Omdat er dit jaar uitzonderlijk veel toppers faalden.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:00 schreef Bartoli het volgende:
Ben ik het niet met je eens want Basso, Mancebo en Totschnig stonden vorig jaar ook in de top 12.
Ben het hier ook niet met je eens. Want Basso en Klöden kunnen zeker vaker het podium halen want dat hebben ze nu wel bewezen.
Want Hamilton is ook al 33 jaar en die zal ook binnen 2jaar stoppen denk ik dus dan liggen er kansen genoeg voor de jongen gasten als Basso en Klöden.
Alleen omdat ze nog relatief jong zijn moeten ze wel gaan schafen aan meer uithouding en aanvalslust.
Zijn het toch ookquote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jij blijft ook bezig hé over je simpele meerijders![]()
Lance heeft bergop de meest efficiente manier van rijden. Ullrich heeft van nature een zeer grote zuurstofopname, dus zou hij die hoge bewegingsfrequentie aan moeten kunnen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:06 schreef placebeau het volgende:
Als Ullrich eenzelfde voorbereiding volgt als Armstrong dan maakt de Amerikaan geen schijn van kans meer. Ullrich is een probleemkind, en dat zal waarschijnlijk zo blijven, zegt ook rudy pevenage. Ik heb dan ook enorm veel respect voor het karakter en de toewijding van Armstrong, want het is in de voorbereiding dat hij die tour wint.
Verhaal hebben ze allemaal, alleen kennen we het niet van iedereenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Zijn het toch ook
Mannen zonder verhaal, daar zit ook niemand op te wachten..
Armstrong heeft tenminste een verhaal en blijft dat maken, postief of negatief
das knap, heeft hij familie met dezelfde naamquote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
17. Sandy Casar
21. Sandy Casar
Jean stamt duidelijk nog van de oude school, en weet zich met deze opmerkingen ZEKER geen vriend van Maarten Ducrot te maken. En terecht. Vorig jaar had Jean ook al zon 'Doping' roddel.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:07 schreef JohnDDD het volgende:
Trouwens, wat Jean Nelissen gisteren in Studio Sportzomer bij Mart Smeets zij was enorm interessant...Ze hadden het over het slechte presteren van de Euskaltels en de vage virusinfectie van Mayo. Jean suggereerde dat, doordat die Gonzalez van Euskaltel de dag voor de tour betrapt was op een te hoge hematocrietwaarde, ook de andere Euskaltels niet meer aan de Epo (of wie weet welk ander middel) konden waardoor ze absoluut niets meer presteerden. Ik vind dat wel een interessant verhaal, zeker als je bedenkt dat Mayo vorig jaar (wat was het, 3e of 4e?) was, en Zubeldia 5e, terwijl die dit jaar absoluut helemaal niets konden.
...
Mja maar op een Armstrong die negatief in het verhaal komt heb je ook niks aanquote:Op maandag 26 juli 2004 00:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Zijn het toch ook
Mannen zonder verhaal, daar zit ook niemand op te wachten..
Armstrong heeft tenminste een verhaal en blijft dat maken, postief of negatief
en ja Basso heeft ook een verhaal en Klöden ook. Dat van Basso gaat meer als wat Herbert 10.000X verteld heeft.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verhaal hebben ze allemaal, alleen kennen we het niet van iedereen
Ik vind dat Jean dat wel mag denken en daar is hij overigens heb ik gemerkt op verschillende fora niet de enigste in.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Jean stamt duidelijk nog van de oude school, en weet zich met deze opmerkingen ZEKER geen vriend van Maarten Ducrot te maken. En terecht. Vorig jaar had Jean ook al zon 'Doping' roddel.
Ik vind dit erg gevaarlijk, wat dat betreft heeft Ducrot ook mij anders doen laten denken:
Iemand is pas schuldig, als zijn schuld is bewezen (en dus ook omgekeerd!). Met andere woorden:
Zijn de andere Euskaltel renners (recent) betrapt op doping? Nee? Dan hebben ze geen doping gebruikt.
Ik snap de redenatie van Jean wel overigens, maar vind het erg gevaarlijk dit zomaar publiekelijk te vertellen.
Wat zou hij te vertellen hebben over de Rabo's? Past daar dit plaatje ook op dan?
En dat lijkt me nou precies de reden waarom Armstrong niet echt blij is met suggesties van bijvoorbeeld LeMond.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef 456 het volgende:
Iemand is pas schuldig, als zijn schuld is bewezen (en dus ook omgekeerd!).
nee maar als Armstrong NIET zou gebruiken dan ging die ook niet in de tegenaanval op Lemond, Bahamontes, Hampsten, Simeoni en iedereen die hij nu tegen zich in het harnas heeft gejaagd. Want dan zou die wel beter weten.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:45 schreef Tup het volgende:
[..]
En dat lijkt me nou precies de reden waarom Armstrong niet echt blij is met suggesties van bijvoorbeeld LeMond.
Er is kort gezegd een groot verschil tussen kunnen en willen.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
En Simpele meerijders, verplaats je eens in hun schoenen. Dan weet je wel beter. Demarreren is makkelijker gezegd dan gedaan.
Jij bent nooit wielrenner geweest, dus je weet niet eens hoe moeilijk het is om aan te vallen want dat hangt van zoveel factoren af.
En ja het overwicht van Us Postal speelt daar ook een rol bij.
Same herequote:Op maandag 26 juli 2004 12:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik begin nu al ontwenningsverschijnselen te krijgen. Ik heb echt geen flauw idee wat ik vanmiddag moet gaan doen.
I knowquote:Op maandag 26 juli 2004 13:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Er is kort gezegd een groot verschil tussen kunnen en willen.
Jean is altijd zeer selectief geweest. Als het maar ver van ons bed is, heeft ie daar een mening over, maar favoriete naties en rijders laat hij buiten schot, hij denkt ook aan zijn eigen populariteit. Hij had toen een geruchtenverhaal over de foute arts van Delgado en nu de foute arts van Euskaltel, maar de goede ex ploegarts van US Postal die nu zijn verhaal doet en Hamilton als dope pakker aanmerkt?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Jean stamt duidelijk nog van de oude school, en weet zich met deze opmerkingen ZEKER geen vriend van Maarten Ducrot te maken. En terecht. Vorig jaar had Jean ook al zon 'Doping' roddel.
Ik vind dit erg gevaarlijk, wat dat betreft heeft Ducrot ook mij anders doen laten denken:
Iemand is pas schuldig, als zijn schuld is bewezen (en dus ook omgekeerd!). Met andere woorden:
Zijn de andere Euskaltel renners (recent) betrapt op doping? Nee? Dan hebben ze geen doping gebruikt.
Ik snap de redenatie van Jean wel overigens, maar vind het erg gevaarlijk dit zomaar publiekelijk te vertellen.
Wat zou hij te vertellen hebben over de Rabo's? Past daar dit plaatje ook op dan?
So what's your point??quote:Op maandag 26 juli 2004 13:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik zit me hier toch iets af te vragen mbt tot die Simeoni (die naam zal na de voetballer Diego, altijd een negatieve bijsmaak houden voor mij, maar dit terzijde). Als echt 90 % van het peloton tegen hem is en hij volgens Lance A. de sport van binnenuit kapot wil maken, betekent dat dan niet dat hij misschien wel een punt heeft. Wat de pers (NOS, kranten) over hem zegt klopt ook niet: hij heeft nooit gezegd dat Armstrong dope gebruikt. Hij heeft gezegd dat Dr Ferrari ( de dokter van Lance en velen in het peloton) hem Epo wilde verstrekken. Lance noemt hem daarna een leugenaar en nog veel lelijker dingen. Ze zijn gewoon bang dat hij de knuppel in het hoenderhok gooit. Vervolgens wordt hij door 90%van het peloton uitgekotst. Klokkenluiders worden altijd neergesabeld. Jajaja stelletje slikkers dat zijn het en lafbekken ook.... Opvallend he , hoe sterk Lance zijn ploeg is altijd in de tour en als dan zo iemand voor zichzelf mag rijden, zonder goede pillen, Heras etc., bakken ze er nix meer van..
![]()
![]()
Punt is dat het wielrennen, een vuile sport is, waar wij argeloze kijkertjes niets van mogen weten, omdat het heldendom in stand gehouden moet worden. Begrijp me goed, mij maakt het niets uit dat het peloton op pep rijdt, doen ze het allemaal heb je weer gelijke kansen he. Ze doen er alleen zo vreselijk hematohypo-criet overquote:Op maandag 26 juli 2004 13:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
So what's your point??
Haha ik heb hetzelfde...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik begin nu al ontwenningsverschijnselen te krijgen. Ik heb echt geen flauw idee wat ik vanmiddag moet gaan doen.
Mja Smeets zegt dat wel vaker aangezien die door een gekleurde lance bril kijkt.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:19 schreef JohnDDD het volgende:
Bonobo11, aan de ene kant is het wel logisch dat je uitgekotst wordt door het peloton als je over dat soort dopingpraktijken gaat spreken, maar het lijkt inderdaad wel te betekenen dat mensen in het peloton inderdaad schuldig zijn. Daar lijkt het iig wel op. En wat betreft Lance, ik hoorde Mart Smeets gisteren zeggen dat er een gerucht geweest was, dat Simeoni tijdens de politieverhoren ook de naam van Armstrong zou hebben genoemd in verband met doping en dat Armstrong daarom zo fel is.
Mister 60+quote:Op maandag 26 juli 2004 13:47 schreef JohnDDD het volgende:
(er wordt toch ook wel gezegd dat Riis, toen hij bij Ullrich in de ploeg reed, ook wel eens het een en ander nam?)
ja idd, die moest tijdens de tour 's nachts elke twee uur wakker gemaakt worden, omdat ze bang waren dat z'n hart in rust en slaap het dikke bloed niet meer rond kreeg.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mister 60+
al denk ik niet dat zijn renner nu met een hematocriet van boven de 60 rijden anders waren ze allemaal al eens voor 2 weken aan de kant gezet geworden.
wat een boute uitspraken allemaalquote:Op maandag 26 juli 2004 14:07 schreef lionsguy18 het volgende:
Lance Armstrong en zijn lijfarts hebben voor de zesde keer gewonnen.
En US Postal renners presteren beter als ze in die ploeg rijden.
Vertrekken ze naar een andere ploeg dan vallen ze ver terug.
Ben blij dat deze volsverlakkerij niet langer op de TV te zien is.
Op naar het volgende frauduleuze sportgebeuren, de OS met in de hoofdrol amerikaanse atleten en chinese vrouwen, ach hoe voorspelbaar allemaal.
probeer www.memoire-du-cyclisme.net eensquote:Op maandag 26 juli 2004 14:20 schreef JohnDDD het volgende:
ik zoek een goeie website met wielergeschiedenis en -archieven, waarop te zien is welke renners in welk jaar voor welke ploeg reden. iemand?
de ploegen worden verplicht in alle wedstrijden in de pro-tour te starten.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:26 schreef ErikT het volgende:
Deze Tour was dus geen hol aan.
Geen spanning voor de gele trui. Een aantal ploegen dat zo dom is USP te gaan helpen...t houdt niet op.
Ik hoop dat de UCI met dat nieuwe plan voor elkaar gaan krijgen dat teams gewoon veel meer wedstrijden moeten rijden. Want daar gaat het volgens mij verkeerd. Alleen de Tour rijden![]()
De Tour is wielrennen, maar wielrennen is niet de Tour.
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:43 schreef lionsguy18 het volgende:
Voor mij heeft deze Tour afgedaan en ik hoop dat de NOS het volgend jaar eens niet uitzendt.
Heeee, er zit een knop op je TV!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:43 schreef lionsguy18 het volgende:
Voor mij heeft deze Tour afgedaan en ik hoop dat de NOS het volgend jaar eens niet uitzendt.
Vind ik van niet. Ook hij is begonnen bij Mercury toen kon die ook al klimmen. Ok niet zo goed als nu maar we zijn inmiddels wel een aantal jaren verder. En zo'n renners kunnen ook groeien, ook bergop.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:45 schreef PLAE@ het volgende:
Landis niet?
Komop zeg dat was andere jaren geen schijn van wat ie nu was.
daar laat ik me niet over uit.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
in 1 jaar
Ze zitten allemaal onder de de dope, ik suggereer niet dat ie opeens aan de dope is ofzo, nee ze hebben t beste van t beste daar wat betreft dope bij de usp.
Mja daar lijkt het wel op inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:55 schreef placebeau het volgende:
bende doemdenkers.
Je zou haast bang worden als wielrenner om goed te presteren, want dan denkt iedereen dat je doping hebt gebruikt.
Zou der Jan daarom altijd tweede (ach nee nu vierde) worden?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:55 schreef placebeau het volgende:
bende doemdenkers.
Je zou haast bang worden als wielrenner om goed te presteren, want dan denkt iedereen dat je doping hebt gebruikt.
wat is heel dicht op het wereld gezeten hebben???quote:Op maandag 26 juli 2004 17:03 schreef PLAE@ het volgende:
En ik heb heel dicht op t wereldje gezeten en dan blijkt dat men elkaar alleen maar voor de gek zit te houden. Want natuurlijk mag je het niet aan de grote klok hangen want dan gaat het beeld van de sport kapot. En dan zitten de 'fans' te kankeren terwijl die opzich (samen met de media) ook diegene zijn die ervoor hebben gezorgt dat men ging gebruiken.
Maar als ik jou was zou ik me er inderdaad niet over uitlaten![]()
ja met het excuus, was een middel wat ik moest gebruiken om kanker te voorkomenquote:Op maandag 26 juli 2004 17:37 schreef Tup het volgende:
"The American, who has always denied using EPO, tested positive for a banned corticosteroid at his comeback Tour de France in 1999, although he was never sanctioned for the offence."
Ben het niet met je eens. Want trainen op christmas-day and new-years day doet er niet zoveel toe.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:50 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Laten we reeel wezen, als iedereen net als LA op 1e kerstdag en nieuwjaars dag bv traint en niet aan de bittburger zit, dan zou de concurrentie er heel anders voor staan. Dan hadden we niet 4 USP-renners in de top tien van de afsluitende tijdrit.
Hier ben ik het wel met je eens. Want alleen met dope redt je het niet. Trainen + aanleg horen er ook bij.quote:Ik ben niet naief maar met doping kan je niet talent kweken om de tour te winnen, je zult er wel bij moeten trainen.
Ik begrijp donders goed waar je op doelt. En ik heb ook nooit gezegd dat er nergens Dope wordt gebruikt. Helemaal niet.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:58 schreef lionsguy18 het volgende:
Tja de DDR dames presteerden destijds ook zo goed. Alle wereldrecords in vrijwel alle diciplines sneuvelden.
En waar zijn ze nu?
US Postal neemt niet deel aan de Tour om de sport maar om de titel en de poen.
Maar het domme volk gelooft dat dergelijke prestaties menselijk gesproken mogelijk zijn.
Sorry Bartoli, ik wil je niet beledigen hoor, maar sommige sporten worden gewoon kapot gemaakt.
Zitten liefhebbers van de Tour nou werkelijk te wachten tot Armstrong voor de 10e keer de Tour wint?
Het Schumacher effect zou ik zeggen, ook een sport waar ik allang afscheid van heb genomen.
Natuurlijk doen die twee dagen er niet toe, als dat de reden was dan wist ik het zelf ook wel, maar het geeft wel aan (Amstrong zei dat in zijn geweldige persconferentie) dat zij verre weg meer en harder trainen dan de concurrentie....quote:Op maandag 26 juli 2004 18:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Want trainen op christmas-day and new-years day doet er niet zoveel toe.
Want die 2 dagen maakt heus niks uit. Alleen de andere ploegen trainen ietwat verkeerd. Ze kopïeren het niet van USPS.
Deden ze dat wel dan was het mss spannender.
meer en harde trainen betwijfel ik ook. Maar wel doelgerichter. Bij Us Postal staat alles in het teken van de Tour en is er ook een onderverdeling in 2 ploegen binnen die ploeg.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:06 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Natuurlijk doen die twee dagen er niet toe, als dat de reden was dan wist ik het zelf ook wel, maar het geeft wel aan (Amstrong zei dat in zijn geweldige persconferentie) dat zij verre weg meer en harder trainen dan de concurrentie....
Vooral dat laatste dat is het geval, volgens mij heeft Lance, samen met zijn team, de bergritten meerdere malen gereden, in weer en wind. Dit terwijl onze Ulle maar 1 of twee keer is wezen kijken.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
meer en harde trainen betwijfel ik ook. Maar wel doelgerichter. Bij Us Postal staat alles in het teken van de Tour en is er ook een onderverdeling in 2 ploegen binnen die ploeg.
Ene voor de klassiekers en ene voor bepaalde rondes. En soms wel gemengd.
Bij de andere ploegen staat niet alles in het teken van de Tour, aangezien er ook nog andere belangrijke wedstrijden zijn. Waar Us Postal geen belang bij heeft.
Wil ermee zeggen dat ze bij Us Postal doelgerichter ergens naar toe werken, en ook alles meermaals verkennen.
Ik ben het volkomen met je eens op het feit dat de belangstelling voor de Tour bij mij er niet minder om word.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik vind het wel zinnig wat je zegt hoor Bartoli, maar wil er op wijzen dat de dope wereldrecords van de DDR dames keurig erkend werden.
Marian Jones, nog zo'n hopeloos geval.
Toevallig komen ze allemaal uit de US.
En vlak de chinese dames niet uit.
Nee het is zo duidelijk, dat ik mijn belangstelling voor de Tour kwijt ben.
En Armstrong wordt elk jaar arroganter, dat is ook nadelig om die man te respecteren.
precies maar bij Ullrich telt niet alleen de Tour. Bij Ullrich is er ook nog een naseizoen wat er bij Lance niet is.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Vooral dat laatste dat is het geval, volgens mij heeft Lance, samen met zijn team, de bergritten meerdere malen gereden, in weer en wind. Dit terwijl onze Ulle maar 1 of twee keer is wezen kijken.
Je kunt je natuurlijk wel afvragen of ze echt achter Armstrong staan. Immers, als ze aangeven niet achter hem staan, krijgen ze 'm tegen zich.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:02 schreef Hedgehog het volgende:
Maarja wie ben ik, iedereen schijnt achter Armstrong te staan (althans naar eigen zeggen 90% van het peloton)![]()
Als 'ie vergeleken wil worden met Merckx en Hinault moet dat eigenlijk wel. DIe vielen namelijk wel aan als ze de gele trui al hadden, om met voorsprong de etappe te winnen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
Er wordt hier een paar gezegd dat Armstrong niet aangevallen heeft. Dat klopt, maar het was ook niet nodig, hij had het geel dus hoeft hij niet aan te vallen. Waarom zou je gaan aanvallen als het niet nodig is? Degene die hem willen inhalen in het klassement moeten dat wel doen, maar kunnen dat niet, omdat Armstrong (en zijn ploeg) te sterk is (zijn).
Of om met Godefroot te spreken: "zet het hoofd van Zabel op het lijf van Ullrich en we hadden al 7 keer de tour gewonnen".quote:Op maandag 26 juli 2004 00:06 schreef placebeau het volgende:
Als Ullrich eenzelfde voorbereiding volgt als Armstrong dan maakt de Amerikaan geen schijn van kans meer. Ullrich is een probleemkind, en dat zal waarschijnlijk zo blijven, zegt ook rudy pevenage. Ik heb dan ook enorm veel respect voor het karakter en de toewijding van Armstrong, want het is in de voorbereiding dat hij die tour wint.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik zit me hier toch iets af te vragen mbt tot die Simeoni (die naam zal na de voetballer Diego, altijd een negatieve bijsmaak houden voor mij, maar dit terzijde). Als echt 90 % van het peloton tegen hem is en hij volgens Lance A. de sport van binnenuit kapot wil maken, betekent dat dan niet dat hij misschien wel een punt heeft. Wat de pers (NOS, kranten) over hem zegt klopt ook niet: hij heeft nooit gezegd dat Armstrong dope gebruikt. Hij heeft gezegd dat Dr Ferrari ( de dokter van Lance en velen in het peloton) hem Epo wilde verstrekken. Lance noemt hem daarna een leugenaar en nog veel lelijker dingen. Ze zijn gewoon bang dat hij de knuppel in het hoenderhok gooit. Vervolgens wordt hij door 90%van het peloton uitgekotst. Klokkenluiders worden altijd neergesabeld. Jajaja stelletje slikkers dat zijn het en lafbekken ook.... Opvallend he , hoe sterk Lance zijn ploeg is altijd in de tour en als dan zo iemand voor zichzelf mag rijden, zonder goede pillen, Heras etc., bakken ze er nix meer van..
![]()
![]()
Datzelfdde verhaal heb ik ook over de Banesto-ploeg gehoordquote:Op maandag 26 juli 2004 14:03 schreef Bonobo11 het volgende:
ja idd, die moest tijdens de tour 's nachts elke twee uur wakker gemaakt worden, omdat ze bang waren dat z'n hart in rust en slaap het dikke bloed niet meer rond kreeg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |