als het je nou echt niet bevalt zonder hem, kan je misschien een goed gesprek met hem aangaan en gewoon weer verder doormodderen (althans zo leert mijn ervaring me)quote:Op zondag 25 juli 2004 17:57 schreef Yviee het volgende:
Ik had best lang met hem (14 maanden) en het kwam voor hem best als schok geloof ik.. Bedankt voor de posts hier! Ik hoop maar dat het een goede keuze was.. Heeft iemand wel eens anders meegemaakt?
Jaquote:Op zondag 25 juli 2004 17:34 schreef Yviee het volgende:
Heb het net 2 uurtjes geleden uitgemaakt met mijn vriend.. Hij vond het heel erg en ik voel me nu ook behoolrijk kut, maar het kon niet anders. Ik wil zo graag iets voor hem doen, maar ja dat kan nu niet echt.. Heeft iemand hier ervaring mee ofzo?
of neuk ze !quote:Op zondag 25 juli 2004 18:09 schreef KieWie het volgende:
Jezus, bezuip je of zo. Of ga je echte vrienden hiermee lastig vallen, daar zijn ze voor.
Beter nog, bezuip je met je echte vrienden...
Kalverliefdequote:Op zondag 25 juli 2004 17:59 schreef Roellio het volgende:
Geboortedatum: 1988-03-20
Je bent 16!
More will come.
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:57 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom heb je het uitgemaakt?
Nee, niemand is ooit gedumpt denk ik.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:34 schreef Yviee het volgende:
Heb het net 2 uurtjes geleden uitgemaakt met mijn vriend.. Hij vond het heel erg en ik voel me nu ook behoolrijk kut, maar het kon niet anders. Ik wil zo graag iets voor hem doen, maar ja dat kan nu niet echt.. Heeft iemand hier ervaring mee ofzo?
open een topicquote:Op zondag 25 juli 2004 17:34 schreef Yviee het volgende:
idd, wat een kutweerquote:Op zondag 25 juli 2004 18:15 schreef Panzertje het volgende:
Het is echt weer zondag he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |