Eerst heb ik ze in 2, 1, 3, 4, 5 gelezen. Laatste keer was het 5, 4, 3, 2, 1quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:21 schreef Biff-Tannen het volgende:
pfffft, ik moet die dingen echte eens een keer in de goede volgorde lezen. Heb eerst 5 gelezen, toen 3, 4, 1 en nu ben ik bezig met 2. Ik hoop dat alle puzzelstukjes nu voor mij op hun plaatsen vallen.
Ik heb ze als 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 5, 5 gelezenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:21 schreef Biff-Tannen het volgende:
pfffft, ik moet die dingen echte eens een keer in de goede volgorde lezen. Heb eerst 5 gelezen, toen 3, 4, 1 en nu ben ik bezig met 2. Ik hoop dat alle puzzelstukjes nu voor mij op hun plaatsen vallen.
Wauw, hippe sitequote:Op woensdag 28 juli 2004 22:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, de deur op jkrowling.com is weer dicht.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:33 schreef Biff-Tannen het volgende:
1 april toch?![]()
Dat klinkt als een Weense Wals.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb ze als 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 5, 5 gelezenWaarvan de 5 in sub in het Engels, de rest Nederlands (kon niet wachten
al was het met de namen soms lastig)
Weer, of nog steeds? (sinds dat de titel van boek 6 bekend werd) Want dan heb ik iets gemistquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, de deur op jkrowling.com is weer dicht.
Ik vind Marten Villijn echt veel mooier dan Tom Riddle. Bij die laatste krijg ik een Batman-associatie, de eerste is echt een schurkige naam.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:57 schreef Biff-Tannen het volgende:
ik heb ze alleen in het Engels gelezen. Ik ben eens begonnen in een Nederlandse deel 4, maar dat vond ik slecht klinken.
Marten Vilijn, Tom Riddle
![]()
De Engelse namen vind ik erg mooi.
Deel 4 vind ik denk ik het beste. Welke jullie?
Ik vond die chagrijn wel leuk.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vind Marten Villijn echt veel mooier dan Tom Riddle. Bij die laatste krijg ik een Batman-associatie, de eerste is echt een schurkige naam.
Ik vind deel 1 of 2 het beste. Deel 4 was wel lekker dikmaar ik vond het verhaal wat minder leuk. Deel 5 vond ik trouwens het slechtste, chagrijnige kutHarry
Hetgeen de puberende Harry alleen maar menselijk maakt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik vond die chagrijn wel leuk.Heerlijk om ook even de andere kant van Harry te zien.
Tien dagen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad... too bad that is. Maar deel 5 is ook gaaf toch? Ik ga 'm dit jaar weer meenemen op vakantie... kan ik m'n 10 dagen best mee vol krijgen
Feitelijk 12 boeken had ik nodig om mezelf te vermaken op 14 dagen vakantie.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tien dagen?Ik had dat geval in het Engels in vier dagen uit, de Nederlandse in drie...
Al is tien dagen eik ook best wel weer goed. Ik moet altijd een megaberg boeken meesjouwen, wil ik drie weken strand door kunnen komen...
Mijn record was eens 30 in drie wekenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 07:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Feitelijk 12 boeken had ik nodig om mezelf te vermaken op 14 dagen vakantie.
Omber is een trut, maar prachtig geschreven.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mijn record was eens 30 in drie wekenMaar dat was toen ik een jaar of 14 was en had niet allemaal zulke dikke boeken mee als ik eik las toen.
Ben al bij H19 in deel 5Omber is een trut
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |